Szurowska Beata (1973- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Szurowska Beata (1973- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dobre praktyki
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Nauczyciele
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [232]-240.
Współfinansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
1. Osobowość i autorytet nauczyciela. 2. Aspekty prawne w zawodzie nauczyciela. 3. Komunikacja i motywowanie wychowanków do nauki. 4. Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówce oświatowej: 4.1. Nieprawidłowości w rozwoju dzieci. 4.2. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 4.3. Wybrane metody wspomagania rozwoju dzieci. 4.4. Edukacja włączająca oraz kształtowanie postawy pro integracyjnej. 5. Nowoczesne technologie i cyberprzestrzeń w zawodzie nauczyciela: 5.1. Nauczyciel w świecie mediów. 5.2. Kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe nauczycieli jako warunek skutecznej edukacji dzieci i młodzieży. 5.3. Edukacja medialna małego dziecka. 6. Kształcenie społeczno-emocjonalne nauczycieli i uczniów: 6.1. Kompetencje społeczne i emocjonalne – wybrane aspekty. 6.1.1. Kompetencje społeczno-emocjonalne jako brakujący element „szkolnego scenariusza”. 6.1.2. Istota kompetencji społeczno-emocjonalnych oraz procesu ukierunkowanego na ich rozwijanie. 6.1.3. Znaczenie kompetencji społecznych i emocjonalnych w zawodzie nauczyciela. 6.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego nauczycieli. 6.3. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci i młodzieży. 6.4. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małego dziecka w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.1. Nauczyciel w idei edukacji w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małych dzieci z wykorzystaniem utworów literackich i zabaw w grupie. 7. Praktyczne kształcenie nauczycieli w perspektywie przyszłości: 7.1. Praktyki pedagogiczne jako ważny element przygotowania do zawodu nauczyciela 7.2. Modelowe ujęcie kształcenia praktycznego studentów studiów pedagogicznych (na podstawie realizacji zadań projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła”). 7.2.1. Praktyczne kształcenie nauczycieli według modelu wypracowanego w ramach projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – działania w poszczególnych etapach realizacji praktyk. 7.2.1.a. Przygotowanie do realizacji praktyk. 7.2.1.b. Realizacja praktyk na każdym roku studiów. 7.2.1.c. Realizacja zadań w ramach praktyk hospitacyjnych. 7.2.1.d. Realizacja zadań w ramach monitorowania i ewaluacji. 7.2.1.e. Zaliczenie zrealizowanych praktyk. 7.2.2. Realizacja projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – refleksje opiekunów merytorycznych specjalności objętych projektem. 7.2.3. Wnioski, zalecenia i propozycje do wykorzystania w praktyce pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dla nauczycieli, rodziców, wychowawców, pedagogów i psychologów, studentów kierunków pedagogicznych.
Cz. I KSZTAŁTOWANIE ROZWOJU SPOŁECZNO-EMOCJONALNEGO DZIECI: R. 1. Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata, dr Mirosława Nerło ; R. 2. Treningi umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (dr Aneta Jegier) ; R. 3. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci poprzez gry i zabawy, (dr Anna Mikler-Chwastek) ; Cz. II. WSPIERANIE ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI: R. 1. Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, (dr Anna Mikler-Chwastek] ; R. 2. Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabo słyszących (dr Joanna Kobosko] ; R. 3. Dzieci z zaburzeniem przetwarzania słuchowego (APD), (mgr Joanna Rostkowska, dr Beata Wojewódzka] ; R. 4. Kształtowanie umiejętności społecznych dziecka z niepełnosprawnością ruchową, (mgr Agnieszka Gąstoł] ; R. 5. Dzieci niepełnosprawne intelektualnie, (dr Patrycja JurkiewiczJ ; R. 6. Dzieci z chorobami przewlekłymi, (mgr Iwona Konieczna] ; R. 7. Analiza społecznego funkcjonowania dziecka z ASD - przesłanki dla praktyki terapeutycznej, (dr Anna Banasiak] ; R. 8. Dzieci zaniedbane środowiskowo, (dr Katarzyna Nawrocka] ; R. 9. Trudności w kształtowaniu umiejętności społecznych dzieci związane z różnicami kulturowymi czy językowymi, (mgr Agnieszka Gąstoł] ; R. 10. Dzieci zdolne i uzdolnione, (dr Alicja Baum, dr Joanna Łukasiewicz-Wieleba] ; R. 11. Dziecko w sytuacji rozstania rodziców, (dr Aleksandra Lukasek) ; Cz. III. ROLA NAUCZYCIELA W KSZTAŁTOWANIU ROZWOJU EMOCJONALNO-SPOŁECZNEGO DZIECI: R. 1. Nauczyciel - jego wartości, przekonania i postawa, (dr Jolanta Jarocka-Piesik) ; R. 2. Wpływ oceny na kształtowanie umiejętności społecznych dzieci, (mgr Edyta Ćwikła) ; R. 3. Rozwój społeczno-emocjonalny dziecka w przedszkolu Montessori, (mgr Kinga Chmiel).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105419 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej