Cialdini Robert B. (1945- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Cialdini Robert B. (1945- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Socjotechnika
(9)
Relacje międzyludzkie
(7)
Perswazja
(5)
Psychologia społeczna
(4)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Samowychowanie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The small big : small changes that spark big influence" 2014.
Indeks.
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty. Poznaj siłę małych zmian: osiągnij zamierzone cele; obroń się przed perswazją; zbuduj pozytywne i silne relacje; skuteczniej wywieraj wpływ na innych. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade" 2016.
Bibliogr. s. [293]-336. Indeksy.
Tytuł oryginału: Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade.
PRESWAZJA: WSTĘPNE KIERUNKOWANIE UWAGI: Preswazja: wprowadzenie ; Uprzywilejowane momenty ; Ważność uwagi to... ważność ; To, co ogniskuje uwagę, ma moc sprawczą ; Władcy uwagi 1: antraktory ; Władcy uwagi 2: magnetyzery ; PROCESY: ROLA SKOJARZEŃ: Prymat skojarzeń: znajduję związki, więc myślę ; Geografia perswazji: wszystkie dobre miejsca, wszystkie dobre ślady ; Mechanika preswazji: przyczyny, ograniczenia i korekty ; NAJLEPSZE PRAKTYKI: OPTYMALIZACJA PRESWAZJI: Sześć głównych dróg do zmiany: szerokie bulwary jako sprytne skróty ; Jedność 1: bycie razem ; Jedność 2: działanie razem ; Preswazja a etyczne postępowanie ; "Postswazja": trwałość wywołanych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie 3. w języku polskim. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 1999. - 270 stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Seria Psychologii Społecznej)
Tytuł oryginału: "Influence : science and practice" 1993.
Bibliografia na stronach [251]-264. Indeksy.
Publikacja ta udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania: Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty? [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 1999]
1. Narzędzia wpływu ; 2. Reguła wzajemności ; 3. Zaangażowanie i konsekwencja ; 4. Społeczny dowód słuszności ; 5. Lubienie i sympatia ; 6. Autorytet ; 7. Niedostępność ; 8. Wpływ w mgnieniu oka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2010. - 328 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 25 cm + Zostać mistrzem wywierania wpływu : Robert B. Cialdini opowiada : dysk optyczny (CD-ROM).
Na s. red.: Wyd. 6 w języku polskim.
Bibliogr. s. [295]-316. Indeksy.
1. Narzędzia wpływu; 2. Reguła wzajemności; 3. Zaangażowanie i konsekwencja; 4. Społeczny dowód słuszności; 5. Lubienie i sympatia; 6. Autorytet; 7. Niedostępność; 8. Wpływ w mgnieniu oka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73505 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Influence : science and practice" 2008.
Bibliografia na stronach 299-321. Indeksy.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji. Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie 7 w języku polskim. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016. - 333 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Influence : science and practice" 2008.
Bibliografia na stronach [299]-321. Indeksy.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji. Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2012. - 328 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 25 cm + Zostać mistrzem wywierania wpływu : Robert B. Cialdini opowiada : dysk optyczny (CD-ROM).
Na s. red.: Wyd. 6 w języku polskim.
Bibliogr. s. [295]-316. Indeksy.
1. Narzędzia wpływu; 2. Reguła wzajemności; 3. Zaangażowanie i konsekwencja; 4. Społeczny dowód słuszności; 5. Lubienie i sympatia; 6. Autorytet; 7. Niedostępność; 8. Wpływ w mgnieniu oka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czyta Andrzej Śledź.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Narzędzia wpływu; 2. Reguła wzajemności; 3. Zaangażowanie i konsekwencja; 4. Społeczny dowód słuszności; 5. Lubienie i sympatia; 6. Autorytet; 7. Niedostępność; 8. Wpływ w mgnieniu oka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 621 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Tytuł oryginału: "Influence (Principles of ethical influence)" 2003.
Książka ukazała się w komplecie z wersją dźwiękową na 2 dyskach CD.
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach. Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje? Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym? Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś? Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z „magnetyzmem średniej” i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6. Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencję… konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. Kto jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu? 31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy się nauczyć od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić, że świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem? 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 6 godz. 12 min 10 s.
Tyt. oryg.: "Tyt. oryg.: "Yes! 50 scientifically proven ways to be persuasive" 2007.
Czyta Jacek Knap.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. [Wydawnictwo MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/417/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [733]-788. Indeksy.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej ; 2. Osoba a sytuacja ; 3. Poznanie społeczne: zrozumienie siebie i innych ; 4. Autoprezentacja ; 5. Perswazja ; 6. Wpływ społeczny ; 7. Afiliacja i przyjaźń ; 8. Miłość i związki romantyczne ; 9. Zachowania prospołeczne ; 10. Agresja ; 11. Uprzedzenia, stereotypy, dyskryminacja ; 12. Grupy ; 13. Globalne dylematy społeczne ; 14. Zintegrowana psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83027 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [733]-788. Indeksy.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej ; 2. Osoba a sytuacja ; 3. Poznanie społeczne: zrozumienie siebie i innych ; 4. Autoprezentacja ; 5. Perswazja ; 6. Wpływ społeczny ; 7. Afiliacja i przyjaźń ; 8. Miłość i związki romantyczne ; 9. Zachowania prospołeczne ; 10. Agresja ; 11. Uprzedzenia, stereotypy, dyskryminacja ; 12. Grupy ; 13. Globalne dylematy społeczne ; 14. Zintegrowana psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93499 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej 2. Osoba a sytuacja 3. Poznanie społeczne. Zrozumienie siebie i innych 4. Autoprezentacja 5. Perswazja 6. Wpływ społeczny 7. Afiliacja i przyjaźń 8. Miłość i związki romantyczne 9.Zachowania prospołeczne 10.Agresja 11.Uprzedzenia, stereotypy, dyskryminacja 12.Grupy 13.Globalne sylematy społeczne 14.Zintegrowana psychologia społeczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej