Fortuna Paweł (1970- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Fortuna Paweł (1970- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Psychologia biznesu
(2)
Etyka biznesu
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Niepowodzenie
(1)
Perswazja
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja
(1)
Zarządzanie
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 6 min.
Nagranie na podstawie edycji książkowej z 2009 r.
Czyta Krystyna Czubówna.
Nagranie w formacie mp3.
Animal Rationale to nie album przyrodniczy. Nie jest także tylko psychologiczną książką. To pięknie ilustrowany, wzruszający przewodnik, który pokazuje, że inspiracji do zmiany na lepsze możemy szukać także w świecie natury. Łukasz Bożycki, przyrodnik i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody, opisuje niezwykłe zachowania zwierząt: taktykę polowania wilków, strategię, za pomocą której błazenek przekształcił śmiertelnego wroga w sojusznika, wzruszające rytuały pogrzebowe słoni, zadziwiająco skuteczną komunikację pszczół i wiele innych. Paweł Fortuna szuka w tych zachowaniach inspiracji dla człowieka: możemy bowiem chronić swoich bliskich niczym piżmowół, być niezłomni jak chomik syryjski, przekraczać ograniczenia jak domowy kot i w stosownym momencie opuszczać rodzinne gniazdo - zupełnie jak pająk krzyżak. Animal Rationale to wspaniała, poruszająca książka o tym, jak zwierzęta mogą nas inspirować - to doskonała lekcja dla ludzi! [www.azymut.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd. 2015.
Bibliogr. s. [253]-279. Indeksy.
I. ANATOMIA PORAŻKI: 1. Współczesne tabu? ; 2. Błąd wyniku ; 3. Subiektywny charakter porażki ; 4. Porażka a stres, trauma, frustracja ; 5. Porażka jako wydarzenia życiowe ;II. PORAŻKA W SPOŁECZEŃSTWIE OSIĄGNIĘĆ: 1. Współczesny nadczłowiek ; 2. Lęk przed porażką i obsesja bezbłędności ; 3. Apologia i kontestacja sukcesu ; 4. Propozycja psychologii pozytywnej ; III. TRUDNA AKCEPTACJA PORAŻKI: 1. Porażka? Przecież nic takiego się nie wydarzyło ; 2. Ja jeszcze nie skończyłem ; 3. Ta porażka się nie liczy ; 4. To nie moja wina ; 5. Umieć przegrać - kształtowanie nadziei, pokory i dzielności ; IV. POWRÓT DO PIONU: 1. Pozytywne strony przykrych emocji ; 2. Wiara w siebie ; 3. Relacje z innymi ludźmi ; 4. Odblokowanie aktywności ; V. SPOŻYTKOWAĆ PORAŻKĘ: 1. Uczenie się na błędach ; 2. Sens porażki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia na stronach [193]-210.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. PERSWAZYJNE ODDZIAŁYWANIE TELEWIZJI: 1. Charakterystyka przekazów telewizyjnych ; 2. Przekaz telewizyjny jako komunikat perswazyjny ; 3. Peryferyjny tor kształtowania postaw wobec treści przekazów telewizyjnych ; R. II. OBRONA PRZED PERSWAZYJNYM WPŁYWEM TELEWIZJI: 1. Zjawisko obrony przed perswazją ; 2. Nieufność wobec telewizji i reaktancja psychiczna ; 3. Odporność na perswazję ; 4. Modyfikacja postaw ukształtowanych w kontakcie z przekazem telewizyjnym ; R. III. PROCESY MODYFIKACJI POSTAW WOBEC TREŚCI WIADOMOŚCI TELEWIZYJNYCH - BADANIA WŁASNE: 1. Założenia i hipotezy badawcze ; 2. Badania wstępne - przygotowanie eksperymentalnego materiału audiowizualnego ; 3. Eksperyment 1 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu asymilacji ; 4. Eksperyment 2 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu kontrastu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108404, A-92716 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [503]-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU: Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu ; KWESTIE ETYCZNE: Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR ; KWESTIE METODOLOGICZNE: Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji ; Badanie jakościowe zachowań w organizacji ; Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników ; KARIERA ZAWODOWA: Wzory karier i ich rozwój ; Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy ; Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika ; Psychologia przedsiębiorczości ; PSYCHOLOGIA PRACY: Praca ludzka i jej analiza ; Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania ; Proces doboru personelu: procedury i metody ; Ocena pracy - ewaluacja efektywności i potencjału pracowników ; ORGANIZACJA: Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników ; Różnorodność kulturowa w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna ; Kultura organizacji i klimat organizacyjny ; Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Przywództwo w organizacji ; Komunikacja w organizacji ; Zespół pracowniczy ; Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji ; Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej ; CZŁOWIEK W ORGANIZACJI: Kontrakt psychologiczny w organizacji ; Zachowania organizacyjne "poza rolą" ; Motywacja do pracy ; Dobrostan zawodowy ; PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI: Psychologia zachowań konsumenckich ; Psychologia w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108569 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej