Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gębarowski Marcin
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Zych Robert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berger Jonah
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dickman Robert
(1)
Durand Barbara
(1)
Ehrlich Emil
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Stefan (1900-1983)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jędrzejewska Dorota
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lees Dan
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maxwell Richard
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Niemczyk Rafał (1982- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Piotrowska Monika (ekonomia)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Soames Nicole
(1)
Sorensen Herb
(1)
Thornely Nick
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Menedżerowie
(3)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4587)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3692)
Techniki sprzedaży
(-)
Rodzina
(3679)
II wojna światowa (1939-1945)
(3066)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2563)
Relacje międzyludzkie
(2453)
Zwierzęta
(2394)
Powieść polska
(2391)
Tajemnica
(2120)
Powieść amerykańska
(1994)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1881)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1539)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1447)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1302)
Uczniowie
(1302)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1172)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1128)
Dzieci
(1120)
Sztuka
(1073)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(969)
Nauka
(948)
Trudne sytuacje życiowe
(945)
Literatura dziecięca polska
(941)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(890)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(854)
Chłopcy
(842)
Opowiadanie polskie
(840)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(811)
Policjanci
(793)
Sekrety rodzinne
(791)
Dziecko
(790)
Dziennikarze
(782)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(697)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(668)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(600)
Powieść obyczajowa polska
(599)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 206-208.
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! - Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet). - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta. [Edgard, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki obrony ceny : jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny / Roman Kawszyn, Adam Szaran. - Wydanie uaktualnione i rozszerzone. - Warszawa: MT Biznes, 2022. - 124 strony : ilustracje ; 22 cm.
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu ; Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz ; Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny ; Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny ; Opinia klienta i jej brak ; Za drogo! czyli czas na racjonalizację ; Straszą konkurencją? To się nie bój ; Finalizacja ; Zakończenie, czyli rozwijaj się!
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym są techniki sprzedaży ?; 2. Porozumiewać się lepiej; 3. Ty jako sprzedawca; 4. Działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta; 5. Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją; 6. Wyznacz sobie cel; 7. Zaczynamy rozmowę; 8. Mowa ciała; 9. Przygotuj rozpoznanie; 10. Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji; 11. Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby; 12. Przygotuj argumentację; 13. Twoja propozycja; 14. Argumentacja; 15. Mów; 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody; 17. Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady; 18. Obrona ceny; 19. Targowanie się; 20. Jak zakończyć sprawę; 21. Zakończenie. W centrum sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [290]-300.
1. Promocja w działalności marketingowej organizacji; 2. Media na usługach promocji; 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek; 4. Promocyjne narzędzia public relations; 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży; 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim; 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży; 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych; 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91815 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna sprzedaż : model, który zwiększy Twoje zyski / Sasin Maciej. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 307 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu wszystkich szczebli, właścicieli firm oraz handlowców.
12 aspektów skutecznej sprzedaży. To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana do związanych z nią osób. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Autor - socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca - zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu tej już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść sukces finansowy. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się i w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, i w startupach. [Helion, 2018]
Cz. I. KONCENTRACJA NA KLIENTACH: 1. Pain and pleasure - jak zaspokajać potrzeby klientów? ; 2. Rise - jak planować zwiększanie sprzedaży? ; 3. Open network - jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe? ; 4. Stay in touch - jak pozostawać w kontakcie z klientem? Cz. II. PROCES SPRZEDAŻY: 5. Eliminate fear - jak ograniczać niepewność w relacji z klientem ; 6. Lack of risk - jak ograniczać obawę przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie? ; 7. Loyalty building - jak zwiększać lojalność klientów? ; 8. Timing - jak zadbać o wyczucie czasu w kontakcie z klientem? Cz. III. STRATEGICZNE MYŚLENIE O SPRZEDAŻY: 9. Organized in system - jak zorganizować sprzedaż w spójny system? ; 10. Open minded - jak pobudzać potrzeby klientów? ; 11. Service - jak zadbać o serwis, aby klienci wracali? ; 12. Long time distance - jak działać z myślą o budowaniu długofalowych relacji z klientami? ; Dodatek A. Budowanie zaangażowania pracowników w proces zmian organizacyjnych w nowoczesnym dziale sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business" 2014.
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - to wcale nie jest takie trudne! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: "The influence book : practical steps to becoming a strong influencer" 2018.
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji. Z książki dowiesz się: - jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie - jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień - jak z empatią wsłuchać się w innych - czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie - w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i email. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
1. Doskonała firma 2. Doskonały produkt 3. Doskonały sprzedawca 4. Doskonała organizacja 5. Doskonały klient 6. Motywacja w doskonałej sprzedaży 7. Klient z doskonałą motywacją 8. Doskonałe badania 9. Doskonałe nastawienie 10 Doskonałe pierwsze wrażenie 11.Doskonała prezentacja 12.Doskonała demostracja 13.Doskonałe sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami 14.Doskonałe zakończenie transakcji 15.Doskonałe pożegnanie 16.Doskonałe notatki 17.Doskonali CDN-i i inne wyzwania 18.Doskonałe sposoby przełamywania schematów 19.Doskonałe budowanie biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1. Wprowadzenie ; 2. Psychologiczna gra sprzedaży ; 3. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 4. Dlaczego ludzie kupują? ; 5. Kreatywna sprzedaż ; 6. Umawiać więcej spotkań ; 7. Siła sugestii ; 8. Zamykanie sprzedaży ; 9. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Sales management" 2015.
Wprowadzenie ; 1. Rola menedżera sprzedaży ; 2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy ; 3. Wybieraj zwycięzców ; 4. Daj sprzedawcom dobre podstawy ; 5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe ; 6. Psychologia sukcesu w sprzedaży ; 7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności ; 8. Udoskonal swój styl przywództwa ; 9. Nagradzaj wyniki ; 10. Kreuj zwycięzców ; 11. Planuj działania sprzedażowe ; 12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców ; 13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić ; 14. Wyznawaj filozofię kaizen ; 15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów ; 16. Utrzymuj dyscyplinę ; 17. Pożegnaj się z najsłabszymi ; 18. Dawaj dobry przykład ; 19. Zawór sterujący wynikami ; 20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców ; 21. Odwaga podstawą sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion mastery : 500 practical lessons in the psychology of sales" 2009.
Pamiętaj: kto stosuje zasady perswazji, ten ma siłę (przekonywania). Pozbądź się niewygodnej konkurencji, posługując się czystymi i profesjonalnymi strategiami wpływania na ludzi. Pragniesz przyciągać swoje cele niczym magnes? Chcesz gładko zawierać korzystne umowy i przekonywać innych do swoich racji? Masz ochotę rozwinąć umiejętności komunikacyjne i zdobywać nowych przyjaciół, także wśród klientów? Nikomu wcześniej nie udało się zawrzeć tak skondensowanej wiedzy w jednym tomie. Znajdziesz tu pakiet 500 zwięzłych lekcji, które nauczą Cię praktykować perswazję w życiu zawodowym i osobistym. Umiejętności od średnio zaawansowanych do zaawansowanych zostały opisane z perspektywy sprzedaży, jednak książkę tę powinni przeczytać wszyscy, bez względu na to, do jakich celów planują użyć metod perswazyjnych. Nawet jeśli wiesz już dość dużo na temat perswazji, ta pozycja będzie dla Ciebie wyzwaniem i umożliwi Ci osiągnięcie wyższego poziomu umiejętności praktycznych. Sekrety wywierania wpływu - poznaj szereg niezwykłych technik, opartych na badaniach naukowych i przetestowanych w praktyce. Magia słowa - odkryj wiele kombinacji słów, które wspierają porozumienie i rozwijają zdolności perswazji. Tajemnice skutecznych technik sprzedaży - opanuj proces wykorzystujący ponad 100 umiejętności, który przeprowadzi Cię od etapu milczącego telefonu do efektywnego zamknięcia sprzedaży. Prezentacja i sprzedaż grupowa - wykorzystuj umiejętności, które pozwolą Ci nawiązać ze słuchaczami silną więź i skłonią ich do działania. Udoskonalone strategie negocjacyjne - stosuj osiemdziesiąt sześć różnych strategii od pierwszego kontaktu do sfinalizowania transakcji sprzedaży i naucz się bronić przed manipulacjami. [Helion, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem - te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 21 min 31 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/754/658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 33 min 36 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Podobnie jak "Gen sprzedawcy", i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach - każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/756/658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej