Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(369)
Forma i typ
Książki
(352)
Publikacje naukowe
(152)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(86)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(372)
wypożyczone
(94)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(189)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(235)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(11)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(11)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hall Hanna
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stadnicka Dorota
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Wojciechowska Maja
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(141)
2010 - 2019
(203)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(335)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(368)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(364)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(80)
Przedsiębiorstwo
(39)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(38)
Marketing
(30)
Innowacje
(23)
Przywództwo
(23)
Sukces
(21)
Kultura organizacyjna
(17)
Public relations
(16)
Menedżerowie
(15)
Zarządzanie jakością
(14)
Media społecznościowe
(13)
Logistyka gospodarcza
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Marka (ekonomia)
(10)
Komunikacja marketingowa
(9)
Motywacja pracy
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Logistyka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Gospodarka
(7)
Kadry
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Decyzje
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama
(6)
Współdziałanie
(6)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Etyka biznesu
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Kariera
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Obsługa klienta
(5)
Ocena pracowników
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje kultury
(4)
Jakość życia
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Organizacje
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Start-up
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
BHP
(3)
Branding (marketing)
(3)
Dziedzictwo kulturowe
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Hotelarstwo
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kobieta
(3)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(146)
1901-2000
(27)
1989-2000
(19)
1945-1989
(11)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(74)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Chiny
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(128)
Opracowanie
(80)
Monografia
(55)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(49)
Materiały pomocnicze
(19)
Raport z badań
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Poradniki
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(12162)
Edukacja i pedagogika
(3652)
Literaturoznawstwo
(3380)
Kultura i sztuka
(3345)
Geografia i nauki o Ziemi
(2548)
Zarządzanie i marketing
(369)
Socjologia i społeczeństwo
(2543)
Medycyna i zdrowie
(2402)
Podróże i turystyka
(1902)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1899)
Religia i duchowość
(1756)
Psychologia
(1694)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1380)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1236)
Biologia
(1142)
Językoznawstwo
(1090)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(933)
Etnologia i antropologia kulturowa
(797)
Rozwój osobisty
(705)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(608)
Kulinaria
(593)
Filozofia i etyka
(569)
Kultura fizyczna i sport
(560)
Architektura i budownictwo
(530)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(488)
Hobby i czas wolny
(488)
Inżynieria i technika
(417)
Informatyka i technologie informacyjne
(327)
Nauka i badania
(327)
Fizyka i astronomia
(324)
Transport i logistyka
(316)
Media i komunikacja społeczna
(315)
Rolnictwo i leśnictwo
(282)
Styl życia, moda i uroda
(274)
Ochrona środowiska
(245)
Archeologia
(188)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(175)
Praca, kariera, pieniądze
(162)
Matematyka
(130)
Chemia
(117)
Dom i ogród
(75)
Varia
(8)
Opracowanie
(5)
2021-07
(1)
Biografia
(1)
Histotia
(1)
Informatyka
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulturoznawstwo
(1)
Lista Wächtera ; 2
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznwastwo
(1)
Podręcznik
(1)
Przekłady polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religia i duchowość religijna
(1)
Rozmówki
(1)
Sprawy Soni Kranz ; 2
(1)
369 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [385]-394. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
I. ISTOTA ORAZ PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA I KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 4. Teoretyczne koncepcje logistyki ; II. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne ; 2. Geneza oraz modelowanie faz rozwoju logistyki - próba systematyki ; 3. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 4. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 5. Stan rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw ; III. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 2. Zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki ; IV. SYSTEMOWY WYMIAR LOGISTYKI ORAZ PROBLEMY IDENTYFIKACJI I KSZTAŁTOWANIA SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej ; V. ORIENTACJA PRZEPŁYWOWA ORAZ PRZEJAWY JEJ INTEGRACJI I WDRAŻANIA W STRUKTURĘ ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ASPEKCIE ODDZIAŁYWANIA NA EFEKTY/SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Właściwości i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Czynniki i parametry określające zakres orientacji przepływowej oraz stopień jej wdrożenia w podstawowych podsystemach zarządzania w przedsiębiorstwie ; 3. Przejawy wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty/sukces przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych w krajach zachodnich ; 4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych ; VI. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 6. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 7. Proces cyrkulacji logistycznej ; VII. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 2. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 3. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; 5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach ; VIII. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania jej strategicznych funkcji zarządczych : 2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Opcje strategiczne logistyki ; 4. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego ; XI. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO WYMIAR I PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 1. Integracja jako istotny wymiar rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw ; 2. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i siecią logistyczną ; 3. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej ; 4. Potencjały efektów i korzyści wdrażania koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; X. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na efekty/sukces przedsiębiorstwa ; XI. PODSTAWY I KONCEPCJE IDENTYFIKACJI ORAZ TENDENCJE KSZTAŁTOWANIA SIĘ POZIOMU KOSZTÓW LOGISTYKI JAKO PRZEJAWU JEJ EFEKTYWNOŚCI: 1. Istota i ogólna struktura kosztów logistyki ; 2. Koncepcje i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów w sferze logistyki ; 3. Kształtowanie się poziomu i struktury kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności w świetle badań w skali światowej ; 4. Poziom kosztów logistyki w skali światowej a miejsce krajów w rankingu Logistics Performance Index (LPI) ; 5. Zakres i kierunki racjonalizacji i wzrostu efektywności kosztów logistyki ; 6. Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwach a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich ; XII. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ LOGISTYKI I ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) ORAZ WIZJA ROZWOJU LOGISTYKI W PRZYSZŁOŚCI”: 1. Wyzwania współczesnej logistyki jako przejawy jej rozwoju i integracji w interakcji z modelowaniem zarządzania przedsiębiorstwem i struktur sieciowych ; 2. Katalog kluczowych wyzwań logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 3. Wyzwania logistyki/SCM w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich ; 4. Wizja rozwoju logistyki w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 123, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The One Minute Manager builds high performing teams" 1990.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestselleru "Nowy Jednominutowy Menedżer" wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji, fazę niezadowolenia, fazę integracji, fazę rezultatów. Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! [http://www.mtbiznes.pl/b2403-jednominutowy-menedzer-buduje-wydajne-zespoly.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer i przywództwo / Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi ; przekład Wojciech Sztukowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 106, [1] strona : rysunki ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Leadership and the One Minute Manager : increasing effectiveness through situational leadership" 1985.
Na okładce podtytuł: Przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na liniii przełożony-podwładny.
"Jednominutowy Menedżer i przywództwo" w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica. [http://www.mtbiznes.pl/b2406-jednominutowy-menedzer-przywodztwo.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy Jednominutowy Menedżer / Ken Blanchard, Spencer Johnson ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 101 stron ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The New One Minute Manager" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej: Nowe wydanie bestsellera wszech czasów w dziedzinie zarządzania pracą i życiem.
NOWA RZECZYWISTOŚĆ. "Jednominutowy Menedżer" to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem "Nowego Jednominutowego Menedżera", czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. TRZY SEKRETY. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. [http://www.mtbiznes.pl/b2407-nowy-jednominutowy-menedzer.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce / Ken Blanchard, Robert Lorber ; przekład Marcin Karbowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 110, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Putting the One Minute Manager to work" 1984.
Na okładce podtytuł: Jak zamienić trzy tajemnice w umiejętności.
TO DZIAŁA! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy - wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera - praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! "Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce" to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj. Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. [http://www.mtbiznes.pl/b2405-techniki-jednominutowego-menedzera-w-praktyce.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 169-173.
Introduction THE PHILOSOPHY OF MARKETING AUTOMATION ; Part I NEW TERMSŁ 1. The meaning of Big Data revolution ; 2. New consumer ; 3. New marketer ; 4. New seller ; Part II MARKETING AUTOMATION AND BIG DATA REDEFINE THE MARKETING YOU KNOW: 1. Traditional 4P ; 2. Guidance for people choosing their marketing automation platform ; 3. Lead leaking ; 4. The role of education in the shopping process ; 5. Content marketing with marketing automation ; 6. New approach towards e-mail marketing ; 7. Loyalty programs ; 8. Mobile channel ; Part III PRACTICAL RECOMMENDATIONS: 1. Creating a buyer persona ; 2. Contact monitoring and management via CRM ; 3. Lead acquisition ; 4. E-mail marketing ; 5. Lead nurturing ; 6. Website marketing ; 7. Personalizing your WWW ; 8. Sales ; 9. Retention ; 10. Social media ; 11. Mobile ; 12. Marketing analytics ; 13. Guidance for people choosing their marketing automation platform.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111591, A-111590 (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Busines Rzeszów / redakcja Roman Bocheński. - Rzeszów : Wydawnictwo Akropol, 1992. - 174 strony : ilustracje, plany ; 21 cm.
Na okładce: Katalog 1992.
Historia Rzeszowa ; Fotografie Rzeszowa ; Alfabetyczny spis ulic ; Zmiany w nazewnictwie ulic ; Plan miasta ; Linie autobusowe MPK ; Telefoniczne numery kierunkowe ; Zmiany w numeracji telefonów miejskich ; Reklamy ; Alfabetyczny spis instytucji ; Branżowy spis przedsiębiorstw ; Reklamy ; Terminarz (sierpień - wrzesień 1992).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-2838 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-2496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy)
U góry strony tytułowej i na 4 stronie okładki: "Praktyczny poradnik z przykładami".
Bibliografia na stronach 429-439.
1. ISTOTA NADZORU NAD DZIAŁALNOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1.Ewolucja terminologiczna nadzoru - nadzór korporacyjny a nadzór właścicielski: 1.1.1.Własność w ujęciu ekonomiczno-prawnym, 1.1.2.Nadzór a kontrola, 1.1.3.Corporate govemance - ewolucja pojęcia i ujęcia definicyjne w zagranicznej literaturze przedmiotu 1.1.4.Corporate governance w krajowej literaturze przedmiotu, 1.1.5.Nadzór korporacyjny i nadzór właścicielski we współczesnej literaturze przedmiotu. 1.2.Mechanizmy nadzoru nad przedsiębiorstwem: 1.2.1.Zewnętrzne mechanizmy nadzoru korporacyjnego, 1.2.2.Wewnętrzne mechanizmy nadzoru korporacyjnego, 1.2.3.Regulacyjne mechanizmy nadzoru korporacyjnego. 1.3.Typologia modeli nadzoru nad przedsiębiorstwem: 1.3.1.Model monistyczny i dualistyczny nadzoru korporacyjnego, 1.3.2.Model zewnętrzny i wewnętrzny nadzoru korporacyjnego, 1.3.3.Model finansowy i społeczny przedsiębiorstwa, 1.3.4.Modele: autorytarny, autonomizowany, rynkowy, kooperacyjny. 1.4.Charakterystyka podstawowych systemów nadzoru nad przedsiębiorstwem: 1.4.1.Stany Zjednoczone (amerykański system nadzoru nad przedsiębiorstwem), 1.4.2.Wielka Brytania (brytyjski system nadzoru nad przedsiębiorstwem), 1.4.3.Niemcy (germański system nadzoru nad przedsiębiorstwem), 1.4.4.Japonia (japoński system nadzoru nad przedsiębiorstwem), 1.4.5.Konwergencja systemów nadzoru nad przedsiębiorstwem. 1.5.Polski system nadzoru nad przedsiębiorstwem. 2. SPECYFICZNE FORMY SPRAWOWANIA NADZORU I KONTROLI NAD PRZEDSIĘBIORSTWEM: 2.1.Nadzór korporacyjny w spółkach notowanych na giełdzie: 2.1.1.Kodeksy dobrych praktyk na świecie, 2.1.2.Standardy międzynarodowe nadzoru korporacyjnego. 2.2. Krajowa kodyfikacja dobrych praktyk - rewizja zasad w praktyce spółek notowanych na giełdzie: 2.2.1.Dobre praktyki na polskim rynku kapitałowym 2.2.2.Mechanizm sprawozdania o stosowaniu dobrych praktyk przez spółki notowane na giełdzie, 2.2.3.Przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego w praktyce polskich spółek giełdowych. 2.3.Nadzór właścicielski nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa, jego słabości i próby uzdrawiania systemu - ujęcie ewolucyjne: 2.3.1.Zarządzanie majątkiem Skarbu Państwa - podstawy prawne, 2.3.2.Ewolucja nadzoru właścicielskiego sprawowanego przez Ministra Skarbu Państwa, 2.3.3.Słabości nadzoru właścicielskiego sprawowanego nad spółkami Skarbu Państwa, 2.3.4.Doświadczenia międzynarodowe w sprawowaniu nadzoru właścicielskiego nad podmiotami państwowymi, 2.3.5.Próby uzdrawiania nadzoru właścicielskiego państwa w Polsce. 2.4.Procedury i realizacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa na tle standardów międzynarodowych: 2.4.1.Międzynarodowe i krajowe wytyczne nadzoru nad spółką z udziałem kapitałowym państwa, 2.4.2.Rada nadzorcza i zarząd spółki z udziałem Skarbu Państwa, 2.4.3.Współpraca odpowiednich komórek nadzoru z radami nadzorczymi, 2.4.4.Nadzorowanie spółek zależnych, 2.4.5.Monitorowanie zobowiązań pozacenowych przez Ministra Skarbu Państwa, 2.4.6.Realizacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa. 2.5. Znaczenie nadzoru właścicielskiego w przedsiębiorstwach rodzinnych: 2.5.1.Definicja przedsiębiorstwa rodzinnego, 2.5.2.Specyfika przedsiębiorstw rodzinnych, 2.5.3.Problemy sukcesji oraz transfer władzy i własności, 2.5.4.Własność i zarządzanie w przedsiębiorstwie rodzinnym, 2.5.5.Nadzór właścicielski w przedsiębiorstwie rodzinnym. 3. INFORMACJA SPRAWOZDAWCZA W NADZORZE NAD PRZEDSIĘBIORSTWEM -UJĘCIE NORMATYWNE: 3.1.Istota i znaczenie informacji w procesie sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem: 3.1.1.Transparentność informacji jako narzędzie nadzoru nad przedsiębiorstwem, 3.1.2.Regulacje prawne w zakresie kształtowania transparentności informacji o przedsiębiorstwie w regionie anglosaskim, 3.1.3.Przejrzystość rynków kapitałowych w Unii Europejskiej, 3.1.4.Transparentność polskiego rynku kapitałowego. 3.2.Przejrzyste i wiarygodne sprawozdanie finansowe jako źródło informacji na potrzeby nadzoru nad przedsiębiorstwem: 3.2.1.Zadania i funkcje rachunkowości, 3.2.2.Rachunkowość a nadzór korporacyjny, 3.2.3.Użytkownicy sprawozdań finansowych i ich oczekiwania informacyjne, 3.2.4.Modele rachunkowości a przejrzystość informacji, 3.2.5.Ujednolicanie zasad rachunkowości a przejrzystość informacji finansowej, 3.2.6.Cechy jakościowe informacji finansowej w świetle Założeń koncepcyjnych MSSF, 3.2.7.Polska ustawa o rachunkowości a MSR/MSSF, 3.2.8.MSR/MSSF a US GAAP, 3.2.9.Porównywalność a wiarygodność sprawozdań finansowych, 3.2.10.Rola biegłego rewidenta w nadzorze korporacyjnym, 3.2.11.Cel badania sprawozdania finansowego, 3.2.12.Wpływ regulacji Sarbanes-Oxley ket i postanowień PCAOB na rewizję finansową, 3.2.13.Rewizja finansowa w regulacjach Unii Europejskiej. 3.3.Rola dobrych praktyk w kształtowaniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: 3.3.1.Przejrzystość działania przedsiębiorstwa w międzynarodowych standardach nadzoru korporacyjnego, 3.3.2.Krajowa kodyfikacja dobrych praktyk nadzoru korporacyjnego a przejrzystość informacji spółek, 3.3.3.Transparentność informacji w spółkach nadzorowanych przez państwo w świetle wytycznych międzynarodowych. 3.4.Wymagania informacyjne na potrzeby nadzoru właścicielskiego nad spółką Skarbu Państwa: 3.4.1.Obieg informacji na potrzeby nadzoru właścicielskiego nad podmiotami z udziałem Skarbu Państwa, 3.4.2.Sprawozdawczość na potrzeby nadzoru właścicielskiego nad spółką z udziałem Skarbu Państwa, 3.4.3.Zasady dotyczące współpracy rady nadzorczej z biegłym rewidentem, monitorowanie audytu spółki, 3.4.4.Zachowanie przejrzystości stosunków finansowych pomiędzy przedsiębiorstwami publicznymi a organami publicznymi, 3.4.5.Jawność i przejrzystość działalności gospodarczej podmiotów z udziałem Skarbu Państwa, 3.4.6.Realizacja zadań Ministra Skarbu Państwa w obszarze monitorowania nadzorowanych spółek, 3.4.7.Realizacja zadań Ministra Skarbu Państwa w obszarze zapewnienia jawności i przejrzystości informacji o działalności nadzorowanych podmiotów. 3.5.Rola przejrzystości informacji w przedsiębiorstwach rodzinnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Biznes, Cyberbezpieczeństwo)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [353]-355.
Menedżer w obliczu cyberincydentu ; Typowy scenariusz cyberataku ; Cyberprzestępcy ; Aktywa informacyjne ; Uwierzytelnienie ; Bezpieczeństwo informacji ; Bezpieczeństwo informacji z perspektywy kierownictwa ; Profil ryzyka cyberntycznego - studium przypadku ; Współpraca z CISO ; Zarzązanie bezpieczeństwem - kanon dobrej praktyki ; Polityka bezpieczeństwa informacji ; Organizacja zarządzania bezpieczeństwem ; Klasyfikacja informacji ; Od bezpieczeństwa informacji do cyberbezpieczeństwa ; Ryzyko innowacji ; Bezpieczeństwo kart kredytowych ; Ochrona płatności internetowych ; Potwierdzanie tożsamości w internecie ; Zagrożenia dla prywatności ; Ochrona danych osobowych ; Zapobieganie cyberincydentom ; Security Operations Center ; Zarządzanie kryzysowe podczas cyberincydentu ; Protokoły sieciowe ; Adresy sieciowe ; Podstawy kryptografii ; Modelowe zarządzanie uprawnieniami.
Cyberatak to dzisiaj jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej. Mimo że o cyberbezpieczeństwie mówi się dużo, komunikaty, które docierają do typowego menedżera, trudno przełożyć na konkretne działania zarządcze. Książka Zdążyć przed hakerem jest próbą sprostania temu wyzwaniu i przygotowania menedżerów do udziału w dyskusji z ekspertami. Skupia się na elementach zarządzania cyberbepieczeństwem wybranych tak, aby nie wymagały one wiedzy specjalistycznej, a jednocześnie pokazywały związek między technologią informatyczną i nowoczesnym biznesem. Cyberbepieczeństwo jest w niej pokazane z perspektywy procesów zarządczych, standardów dobrej praktyki i wybranych regulacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
Cz. I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej, 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Kapitał ludzki organizacji, 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi ; Cz. II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia, 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji ; Cz. III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 7. Wartościowanie pracy, 8. Ocenianie pracowników ; Cz. IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 9. Motywacja i motywowanie, 10. Wynagradzanie ; Cz. V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji, 12. Proces szkolenia pracowników, 13. Kształtowanie karier w organizacji ; Cz. VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL ; Cz. VII. PARTNERSTWO SPOŁECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji, 17. W poszukiwaniu nowej drogi ; ANEKS - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH: 1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach, 2. ZZL w jednostkach administracji publicznej, 3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych, 4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rywalizacja totalna : wojny za kulisami F1 / Ross Brawn oraz Adam Parr ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Kraków : Sine Qua Non, 2017. - 309, [4] strony, [16] stron tablic : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Total competition : lessons in strategy from Formula One" 2016.
Bibliografia na stronach 305-307.
Kulisy wielkiego biznesu F1. Przyłożył rękę do 20 mistrzowskich tytułów - zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Szybko piął się po szczeblach kariery w Williamsie, w Benettonie udanie współpracował z Schumacherem, razem z Niemcem budując potęgę Ferrari w latach 1996-2006, by wreszcie niespodziewanie triumfować z własnym zespołem Brawn GP w 2009 roku. Teraz - już jako dyrektor zarządzający F1 - Ross Brawn dzieli się czytelnikami swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem. Opowiada, w jaki sposób Michael Schumacher zyskiwał przewagę nad rywalami i jakie były kulisy jego odejścia z Benettona. Wyjaśnia dlaczego Fernando Alonso jest lepszy od Sebastiana Vettela, który miliarder próbował przejąć Hondę i dlaczego Red Bull nie zdołał powtórzyć wyczynu Ferrari. Dzięki Rywalizacji totalnej dowiesz się, jak wiele detali decyduje o końcowym sukcesie w Formule 1. To pouczająca opowieść o najważniejszych ludziach tego sportu, zakulisowych gierkach, sztuce wywiadowczej i interpretowaniu regulaminu na swoją korzyść. To także praktyczny poradnik dla menadżerów i właścicieli firm, którzy chcą osiągnąć sukces w swojej branży. Formuła 1, jakiej nie znałeś. Historia prawdziwa, choć nie zawsze piękna. Koniecznie musisz to przeczytać! [Wydawnictwo Sine Qua Non, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene Brigham, Joel Houston ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - XXII, 782 strony : ilustracje kolorowe, wykresy ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Fundamentals of financial management" 2012.
Dla analityków i menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie finansami w firmie oraz studentów studiów MBA.
Cz. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA FINANSAMI: 1. Pierwsze spojrzenie na zarządzanie finansami, 2. Rynki i instytucje finansowe ; Cz. II. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA W ZARZĄDZANIU FINANSAMI: 3. Sprawozdania finansowe, przepływy środków pieniężnych i podatki, 4. Analiza sprawozdań finansowych, 5. Wartość pieniądza w czasie ; Cz. III. AKTYWA FINANSOWE: 6. Stopy procentowe, 7. Obligacje i ich wycena, 8. Ryzyko i stopy zwrotu, 9. Akcje i ich wycena ; Cz. IV. INWESTOWANIE W AKTYWA DŁUGOTERMINOWE - PLANOWANIE NAKŁADÓW KAPITAŁOWYCH: 10. Koszt kapitału, 11. Podstawy planowania nakładów kapitałowych, 12. Szacowanie przepływów pieniężnych i analiza ryzyka ; Cz. V. STRUKTURA KAPITAŁOWA I POLITYKA WYPŁATY DYWIDEND: 13. Struktura kapitałowa i dźwignia, 14. Dystrybucja wartości wśród akcjonariuszy - dywidendy i wykupy akcji ; Cz. VI. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM, PROGNOZOWANIE I MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE FINANSAMI: 15. Zarządzanie kapitałem obrotowym, 16. Prognozowanie i planowanie finansowe, 17. Międzynarodowe zarządzanie finansami ; Dodatek A. Odpowiedzi do pytań i problemów z końca poszczególnych rozdziałów, Dodatek B. Rozwiązania wybranych problemów z końca rozdziałów, Dodatek C. Wybrane równania i tabele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Sapiens decyduje ; Sapiens czyta i słucha ; Sapiens i inni ; Sapiens czuje ; Sapiens czeka, poluje i myśli o przyszłości ; Sapiens dba o czystość i zdrowie ; Na dobry koniec i jeszcze lepszy początek.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-[134].
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: "First, break all the rules : what the world's greatest managers do differently" 1999.
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (…) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść.– piszą autorzy we Wstępie. [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=89495201597KS&itr=2, dostęp 13.11.2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-147. Indeks.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, doktorantów, pracowników naukowych, przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych.
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility, CSR). Wdrażana jest koncepcja Total Quality Environmental Management (TQEM), wprowadzane są zasady zielonego łańcucha dostaw, zielonego inwestowania, finansowania. Wszystko staje się „zielone”. Aktualnie firmy muszą zmierzyć się z czterema głównymi problemami. Pierwszym jest dostosowanie infrastruktury oraz łańcuchów dostaw do zmieniających się warunków pogodowych. W niektórych przedsiębiorstwach już dzisiaj budowane są dwa centra dowodzenia, siedziby główne przenoszone są do innych regionów globu, zakładane są nowe plantacje w bezpieczniejszych regionach. Drugim problemem są wzrastające opłaty środowiskowe, głównie za emisję gazów cieplarnianych. Obecny system handlu uprawnieniami do emisji CO2, która stanowi zaledwie 1/5 emisji wszystkich gazów, jest atrakcyjny dla spekulantów, preferuje dużych graczy rynkowych. Dodatkowo opłaty emisyjne nie obejmują wszystkich dziedzin naszego życia, a tylko globalne, kompletne wprowadzenie tych samych regulacji prawnych przyczyni się do realizacji celów środowiskowych. Trzecim problemem jest zwiększające się ryzyko rozpraw sądowych. Coraz więcej grup prawniczych, stowarzyszeń, składa pozwy sądowe przeciw - ich zdaniem - nieuczciwym firmom. I wreszcie ostatni problem - konieczność wprowadzania do firm technologii i maszyn przyjaznych dla środowiska (green machines). Książka jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, a także doktorantów i pracowników naukowych. Będzie przydatna również dla przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych w kreowaniu polityki ochrony środowiska. Marek Bugdol - profesor nauk humanistycznych (nauki o zarządzaniu i jakości), doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyk z długoletnim doświadczeniem z zakresu zarządzania jakością i środowiskiem. Autor wielu artykułów dotyczących jakości i zarządzania środowiskowego. Daniel Puciato - profesor uczelni w Politechnice Opolskiej i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Biegły sądowy, ekspert programów operacyjnych i NCBiR. Członek Rady Ekspertów do spraw Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Autor prac z zakresu jakości życia, zrównoważonego rozwoju i zarządzania środowiskowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach [163]-176. Indeks.
Publikacja jest polecana szczególnie studentom zarządzania, konsultantom jakości, audytorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości.
ROZDZIAŁ 1. KONTEKST ORGANIZACJI: 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu ; 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) ; 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) ; 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4). ROZDZIAŁ 2. PRZYWÓDZTWO: 2.1. Przywództwo i zaangażowanie ; 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) ; 2.3. Polityka (5.2) ; 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji. ROZDZIAŁ 3. PLANOWANIE (6): 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) ; 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) ; 3.3. Planowanie zmian (6.3). ROZDZIAŁ 4. WSPARCIE (7): 4.1. Zasoby (7.1) ; 4.2. Kompetencje (7.2) ; 4.3. Świadomość (7.3) ; 4.4. Komunikacja (7.4) ; 4.5. Udokumentowane informacje (7.5). ROZDZIAŁ 5. DZIAŁANIA OPERACYJNE (8): 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) ; 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) ; 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) ; 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) ; 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) ; 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) ; 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7). ROZDZIAŁ 6. OCENA EFEKTÓW DZIAŁANIA (9): 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) ; 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) ; 6.3. Przegląd zarządzania (9.3). ROZDZIAŁ 7. DOSKONALENIE (10): 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) ; 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) ; 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3). SUPLEMENT: Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; [tłumaczenie Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (12 godz. 29 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 12 godz. 29 min. 34 s.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1336/005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w oprawie miękkiej, dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 386, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". KULTURA KREATYWNOŚCI. Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. [http://www.mtbiznes.pl/b2377-kreatywnosc-s-a.htm, dostęp 29.09.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej