Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(372)
Forma i typ
Książki
(355)
Publikacje naukowe
(153)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(87)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(13)
Czasopisma
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(376)
wypożyczone
(92)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(189)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(236)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(13)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(12)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Grün Anselm (1945- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hall Hanna
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stadnicka Dorota
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(142)
2010 - 2019
(204)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(337)
1901-2000
(21)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(371)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(367)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(81)
Przedsiębiorstwo
(39)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(38)
Marketing
(30)
Innowacje
(23)
Przywództwo
(23)
Sukces
(21)
Kultura organizacyjna
(18)
Menedżerowie
(16)
Public relations
(16)
Zarządzanie jakością
(14)
Media społecznościowe
(13)
Logistyka gospodarcza
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Marka (ekonomia)
(10)
Komunikacja marketingowa
(9)
Motywacja pracy
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Logistyka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Gospodarka
(7)
Kadry
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Decyzje
(6)
Etyka biznesu
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama
(6)
Współdziałanie
(6)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Kariera
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Obsługa klienta
(5)
Ocena pracowników
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
BHP
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje kultury
(4)
Jakość życia
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Organizacje
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Start-up
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Branding (marketing)
(3)
Dziedzictwo kulturowe
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Hotelarstwo
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kobieta
(3)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Regula
(1)
Temat: czas
2001-
(148)
1901-2000
(27)
1989-2000
(19)
1945-1989
(11)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(74)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Chiny
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Niemcy
(2)
Ukraina
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(129)
Opracowanie
(81)
Monografia
(55)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(49)
Materiały pomocnicze
(19)
Raport z badań
(10)
Materiały konferencyjne
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Poradniki
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(12228)
Edukacja i pedagogika
(3671)
Literaturoznawstwo
(3390)
Kultura i sztuka
(3369)
Geografia i nauki o Ziemi
(2552)
Zarządzanie i marketing
(372)
Socjologia i społeczeństwo
(2549)
Medycyna i zdrowie
(2410)
Podróże i turystyka
(1911)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1901)
Religia i duchowość
(1773)
Psychologia
(1697)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1381)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1241)
Biologia
(1161)
Językoznawstwo
(1095)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(937)
Etnologia i antropologia kulturowa
(802)
Rozwój osobisty
(706)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(608)
Kulinaria
(599)
Filozofia i etyka
(570)
Kultura fizyczna i sport
(562)
Architektura i budownictwo
(536)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(507)
Hobby i czas wolny
(493)
Inżynieria i technika
(421)
Nauka i badania
(333)
Informatyka i technologie informacyjne
(327)
Fizyka i astronomia
(324)
Media i komunikacja społeczna
(316)
Transport i logistyka
(315)
Rolnictwo i leśnictwo
(285)
Styl życia, moda i uroda
(277)
Ochrona środowiska
(247)
Archeologia
(188)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(176)
Praca, kariera, pieniądze
(162)
Matematyka
(130)
Chemia
(118)
Dom i ogród
(75)
Varia
(8)
Opracowanie
(5)
2021-07
(1)
Biografia
(1)
Histotia
(1)
Informatyka
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulturoznawstwo
(1)
Lista Wächtera ; 2
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznwastwo
(1)
Podręcznik
(1)
Przekłady polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religia i duchowość religijna
(1)
Rozmówki
(1)
Sprawy Soni Kranz ; 2
(1)
372 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The 5 languages of appreciation in the workplace".
Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. [Oficyna Wydawnicza Logos, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-270.
Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań ; Od freelancera, eksperta do CEO - wykorzystanie personal brandingu w biznesie ; Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu ; Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów ; TOP OF - autorski model silnej marki osobistej ; Strategia komunikacji silnej marki osobistej ; Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe - jak sobie z nimi radzić.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikacjęmarki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-362. Indeks.
1. Zakres controlingu w przedsiębiorstwie ; 2. Controling produkcji ; 3. Controling logistyki ; 4. Controling działalności marketingowej ; 5. Controlling działalności badawczo-rozwojowej ; 6. Controlling jakości ; 7. Controlling personalny ; 8. Controlling kosztów ; 9. Controlling podatkowy ; 10. Controlling inwestycyjny ; 11. Controlling finansowy ; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [449]-452.
Cz. I WYWIADY: Magdalena Dziewguć ; Iwona Georgijew ; Dagmara Gorzelana-Królikowska ; Roshi Sunya Kjolhede ; Bogusława Matuszewska ; Katarzyna Niezgoda ; Monika Olejniczak ; Beata Pastwa-Wojciechowska ; Alicja Radziejewska ; Znana Dziennikarka ; Cz. II O KOBIETACH I MĘŻCZYZNACH: R. 1. Siła liderek w oczach przełożonych ; R. 2. Misja - coś charakterystycznego dla kobiet ; R. 3. Kobiety jako liderki ; R. 4. Dlaczego i jak awansować ; R. 5. Emocjonalność kobiet ; R. 6. Co potrafią kobiety w Polsce? Doniesienia z najnowszych, szeroko zakrojonych badań oceny kompetencji zawodowych menedżerów ; R. 7. Niewykorzystane możliwości, ukryty potencjał ; R. 8. Źródło braku poczucia własnej wartości i niepewności ; R. 9. Mentoring - dlaczego jest niezbędny liderkom ; R. 10. Lepiej zarabiać - oliwi się to koło, które skrzypi ; R. 11. Networking - sieć powiązań ; R. 12. Autoprezentacji trzeba się nauczyć ; R. 13. Naucz się rozmawiać z mężczyznami ; R. 14. Jak reagować na stereotypowe zachowania wobec kobiet ; R. 15. Naśladować mężczyzn czy raczej nie? ; R. 16. Praca czy rodzina ; R. 17. Kto i jak ma wychowywać nasze dzieci? ; R. 18. W co gramy z mężczyznami? ; R. 19. Nie taki mężczyzna straszny, jak go malują ; R. 20. Czy kobiety lubią mężczyzn? ; R. 21. My jesteśmy lepsi, wy jesteście gorsi: kiedy siła wspiera się ideologią ; Cz. III ĆWICZENIA: Wstęp ; Ćwiczenie 1. TALENTY: mocne strony kobiecości ; Ćwiczenie 2. SAMOUTRUDNIANIE: koniec z podcinaniem sobie skrzydeł ; Ćwiczenie 3. AUTOPREZENTACJA: pokaż się od najlepszej strony ; Ćwiczenie 4. BUDOWANIE SIECI SPOŁECZNYCH: nawiązuj relacje z ludźmi i dbaj o nie ; Ćwiczenie 5. KONTROLOWANIE EMOCJI I ASERTYWNOŚĆ: jak nad tym pracować ; Ćwiczenie 6. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI: jak je wzmocnić ; Ćwiczenie 7. PODEJMOWANIE DECYZJI: szybko i trafnych ; Ćwiczenie 8. RAMY KULTURY: jak wyjść poza nie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału: "Good to great" 2001.
Indeks.
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Predictable results in unpredictable times".
Nikt wcześniej nie musiał stawiać czoła takiej rzeczywistości. Wielkie korporacje chwieją się w posadach. Ogromne gospodarki zdają się powstawać w ciągu jednego dnia. Dzisiejszy biznes to jak wędrówka rzeką o wartkim nurcie. Jak możesz osiągnąć przewidywalne rezultaty w tak nieprzewidywalnym świecie? Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad: Bezbłędna realizacja. Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy. Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków. Przekształcenie strachu w zaangażowanie. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Podziękowania ; Wstęp ; I. Co to jest marketing historyczny?: 1. Próba znalezienia definicji marketingu historycznego ; 2. Narzędzia marketingu historycznego: Brand purpose marki, czyli buduj markę na wartościach ; Storytelling ; Corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kody kulturowe i symbole ; Real-time marketing ; II. Polak-Patriota, czyli jak zepsuliśmy marketing historyczny w Polsce: 1. Rocznica zbrodni katyńskiej: [nie, dziękuję], czyli o tym, jak robimy marketing martyrologiczny ; 2. Pedagogika (miejsc) pamięci, czyli czy możemy nauczyć się czegoś od Niemców? ; 3. Żołnierze wyklęci [Zabijano ich po wojnie. Przepraszam, nic więcej nie wiem], czyli o kulcie bohaterów w Polsce ; 4. Powstania mamy we krwi! Czyli dlaczego zapomnimy o powstańcach warszawskich... ; 5. Marketing historyczny powstania warszawskiego - bazujemy na budowaniu relacji z autorytetem ; III. Marketing historyczny w Polsce - case study, czyli oni wiedzieli jak to robić: 1. Tadeusz Kościuszko - jego budowanie marki osobistej i społeczności zaangażowanej ; 2. Józef Piłsudski, czyli wizja i misja marki - niepodległa Polska ; 3. Maria Skłodowska-Curie - kobieta nowoczesna, czyli gdzie szukać inspiracji dla współczesnych Polek i Polaków ; 4. Janina Lewandowska, czyli młodość ma swoje prawa ; IV. Mroczne widmo... czyli wymazywanie komunizmu z przestrzeni publicznej: 1. Ślady nazizmu a ślady komunizmu w Polsce ; 2. Powstańcy warszawscy kiedyś odejdą... Kto będzie bohaterem po nich? ; 3. Naród potrzebuje mitu - historii, z którą się utożsamia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2012. - 283 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I. JAK ZACZĄĆ? 1. Cechy przyszłego przedsiębiorcy. 2. Jak założyć własny biznes. 3. Czy nauka (formalne studia) i wiedza są potrzebne w biznesie? 4. Budowanie biznesplanu. 5. Korporacja czy własna firma. CZĘŚĆ II. DLA MAŁYCH I ŚREDNICH. 6. Codzienne zarządzanie operacyjne. 7. Zarządzanie personelem. 8. Budowanie planu marketingowego. 9. Zarządzanie kryzysem. 10. Zarządzanie stresem. 11. Błędy podczas kariery biznesowej. 12. Motywacja w pracy. Pasja przedsiębiorcy. 13. Źródła kapitału. 14. Rozwój przez przejęcia. 15. Moje początki i historia biznesowa. CZĘŚĆ III. NASTĘPNY KROK: 16. Sukces w biznesie. 17. Kiedy było łatwiej - lata 90. versus 2010. 18. Lista wybranych 20 sukcesów gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-968 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Konferencja pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej Marka Kuchcińskiego oraz Wojewody Podkarpackiego, Marszałka Województwa Podkarpackiego, Prezydenta Miasta Rzeszowa, Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego.
M.in. dotyczy Województwa Podkarpackiego.
R. 1. Skuteczność działania w realizacji zadań publicznych w świetle kondycji finansowej jednostek samorządu terytorialnego ; 2. Determinanty budżetowe i miary skuteczności działania jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań publicznych ; 3. Zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego w Polsce - problemy i wyzwania ; 4. Z wybranych problemów gospodarki finansowej gmin i powiatów - sesje z udziałem pracowników Regionalnych Izb Obrachunkowych ; 5. Skuteczność działania jednostek samorządu terytorialnego a ich aktywność inwestycyjna i zdolność do absorpcji funduszy UE ; 6. Poprawa jakości życia mieszkańców a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego ; Rozwój lokalny a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia [161]-173. Indeksy.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, naukowców, badaczy, doktorantów.
R. I. Przedsiębiorstwa zaawansowane technologicznie: 1.Branże high-tech według różnych klasyfikacji ; 2. Specyfika przedsiębiorstw high-tech ; 3. Przedsiębiorstwa high-tech jako przedsiębiorstwa oparte na wiedzy i jako organizacje „uczące się” ; 4. Przedsiębiorstwa high-tech a wzrost gospodarczy ; 5. Kierunki badań nad przedsiębiorstwami high-tech ; R. II. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw: 1. Wczesne teoretyczne koncepcje internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 2. Teorie neotechnologiczne ; 3. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw ; 4. Modele etapowej internacjonalizacji ; 5. Podejście zasobowe ; 6. Podejście sieciowe ; 7. Podejście szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej ; 8. Modele oparte na wiedzy ; 9. Holistyczne podejście do internacjonalizacji ; 10. Podejścia alternatywne ; 11. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 12. Sposoby wejścia na rynki zagraniczne (instrumenty internacjonalizacji) ; 13. Strategie internacjonalizacji ; 14. Pomiar poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstw ; R. III. Wczesna i szybka internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Definiowanie born globals (BGs) ; 2. Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (INVs) ; 3. Ewolucja kierunków badań nad firmami born globals oraz INVs ; 4. Współczesne kierunki badań nad INVs i BGs ; 5. Wybrane modele internacjonalizacji born global ; 6. Czynniki internacjonalizacji born global ; 7. Orientacja przedsiębiorcza a teoria internacjonalizacji – koncepcja międzynarodowej orientacji przedsiębiorczej ; ROZDZIAŁ 4. Innowacje a internacjonalizacja przedsiębiorstw: 1. Pojęcie i typy innowacji ; 2. Innowacyjność ; 3. Proces innowacyjny ; 4. Innowacyjne modele internacjonalizacji ; 5. Internacjonalizacja a innowacyjność ; 6. Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej ; R. V. Empiryczna analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Założenia metodyczne badania ; 2. Znaczenie badania ; 3. Metodyka badania ; 4. Analiza internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw ; 5. Podsumowanie wyników badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na czwartej stronie okładki : Biznes - Zarządzanie.
R. I. Czym jest firma zasilana sztuczną inteligencją? ; R. 2. Czynnik ludzki ; R. 3. Strategia ; R. 4. Technologia i dane ; R. 5. Zdolności biznesowe związane z Al ; R. 6. Przypadki użycia Al w różnych branżach ; R. 7. Droga do zasilania sztuczną inteligencją.
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. [MT Biznes, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? ; O czym więc traktuje ta książka? ; R. 1. E-MAIL MARKETING - DZIARSKI STARUSZEK: Kiedy to wszystko się zaczęło? ; Staruszek czy nie? ; Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? ; Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zbierzesz się do pracy? ; Z życia praktyk: popularne mity na temat e-mail marketingu ; R. 2. PRZYGOTOWUJEMY SIĘ!: Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? ; R. 3. BAZA MAILINGOWA... BAZĄ TWOJEGO E-MAIL MARKETINGU: Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? ; Metoda double opt-in - czym i dlaczego jest tak ważna? ; Jak witać się z nowymi subskryptami newslettera? ; Jak rozwiązać wypis z newslettera? ; Higiena bazy danych ; Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? ; R. IV. PRACUJEMY NAD NEWSLETTEREM: Opracujemy szablon wiadomości ; Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości ; R. V. ANALIZUJEMY NASZĄ PRACĘ: Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) ; Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek ; Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników ; R. 6. WYBÓR NARZĘDZIA DO E-MAIL MARKETINGU. ASPEKTY, NA KTÓRE WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ: Dostarczalność ; Aspekty, które ułatwiają start ; Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy ; R. 7. MARKETING AUTOMATION: Nie istnieje jeden "marketing automation" ; Główny mit związany z marketingiem automation ; Marketing automation - identyfikacja użytkownika ; Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? ; R. 8. COLD MAILING W PIGUŁCE: Czym jest cold mailing? ; Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? ; Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? ; 10 podstaw skutecznego cold mailingu ; Konstrukcje skutecznych "zimnych maili".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [163]-169.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
R. I. MOBILE MARKETING - WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE, Agnieszka Dejnaka: 1. Mobile marketing a e-marketing ; 2. Aplikacje mobilne ; 3. Technologie w mobile marketingu ; 4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ; R. II. WYKORZYSTANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH W ZAKUPACH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH, Katarzyna Kachel: 1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych ; 2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce ; 3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ; R. III. CZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ MOŻE BYĆ SMART? ROZWIĄZANIA MARKETINGU MOBILNEGO, Anna Brdulak, Anna Orzeł: 1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych ; 2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres ; 3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ; R. IV. APLIKACJE MOBILNE W TURYSTYCE I REKREACJI, Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza: 1. Zastosowanie aplikacji w podróżach ; 2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej ; 3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu ; 4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych ; R. V. MICROLEARNIG - MOBILNA EDUKACJA WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY, Anna Zięty, Sonia Gruca: 1. Wyzwania cyfrowego świata ; 2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych ; 3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ; R. VI. E-PR - DYNAMIKA ZMIAN W PUBLIC RELATIONS, NOWE TRENDY I METODY BADAŃ, Danuta Studencka-Derkacz: 1. Public relations w dobie rozwoju Internetu ; 2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca ; 3. Rola emocji w komunikacji z klientem ; 4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations ; 5. Mobile public relations ; R. VII.SKUTECZNE PROJEKTOWANIE APLIKACJI MOBILNYCH - GŁÓWNE ASPEKTY PRAKTYCZNE, Jan Cendrowski: 1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania ; 2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów ; 3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ; R. VIII. DIGITAL MARKETING - TECHNOLOGIE CYFROWE A ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MARKETINGU, Krzysztof Kuźniak: 1. Rewolucja cyfrowa ; 2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych ; 3. Big Data ; 4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ; R. IX. MARKETING MOBILNY A POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Agnieszka Sosińska: 1. Marketing mobilny a niepełnosprawność ; 2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile ; 3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zawiera rozdział: Perspektywa polskiego lidera.
Indeks.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE WARTE MILIARDY DOLARÓW - CO ODRÓŻNIA NAJLEPSZYCH PREZESÓW OD POZOSTAŁYCH? Ta książka to "podręcznik doskonałości" dla osób, które biorą na siebie ciężar bycia LIDERAMI. Potężna dawka inspiracji od największych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania. Obok osób zajmujących najwyższe stanowiska w potęgach takich jak Microsoft, Google, Amazon, Netflix, Sony czy Apple znaleźli się tutaj także najlepsi polscy CEO. Ci, którzy mieli odwagę całkowicie zmienić oblicza swoich firm, teraz dzielą się zdobytym doświadczeniem. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
CZ. I.: R. 1. Dziesięć opowieści na temat strategii ; R. 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego ; R. 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać ; R. 4. Piękna równowaga ; CZ. II.: R. 5. Wybór i szansa ; R. 6. Posunięcia strategiczne ; R. 7. Uwiarygodnienie strategii ; CZ. III.: R. 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią ; R. 9. Współpraca i koordynacja ; R. 10. Aukcje, licytacje i konkursy ; R. 11. Negocjacje ; R. 12. Głosowanie ; R. 13. System motywacyjny ; R. 14. Studia przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej