Marketing mobilny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5242)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3683)
Marketing mobilny
(-)
Rodzina
(3661)
II wojna światowa (1939-1945)
(3059)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2550)
Relacje międzyludzkie
(2442)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2385)
Tajemnica
(2110)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1866)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1663)
Dziewczęta
(1552)
Żydzi
(1537)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1341)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1293)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1041)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(989)
Wsie
(988)
Ludzie a zwierzęta
(983)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(791)
Policjanci
(791)
Sekrety rodzinne
(787)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(728)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(653)
Muzyka
(647)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(614)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(583)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [163]-169.
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
R. I. MOBILE MARKETING - WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE, Agnieszka Dejnaka: 1. Mobile marketing a e-marketing ; 2. Aplikacje mobilne ; 3. Technologie w mobile marketingu ; 4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ; R. II. WYKORZYSTANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH W ZAKUPACH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH, Katarzyna Kachel: 1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych ; 2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce ; 3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ; R. III. CZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ MOŻE BYĆ SMART? ROZWIĄZANIA MARKETINGU MOBILNEGO, Anna Brdulak, Anna Orzeł: 1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych ; 2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres ; 3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ; R. IV. APLIKACJE MOBILNE W TURYSTYCE I REKREACJI, Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza: 1. Zastosowanie aplikacji w podróżach ; 2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej ; 3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu ; 4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych ; R. V. MICROLEARNIG - MOBILNA EDUKACJA WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY, Anna Zięty, Sonia Gruca: 1. Wyzwania cyfrowego świata ; 2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych ; 3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ; R. VI. E-PR - DYNAMIKA ZMIAN W PUBLIC RELATIONS, NOWE TRENDY I METODY BADAŃ, Danuta Studencka-Derkacz: 1. Public relations w dobie rozwoju Internetu ; 2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca ; 3. Rola emocji w komunikacji z klientem ; 4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations ; 5. Mobile public relations ; R. VII.SKUTECZNE PROJEKTOWANIE APLIKACJI MOBILNYCH - GŁÓWNE ASPEKTY PRAKTYCZNE, Jan Cendrowski: 1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania ; 2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów ; 3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ; R. VIII. DIGITAL MARKETING - TECHNOLOGIE CYFROWE A ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MARKETINGU, Krzysztof Kuźniak: 1. Rewolucja cyfrowa ; 2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych ; 3. Big Data ; 4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ; R. IX. MARKETING MOBILNY A POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Agnieszka Sosińska: 1. Marketing mobilny a niepełnosprawność ; 2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile ; 3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107777 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej