Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(369)
Forma i typ
Książki
(352)
Publikacje naukowe
(152)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(86)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(372)
wypożyczone
(94)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(189)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(235)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(11)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(11)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hall Hanna
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stadnicka Dorota
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Wojciechowska Maja
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(141)
2010 - 2019
(203)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(335)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(368)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(364)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(80)
Przedsiębiorstwo
(39)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(38)
Marketing
(30)
Innowacje
(23)
Przywództwo
(23)
Sukces
(21)
Kultura organizacyjna
(17)
Public relations
(16)
Menedżerowie
(15)
Zarządzanie jakością
(14)
Media społecznościowe
(13)
Logistyka gospodarcza
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Marka (ekonomia)
(10)
Komunikacja marketingowa
(9)
Motywacja pracy
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Logistyka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Gospodarka
(7)
Kadry
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Decyzje
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama
(6)
Współdziałanie
(6)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Etyka biznesu
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Kariera
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Obsługa klienta
(5)
Ocena pracowników
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje kultury
(4)
Jakość życia
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Organizacje
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Start-up
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
BHP
(3)
Branding (marketing)
(3)
Dziedzictwo kulturowe
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Hotelarstwo
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kobieta
(3)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(146)
1901-2000
(27)
1989-2000
(19)
1945-1989
(11)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(74)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Chiny
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(128)
Opracowanie
(80)
Monografia
(55)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(49)
Materiały pomocnicze
(19)
Raport z badań
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Poradniki
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(12162)
Edukacja i pedagogika
(3652)
Literaturoznawstwo
(3380)
Kultura i sztuka
(3345)
Geografia i nauki o Ziemi
(2548)
Zarządzanie i marketing
(369)
Socjologia i społeczeństwo
(2543)
Medycyna i zdrowie
(2402)
Podróże i turystyka
(1902)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1899)
Religia i duchowość
(1756)
Psychologia
(1694)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1380)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1236)
Biologia
(1142)
Językoznawstwo
(1090)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(933)
Etnologia i antropologia kulturowa
(797)
Rozwój osobisty
(705)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(608)
Kulinaria
(593)
Filozofia i etyka
(569)
Kultura fizyczna i sport
(560)
Architektura i budownictwo
(530)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(488)
Hobby i czas wolny
(488)
Inżynieria i technika
(417)
Informatyka i technologie informacyjne
(327)
Nauka i badania
(327)
Fizyka i astronomia
(324)
Transport i logistyka
(316)
Media i komunikacja społeczna
(315)
Rolnictwo i leśnictwo
(282)
Styl życia, moda i uroda
(274)
Ochrona środowiska
(245)
Archeologia
(188)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(175)
Praca, kariera, pieniądze
(162)
Matematyka
(130)
Chemia
(117)
Dom i ogród
(75)
Varia
(8)
Opracowanie
(5)
2021-07
(1)
Biografia
(1)
Histotia
(1)
Informatyka
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulturoznawstwo
(1)
Lista Wächtera ; 2
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznwastwo
(1)
Podręcznik
(1)
Przekłady polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religia i duchowość religijna
(1)
Rozmówki
(1)
Sprawy Soni Kranz ; 2
(1)
369 wyników Filtruj
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Dariusz Grzybek - Nowy Lockeański argument na rzecz socjalizmu: kontraktualizm w świetle teorii ekonomicznej ; Leszek Klukowski - Problemy zadłużenia publicznego Polski na tle krajów Unii Europejskiej ; Roman Garbiec - Finansowe aspekty rozwoju zintegrowanego publicznego systemu ubezpieczeń społecznych w Polsce ; Elżbieta Skrzypek, Adam Skrzypek - Integracja jako determinanta wzrostu gospodarczego i doskonalenia zarządzania ; Maria Zuba-Ciszewska - Rola przemysłu spożywczego w gospodarce Polski ; Leszek Kwieciński - Sieci jednostek naukowo-badawczych jako istotny element w polityce innowacyjnej państwa. Przykład polskiej Sieci Badawczej Łukasiewicz ; Jan Trąbka - Ewolucja i rola pojęcia "treść" (ang. content) w społeczeństwie opartym o informację i wiedzę ; Jurij Renkas - Teoria kapitału ludzkiego a minimalne wynagrodzenia w wybranych krajach Trójmorza ; Iwona Jażewicz - Zasoby kapitału ludzkiego w Polsce północnej ; Agata Surówka - Zróżnicowanie kapitału ludzkiego w województwach Polski w świetle badań własnych ; Joanna Szafran - Możliwości i ograniczenia stosowania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze edukacji w Polsce ; Zofia Wyszkowska - Ocena stopnia gotowości pacjentów do współpłacenia za świadczenia opieki zdrowotnej ; Marek Motyka, Joanna Krzyżak - Przywiązanie organizacyjne a poziom zaspokojenia potrzeb psychospołecznych pracowników ; Zofia Chyra-Rolicz - Rola lidera społecznego w tworzeniu lepszej jakości życia ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Bezpieczeństwo w społeczności lokalnej w kontekście przejawów demoralizacji nieletnich ; Sławomir Zawisza, Piotr Prus, Monika Ptaszyńska - Udział funduszy Unii Europejskiej w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie gminy Brześć Kujawski ; Aleksandra Zienkiewicz - Znaczenie organizacji pozarządowych w popularyzacji dziedzictwa kulturowego i turystyki na terenie etnoregionu kaszubskiego ; Janina Szewczyk, Monika Jaworska, Łukasz Kosno, Tomasz Wojewodzic - Czynniki lokalne różnicujące natężenie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich ; Dariusz Karaś - Geopolityczne uwarunkowania rywalizacji o zasoby Arktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Książka „Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webriting w kulturze” powstała na podstawie szkoleń prowadzonych przez autorkę w instytucjach kultury. Rozmowy z uczestnikami dowodzą, jak trudno połączyć subtelne treści kulturalne z językiem perswazji. Dlatego w książce znajduje się wiele inspirujących przykładów zaczerpniętych ze stron instytucji kultury polskich i zagranicznych. [lubimyczytac.pl, 2021]
R. 1. Content marketing i dystrybucja treści - czyli jak dobrać treści do kanałów dystrybucji ; R. 2. SEO- czyli jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek ; R. 3. Webwriting - czyli jak skonstruować punkty krytyczne tekstu internetowego ; R. 4. Promowanie - czyli jak wykorzystać język perswazji w spisie oferty ; R. 5. Zapowiadanie - czyli zaciekawić Czytelnika wydarzeniami ; R. 6. Popularyzowanie - czyli jak tworzyć inspirujące mikrotreści w mediach społecznościowych ; R. 7. Lekki styl - czyli jak pisać, by dobrze się czytało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Co to jest Amazon FBA ; Firma i podatki ; Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon ; Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
1. KLIMAT ORGANIZACYJNY POCHODNĄ KULTURY ORGANIZACYJNEJ: 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia, 1.2. Typy klimatu organizacyjnego, 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności ; 2. RÓŻNORODNOŚĆ ELEMENTÓW KLIMATU ORGANIZACYJNEGO I ICH CHARAKTERYSTYKA: 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej, 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej, 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego ; 3. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACYJNEJ: 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej, 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej, 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego ; 4. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM MOTYWACJI LUDZI DO PRACY: 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej, 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia, 4.3. Motywowanie w świecie VUCA, 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111188 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem - te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 127 stron : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 117-123.
Rozdz. 1. JAKOŚĆ I SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - PRZEGLĄD PIŚMIENNICTWA: 1.1. Rys historyczny, 1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości: 1.2.1. Walter A. Shewhart, 1.2.2. William E. Deming, 1.2.3. Joseph M. Juran, 1.2.4. Philip B. Crosby, 1.2.5. Armand V. Feigenbaum, 1.2.6. Genichi Taguchi, 1.2.7. Kaoru Ishikawa, 1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością: 1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001, 1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji ; Rozdz. 2. JAKOŚĆ W LOGISTYCE ZAOPATRZENIA: 2.1. Wybór i ocena dostawcy, 2.2. Formy kontroli dostawców, 2.3. Budowanie współpracy z dostawcami, 2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu: 2.4.1. Just in Time, 2.4.2. VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę, 2.4.3. PPAP - Proces zatwierdzania części do produkcji, 2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji ; Rozdz. 3. JAKOŚĆ W LOGISTYCE DYSTRYBUCJI: 3.1. Klasyfikacja klientów, 3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów, 3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta, 3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta: 3.4.1. Kwestionariusz Kano, 3.4.2. QFD (Quality Function Deployment), 3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), 3.4.4. Jakość usług logistycznych, 3.5. Badanie satysfakcji klienta, 3.6. Ciągłe doskonalenie ; Rozdz. 4. JAKOŚĆ W LOGISTYCE PRODUKCJI: 4.1. Kanban, 4.2. 5S, 4.3. Poka-Yoke, 4.4. Lean Management, 4.5. Six Sigma.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [183]-209.
Streszczenie w języku angielskim.
Zarządzanie łańcuchem dostaw - przegląd piśmiennictwa ; Zarządzanie jakością i znormalizowane systemy zarządzania w łańcuchu dostaw ; Metodyka badań empirycznych ; Ocena oddziaływania badanych znormalizowanych systemów zarządzania na funkcjonowanie łańcuchów dostaw - w świetle badań empirycznych ; Model doskonalenia łańcucha dostaw na bazie implementacji systemów i koncepcji zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem żywności i technologią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia przy rozdziałach.
I. LOKALIZACJA OGNIW ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO: 1. Wprowadzenie do wyboru lokalizacji placówki logistycznej ; 2. Podstawowe czynniki wpływające na lokalizację obiektu logistycznego ; 3. Lokalizacja pojedyncza i wielokrotna ; 4. Lokalizacja obiektu w zależności od zasięgu oddziaływania ; 5. Prezentacja metod optymalizacji sieci dystrybucji: Metoda środka ciężkości ; Metoda grawitacji detalu Reilly'ego ; 6. Przykłady: Przykład określania zakresu oddziaływania miast ; Przykład określania lokalizacji nowego zakładu produkcyjnego ; 7. Literatura do rozdziału pierwszego ; II. SFORMALIZOWANE PROCESY ZAOPATRZENIA: 1. Istota zaopatrzenia ; 2. Metody oceny jakości dostaw ; 3. Metody oceny i wyboru dostawców ; 4. Przykłady: Instrukcja Zasady kwalifikowania i wyboru dostawców ; Karta bieżącej oceny dostawcy ; Ankiety dostawcy ; 5. Literatura do rozdziału drugiego ; III. ZASTOSOWANIE WYBRANYCH METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DO DOSKONALENIA USŁUG LOGISTYCZNYCH: 1. Jakość produktu/usługi - wprowadzenie teoretyczne ; 2. Kwestionariusz Kano: Założenia Kwestionariusza Kano ; Tok postępowania w metodzie Kano ; Przykład zastosowania kwestionariusza Kano dla wybranej usługi logistycznej ; 3. Metoda QFD (Quality Function Deploment): Założenia QFD ; Tok postępowania w przypadku analizy usług logistycznych ; Przykład zastosowania metody QFD do optymalizacji wybranej usługi logistycznej ; 4. Literatura do rozdziału trzeciego ; IV. METODY ANALIZY FINANSOWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE LOGISTYCZNYM: Analiza finansowa, klasyfikacje i przegląd literatury ; Sprawozdanie finansowe źródłem informacji dla analizy finansowej ; Wstępna analiza finansowa w przedsiębiorstwie logistycznym ; Analiza wskaźnikowa w przedsiębiorstwie logistycznym: Płynność finansowa ; Wskaźniki obrotowości, sprawności ; Wskaźniki zadłużenia (wskaźniki wypłacalności długoterminowej) ; Wskaźniki rentowności (zyskowności) ; Wskaźniki kapitału obrotowego ; 5. Literatura do rozdziału czwartego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 129-138.
Publikacja dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Przydatna też dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1. KAPITAŁ OBROTOWY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1.1. Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym, 1.2. Definicja kapitału obrotowego i jego poziom, 1.3. Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, 1.5 [!]. Zarządzanie kapitałem obrotowym ; 2. PODSTAWOWE SKŁADNIKI KAPITAŁU OBROTOWEGO: 2.1. Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.2. Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.3. Iwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.4. Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.5. Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. WSKAŹNIKI I METODY OCENY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 3.1. Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto, 3.2. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, 3.3. Wstępna analiza finansowa, 3.4. Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym, 3.5. Analiza wskaźnikowa ; 4. STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 4.1. Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym, 4.2. Koszty zarządzania kapitałem obrotowym, 4.3. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym, 4.4. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym, 4.5. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 4.6. Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251 stron : fotografie, ilustracja, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
R. 1. Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii, Paweł Ociepka ; R. 2. Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19, Maria Tenerowicz ; R. 3. Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania, Patrycja Smoleń, Aleksandra Szczęśniak, Magdalena Tatka, Zuzanna Tomaszek, Joanna Wojtunik, Zuzanna Zimońska ; R. 4. Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie, Magdalena Sneka, Sylwia Sroka, Katarzyna Szady, Paulina Świst, Agnieszka Ziętara, Taras Tryhuba ; R. 5. Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach, Wojciech Domagała ; R. 6. Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii, Wiktoria Zielińska ; R. 7. Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19, Agnieszka Słota, Natalia Snuzik, Katarzyna Sułek, Karolina Werońska, Natalia Wiklańska, Aleksandra Zuba ; R. 8. Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu", Konrad Czopek, Izabela Foszczka, Katarzyna Gajewska, Valeriia Verbitska ; R. 9. Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie, Liana Khimich ; R. 10. Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19, Agabekov Eldar, Boichuk Kristina, Mykytyn Karina, Ponomarenko Valentyn, Sapel Tatiana, Suprunenko Yuliia ; R. 11. Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii, Konrad Gdański ; R. 12. Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19, Konrad Smoleń ; R. 13. Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19, Gabriela Dutkiewicz, Katarzyna Górka, Mateusz Bańka, Paulina Gawlak, Paulina Guździk ; R.14. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami, Katarzyna Momot, Damian Pawlak ; R. 15. Ocena usług świadczonych przez fi rmę InPost na terenie miasta Kraków, Barbara Papiż, Anna Legutki, Michał Pałys, Kinga Sawczuk, Wojciech Oleksy, Jukub Michalczyk ; R.16. Usługi kurierskie fi rmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19, Dominika Grocholska, Dorota Jachym, Aleksandra Karp, Izabela Kotapka, Marlena Skicka ; R. 17. Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej, Dawid Bartosz, Wojciech Biłan, Aleksandra Górowska, Joanna Grześko, Aleksandra Irla, Aleksandra Zyznawska ; R. 18. Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19, Maria Tenerowicz, Aleksandra Tarczoń ; R.19. Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej, Gabriela Grabowska, Gabriel Hanusik, Aleksandra Jankowska, Katarzyna Kucharz ; R. 20. Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe, Jakub Stachnik, Damian Strojny ; R. 21. Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA, Adrian Gniewek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
R. I. FRANCZYZA JAKO FORMA WIĘZI EKONOMICZNEJ: 1. Pojęcie i geneza powiązań franczyzowych: Ogólna charakterystyka franczyzy w świecie ; Pierwowzory franszyzy: Rozwój koncepcji franczyzy od II poł. XIX w. do końca I poł. XX w ; Boom franczyzowy po II wojnie światowej ; Początki powiązań franczyzowych w Polsce ; 2. Istota i klasyfikacja franszyzy: Podstawowe założenia franszyzy ; Typologia franszyzy: Podział ze względu na przedmiot działalności ; Podział ze względu na formę organizacji systemu ; Podział ze względu na zasięg obowiązywania umowy ; Podział ze względu na formę działalności gospodarczej ; Podział ze względu na zasięg działania systemu ; Podział ze względu na realizowaną strategię działalności ; Podział ze względu na strategię ekspansji gospodarczej ; Podział ze względu na strukturę podporządkowania stron umowy ; Pozostałe typy powiązań franczyzowych ; 3. Przesłanki wykorzystywania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa: Zalety i wady wykorzystania franczyzy dla dawcy systemu ; Korzyści i słabości wykorzystania franczyzy dla biorcy systemu ; 4. Motywy tworzenia i koncepcje budowy systemów franczyzowych ; 5. Porozumienia franczyzowe jako metoda ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw ; R. II. PODSTAWY PRAWNE POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH: 1. Przedmiot porozumień franczyzowych ; 2. Pojęcie i charakter prawny umowy franszyzy ; 3. Podmioty umowy franczyzowej ; 4. Unormowania prawne umów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Ameryce Południowej, Azji i Australii ; 5. Umocowania prawne umów franczyzowych w Unii Europejskiej ; 6. Treść umowy franczyzy w świetle przepisów prawa polskiego ; R. III. ROZWÓJ FRANCZYZY W WYBRANYCH KRAJACH ŚWIATA: 1. Charakterystyka powiązań franczyzowych: Rozwój franczyzy w wybranych krajach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej ; Franczyza w Europie ; Franczyza w Azji, Australii, Nowej Zelandii i Afryce: Franczyza w Azji ; Franczyza w Australii i Nowej Zelandii ; Franczyza w Republice Południowej Afryki i Maroku ; R. VI. ANALIZA POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH W POLSCE: 1. Funkcjonujące powiązania franczyzowe: Rozwój polskiego rynku franczyzy w latach 90. XX wieku i na początku XXI wieku ; Analiza powiązań franczyzowych według sektorów ; Systemy franczyzowe typu inbound i outbound na polskim rynku ; Prezentacja wybranych systemów franczyzowych funkcjonujących na polskim rynku ; 2. Powiązania franczyzowe w opinii twórców sieci (franczyzodawców): Rozwój powiązań franczyzowych w Polsce ; Motywy tworzenia sieci franczyzowych oraz czynniki sprzyjające i bariery rozwoju rynku franczyzy w Polsce ; Wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstw ; Uwarunkowania pozyskiwania franczyzobiorców ; Zagraniczna ekspansja polskich systemów franczyzowych ; 3. Powiązania franczyzowe w opinii franczyzobiorców ; 4. Korzyści i słabe strony współpracy franczyzowej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107933 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 21 min 31 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/754/658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 5 godz. 13 min 36 s.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Czyta Marcin Fugiel.
Nagranie w formacie mp3.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/755/339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 33 min 36 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Podobnie jak "Gen sprzedawcy", i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach - każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/756/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 273, [1] strona : ilustracje, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 273-[274].
W myśleniu projektowym kluczowe jest właściwe planowanie. Dlatego autor tego poradnika, project manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, reprezentuje takie właśnie podejście. Prezentowaną przez siebie metodę wielokrotnie sprawdził osobiście podczas prac nad małymi i średnimi projektami - takimi, jakie zwykle powierza się debiutantom. Całość jest czytelna i prosta do przełożenia na praktykę. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o omówienie tematu planowania jakości metodą Kano, kontroli projektów metodą wartości wypracowanej oraz zarządzania portfelem projektów. Poradnik zawiera także przydatne szablony najczęściej spotykanych dokumentów projektowych.
Wstęp, czyli co zrobić, aby realizacja projektów w końcu stała się nudna? ; 1. Uzasadnienie projektu, 2. Sponsor i otoczenie, 3. Zgromadź wiedzę, 4. Zaplanuj zakres, 5. Uzgodnij jakość, 6. Wybierz zespół, 7. Zaplanuj harmonogram, 8. Zaplanuj budżet, 9. Przygotuj się na niespodzianki, 10. Kontroluj i komunikuj, 11. Gromadź wiedzę, 12. Portfel projektów, czyli jak poukładać firmę, gdy mamy wiele projektów, 13. Szablony dokumentów ; Parę słów o certyfikatach w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna być Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz tu m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad, inspiracji i gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Co więcej, powrócisz do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Przeczytasz o tym, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baśnie wolnego rynku / Jacek Wasilewski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 243 strony : ilustracje, fotografie, faksymilia, wykresy ; 21 cm.
Wstęp: magia bajek dziejących się naprawdę ; Trzy świnki, czyli na kogo wypadło, ten będzie wilkiem ; O rybaku i rybce, i przemianach prywatności ; Jaś i Małgosia, czyli kryzys w nieruchomościach i manipulacje domkiem z piernika ; Gęsiareczka. Jak klasa rewolucyjna skończyła na zmywaku ; Czerwony kapturek i marketingowy wilk. Jak pokazujemy drogę do babci ; Kopciuszek i zakładanie pantofelka przy pomocy chirurga ; Roszpunka i zmiana fetysza. Czym są współcześnie włosy Roszpunki? ; Królowa Śniegu i drenaż mózgów, czyli ciepłe Południe vs bogata Północ ; Kapiał Świętego Mikołaja ; Uwagi na marginesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14844 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej