Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(62)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Czasopisma
(3)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(17)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(45)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(15)
Łunarski Jerzy
(8)
Stadnicka Dorota
(5)
Zimon Dominik
(4)
Głowacka Ewa (1959- )
(3)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kristensen Kai
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Sęp Jarosław
(2)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Flakiewicz Wiesław (1926-2001)
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Jagoda Małgorzata
(1)
Jongen W. M. F
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Król Maria (1960- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Liberko Igor
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Luning P. A
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Marcelis W. J. (1948- )
(1)
Meć Andrzej
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Perłowski Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pietraś Jacenty
(1)
Pilich Andrzej
(1)
Piątek Tadeusz
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapuła Rafał
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Skwarek Janusz (1961- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Ziółkowski Stanisław (zarządzanie)
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Zarządzanie jakością
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(3)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Podlaskie, województwo
(2)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Karpaty
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Turcja
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(15)
Opracowanie
(8)
Monografia
(6)
Podręcznik
(6)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Inżynieria i technika
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
1. Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości. 2. Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw. 3. Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych. 4. Wyniki wdrożenia pilotowego CMI. 5. Przykłady wdrażania metod (CMI).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [239]-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej". [Prof. dr inż. Wiesław M. Grudzewski]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE - PODSTAWOWE POJĘCIA: Istota zarządzania organizacjami ; Instytucjanalne formy organizacji ; Projektowanie organizacji i jej struktura. 2. PLANOWANIE JAKO PODEJMOWANIE DECYZJI: Podejmowanie decyzji w organizacjach ; Budowanie strategii organizacji. 3. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA: Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami ; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji ; Zachowanie się uczestnika organizacji ; Kierowanie a przywództwo ; Tworzenie kultury organizacyjnej. 4. MARKETING: Miejsce marketingu w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ; Strategia obsługi rynku ; Projektowanie oferty rynkowej. 5. ZARZĄDZANIE W KONTEKŚCIE ZMIAN: Zmiana jako wyzwanie dla współczesnego menedżera ; Procesy innowacyjne w organizacji ; Zarządzanie jakością ; Zarządzanie projektami. 6. ROLA INFORMATYKI W ZARZĄDZANIU: Zarządzanie jako proces informacyjno-decyzyjny ; Systemy biznesu elektronicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach [163]-176. Indeks.
Publikacja jest polecana szczególnie studentom zarządzania, konsultantom jakości, audytorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości.
ROZDZIAŁ 1. KONTEKST ORGANIZACJI: 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu ; 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) ; 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) ; 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4). ROZDZIAŁ 2. PRZYWÓDZTWO: 2.1. Przywództwo i zaangażowanie ; 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) ; 2.3. Polityka (5.2) ; 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji. ROZDZIAŁ 3. PLANOWANIE (6): 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) ; 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) ; 3.3. Planowanie zmian (6.3). ROZDZIAŁ 4. WSPARCIE (7): 4.1. Zasoby (7.1) ; 4.2. Kompetencje (7.2) ; 4.3. Świadomość (7.3) ; 4.4. Komunikacja (7.4) ; 4.5. Udokumentowane informacje (7.5). ROZDZIAŁ 5. DZIAŁANIA OPERACYJNE (8): 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) ; 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) ; 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) ; 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) ; 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) ; 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) ; 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7). ROZDZIAŁ 6. OCENA EFEKTÓW DZIAŁANIA (9): 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) ; 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) ; 6.3. Przegląd zarządzania (9.3). ROZDZIAŁ 7. DOSKONALENIE (10): 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) ; 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) ; 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3). SUPLEMENT: Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Indeks
Bibliogr. po rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
I. PODSTAWY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Wprowadzenie ; 2. Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością ; 3. Niektóre definicje jakości ; 4. Filozofia, zasady i pojęcie TQM ; 5. Systemy zarządzania jakością i normalizacja ; 6. Europejska Nagroda Jakości ; II METODY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ: 7. Narzędzia do "podróży w jakość" ; 8. Wybrane narzędzia zarządzania ; 9. Pomiary jakości - wprowadzenie ; 10. Pomiary zadowolenia klientów ; 11. Pomiary zadowolenia pracowników ; 12. Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości ; 13. Pomiary jakości w pracach rozwojowych ; 14. Kosztorysowanie jakości ; 15. Benchmarking ; III . ZARZĄDZANIE PROCESAMI I DOSKONALENIE PROCESÓW: 16. Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości ; 17. Procesy wdrażania ; 18. Kultura jakości i uczenia się ; 19. Miliken SA Dania, studium przypadku: przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości ; 20. International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa wydawcy wg bazy ISBN.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, woj. przemyskiego, mieleckiej strefy ekonomicznej, Bieszczad, gminy Trzebownisko, Rzeszowa, Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Huty Szkła "Jarosław", Zelmeru S.A. i Transsystemu S.A.
Bibliogr. s. [521]-538 i przy niektórych pracach.
Tekst częśc ang., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Franciszek Danielewski - Regionalizm: pojęcie. ewolucja ; Roman Fedan, Zbigniew Makieła - Infrastruktura transportowa w kształtowaniu się struktury przestrzennej regionu podkarpackiego ; Lidia Kaliszczak - Współczesne znaczenie kategorii przedsiębiorczości jako warunku rozwoju ; Andrzej Piotr Wiatrak - Partnerstwo przedsiębiorstw jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem i regionem ; Jerzy Niemczyk, Krystian Stolarski - Warunki sprawnego tworzenia i działania regionalnych klastrów na przykładzie klastrów zlokalizowanych w Polsce ; Marek Smoleń, Paweł Nazarewicz - Stan wdrażania zintegrowanego programu operacyjnego rozwoju regionalnego w województwie podkarpackim ; Alina Walenia - Możliwości wsparcia innowacyjnych klastrów przedsiębiorstw przez fundusze strukturalne w latach 2007-2013 ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Uwarunkowania prawne funkcjonowania samorządu gminnego w Polsce ; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro - Regionalny system innowacji a funkcjonowanie MSP w gospodarce opartej na wiedzy ; Małgorzata Lechwar - Uwarunkowania instytucjonalne rozwoju podkarpackich przedsiębiorstw ; Zdzisław Kryński - Specjalna strefa ekonomiczna Euro-Park Mielec, jej funkcjonowanie oraz wpływ na rozwój regionu mieleckiego ; Marek Smoleń - Instrumenty wsparcia finansowego podmiotów gospodarki żywnościowej ; Władysława Łuczka-Bakuła, Sławomir Kalinowski, Józef Orczyk - Wykształcenie jako wyznacznik konkurencyjności regionu ; Maria Sztaba - Innowacyjność w regionach a transfer wiedzy ; Krzysztof Rejman - Innowacyjność we współczesnych przedsiębiorstwach - aspekt ekonomiczny i społeczny ; Martin Mizla, Patrycja Pudło - TQM jako podstawa uczącej się organizacji ; Anna Mazurkiewicz - Kultura organizacyjna jako czynnik kształtujący postawy i zachowania uczestników organizacji oraz jej tożsamość ; Katarzyna Szara - Pracownik i praca w przedsiębiorstwie ; Agata Pierścieniak - Kompetencje i umiejętności menedżera na różnych szczeblach zarządzania ; Mariola Grzebyk - Polityka personalna w firmie ALFA ; Katarzyna Kucab-Bąk - Sfery działalności przedsiębiorstw w regionie ; Waldemar Kalita - Czynniki determinujące rozwój inwestycji zagranicznych w Polsce ; Katarzyna Puchalska, Justyna Kinel-Krutysz - Ocena atrakcyjności miasta Rzeszowa w kontekście inwestycji zagranicznych ; Magdalena Szybiak - Przekształcenia własnościowe w Polsce oraz byłym województwie przemyskim po 1989 roku ; Marian Woźniak, Piotr Cyrek - Środowisko przyrodnicze i jego ochrona jako element regionalizacji polskiego produktu turystycznego (na przykładzie Bieszczadów) ; Zdzisław Kryński - Potencjał produkcyjno-usługowy gospodarstw agroturystycznych województwa podkarpackiego ; Tomasz Siudek - Regionalne zróżnicowanie procesu restrukturyzacji w bankach spółdzielczych w Polsce ; Małgorzata Barańska - Walka z konkurencją dążeniem do sukcesu w budownictwie ; Andrzej Parzonko - Kierunki zmian w sektorze mleczarskim (w mleczarniach i gospodarstwach rolniczych) w województwie podlaskim w latach 2003-2005 z prognozą na rok 2007 ; Paweł Frączek - Próba oceny zmian w pozycji konkurencyjnej PGNIG S.A. ; Elżbieta Ważna - Działania marketingowe Huty Szkła S.A. w Jarosławiu jako podstawa wyznaczenia strategii ; Stanisław Galata - Dobrobyt i bieda w kontekście etyki ; Tomasz Rachwał - Zmiany funkcjonowania przedsiębiorstw przemysłowych Polski południowo-wschodniej w procesie transformacji systemu gospodarowania ; Ryszard Łazar - Przedsiębiorstwo i region w procesie transformacji (na przykładzie przedsiębiorstwa Zelmer w województwie podkarpackim) ; Zdzisława Gawrońska - Dynamika napadów na banki w Polsce w latach 1990-2004 ; Kazimierz Krupa - Global economy - five lessons ; Włodzimierz Wołk - Optimìzacìâ fìnansovogo menedžmentu pidpriêmstva ; Svietlana Prijma, Roman Vovk - Vikoristannâ nečìtkoï logìki u prognozuvannì cìn ; Doniesienia z praktyki: Włodzimierz Rząsa - Huta Szkła w Jarosławiu - przedsiębiorstwo w okresie transformacji w latach 1994-2005 ; Władysław Uchman - Funkcje Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka w procesie rozwoju Rzeszowskiego Obszaru Metropolitarnego ; Stanisław Sroka - Orientacja projektowa firmy umożliwia sprostanie konkurencji na globalnym rynku. Przykład firmy Transsystem z Woli Dalszej pod Łańcutem ; Józef Fedan - Przeobrażenia społeczno-gospodarcze na obszarze gminy Trzebownisko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-273.
Tekst częśc. ang. (Aneksy).
Streszcz. pol. i ang.
Rozdz. 1. KULTURA OCENY W BIBLIOTEKACH: 1.1. Rozwój oceny jakości w bibliotekach ; 1.2. Wybrane modele oraz metody oceny jakości: 1.2.1. Obszary badania jakości bibliotek, 1.2.2. Wybrane modele oceny, 1.2.3. Wybrane metody jakościowe i metodologia mieszana. Rozdz. 2. BADANIE FUNKCJONALNOŚCI ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 2.1. Standardy statystyki bibliotecznej ; 2.2. Standardy wskaźników funkcjonalności bibliotek ; 2.3. Rozwój międzynarodowych norm związanych z oceną bibliotek ; 2.4. Projekty i inicjatywy badania funkcjonalności bibliotek ; 2.5. Ocena funkcjonalności zasobów cyfrowych tworzonych bądź prenumerowanych przez biblioteki: 2.5.1. Ocena prenumerowanych przez biblioteki bibliograficznych baz danych, 2.5.2. Ocena funkcjonalności bibliotek i repozytoriów cyfrowych. Rozdz. 3. BADANIA JAKOŚCI USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 3.1. Metoda ServQUAL ; 3.2. LibQUAL+ ; 3.3. Analiza połączona (ang. conjoint analysis) ; 3.4. StatsQUAL ; 3.5. WebQUAL ; 3.6. TechQUAL+. Rozdz. 4. BADANIA WPŁYWU ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH NA OTOCZENIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNE: 4.1. Badania wpływu edukacyjno-informacyjnego bibliotek ; 4.2. Badania wpływu kulturalno-środowiskowego bibliotek ; 4.3. Wpływ ekonomiczny oraz wartość ekonomiczna usług biblioteczno-informacyjnych ; ANEKSY.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Bibliogr.
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80951 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekł. Michał Rusiński. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 826, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
I. Wprowadzenie do zarządzania : 1. Zarządzanie i praca menedżera ; 2. Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. II. Środowiskowy kontekst zarządzania : 3. Otoczenie organizacji i menedżerów ; 4. Etyczne i społeczne otoczenie organizacji ; 5. globalny kontekst zarządzania ; 6. Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. III. Planowanie i podejmowanie decyzji : 7. Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji ; 8. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne ; [i inne]. IV. Proces organizowania : 9. Podstawowe elementy organizowania ; 10. Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji ; [i inne]. V. Proces przewodzenia : 11. Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach ; 12. Motywowanie pracowników do wykonywania pracy ; [i inne]. VI. Proces kontrolowania : 13. Podstawowe elementy kontrolowania ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach ; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 2, uzup. - Warszawa ; Poznań : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 366, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr. przy częściach
Bibliogr. s. 171-172, 359-361 {Wyd. 2, uzup.}
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr. przy częściach
Bibliogr. s. 171-172, 359-361 {Wyd. 2, uzup.}
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 109)
Bibliogr. s. 231-[239].
Spis treści także ang.
S. tyt. także ang.
CZ. I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Ocena wpływu usług biblioteczno-informacyjnych na środowisko społeczne w badaniach jakości bibliotek ; Możliwości wykorzystania benchmarkingu w zarządzaniu zasobami ludzkimi biblioteki ; Zastosowanie ośmiu zasad zarządzania jakością w bibliotece wydziałowej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Narzędzia kontroli jakości w działalności biblioteki akademickiej. Czy filozofia kaizen ma zastosowanie w bibliotece akademickiej uczelni pedagogicznej? ; "Należy ciągle tworzyć, dbając o jakość, a nie bojąc się o jakość" - audyt informacyjny w praktyce bibliotekarskiej. CZ. II. BADANIE POTRZEB I SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW BIBLIOTEK: Uwagi o psychologii współczesnego czytelnika ; Przegląd metod i narzędzi do pomiaru jakości usług bibliotecznych w oparciu o biblioteki akademickie ; Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek ; Badanie jakości i profilowanie usług biblioteczno-informacyjnych w informacyjnym modelu naukowej biblioteki technicznej ; Mechaniczne bariery informacyjne i możliwości ich niwelowania w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego - omówienie badania czytelniczego ; "Księga życzeń" w bibliotece uczelnianej PWSZ w Tarnowie - czyli jak podnosimy jakość usług poprzez stosowanie badań ankietowych. CZ. III. STANDARDY PRACY I WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI BIBLIOTEK: Analiza funkcjonowania bibliotek naukowych w Polsce (AFBN) jako narzędzie wspomagające zarządzanie biblioteką ; Model systemu zarządzania jakością w sieci bibliotek publicznych województwa zachodniopomorskiego a propozycje standardów pracy bibliotek publicznych ; Kryteria estetyczne w ocenie jakości systemów informacyjnych ; Aktualna oferta usług bibliotecznych dla środowisk uczelni medycznych w Polsce ; Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu. CZ. IV. ETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wartości organizacyjne w kulturze jakości ; Wartości etyczne w wybranych aspektach zarządzania i organizacji bibliotek ; Etyczne rozterki, etyczne dylematy, etyczne zasady polskich bibliotekarzy (w świetle ankiety). CZ. V. PROBLEMY JAKOŚCI - PRZEGLĄD PIŚMIENNICTWA: Kilka uwag o usługach bibliotecznych ; Koncepcje zarządzania jakością w bibliotekach polskich. Stan obecny i kierunki badań (studia literaturowe) ; Rozwój usług bibliotecznych i informacyjnych w Niemczech (1990-2008). Analiza problemowa na podstawie "Bibliografii Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej. Piśmiennictwo zagraniczne".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 355-364.
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie ; 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe ; 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością ; 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości ; 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie do logistyki ; 2. Podstawy logistyki przedsiębiorstw ; 3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie ; 4. Instrumentarium zarządzania w logistyce ; 5. System zarządzania jakością w logistyce ; 6. System zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwach logistycznych ; 7. Obsługa klienta ; 8. Przepływy logistyczne ; 9. System informacyjny ; 10. Formy organizacji komórek logistycznych ; 11. Controlling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. przy rozdz.
I. POLITYKA I POJĘCIE JAKOŚCI: 1. Pojęcie i cele jakości ; 2. Kompleksowe zarządzanie jakością ; 3. Kultura korporacji ; 4. Benchmarking ; 5. Klient przede wszystkim: strategia jakości usług ; II. KOSZTY I KORZYŚCI ZWIĄZANE Z JAKOŚCIĄ: 6. Koszty związane z jakością ; 7. Korzyści związane z jakością ; 8. Budżetowanie jakości ; III. PRZEPISY PRAWNE I NORMY: 9. Przepisy prawne ; 10. Normy krajowe i międzynarodowe ; IV. ORGANIZOWANIE IADMINISTROWANIE JAKOŚCIĄ: 11. Programy i organizowanie jakości ; 12. Dokumentacja i rejestry ; 13. Podstawowe procedury jakości ; 14. Certyfikacja zgodności z ISO 9000 ; 15. Audyty i przeglądy jakości ; V. JAKOŚĆ W PROJEKTOWANIU I W TECHNICZNYM PRZYGOTOWANIU PRODUKCJI: 16. Cele projektowania ; 17. Kontrola jakości projektu ; 18. Niezawodność produktu ; 19. Jakość i niezawodność oprogramowania ; 20. Analiza wartości ; 21. Dekomponowanie funkcji jakości ; 22. Kontrola nad zmianami ; VI. ZAOPATRZENIE I GOSPODARKA MATERIAŁOWA: 23. Jakość nabywanych materiałów ; 24. Zarządzanie "ściśle na czas" i rozwój kooperacji ; 25. Przemieszczania, magazynowanie, pakowanie i dostarczanie ; 26. Jakość nabywanych usług ; VII. STATYSTYCZNA KONTROLA PROCESÓW: 27. Wprowadzanie do statystyki pod kątem zastosowań w jakości ; 28. Zdolność procesu ; 29. Karty kontrolne: Karty Shewharta ; 30. Karty kontrolne: karty sum skumulowanych ; VIII. SŁUŻBY JAKOŚCI W PRODUKCJI: 31. Inspekcja ; 32. Próby działania ; 33. Narzędzia i urządzenia kontrolne ; 34. Metrologia ; 35. Zarządzanie produktami niezgodnymi ; 36. Obsługa ; IX. PARTYCYPACYJNE DOSKONALENIA JAKOŚCI: 37. Problemy pospolite i specjalne ; 38. Doskonałość jakości: nauki dla kierownictwa ; 39. Metody i techniki doskonalenia jakością ; 40. Szkolenie w dziedzinie jakości ; 41. Nauki płynące z doświadczeń: uczenie się na cudzych błędach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej