Organizacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Aue Wiesława
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Borecki Sergiusz
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Coffman Curt
(1)
Czajkowska Anna (1970- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Frąckiewicz Jan Leon (1924-2001)
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Karamuz Karolina
(1)
Kondō Marie
(1)
Kowalewska Salomea (1924-2004)
(1)
Kowalska Katarzyna (pielęgniarka)
(1)
Królik Anna
(1)
Kubalska Anna (pedagog)
(1)
Lekston Mariusz
(1)
Lipa Michał
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Morgan Jacob (1983- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Sonenshein Scott
(1)
Staszczak Michał (1975- )
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Wujczyk Marcin
(1)
Zych Marzena (bezpieczeństwo i higiena pracy)
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Adwokaci
(1)
Aplikanci
(1)
Pracodawcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Sędziowie
(1)
Technikum
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Organizacja pracy
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wzory Pism)
Na okładce: Edytowalne wzory dostępne na stronie internetowej. W książce kod aktywacyjny.
Bibliografia na stronach 1009-[1011]. Indeks.
Dla radców prawnych, adwokatów, sędziów, aplikantów zawodów prawniczych, pracowników działów HR i pracodawców.
Na okładce: Edytowalne wzory dostępne na stronie internetowej. W książce kod aktywacyjny.
Wprowadzenie ; I. Umowy o pracę ; II. Umowy zawierane w ramach stosunku pracy ; III. Wzory dotyczące wykonywania pracy zdalnej ; IV. Porozumienia i ugody podpisywane w ramach stosunku pracy ; V. Wzory związane z uprawnieniami rodzicielskimi w stosunku pracy ; VI. Oświadczenia związane z wypowiedzeniem lub rozwiązaniem stosunku pracy ; VII. Wzory informacji przekazywanych pracownikom w toku stosunku pracy ; VIII. Oświadczenia i wnioski pracowników składane w toku stosunku pracy ; IX. Wzory regulaminów obowiązujących w stosunkach pracy ; X. Wzory procedur stosowanych w stosunkach pracy ; XI. Wzory pism w toku procedury nakładania kar porządkowych ; XII. Wzory dokumentów związanych z przebiegiem i ustaniem stosunku pracy ; XIII. Wzory pism dotyczące współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi ; XIV. Wzory pism dotyczące zakładowego układu zbiorowego pracy ; XV. Wzory pism związane z funkcjonowaniem kas zapomogowo-pożyczkowych ; XVI. Wzory pism w toku procedury zwolnień grupowych ; XVII. Wzory pism w toku postępowania przed komisją pojednawczą ; XVIII. Wzory dotyczące treści stosunku pracy ; XIX. Wzory dokumentów z zakresu prawa pracy w administracji publicznej ; XX. Wzory dokumentów z zakresu stosunków pracy w szkolnictwie wyższym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: "First, break all the rules : what the world's greatest managers do differently" 1999.
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (…) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść.– piszą autorzy we Wstępie. [https://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=89495201597KS&itr=2, dostęp 13.11.2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 231-[245].
R. I. PSYCHOSPOŁECZNA STRUKTURA ŚRODOWISKA PRACY: 1. Środowisko pracy jako jedna z podstawowych środowisk życia człowieka dorosłego ; 2. Praca zawodowa w strukturze środowiska pracy ; 3. Role zawodowe i ich statusy "w roli" konstruktorów środowiska pracy ; 4. Aksjologiczne podstawy pracy i środowiska pracy ; 5. Przyszłość pracy i środowiska pracy w kontekście wyzwań społeczeństwa ponowoczesnego ; R. II. PODMIOTOWE CZYNNIKI ADAPTACJI DO ŚRODOWISKA PRACY: 1. Adaptacja i jej wymiary, z uwzględnieniem środowiska pracy ; 2. Kompetencje komunikacyjne a adaptacja w środowisku pracy ; 3. Aspiracje zawodowe jako czynnik adaptacji w środowisku pracy ; 4. Postawy wobec pracy i środowiska pracy ; 5. Motywacja zawodowa a jakość funkcjonowania człowieka w środowisku pracy ; 6. Motywowanie do pracy ; 7. Identyfikacja z zawodem i środowiskiem pracy ; R. III. CZYNNIKI FIZYCZNE A ADAPTACJA W ŚRODOWISKU PRACY: 1. Klasyfikacja czynników fizycznych ; 2. Znaczenie światła i barwy w środowisku pracy ; 3. Hałas ; 4. Temperatura, wilgotność powietrza i ciśnienia atmosferyczne ; 5. Zapylenie ; 6. Minimalizowanie barier adaptacji w fizycznym środowisku pracy ; R. IV. KORZYŚCI Z ADAPTACJI W ŚRODOWISKU PRACY: 1. Satysfakcja zawodowa a zadowolenie z pracy ; 2. Czynniki warunkujące osiąganie satysfakcji zawodowej ; 3. Znaczenie satysfakcji zawodowej dla jednostki i organizacji, z uwzględnieniem problemów adaptacji zawodowej ; 4. Kariera i sukces jako efekt adaptacji zawodowej ; R. V. PSYCHOSPOŁECZNE CZYNNIKI NASILAJĄCE RYZYKO DEZADAPTACJI W ŚRODOWISKU PRACY: 1. Stres i frustracje ; 2. Konflikty w środowisku pracy ; 3. Agresja i przemoc w stosunkach zawodowych ; 4. Sposoby przeciwdziałania agresji ; Mobbing - charakterystyka problemu ; 6. Przyczyny, symptomy i konsekwencje mobbingu ; 7. Przeciwdziałanie i obrona przed mobbingiem ; R. VI. KONSEKWENCJE DEZADAPTACJI ZAWODOWEJ DLA BIO-PSYCHO-SPOŁECZNEGO FUNKCJONOWANIA PRACOWNIKA: 1. Wypalenie zawodowe ; 2. Pracoholizm ; 3. Choroby zawodowe ; R. VII. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE W PRZYGOTOWANIU DO ADAPTACJI ZAWODOWEJ: 1. Kształtowanie kompetencji zawodowych w zintegrowanym procesie edukacyjnym ; 2. Miejsce edukacji dorosłych w kształceniu zawodowym ; 3. Rozwój zawodowej edukacji dorosłych w Polsce ; 4. Formy edukacji zawodowej dorosłych w Polsce w kontekście rozwiązań wybranych krajów Unii Europejskiej ; 5. Uwarunkowania i bariery edukacji zawodowej dorosłych Polaków ; 6. Orientacja, poradnictwo i doradztwo zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja pracy i kierownictwa / Jan Frąckiewicz. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1969. - 341, [3] s., [8] s. tabl. złoż., [6] k. tabl. złoż. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
I. Wprowadzenie do wiedzy o pracy ; II. Wprowadzenie do nauki organizacji ; III. Organizacja pracy zespołowej ; IV. Wprowadzenie do nauki o kierownictwie ; V. Ogólne problemy usprawniania organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy niektórych rozdziałach.
Opiekunka dziecięca. Podręcznik do nauki zawodu opiekunka dziecięca. W części pierwszej zawiera wiadomości z zakresu podstaw prowadzenia działalności gospodarczej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kompetencji personalnych i społecznych. Część druga omawia zagadnienia związane z pielęgnacją dziecka zdrowego, chorego i niepełnosprawnego, podejmuje kwestie opieki nad dzieckiem oraz stymulowania i wspomagania jego rozwoju psychoruchowego poprzez działania wychowawcze, edukacyjne i artystyczne. Podręcznik jest bogato ilustrowany, zawiera szereg przykładów i propozycji zajęć dla dzieci. [sklep.wsip.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-363.
Czas na zmiany Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings - prezes i CEO Netflixa - po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników - Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111156 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta firma pracuje sama ; Czy to ma sens? ; Firma nie potrzebuje zarządcy ; Szef jest po to, aby decydował! ; Kto powinien decydować, jeśli nie szef? ; "Na dole" znaczy "u góry" ; Nie chodzi o delegowanie obowiązków - przekaż całą władzę ; Dokąd dążymy? Demokracja partnerska ; Czasy się zmieniają, ludzie także ; Sens i młodzi ludzie ; Sens - fundament działania firmy ; Sens jako idea wspólna - tęcza sensu ; Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ; Mój pracownik - mój konkurent? ; Dlaczego pracownicy zmieniają pracodawcę? ; Jak znaleźć dobrych ludzi? ; Prywatne życie pracowników - temat tabu? ; Konflikt pokoleń ; Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ; Czy można żyć bez budżetu i planowania? ; Zarządzanie przez cele (MBO) - sól ziemi czy sól w oku? ; Przywództwo przez sens ; Sprawiedliwa płaca ; Czy idea turkusowej firmy zwycięży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Joy at work : organizing your professional life" 2020.
Najnowsza książka autorki kultowej "Magii sprzątania". Japońska guru porządkowania teraz postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej. Praktyczne wskazówki Scotta Sonensheina - psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, którego Marie Kondo zaprosiła do współpracy - pomagają natomiast zorganizować życie zawodowe, osiągać sukcesy w pracy oraz zyskiwać motywację i zapał do budowania życia, jakiego się pragnie i - oczywiście - czerpać z tego radość. [Muza, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-26017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The future leader : 9 skills and mindsets to succeed in the next decade" 2020.
Bibliografia, netografia na stronach [319]-330. Indeks.
Dzisiejszy sukces nie gwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę 71 procent milenialsów planuje odejść z pracy w perspektywie dwóch lat z powodu szefa. Czas na zmianę! Jacob Morgan przeprowadził wywiady z dyrektorami generalnymi stojącymi na czele wiodących światowych organizacji, między innymi Unilevera, Audi, Mastercard, Microsoftu, a we współpracy z LinkedIn ankietę sondażową z udziałem prawie czternastu tysięcy użytkowników, by zweryfikować i określić najważniejsze cechy przywódcy. Uzyskane na tej podstawie dane posłużyły mu do stworzenia modelowego obrazu przywództwa i sformułowania praktycznych zaleceń na przyszłość. Dzięki tej książce można się dowiedzieć m.in., jak: -zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją i automatyzacją pracy, -wspierać pracowników w podnoszeniu kwalifikacji lub w ich zmianie, -przyciągać do firmy i zatrzymywać w niej wybitnie utalentowane osoby, -rozpoznawać kierunek zmian i być na nie gotowym. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; [tłumaczenie Grzegorz Siwek]. - Wydanie 3. - Warszawa : Muza, 2010. - 237, [3] strony ; 25 cm.
Tytuł oryginału: "Time power : a proven system for getting more done in less time than you ever thought possible" 2004.
Na okładce: Jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem.
Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie "nie". W rzeczywistości jednak każdy z nas ma go więcej, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać. Z książką Briana Tracy'ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem. Dzięki skutecznym strategiom i technikom dowiemy się jak: - zyskać dwie godziny pracy dziennie, poznając psychologię efektywnego zarządzania czasem, - szybciej podejmować lepsze decyzje, - wytyczać jasne cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach, - efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami, - skutecznie wykorzystywać metody zwiekszające produktywność. [Muza, 2010]
Wprowadzenie: Osiągnąć więcej w krótszym czasie ; 1. Psychologia zarządzania czasem ; 2. Doskonalenie w zarządzaniu czasem a cele i zamierzenia ; 3. Istota dobrego wykorzystywania czasu: samoorganizacja ; 4. Ustalanie priorytetów ; 5. Nawyk kończenia rozpoczętych spraw ; 6. Jak sobie radzić ze złożonymi zadaniami ; 7. Techniki oszczędzania czasu: jak się uporać z trudnościami ; 8. Jak nie odkładać ważnych spraw na później ; 9. Dotrzymywanie kroku innym i wysuwanie się na czoło dzięki optymalnemu wykorzystaniu czasu ; 10. Zarządzanie czasem w kontaktach z ludźmi ; 11. Techniki zarządzania czasem dla handlowców i sprzedawców ; 12. Filozofia zarządzania czasem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; [przekład Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio CD (2 godz. 26 min 10 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 26 min. 10 s.
Tytuł oryginału: "Time management" 2012.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1020/331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Eat that frog! : 21 great ways to stop procrastinating and get more done in less time" 2007.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia... [in.].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-331 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zjedz tę żabę : 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie 2 rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : MT Biznes ; Poznań : Wamex, 2011. - 1 płyta audio CD (2 godz. 58 min 18 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 2 godz. 58 min 18 s.
Tytuł oryginału: "Eat that frog! : 21 great ways to stop procrastinating and get more done in less time" 2007.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Zjedz tę żabę" to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia "żaby" gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. [MT Biznes, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1021/331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Smart working per tutti : molto più che lavoro da casa : raggiungi il tuo benessere, trasforma la tua azienda" 2020.
Bibliografia na stronach 169-171.
Ogromne zmiany systemowe, mające miejsce w ostatnich latach, pod znakiem zapytania stawiają naszą dotychczasową wiedzę na temat sposobów wykonywania pracy (w tym jej miejsca i czasu). Firmy szukają nowych dróg osiągnięcia zysku, a pracownicy stają przed koniecznością wytyczenia sobie nowych ścieżek prowadzących ich do osiągnięcia satysfakcji z wykonywanej pracy. Metoda smart working, wpisana w model kulturowy zapoczątkowany 25 lat temu przez włoskich ekspertów wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, oferuje organizacjom zmiany polegające na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego lepiej niż inne metody. Ów sposób pracy bywa często mylnie rozumiany, a jego potencjał zwykle nie jest wykorzystywany. Czas więc wyjaśnić, czym jest smart working i przekształcić go w narzędzie dostępne zarówno dla dużych, średnich, jak i małych firm. Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku udoskonaleniu Twojej pracy − ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Ponadto w książce: czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19, odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy, biurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionym, doświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności. [CeDeWu, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej