Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(440)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Agencje reklamowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Public relations
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej