Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(93)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(65)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(22)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Soliński Tomasz (1975- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Świda Jarosław
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5249)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3690)
Public relations
(-)
Rodzina
(3673)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2561)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2395)
Tajemnica
(2119)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1562)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1298)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1119)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(853)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(840)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(695)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(640)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(11)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
93 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Dot. m.in. wizerunku rzeszowskich urzędów.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Wydaw. w ramach projektu: Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Tekst częśc. ukr.
Skała Marek - Public relations - pomiędzy Philipem Kotlerem a codzienną praktyką ; Walicka Aneta Małgorzata, Wydrzyńska Małgorzata - Wizerunek rzeszowskich urzędów czyli dlaczego warto badać ; Lipiec Marcin - Strategia promocji samorządów w internecie ; Podraza Urszula - Czarne flagi pod magistratem - samorząd kontra społeczeństwo obywatelskie ; Joanna Delbar - Community relations - skuteczny dialog firmy ze społecznościami ; Wiesław Macierzyński - Percepcja public relations samorządowego w Polsce i na Ukrainie ; Zbigniew Chmielewski - Strzał w stopę. Tam, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja ; Sykha Yuliya - Uridični ta etični aspekti Public Relations v Ukraini ; Sykha Yuliya - Pravove reguluvannâ reklamnoi diâl'nosti v Ukraini ; Krzysztof Gajdka - Rzecznik prasowy w magistrackiej hierarchii. Role, znaczenie i zadania ; Gałązka Wiesław - Od lidera do zera - o autodekreacji wizerunku polskiego polityka ; Tworzydło Dariusz, Kuca Paweł - Medialne inspiracje kryzysu, [także w jęz. ukr.:] Medijni inspiracii krizi ; Łuczak Sebastian - Koncept górą - czyli jak ogromny budżet promocyjny zastąpić kreatywnością i strategią ; Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku, [także w jęz. ukr.:] Pol's'ko-Ukrains'kij Centr Gromads'koi Osviti u Krasniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie ; Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe ; Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych ; Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie ; Między czarnym PR a "bulterieryzmem" ; Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia ; Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami ; Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco ; Blogi korporacyjne w działaniach public relations ; Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich ; Rola blogów w kreowaniu wizerunku ; Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków ; Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym ; Czynniki wpływające na jakość usługi majątkowych zakładów ubezpieczeń ; Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań ; Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą ; Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej ; Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy ; Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej ; Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem ; Trzy światy public relations ; Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego ; Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. za stroną www.merlin.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Reklama jako forma komunikacji ; Media a reklama ; Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu ; Tożsamość i wizerunek marki ; Społeczne kreowanie marki ; Technologiczne kreowanie marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. - 957, [3] s. : rys. ; 24 cm.
Na okł. także: Podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Bibliogr. s. 929-940. Indeks.
I. Istota, Funkcje, Organizowanie dziełalności PR: Istota public relations ; Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś ; Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry. II. Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: Analiza stanu wyjściowego ; Programowanie, planowanie. III. Realizacja programów public relations: Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations ; Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku ; Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia ; Public relations organizacji różnego typu ; Kontrola powykonawcza w procesie public relations. IV. Public relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93901 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - 367, [7] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliografia na stronach 355-362. Indeks.
CZĘŚĆ I. ISTOTA, FUNKCJE, ORGANIZOWANIE PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS: 1. Definicje i cele public relations, 2. Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, 3. Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunkowania społecznego, 4. Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, 5. Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane ; ROZDZIAŁ 2. MOTYWY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS DAWNIEJ I DZIŚ: 1. Poszukiwanie korzeni public relations, 2. Motywy prowadzenia public relations przez dzisiejsze przedsiębiorstwa w najbardziej ogólnym ujęciu, 3. Potencjalne funkcje public relations na rzecz zarządu organizacji ; ROZDZIAŁ 3. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA, KADRY: 1. Przegląd rozwiązań organizacyjnych - kryteria wyboru, 2. Wymagania kwalifikacyjne wobec osób zatrudnionych w działalności PR, 3. Organizowanie działalności PR z pomocą służb własnych, 4. Wspólnotowe public relations - rozwiązanie pośrednie między własną a obcą służbą PR, 5. Organizowanie działalności PR przez agencje usług PR i doradców indywidualnych, 6. Doświadczenia w przygotowywaniu kadr do działalności public relations. CZĘŚĆ II. WSTĘPNE FAZY PROCESU PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 4. ANALIZA STANU WYJŚCIOWEGO: 1. Fazy procesu PR, 2. Znaczenie oceny stanu wyjściowego, 3. Sposób diagnozowania stanu wyjściowego organizacji ; ROZDZIAŁ 5. PLANOWANIE: 1. Wprowadzenie, przedmiot planowania, 2. Konkretyzacja celów i zadań, 3. Określanie grup celowych, 4. Dobór technik realizacji celów, 5. Ustalanie budżetu, 6. Planowanie harmonogramu akcji, 7. Określenie zadań i odpowiedzialności pracowników, 8. Planowanie PR w razie kryzysu organizacyjnego, 9. Bieżący problem organizacji jako punkt wyjścia do budowy programu PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - Stron [4], 381-862 : rysunki ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliografia na stronach 850-855. Indeks.
CZĘŚĆ III. WPROWADZANIE PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 6. SKUTECZNE KOMUNIKOWANIE WARUNKIEM REALIZACJI PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: 1. Podstawowe zadania fazy realizacji programów public relations, 2. Ogólne uwarunkowania działalności komunikacyjnej, 3. Kompetencje komunikacyjne organizacji prowadzącej PR jako warunek realizacji programów PR, 4. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami jako technika PR, 5. Profilaktyczne (prewencyjne) i kryzysowe public relations ; ROZDZIAŁ 7. KSZTAŁTOWANIE WAŻNIEJSZYCH INSTRUMENTÓW PR ORAZ WYKORZYSTANIE PROSTYCH REZERW TWORZENIA WIZERUNKU: 1. Wygłaszanie przemówień w PR - wykorzystanie języka mówionego, 2. Konferencje pozaprasowe - przygotowywanie i prowadzenie, 3. Ogłoszenia dla celów PR, 4. Corporate design, 5. Plakat jako nośnik obrazu i medium w PR, 6. Folder firmowy, 7. Obraz filmowy w PR, 8. Planowanie i organizowanie "drzwi otwartych", 9. Podstawowe zasady przyjmowania ważnych gości, 10. Sprawozdania z działalności, 11. Opracowywanie broszur dla celów PR, 12. Udział w targach jako instrument PR, 13. Przygotowywanie obchodów jubileuszowych, 14. Imprezy firmowe, 15. Listy indywidualne, 16. Punkty konsultacyjne lub doradztwa, 17. Upowszechnienie numeru telefonu, 18. Poprawne telefonowanie jako czynnik wizerunku, 19. Sponsorowanie ; ROZDZIAŁ 8. ODDZIAŁYWANIE NA WAŻNIEJSZE CZĘŚCI OTOCZENIA: 1. Oddziaływanie na pracowników, 2. Oddziaływanie na konsumentów i klientów w PR, 3. Oddziaływanie na akcjonariuszy, 4. Oddziaływanie na lokalną społeczność, 5. Oddziaływanie na związki zawodowe, 6. Oddziaływanie na agendy rządowe i państwowe w ramach public relations, 7. Oddziaływanie na konkurentów ; ROZDZIAŁ 9. PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI RÓŻNYCH TYPÓW: 1. PR w bankach, 2. PR podmiotów rynku zaopatrzeniowego, 3. PR w administracji publicznej, 4. PR w partiach politycznych, 5. PR uzdrowisk i miejscowości wypoczynkowych, 6. PR organizacji niedochodowych (charytatywnych), 7. Public relations uczelni ; ROZDZIAŁ 10. KONTROLA POWYKONAWCZA W PROCESIE PUBLIC RELATIONS: 1. Przedmiot i narzędzia kontroli, 2. Monitorowanie środków przekazu, 3. Badanie wizerunku jako wyniku działania PR, 4. Zastosowanie badań ankietowych w ocenie wyników, 5. Metoda "DAGMAR" a pomiar efektów public relations ; ANEKS: Przykłady z praktyki public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
Spis treści równol. pol. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Małgorzata Stec: Analiza porównawcza poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Polski na tle krajów Unii Europejskiej i krajów do niej kandydujących; Joanna Gawędzka: Polityka regionalna Polski na tle procesów integracji europejskiej; Andrzej Piotr Wiatrak: Inicjatywy wspólnotowe w Unii Europejskiej jako narzędzia wyrównywania różnic w rozwoju regionalnym; Jan Papież: Strategie rozwoju polskiego rolnictwa w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej; Rafał Ostrowski: Brytyjski koń trojański - perspektywy ograniczania nierówności w obliczu otwarcia brytyjskiego rynku pracy dla nowych członków Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem Polski; Tatiana Oliegowna Jefremienko: Social'no-ekonomičeskoe povedenie naseleniâ v usloviâh institucional'nyh peremen (na primere Ukrainy); Anna Zachorowska-Mazurkiewicz: Wykorzystanie rozwiązań wspólnotowych w wyrównywaniu sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce; Bożena Sowa: Współpraca międzynarodowa powiatu przemyskiego; Natalia Wiktorowna Tołstych: Osnovnye formy social'no-ekonomičeskogo isklučeniâ v sovremennoj Ukraine; Kazimierz Zieliński, Helena Zielińska: Spożycie żywności w Polsce. Tendencje i determinanty zmian; Teresa Bal-Woźniak: Mechanizmy kreacji kapitału intelektualnego odpowiadające potrzebom gospodarki opartej na wiedzy; Beata Onak-Szczepanik: Polska na drodze do gospodarki opartej na wiedzy; Janina Szczepaniak: Trzeci sektor jako siła społeczna i ekonomiczna; Magdalena Cyrek: Dylematy rozwoju w kierunku gospodarki typu usługowego opartej na wiedzy; Katarzyna Szara, Tomasz Łoński: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w oparciu o czynnik ludzki; Kazimierz Barański: Bezrobocie regionalne (wybrane aspekty na przykładzie województwa zachodniopomorskiego); Maria Fic, Janina Jędrzejczak-Gas: Uwarunkowania rozwoju sektora MŚP - wybrane zagadnienia; Paulina Filip: Dylematy polityki fiskalnej małych firm; Agata Janas: Bankowe metody analizy zdolności kredytowej jako czynnik wzrostu konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw; Jakub Piecuch: Regionalne konsekwencje polityki spójności Unii Europejskiej; Małgorzata Lechwar: Problem ubóstwa a środowisko - aspekt instytucjonalny; Bożena Sowa: Formy wsparcia finansowego dla obszarów wiejskich i mieszkańców wsi na przykładzie wybranych gmin Podkarpacia; Arkadiusz Tuziak: Innowacje jako instrument pobudzania wzrostu gospodarczego i ograniczania nierówności w regionie Podkarpacia; Zdzisław Kryński: Działalność grup producenckich współpracujących z MGRT SA w Rzeszowie; Witosław Jasiński: Zagadnienia etyki a zarządzanie gminą; Maria Orłowska-Bednarz: Strategie gmin wiejskich w zakresie ograniczania nierówności; Bogusław Jeleń: Sposoby przezwyciężania bezrobocia na przykładzie grodzkiego urzędu pracy w Krakowie; Felicjan Bylok: Nierówności w dochodach i wydatkach w gospodarstwach domowych jako bariera rozwoju społecznego w Polsce; Joanna Agata Truszkowska: Rola kształcenia ustawicznego w planowaniu strategicznym miasta (na przykładzie Łomży); Tadeusz Gardziel, Piotr Długosz: Kapitał społeczny a powstawanie nierówności na Podkarpaciu; Tadeusz Pliszka: Skutki nierówności społecznych; Władysława Jastrzębska: Program powszechnej prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych a rynek pracy. Przykład podkarpackich spółek objętych programem NFI; Janusz Strojny: Motywowanie i system wynagrodzeń pracowników w organizacji na przykładzie Zakładów Mechanicznych "Tarnów" SA w Tarnowie; Wojciech Furman: Public relations: zmniejszanie czy powiększanie nierówności w sferze komunikowania? (Próba odczytania publikacji miesięcznika "Press" z lat 1996-2002); Małgorzata Leszczyńska: Konsekwencje dochodowe przemian strukturalnych w polskim rolnictwie; Paweł Frączek: Wpływ zmian w gazownictwie na jego konkurencyjność; Wojciech Zysk: Związki bezpośrednich inwestycji zagranicznych ze zmianami struktury eksportu i importu w Polsce; Bogusław Ślusarczyk: Relacje eksportowo-importowe jako rezultat zróżnicowanego poziomu gospodarczego krajów - partnerów handlowych Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Tyt. tomu na okł.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem 2. Zarządzanie public relations 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne 4. Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej