Hereźniak Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Hereźniak Marta
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(440)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing narodowy
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96987 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej