Grochowski Robert (politologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Grochowski Robert (politologia)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(516)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Reklama
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-333.
Rozdz. I. PRAWO A ETYKA: 1. Definicje prawa, 2. Definicje etyki, 3. Proporcje w komunikacie reklamowym; Rozdz. II. REKLAMA W USTAWODAWSTWIE POLSKIM: 1. Konstytucja RP, 2. Znak towarowy w reklamie (ustawa Prawo własności przemysłowej), 3. Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, 4. Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, 5. Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, 6. Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji; Rozdz. III. UNORMOWANIA REKLAMY WYNIKAJĄCE Z USTAWODAWSTWA EUROPEJSKIEGO: 1. Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, 2. Przestrzeganie przez reklmę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, 3. Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, 4. Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, 5. Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, 6. Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, 7. Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej; Rozdz. IV. REKLAMA TOWARÓW I USŁUG W USTAWACH SZCZEGÓŁOWYCH: 1. Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, 2. Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, 3. Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, 4. Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, 5. Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, 6. Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, 7. Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, 8. Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, 9. Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, 10. Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych; Rozdz. V. KODEKSY ETYCZNE DOTYCZĄCE REKLAMY: 1. Normy Postępowania Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, 2. Międzynarodowy Kodeks Reklamy, 3. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy, 4. Kodeks Etyki Reklamy - Warszawa, kwiecień 2004, 5. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy Zewnętrznej, 6. Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. Środków Społecznego Przekazu, 7. Karta Etyczna Mediów, 8. Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy, 9. Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP, 10. Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, 11. Kodeks Etyki Lekarskiej, 12. Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza, 13. Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej, 14. Kodeks Etyki Adwokackiej, 15. Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy; Rozdz. VI. GRANICE NORM PRAWNYCH I ETYCZNYCH REKLAMY: 1. Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, 2. Dobra osobiste w reklamie, 3. Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, 4. Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, 5. Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, 6. Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, 7. Formy i zakazy reklamy uciążliwej, 8. Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, 9. Prawa człowieka a wolność reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej