Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Janowicz Rafał (1977- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa w architekturze / Rafał Janowicz. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2012. - 190 s., [52] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Praca doktorska. Politechnika Gdańska.
Bibliogr., netogr. s. 163-173. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang.
R I. WSTĘP: 1. Uzasadnienie podjęcia tematu ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Stan badań ; 4. Wprowadzenie ; R. II. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE WOBEC ZMIAN CYWILIZACYJNYCH: 1. Społeczeństwo nowoczesne i późna nowoczesność ; 2. Kultura masowa ; 3. Globalizacja ; 4. Wizualny charakter kultury ; R. III. ŹRÓDŁA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ARCHITEKTURZE: 1. Komunikacja marketingowa ; 2. Architektura a model komunikacji marketingowej ; 3. Koncepcja marketing mix - instrumenty komunikacji marketingowej realizowane przez architekturę ; 4. Typologia potrzeb klienta - hierarchia potrzeb według Masłowa ; R. IV. ARCHITEKTURA JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ: 1. Przestrzeń jako produkt ; 2. Komunikacja marketingowa wobec psychologii architektury ; 3. Architektura a mercbandising wizualny ; 4. Wstęp do interaktywności architektury ; 5. Fasady medialne - połączenie architektury i technologii medialnej ; 6. Komunikacja perswazyjna w architekturze ; R. V. ARCHITEKTURA A REKLAMA: 1. Historia rozwoju reklamy ; 2. Efektywność reklamy ; 3. Przestrzeń o wysokich walorach kulturowych a reklama ; 4. Uwarunkowania komunikacji marketingowej na obszarach podlegających ochronie dziedzictwa kulturowego ; 5. Reklama zasłaniająca obiekty zabytkowe ; 6. Efekt choinki we współczesnym mieście ; 7. Przyczyny, skutki i zapobieganie efektowi choinki ; 8. Podsumowanie ; 9. Architektura a reklama po zmierzchu ; R. VI. FUNKCJE MARKI W ARCHITEKTURZE: 1. Konsumenckie funkcje marki ; 2. Architektura jako produkt markowy ; 3. Konsumenckie funkcje marki zrealizowane w projekcie Autostadt w Wolfsburgu ; R. VII. KONKLUZJE, PROPOZYCJE ZASTOSOWAŃ PRAKTYCZNYCH KIERUNKÓW I DALSZYCH BADAŃ: 1. Konkluzje ; 2. Propozycje zastosowań praktycznych ; 3. Kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach [215]-222.
R. 1. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. 2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. 3 . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Media Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. 4. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. 5. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konf. odbyła się 19 kwietnia 2007 r.
Dot. m.in. Podkarpackiego i Bieszczad.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Polityka pieniężna a wzrost gospodarczy / Małgorzata Cywińska ; Wpływ inwestycji w technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) na wzrost gospodarczy w Polsce / Michał Krystyańczuk ; Analiza uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez wprowadzenie systemu CHEX na podstawie firmy Allianz / Sandra Grabowska ; Potential Competitiveness of Ukrainian Economy Under Conditions of Globalization / Tetyana Gaydukova ; Competitiveness of Ukraine's Regions in The Process of Reintegration / Tetyana Nesvat ; Mapa ryzyko-dochód wybranych podkarpackich spółek / Barbara Fura, Marek Fura ; Tendencje i uwarunkowania polskiej migracji / Agata Pasieczna, Anna Saczek ; Marketingovi komunikacii v umovah globalizacii / Anžela Švec' ; Džerela ta stijkist' konkurentospromožnosti / Dumal's'ka Uliâ Tarasivna ; Naukovij potencial Ukraini: osnovni tendencii ta problemi / Miroslava Tepla ; Nowe trendy w bankowości determinantą wzrostu gospodarczego / Małgorzata Cyrek, Agnieszka Cyrek ; Koncesja jako forma reglamentacji działalności gospodarczej / Agata Ludera, Anna Olszak ; Outsourcing jako czynnik poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / Witold Czudec ; Osoblivosti deržavnoi pidtrimki malogo pidpriemnictva u krainah evropejs'kogo souzu / Ol'ga Červona ; Rol' deržavi u reguluvanni agrarnogo sektora ekonomiki Ukraini / Svitlana Urba ; Osoblivosti transformacijnih kriz ta antikrizove upravlinnâ / Maksim Stolârčuk ; Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce - w tym odniesienie do regionu Podkarpacia / Kamila Kowalik, Monika Musiał ; Częstość oraz preferowane miejsca zakupu małopolskich produktów tradycyjnych / Karol Król ; Gosudarstvennoe regulirovanie turističeskoj sfery v rusle social'no-ekonomičeskih preobrazovanij v Ukraine / Urij Gubik ; Pitannâ pol's'ko-ukrains'kogo turističnogo agrobiznesu / Mihasuk Ivan Romanovič ; Bieszczadzki Transgraniczny Klaster Agroturystyczny narzędziem stymulowania wzrostu gospodarczego Bieszczadów / Paweł Germański ; Zaplecze agroturystyczne jako element rozwoju powiatu tomaszowskiego / Urszula Bukała ; Turystyka - szansa czy zagrożenie dla obszarów leśnych / Agnieszka Witos ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w regionie podkarpackim - ujęcie taksonomiczne / Marcin Michalewicz, Magdalena Mazur ; Wykorzystanie liniowego modelu dyskryminacyjnego do prognozowania liczby klientów regularnie opłacających abonament za usługi internetowe / Izabela Sylwia Dziedzic ; Straty a konfiguracja systemu gospodarki zasobami z wieloczęściowym niejednorodnym układem transportowym / Mirosław Liana ; Ekonomiczno-przyrodnicze aspekty energetycznego wykorzystania biomasy w Nowej Dębie / Damian Wolan ; Wybór firm notowanych na giełdzie papierów wartościowych za pomocą metody AHP / Adrian Stasica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-[341].
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Streszczenie w języku angielskim.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Wykaz użytecznych stron internetowych
1. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania; 2. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy; 3. Reklama; 4. Public relations; 5. Promocja sprzedaży; 6. Merchandising i opakowanie produktu; 7. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; 8. Marketing bezpośredni; 9. Sponsoring; 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych; 11. Komunikacja marketingowa w internecie; 12. Gadżety promocyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-89458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Teorii Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego przy współpracy partnerskiej Narodowego Uniwersytetu Lwowskiego im. Iwana Franki we Lwowie w dniach 21-23 listopada 2007 r.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, pow. lubaczowskiego, zagranicznej emigracji zarobkowej z pow. mieleckiego.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. tł. z ukr.
Streszcz. ang., pol. przy ref.
Spis treści także ang.
Podstawy prawne funkcjonowania euroregionów na Ukrainie ; Instytucjonalne podstawy europejskiej współpracy transgranicznej ; Kwestia granicy we współczesnych stosunkach ukraińsko-polskich ; Scenariusze rozwoju współpracy transgranicznej po akcesji Polski do Unii Europejskiej. Przypadek podkarpackiego pogranicza polsko-ukraińskiego ; Potrzeby i możliwości rozwoju współpracy transgranicznej na przykładzie Podkarpacia ; Organizacyjno-ekonomiczny mechanizm kształtowania strategicznych kierunków rozwoju regionów (na przykładzie obwodu zakarpackiego) ; Polsko-ukraińska współpraca transgraniczna ; Ocena polsko-ukraińskiej wymiany handlowej z uwzględnieniem obszarów transgranicznych ; Rola euroregionów i współpracy transgranicznej w procesie integracji europejskiej ; Doskonalenie mechanizmu ekonomicznej współpracy transgranicznej opartej na zasadach marketingowych ; Czynniki ograniczające i aktywizujące współpracę transgraniczną Polski i Ukrainy ; Uwarunkowania stabilności systemu bankowego na Ukrainie - analiza instytucjonalna ; Główne czynniki zwiększania ekonomicznej aktywności ukraińskich i polskich przedsiębiorstw: analiza porównawcza ; Poziom rozwoju przygranicznych powiatów województwa podkarpackiego ; Współczesne problemy transgranicznej współpracy Ukrainy i Polski w świetle badań socjologicznych ; Struktury gospodarcze Polski i Ukrainy w kontekście spójności społeczno-ekonomicznej ; Poprawa sytuacji dochodowej w regionach przygranicznych jako warunek osiągania spójności społeczno-ekonomicznej - przykład Podkarpacia ; Rozwój terenów przygranicznych w kontekście "Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do 2020 r." - wybrane aspekty (na przykładzie powiatu lubaczowskiego) ; Współpraca transgraniczna w modernizacji refleksyjnej kapitału ludzkiego. Znaczenie dla kształtowania spójności społeczno-ekonomicznej ; Modernizacja technologiczna w ramach współpracy transgranicznej Polski i Ukrainy. Czynniki i bariery ; Współpraca uczelni i przedsiębiorstw w celu modernizacji regionów transgranicznych na przykładzie rozwoju klastrów i inicjatyw klastrowych na Podkarpaciu ; Doświadczenia i perspektywy wykorzystania klastrów innowacyjnych w rozwoju gospodarki opartej na wiedzy w regionach transgranicznych Ukrainy i Polski ; Makroekonomiczne czynniki stymulowania eksportu technologii ; Możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na rozwój i modernizację regionów transgranicznych ; Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w rozwoju współpracy transgranicznej ; Modelowanie procesów współpracy transgranicznej w sferze oświaty ; Kształtowanie wartości duchowych młodzieży studenckiej w kontekście współpracy przygranicznej ; Infrastruktura transportowa i graniczna - warunkiem efektywnej współpracy transgranicznej ; Infrastruktura dojazdowa i infrastruktura przejść granicznych z Ukrainą w województwie podkarpackim ; Rynki transgraniczne jako czynnik transformacji ukraińsko-polskich stosunków handlowych ; Potencjał gospodarczy województw Polski Wschodniej ; Analiza strukturalna polityki inwestycyjnej w polsko-ukraińskim regionie transgranicznym ; Migracja zarobkowa obywateli ukraińskich do państw Unii Europejskiej a kształtowanie społecznych preferencji w stosunku do polityki zagranicznej Ukrainy ; Zagraniczna emigracja zarobkowa na obszarach wiejskich Podkarpacia ; Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Rozwój przedsiębiorczości przygranicznej w Euroregionie San ; Mały biznes: problemy i perspektywy rozwoju na Ukrainie ; Rozwojowe produkty i inwestycje turystyczne Ziemi Lwowskiej ; Historyczno-geograficzne regiony jako podstawa tworzenia euroregionu ; Zapewnienie sprawnej kontroli celnej jako aspekt minimalizacji barier dla współpracy transgranicznej ; Unormowania prawne współpracy transgranicznej Polski i Ukrainy ; Funkcje konsula honorowego Ukrainy oraz jego rola w rozwoju współpracy transgranicznej ; Próba oceny bezpieczeństwa energetycznego krajów UE ; Systematyka kryzysowych sygnałów w przedsiębiorstwach Ukrainy ; Unifikacja makroekonomicznych instrumentów państwowej regulacji zasobów finansowych ; Doskonalenie form i metod zarządzania produkcją ; Kształtowanie efektywnej komunikacji marketingowej jako niezbędny warunek rozwoju przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej