Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(23)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(45)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3683)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2130)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1878)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1564)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1303)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(845)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(651)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(616)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii 2. Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domowych w latach 1990-2002 3. Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów 4. Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Reklama jako instrument komunikowania rynkowego 2. Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych 3. Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-103.
Podstawy badania procesu postępowania konsumentów na rynku ; Metody i techniki badania konsumentów w procesie projektowania i rozwoju nowych produktów ; Metoda quality function deployment w projektowaniu i rozwoju produktów żywnościowych ; Badania preferencji konsumentów produktów żywnościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi t. 1 wyd. pol. i obejmuje cz. I-IX wyd. oryg. T. 2 wyd. pol. pt.: Makroekonomia.
Indeks.
Cz. I. CZYM JEST EKONOMIA?: Wprowadzenie. Zwyczajne, codzienne sprawy ; 1. Podstawowe zasady: 1.1. Wybór indywidualny: istota ekonomii, 1.2. Interakcje: jak działają gospodarki, 1.3. Interakcje w obrębie całej gospodarki ; 2. Modele ekonomiczne: zamienność (trade-off) i handel: 2.1. Modele ekonomiczne: kilka istotnych przykładów, 2.2. Korzystamy z modeli, Aneks: Wykresy w ekonomii ; Cz. II. PODAŻ I POPYT: 3. Podaż i popyt: Podaż i popyt: model rynku konkurencyjnego, 3.1. Krzywa popytu, 3.2. Krzywa podaży, 3.3. Podaż, popyt i równowaga, 3.4. Zmiany w podaży i w popycie, Rynki konkurencyjne i inne ; 4. Nadwyżka konsumenta i producenta: 4.1. Nadwyżka konsumenta i krzywa popytu, 4.2. Nadwyżka producenta i krzywa podaży, 4.3. Nadwyżka konsumenta, nadwyżka producenta a korzyści z handlu, 4.4. Gospodarka rynkowa ; 5. Rynek kontratakuje: Dlaczego państwo reguluje poziom cen, 5.1. Ceny maksymalne, 5.2. Ceny minimalne, 5.3. Kontrola ilości ; 6. Elastyczność: 6.1. Definicja i mierzenie elastyczności, 6.2. Interpretacja cenowej elastyczności popytu, 6.3. Inne rodzaje elastyczności popytu, 6.4. Cenowa elastyczność podaży, Katalog rodzajów elastyczności. Cz. III. JEDNOSTKI I RYNKI: 7. Podatki: 7.1. Ekonomia podatków: pierwsze spojrzenie, 7.2. Koszty i korzyści z opodatkowania, 7.3. Podatki: sprawiedliwość a efektywność, 7.4. Zrozumiały system podatkowy ; 8. Handel międzynarodowy: 8.1. Przewaga komparatywna i handel międzynarodowy, 8.2. Podaż, popyt i handel międzynarodowy, 8.3. Skutki protekcjonizmu handlowego, 8.4. Ekonomia polityczna protekcjonizmu handlowego. Cz. IV. EKONOMIA I PODEJMOWANIE DECYZJI: 9. Podejmowanie decyzji: 9.1. Decyzje i koszt alternatywny, 9.2. Podejmowanie decyzji "ile": rola analizy krańcowej, 9.3. Koszt utopiony, 9.4. Koncepcja wartości bieżącej. Cz. V. KONSUMENT: 10. Racjonalny konsument: 10.1. Użyteczność: uzyskiwanie satysfakcji, 10.2. Ograniczenie budżetowe i optymalna konsumpcja, 10.3. Na co wydać krańcowego dolara?, 10.4. Od użyteczności do krzywej popytu ; 11. Preferencje i wybory konsumenta: 11.1. Rysowanie mapy krzywych obojętności, 11.2. Krzywe obojętności i wybór konsumenta, 11.3. Zastosowanie krzywych obojętności: dobra substytucyjne i komplementarne, 11.4. Ceny, dochód i popyt. Cz. VI. DECYZJE PRODUKCYJNE: 12. Krzywa podaży: czynniki produkcji i koszty: 12.1. Funkcja produkcji, 12.2. Podstawowe pojęcia: koszt krańcowy i koszt przeciętny, 12.3. Koszty krótkookresowe i długookresowe ; 13. Konkurencja doskonała i krzywa podaży: 13.1. Konkurencja doskonała, 13.2. Produkcja i zyski, 13.3. Krzywa podaży gałęzi. Cz. VII. STRUKTURA RYNKU: WYJŚCIE POZA KONKURENCJĘ DOSKONAŁĄ: 14. Monopol: Rodzaje struktur rynku, 14.1. Znaczenie monopolu, 14.2. Jak monopolista maksymalizuje zysk, 14.3. Monopol a polityka gospodarcza, 14.4. Dyskryminacja cenowa ; 15. Oligopol: 15.1. Rodzaje struktur rynku, 15.2. Zrozumieć oligopol, 15.3. Gry oligopolistów, 15.4. Oligopol w praktyce, Jak ważny jest oligopol? ; 16. Konkurencja monopolistyczna i zróżnicowanie produktów: Znaczenie konkurencji monopolistycznej, 16.1. Zróżnicowanie produktów, 16.2. Zrozumieć konkurencję monopolistyczną, 16.3. Konkurencja monopolistyczna a konkurencja doskonała, 16.4. Kontrowersje wokół zróżnicowania produktów. Cz. VIII. MIKROEKONOMIA I POLITYKA PAŃSTWA: 17. Efekty zewnętrzne: 17.1. Ekonomia zanieczyszczeń, 17.2. Polityka względem zanieczyszczeń, 17.3. Produkcja, konsumpcja i efekty zewnętrzne, 17.4. Sieciowe efekty zewnętrzne ; 18. Dobra publiczne i zasoby wspólne: 18.1. Dobra prywatne i inne, 18.2. Dobra publiczne, 18.3. Zasoby wspólne, 18.4. Dobra klubowe (sztucznie rzadkie) ; 19. Ekonomia państwa dobrobytu: 19.1. Ubóstwo, nierówność i polityka społeczna, 19.2. Stany Zjednoczone - państwo dobrobytu, 19.3. Ekonomia opieki zdrowotnej, 19.4. Debata nad państwem dobrobytu. Cz. IX. RYNKI CZYNNIKÓW PRODUKCJI I RYZYKO: 20. Rynki czynników produkcji i dystrybucja dochodu: 20.1. Czynniki produkcji w gospodarce, 20.2. Krańcowa produktywność i popyt na czynniki produkcji, 20.3. Czy teoria podziału dochodu według krańcowej produktywności naprawdę działa?, 20.4. Podaż pracy, Aneks: Analiza krzywej obojętności podaży pracy ; 21. Niepewność, ryzyko i informacja prywatna: 21.1. Ekonomia awersji do ryzyka, 21.2. Kupno, sprzedaż i redukcja ryzyka, 21.3. Prywatna informacja: to, czego nie wiesz, może ci zaszkodzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-330.101.542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawowe zagadnienia ekonomii / Marianna Księżyk. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Kraków : Zakamycze, 2002. - 406, [1] s. : wykr. ; 23 cm.
(Podręcznik / Zakamycze)
Indeks
Bibliogr.
1. Wprowadzenie do przedmiotu ekonomii 2. Zagadnienia ogólne procesu gospodarowania 3. Narodziny i rozwój gospodarki rynkowej. Zasady funkcjonowania rynku ; 4. Podstawowe podmioty funkcjonujące w gospodarce rynkowej ; 5. Teoria wyboru konsumenta ; 6. Podstawowe problemy wyboru ekonomicznego. Analiza rynku ; 7. Teoria wyboru producenta ; 8. Konkurencja doskonała i pełny (czysty) monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 9. Konkurencja niedoskonała ; 10. Rynki czynników produkcji. Rynek pracy ; 11. Kapitał ; 12. Wahania koniunkturalne w gospodarce rynkowej (cykliczny rozwój kapitalizmu) ; 13. Podstawowe kategorie produktu narodowego i dochodu narodowego ; 14. Równowaga ogólna. Zagregowany popyt i zagregowana podaż ; 15. Pieniądz i rynek pieniężny ; 16. Budżet i polityka fiskalna państwa ; 17. Inflacja ; 18. Bezrobocie ; 19. Bilans płatniczy i wymiana międzynarodowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowe zagadnienia ekonomii / Marianna Księżyk. - Kraków : Zakamycze, 2000. - 395 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
(Podręcznik / Zakamycze)
Indeks
Bibliogr.
1. Wprowadzenie do przedmiotu ekonomii 2. Zagadnienia ogólne procesu gospodarowania 3. Narodziny i rozwój gospodarki rynkowej. Zasady funkcjonowania rynku ; 4. Podstawowe podmioty funkcjonujące w gospodarce rynkowej ; 5. Teoria wyboru konsumenta ; 6. Podstawowe problemy wyboru ekonomicznego. Analiza rynku ; 7. Teoria wyboru producenta ; 8. Konkurencja doskonała i pełny (czysty) monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 9. Konkurencja niedoskonała ; 10. Rynki czynników produkcji. Rynek pracy ; 11. Kapitał ; 12. Wahania koniunkturalne w gospodarce rynkowej (cykliczny rozwój kapitalizmu) ; 13. Podstawowe kategorie produktu narodowego i dochodu narodowego ; 14. Równowaga ogólna. Zagregowany popyt i zagregowana podaż ; 15. Pieniądz i rynek pieniężny ; 16. Budżet i polityka fiskalna państwa ; 17. Inflacja ; 18. Bezrobocie ; 19. Bilans płatniczy i wymiana międzynarodowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych; 2. Uznawane wartości i styl życia rodzin ludzi młodych; 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych; 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych; 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych; 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych; 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług; 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [229]-234.
Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki ; Konsumpcja w Polsce ; Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania ; Konsumpcja produktów innowacyjnych ; Konsument we współczesnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm + CD ROM.
(Zarys Prawa)
Indeks
Na płycie CD: "Europejskie prawo umów konsumenckich. Aneks".
1. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; 2. Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); 3. Bezpieczeństwo towarów i usług; 4. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; 5. Prawo do informacji - kwestie generalne; 6. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; 7. Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa; wprowadzająca w błąd); 8. Informacje, do których konsument ma prawo; 9. Praktyki marketingowe typu "sweepstakes" (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny - projekt reformy prawa wspólnotowego; 10. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; 11. Umowy zawierane na odległość; 12. Usługi finansowe świadczone na odległość; 13. Obrót elektroniczny; 14. Klauzule abuzywne; 15. Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; 16. Usługi finansowe; 17. Kredyt dla konsumentów; 18. Usługi turystyczne: umowa o podróż; 19. Timesharing; 20. Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [139]-145. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang.
SOCJALIZACJA EKONOMICZNA - ZAKRES PROBLEMATYKI BADAŃ I ICH METODOLOGIA: Czym jest socjalizacja ekonomiczna? ; Kontekst teoretyczny i główne kierunki badań nad socjalizacją ekonomiczną dzieci i młodzieży ; Metodologia badań socjalizacji ekonomicznej ; STRUKTURA I ELEMENTY WIEDZY EKONOMICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: Co dzieci wiedzą o pieniądzu i jego funkcjach? ; Rozumienie funkcjonowania banków przez dzieci i młodzież ; Praca i bezrobocie ; Ubezpieczanie dóbr materialnych ; Nierówność statusu materialnego - percepcja bogactwa i ubóstwa ; Rozumienie podstawowych praw ekonomicznych ; AKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA DZIECI I MŁODZIEŻY: Źródła dochodów dzieci i młodzieży ; Rola kieszonkowego w nabywaniu wiedzy ekonomicznej ; Stała i dorywcza praca dzieci i młodzieży ; Inwestowanie czy wydawanie pieniędzy? ; Postawy, motywy i formy oszczędzania ; Zasięg i formy zachowań konsumenckich ; ROLA ODDZIAŁYWAŃ SPOŁECZNYCH I EDUKACYJNYCH W SOCJALIZACJI EKONOMICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: Edukacja ekonomiczna w rodzinie i oddziaływanie osób znaczących ; Oddziaływania rówieśników ; Pozytywne i negatywne aspekty przekazów reklamowych ; Źródła i konsekwencje stereotypów ról płciowych ; Proces kształtowania się ról płciowych ; Negatywne konsekwencje stereotypów płciowych dla socjalizacji ekonomicznej ; Instytucjonalne formy edukacji ekonomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98408 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Podaż i popyt I: jak działają rynki?; 2. Podaż i popyt II: rynki a dobrobyt; 3. Ekonomia sektora publicznego; 4. Zachowanie przedsiębiorstwa na rynku; 5. Ekonomia rynków pracy; 6. Tematy dalszych studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Cz. I. Wprowadzenie : 1.Przedmiot i zakres ekonomii ; 2. Główne szkoły myśli ekonomicznej ; 3. Współczesne systemy gospodarcze ; 4. Głowne problemy ekonomii ; 5. Gospodarka, ekologia i postęp techniczny ; 6.Ekonomiczna rola współczesnego państwa Cz. II. Mikroekonomia : 7.Rynek. Rodzaje konkurencji ; 8. Rynek kapitałowy ; 9.Rynek pracy ; 10. Podstawy teorii zachowań konsumenta ; 11. Przedsiębiorstwo ; 12. Rachunek kosztów i korzyści ; 13. Zarządzanie firmą ; 14. Ryzyko w działalności podmiotów gospodarczych Cz. III. Makroekonomia : 15. Produkt krajowy brutto i dochód narodowy ; 16. Czynniki wzrostu i rozwoju gospodarczego ; 17. Oszczędności i zrównoważony wzrost gospodarczy ; 18. System pieniężno-kredytowy ; 19. Inflacja i jej skutki ; 20. System finansowy państwa ; 21. Koniunktura gospodarcza ; 22. Międzynarodowy system finansowy; 23. Handel zagraniczny i wzrost gospodarczy; 24. Ekonomiczne problemy współczesnej globalizacji; 25. Regionalna integracja gospodarcza; 26. Teoria ekonomii a polityka gospodarcza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-322.
I. UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; II. WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8. Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-322.
UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1 Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2 Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3 Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4 Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5 Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6 Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7 Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8 Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99592 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej