Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(23)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(45)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5249)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3690)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3673)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2561)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2395)
Tajemnica
(2119)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1562)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1298)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1119)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(853)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(840)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(695)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(640)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów, właścicieli oraz pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów.
CZ. I. ISTOTA I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota komunikacji marketingowej: Definicja komunikacji marketingowej ; Elementy procesu komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje komunikacji marketingowej: radycyjne funkcje komunikacji marketingowej ; Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej ; 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej ; Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej ; Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej ; 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej ; Zintegrowana komunikacja marketingowa ; 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej ; Reklama ; Sprzedaż osobista ; Promocja sprzedaży ; Public relations ; Sponsorowanie (sponsoring) ; Lokowanie produktu (product placement) ; Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej ; 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania ; Specyfika komunikacji marketingowej w usługach ; CZ. II. UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej ; Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej ; Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa ; Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu ; Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa ; Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa ; 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej ; Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa ; Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa ; Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa ; Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy odbiorców wobec źródeł informacji ; 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców ; Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej ; 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej ; Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy ; Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych ; Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu ; Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży ; Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych ; Uwarunkowania prawne lokowania produktów ; 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej ; Nowe media - pojęcie i specyfika ; Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej ; CZĘŚĆ III. EFEKTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej: Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej ; Ukierunkowanie komunikacji marketingowej ; Projektowanie celów komunikacji marketingowej ; Wybór treści, formy i źródła komunikatu ; Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów ; Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem ; 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej ; Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej ; 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej) ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej ; Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej ; Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej ; Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej ; Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1. Wprowadzenie ; 2. Psychologiczna gra sprzedaży ; 3. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 4. Dlaczego ludzie kupują? ; 5. Kreatywna sprzedaż ; 6. Umawiać więcej spotkań ; 7. Siła sugestii ; 8. Zamykanie sprzedaży ; 9. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XXIX, [1], 613 s. : fot., il., mapy, portr., rys., wykr. ; 24 cm.
Indeksy
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-86672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Rynek ; 2. Ograniczenie budżetowe ; 3. Preferencje ; 4. Użyteczność ; 5. Wybór ; 6. Popyt ; 7. Preferencje ujawnione ; 8. Równanie Słuckiego ; 9. Kupowanie i sprzedawanie ; 10. Wybór międzyokresowy ; 11. Rynki aktywów ; 12. Niepewność ; 13. Aktywa ryzykowne ; 14. Nadwyżka konsumenta ; 15. Popyt rynkowy ; 16. Równowaga ; 17. Przetargi (aukcje) ; 18. Technologia ; 19. Maksymalizacja zysku ; 20. Minimalizacja kosztów ; 21. Krzywe kosztów ; 22. Podaż firmy ; 23. Podaż gałęzi ; 24. Monopol ; 25. Zachowanie monopolistyczne ; 26. Rynki czynników ; 27. Oligopol ; 28. Teoria gier ; 29. Wymiana ; 30. Produkcja ; 31. Dobrobyt ; 32. Efekty zewnętrzne ; 33. Prawo i ekonommia ; 34. Technika informacyjna ; 35. Dobra publiczne ; 36. Niedoinformowanie (asymetria informacji)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : il. (gł. kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [123]-124.
"Habeo, ergo sum", czyli kilka słów o społeczeństwie konsumpcyjnym ; Reklama jako znak kultury konsumpcyjnej ; Młodzi reklamożercy ; Przekonać kobiety ; Młody Konsument ; Niedoceniany konsument - senior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 119-130.
Dla osób zainteresowanych zrównoważoną konsumpcją i jej miejscem w zrównoważonym rozwoju oraz polityką żywnościową oddziałującą na konsumenta i dystrybucję.
Współfinansowanie: Wydział Ekonomiczny (Uniwersytet Przyrodniczy ; Poznań)
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ZRÓWNOWAŻONA KONSUMPCJA - ZAŁOŻENIA KONCEPCJI: 1. Istota i pojęcie zrównoważonej konsumpcji ; 2. Zasady i cele zrównoważonej konsumpcji ; 3. Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji ; 4. Mierniki zrównoważonej konsumpcji ; R. II. INSTRUMENTY POLITYKI PUBLICZNEJ WSPIERAJĄCE ZRÓWNOWAŻONĄ KONSUMPCJĘ ŻYWNOŚCI: 1. Tradycyjny podział instrumentów zrównoważonej konsumpcji: Instrumenty ekonomiczne i rynkowe ; Instrumenty regulacyjne (prawno-administracyjne) ; Instrumenty informacyjno-edukacyjne (społeczne) ; 2. Instrumenty zrównoważonej konsumpcji wg projektu ASCEE ; 3. Instrumenty wspierające zrównoważona konsumpcję żywności wg ekonomii behawioralnej ; R. III. EFEKTY ZEWNĘTRZNE I CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH NARZĘDZI POLITYKI PUBLICZNEJ: 1. Efekty zewnętrzne w teorii ekonomii ; 2. Dobór narzędzi polityki publicznej ; 3. Grzeszne podatki (sin taxes) ; 4. Subsydia do owoców i warzyw ; 5. Zielone zmówienia publiczne (ZZP) ; 6. Regulacje dotyczące marnowania żywności w handlu detalicznym ; 7. System kaucyjny dla opakowań po napojach ; R. IV. AKCEPTACJA WYBRANYCH NARZĘDZI POLITYKI PUBLICZNEJ W BADANEJ POPULACJI: 1. Cel, opis badań oraz charakterystyka próby badawczej ; 2. Analiza wyników ; 3. Dyskusja i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 307-338.
R. I AKSJOLOGIA OCHRONY KONSUMENTA I PACJENTA: 1. Ochrona słabszej strony obrotu ; 2. Przyczyny ochrony konsumenta - założenia ogólne ; 3. Przyczyny ochrony pacjenta - założenia ogólne ; 4. Porównanie prawnej sytuacji konsumenta i pacjenta ; R. II ROZWÓJ IDEI OCHRONY KONSUMENTA I PACJENTA: 1. Ochrona konsumenta - wprowadzenie ; 2. Rozwój idei ochrony konsumenta w ujęciu historycznym ; 3. Ochrona pacjenta ; R. III PACJENT W ŚWIETLE KODEKSOWEJ DEFINICJI KONSUMENTA: 1. Podmiot chroniony ; 2. Kontrahent podmiotu podlegającego ochronie ; 3. Przedmiot stosunku prawnego ; R. IV INFORMACJA JAKO INSTRUMENT OCHRONY I WZMOCNIENIA SŁABEJ STRONY OBROT: 1. Prawo pacjenta i konsumenta do informacji ; 2. Cywilnoprawna ochrona podmiotów słabszych przez informację ; 3. Znaczenie reklamy jako źródła informacji ; R. V ŚRODKI WZMACNIAJĄCE PRAWO DO OCHRONY ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA: 1. Zagadnienia ogólne ; 2. Bezpieczeństwo oraz jakość wyrobów i usług - zasady ogólne ; 3. Sprzedaż środków farmakologicznych i wyrobów medycznych ; 4. Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105231 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (s. 162, 165-170).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Jerzy Kleer - Rozwój a system kulturowy ; Ewa Polak, Waldemar Polak - Ponadnarodowe podmioty gospodarcze i ich wpływ na politykę ekonomiczną państwa ; Mieczysław Dobija - Geopolityczne czynniki innowacyjnego rozwoju Polski i krajów Trójmorza ; Dorota Miłek, Marta Mistachowicz - Ocena innowacyjności polskiej gospodarki na tle krajów Unii Europejskiej ; Józef Stanisław Zegar - Kwestia agrarna w niepodległej Rzeczypospolitej - aspekt ekonomiczny ; Vasyl Lypchuk - Strukturalny wymiar ubóstwa na Ukrainie ; Zofia Chyra-Rolicz - Rozważania o istocie własności i właścicielach spółdzielni w procesie transformacji polskiej spółdzielczości ; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar - Rola spółdzielczości w rozwoju społeczno-gospodarczym w Polsce ; Arkadiusz Tuziak - Peryferyjność a nierówności i dysproporcje rozwojowe na poziomie regionalnym ; Agata Majecka, Paulina Nowak - Uwarunkowania jakości życia w polskich województwach ; Agata Surówka - Portal Geostatystyczny jako narzędzie badawcze nierówności na lokalnych rynkach pracy ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Nowa formuła celów kształcenia w kontekście wyzwań zarządzania dydaktyką akademicką ; Jarosław Poteraj - Emerytury na Kubie: w poszukiwaniu nierówności ; Paweł Piotr Nowak - Usługi publiczne utraconą szansą renesansu sfery publicznej ; Klaudia Rogowska - Ochrona zdrowia jako strategiczny obszar zarządzania państwa ; Elżbieta Szul - Zachowania prosumpcyjne konsumentów - implikacje dla firm rodzinnych ; Lech Górniak - Zaufanie i jego korelaty jako składowe klimatu organizacyjnego w różnych kulturach organizacyjnych (doniesienie z badań) ; Bożena Tuziak - Autorytet jako aksjologiczna podstawa trwałości i rozwoju społeczeństwa oraz kształtowania ładu strukturalnego ; Michał Gabriel Woźniak - Czy Społeczna Gospodarka Rynkowa jest drogą do ocalenia europejskich wartości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.59 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Tekst w języku angielskim. Spis treści także w języku polskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Urszula Zagóra-Jonszta - The problem of income inequality in the view of John Kenneth Galbraith and Milton Friedman ; Tomasz Zalega - Oniomania in the purchasing behaviour of young Polish consumers - an economic approach ; Maria Miczyńska-Kowalska, Marina Slonimska - Network mechanisms for supporting entrepreneurially weak regions ; Stanisław Swadźba - Globalization in highly developed countries and reasons for differentiation ; Li Wei, Bogdan Wierzbiński, Tomasz Surmacz - Three-Seas Initiative countries and their competitiveness in Europe ; Anna Galik, Monika Bąk - The relationship between socio-economic development and labour market flexibility in EU countries ; Irina Kolesnikova - Labour efficiency in Belarus within the framework of achieving sustainable development goals ; Małgorzata Walerych - The economic effects of emigration: a literature review ; Emília Janigová, Magdalena Kowalska - The process of successful aging in rural areas - an analysis of the phenomenon in south-eastern Poland ; Kamila Daniek - Green economy indicators as a method of monitoring development in the economic, social and environmental dimensions ; Adam Figiel - What will be the possible impact of sharing platforms on the labour market? ; Natalia Iwaszczuk, Nataliia Antoniuk - Modeling the anti-crisis management of territories under the conditions of decentralisation. A case study of Ukraine ; Piotr Sołtyk - The importance of management control in the implementation of public tasks by local government ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Employee retention management in the context of situational leadership ; Justyna Pawlak - Does teal suit everyone? Psychosocial factors affecting work attractiveness in an organisation with a horizontal structure ; Barbara Danowska-Prokop - Education versus standard of living in the considerations of classical and modern neoliberal approaches ; Riccardo Valente - The knowledge-based economy: an integrated macroeconomic and management approach to the analysis of major forces affecting the evolution of modern economies ; Karolina Olszewska - Fostering digital business transformation and digital skill development for economic growth and social inclusion in Poland: a preliminary study ; Daniela Matušíková, Kristína Šambronská, Patrycja Żegleń - The relation between income from active foreign tourism and the number of foreign visitors: a case study of the four Visegrad Countries ; Arkadiusz Tuziak - Social foundations of functioning and development of local communities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.62 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Urszula Zagóra-Jonszta: Bogactwo i ubóstwo w średniowiecznej myśli chrześcijańskiej ; Grzegorz Przekota: Wybrane koncepcje pomiaru nierówności dochodowych ; Paweł Ulman, Małgorzata Ćwiek: Nierówności w rozwoju cyfrowym w krajach Unii Europejskiej ; Małgorzata Dziembała: Rola funduszy UE w promowaniu inkluzji cyfrowej w polskich regionach ; Jan Kozubowski: Socjologia wiedzy społeczeństwa cyfrowego - "praca cyfrowa" a ideologia mediów społecznościowych ; Piotr Nieradka: Wzbogacona rzeczywistość a nierówności społeczne ; Katarzyna Garwol, Ján Stebila: Seniorzy "niewykluczeni" cyfrowo ; Anna Szczepańska-Przekota: Zmiany zachowań konsumenckich w zakresie przeprowadzania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych ; Agata Szydlik-Leszczyńska, Marek Leszczyński: Przedsiębiorczość społeczna w tworzeniu podstaw bezpieczeństwa społecznego wspólnot lokalnych ; Mateusz Łajewski: Koszty systemu gospodarki odpadami komunalnymi w gminach w ujęciu procesowym ; Michał Gabriel Woźniak: Ochrona zasobów natury i rodziny w perspektywie aksjologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.66 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 171-181, 593-598, 675-688).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros., pol. i ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Edward Łukawer: Refleksje o tym, z czego byliśmy swego czasu dumni, a czego u nas już od dawna nie ma; Michał Gabriel Woźniak: Niesprawności interwencjonizmu państwa w kształtowaniu spójności społeczno-ekonomicznej; Dariusz Urban: Spójność społeczno-ekonomiczna jako wskaźnik asymetrii w rozwoju na przykładzie regionów Hiszpanii; Anatolij Tkacz: Ekonomia wiedzy i społeczeństwo postindustrialne - scenariusze rozwoju; Viktor Chuzhykov, Denis Ilnytsky, Alexander Fedirko: Dualism of Monetary, Technological and Information Determinants in the Social Development of EU; Teresa Bal-Woźniak: Innowacyjność fundamentalnym warunkiem przedsiębiorczości powszechnie opartej na wiedzy. Porównania międzynarodowe; Waldemar Kalita, Anna Barwińska-Małajowicz: Rola czynnika ludzkiego w innowacyjności - analiza zróżnicowania międzynarodowego; Beata Onak-Szczepanik: Innowacyjność gospodarki Polski a polityka innowacyjna państwa; Bogusław Ślusarczyk: Znaczenie wyrobów intensywnych technologicznie w handlu zagranicznym Polski; Paweł Frączek: Wybrane aspekty modernizacji sektora energii w Polsce; Teresa Pasterz: Gospodarka oparta na wiedzy (GOW) w polityce innowacyjnej samorządu województwa podkarpackiego; Jadwiga Berbeka: Poziom wykształcenia mieszkańców a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej (15); Łukasz Jabłoński: Rozwój kapitału ludzkiego jako wyznacznik konwergencji UE. Wnioski z doświadczeń UE; Elżbieta Mikuła-Bączek: Oddziaływanie nierówności społecznych na wzrost gospodarczy w obszarze kapitału ludzkiego. Aspekty teoretyczne; Colin F. Hales: Information and Communication Technologies (ICT) for Knowledge Management; Katarzyna Szara, Agata Pierścieniak: Kapitał intelektualny jako obszar konkurencji przedsiębiorstw (wybrane aspekty teoretyczne); Marie Gabryšová: Wiedza jako źródło rozwoju oraz narzędzie manipulacji społeczeństwem; Viktoria Kołomijec: Przygotowanie kwalifikowanej kadry jako warunek zwiększenia zdolności do pozytywnej rywalizacji personelu przedsiębiorstw; Patrycja Zwiech: Udział w szkoleniach jako determinanta nierówności płci na rynku pracy; Małgorzata Leszczyńska: Zmiany w poziomie wykształcenia gospodarstw domowych związanych z rolnictwem; Dariusz Piotrowski, Joanna Gawędzka: Przeciwdziałanie dysproporcjom rozwojowym w dostępności do szkolnictwa wyższego w województwie podlaskim na przykładzie państwowych szkół wyższych; Helena Dobrowolska-Kaniewska: Szanse stworzenia na Dolnym Śląsku gospodarki opartej na wiedzy w oparciu o inicjatywy planowane do realizacji w latach 2007-2013 z zakresu innowacyjności; Jan Brzozowski: Wyjazdy wykwalifikowanych migrantów z Polski: próba oceny skutków gospodarczych; Iwona Kowalska: The Standard of Education Costs Within the Allocative Function of Public Finances Sector; Igor Feliksowicz Zinowiew: Samoorganizacja procesu kształcenia studenta; Anzhela Merzlyak: Social Transformation of Ukraine Within the Framework of Economic Globalization; Urij Petrunâ, Evgeniâ Dâd'ko: Upravlenie razvitiem ipotečnogo kreditovaniâ kak sostavlâusej prisoedineniâ Ukrainy k GATT/VTO; Anatolij Zadoâ, Sergej Kuz'minov: Ob osobennostâh formirovaniâ gosudarstvenno-patronatnoj sobstvennosti v Ukraine: W. E. Reutow: Regionalne aspekty i perspektywy napływu inwestycji do gospodarki Ukrainy; Iryna Yeleyko: Specyfika migracji zarobkowej ludności na Ukrainie; Włodzimierz Wołk: Zadači optimizacii finansovogo menedžmentu pidpriemstva; Valentina Mihajlovna Šapoval: Sfery proâvleniâ social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva; Natal'â Vladimirovna Makovskaâ: Social'noe razvitie sub''ektov v usloviâh vnutrennego rynka truda organizacii; Taras Pushak, Yaroslav Pushak, Natalia Ivashchuk: Influence of Electricity Privatization on the Living Standard in Transition Economies; Pavel Ivanovič Ponomarenko, Valentina Vladimirovna Bojko, Elena Pavlovna Tenickaâ: Ekonomičeskaâ celesoobraznost' skladirovaniâ v Šahte porody ot provedeniâ gornyh vyrabotok; Irina Iwanowna Kolesnikova: Enterprise's Business Value in Economy Based on Knowledge; Svetlana Anatol'evna Nesterenko: Ekonomičeskaâ susnost' kategorij "dohod" i "pribyl'"; Kazimierz Krupa: Customer Focus and Core Competencies Are Critical Traits in New Economic (Impact); Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Racjonalność zachowań konsumentów a poziom zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych; Tadeusz Pliszka: Instytucjonalne instrumenty ograniczania nierówności społecznych; Tomasz Grabia: Wpływ inflacji na poziom życia i nierówności społeczne; Sławomir Antkiewicz: Zróżnicowanie społeczne klientów polskich funduszy inwestycyjnych w świetle tworzenia "gospodarki opartej na wiedzy w zakresie oszczędzania"; Alina Szewc-Rogalska: Kierunki ograniczania nierówności wśród akcjonariuszy spółek giełdowych; Ewa Baran: System dopłat do rolnictwa elementem ograniczania nierówności społecznych w obszarach problemowych; Mirosław Gorczyca: Potrzeby mieszkaniowe oraz środki dla ich zaspokojenia w okresie do 2025 roku; Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Duda: Polska Wschodnia - warunki wyjścia z niedorozwoju; Michał Ferdzyn: Działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w celu poprawy sytuacji na rynku pracy z wykorzystaniem funduszy europejskich; Agata Surówka: Badanie zróżnicowania województw pod względem konkurencyjności; Witosław J. Jasiński: Ranga i miejsce planu zagospodarowania przestrzennego w systemie form aktywności samorządu terytorialnego; Bogusław Ślusarczyk, Janina Koniuch: Rozwój współpracy transgranicznej na podstawie aktywnie działających jednostek samorządowych realizujących programy przy współudziale środków unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.11 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-181.
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-341 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85527, A-85888 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej