Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(23)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(45)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4589)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3683)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2130)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1878)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1565)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1303)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(987)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(845)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(651)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(616)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych; 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych; 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej; 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych; 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy; 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [185]-187.
TEORIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Zachowania konsumenta-pojecie i zakres ; Rodzaje zachowań ; Modele zachowań konsumentów: Modele strukturalne ; Modele sekwencyjne ; POTRZEBY JAKO PODSTAWA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Pojęcie potrzeb ; Źródła i mechanizmy powstawania potrzeb ; Cechy potrzeb ; Klasyfikacja potrzeb ; Hierarchia potrzeb ; Zaspokajenie potrzeb ; PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPU: Istota i zakres decyzji konsumenckich ; Rodzaje decyzji ; Uczestnicy procesu decyzji ; Fazy podejmowania decyzji zakupu ; Zachowania konsumentó po dokonaniu zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki psychologiczne: Motywy ; Emocje ; Osobowość ; Uczenie się ; Postrzeganie ; Postawy ; Etnocentryzm ; Ryzyko ; Czynniki personalno-demograficzne: Wiek ; Płeć ; Faza cyklu życia rodzinnego ; Wykształcenie ; Dochody ; Styl życia ; Uwarunkowania wewnętrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki społeczno-kulturowe: Rodzina ; Grupa społeczna ; Grupa odniesienia ; Liderzy opinii ; Kultura ; Czynniki ekonomiczne: Produkt ; Ceny ; Miejsce sprzedaży ; Reklama ; "Public relations" ; Uwarunkowania zewnetrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; ZNAJOMOŚĆ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW PODSTAWĄ FORMUŁOWANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW: Uwagi ogólne ; Cechy nabywców jako podstawa segmentacji rynku ; Pozycjonowanie produktu a zachowanie konsumentów ; Zachowania nabywców a polityka rozwoju nowego produktu ; Oczekiwania nabywców w zakresie cen produktów ; Oczekiwania nabywców względem dystrybucji produktów ; Znaczenie zachowań nabywców dla tworzenia strategii komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97488 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 823)
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliografia, netografia na stronach 173-[183].
Dla socjologów, kulturoznawców, badaczy rynku turystycznego.
R. I. ISTOTA, CECHY I OBSZARYPOSTMODERNIZMU: 1. Zarys historyczny postmodernizmu ; 2. Istota, założenia i cechy postmodernizmu ; 3. Główne cechy, tendecje i obszary postmodernizmu w zachowaniach konsumenckich ; R. II. KONSUMPCJONIZM JAKO FORMA POSTMODERNIZMU W ZACHOWANIACH RYNKOWYCH KONSUMENTÓW: 1. Geneza konsumpcjonizmu ; 2. Istota konsumpcji i konsumpcjonizmu ; 3. Uwarunkowania, obszary i tendencje rozwojowe konsumpcjonizmu ; R. III. RYNEK TURYSTYCZNY JAKO OBSZAR KSZTAŁATOWANIA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYVZNYCH: 1. Istota i rola turystyki w zachowaniach konsumenckich ; 2. Główne tendencje rozwoju turystyki ; 3. Formy i obszary zachowań postmodernistycznych w turystyce ; R. VI. QUESTING, COUCHSURFING I GROUNDHOPPING JAKO FORMA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYCZNYCH: 1. Rozwój questingu w Polsce - ujęcie historyczne i współczesne ; 2. Couchsurfing - od historii do współczesności ; 3. Współczesne znaczenie nowoczesnych stadionów w rozwoju groundhoppingu w Polsce ; R. V. DIAGNOZA NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM W POLSCE: 1. Metodologia badań własnych ; 2. Wyniki badania zachowań uczestników questingu ; 3. Wyniki badania zachowania uczestników couchsurfingu ; 4. Wyniki badania zachowań uczestników groundhopping.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konspirację. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie? Czy "mniej" w jednej dziedzinie oznacza "więcej" w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie - uwiera? Czy "mniej" w jednej dziedzinie oznacza "więcej" w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić? [fragment książki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
M.in. artykuł dotyczący agrobiznesu na terenie woj. podkarpackiego (s. 155-163). Także w innych artykułach informacje dotyczące m.in.: woj. podkarpackiego (s. 222-228, 295) i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (s. 266-274).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Siedem artykułów w języku angielskim.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Józefa Famielec, Stanisław Famielec - Znaczenie informacji w ekonomii. Kilka kontrowersji ; Gabriel Nowacki - Komunikacja strategiczna w erze społeczeństwa informacyjnego ; Elżbieta Skrzypek - Pomiar zasobów niematerialnych w organizacji z wykorzystaniem BSC ; Katarzyna Garwol - Stopień umiejętności korzystania z technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne na przykładzie osób niepełnosprawnych, starszych i ubogich ; Tomasz Zalega - Dimensions of the influence of the virtualisation of consumption on the decision-making of young Polish consumers ; Małgorzata Adamska-Chudzińska, Magdalena Huculak - Wzajemne dopasowanie pracownik-organizacja jako czynnik wykorzystania kapitału ludzkiego dla zintegrowanego rozwoju ; Piotr Adamczewski - Digital transformation of business entities in competitive environment ; Irina Kolesnikova - Research of the efficiency of the use of innovative resources organizations in Belarus ; Lidia Kaliszczak, Jadwiga Pawłowska-Mielech - Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne jako determinanta rozwoju MSP ; Barbara Fura - Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - analiza zróżnicowania wybranych determinant ; Roman Chorób - Confidence as a determinant of establishing and developing innovative integration connections in agribusiness ; Grzegorz Grela - Uwarunkowania podejmowania decyzji o insourcingu w organizacji ; Teresa Mendyk-Krajewska - Kontrola tożsamości użytkowników e-usług wobec rozwoju informatyzacji sektora publicznego ; Ewa Prałat - Public e-procurement tools in European Union ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Kreowanie i przygotowywanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach MMSP jako główne czynniki rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; Flavia Alex Bonga - Trends and challenges of m-commerce using mobile money in Tanzania ; Dorota Jankowska, Agnieszka Majka - Interakcje pomiędzy poziomem życia a innowacyjnością w aspekcie regionalnym ; Anatoliy Tkach - Lifelong learning as integrational resource of knowledge economy ; Sylwia Sagan - Ułatwienia organizacyjne dzielenia się wiedzą w przedsiębiorstwach województwa lubelskiego ; Grzegorz Krzos, Janusz Kolbusz - Geneza i rozwój działalności badawczo-rozwojowej w sektorze e-usług - wyniki badań ; Adam Czerwiński - Ocena wiarygodności internetowych serwisów wybranych polskich wyższych uczelni niepublicznych ; Daniel Rodzeń - Wykorzystanie modelu PESO do pomiaru poziomu ekspozycji i zaangażowania w prowadzonych w mediach społecznościowych działaniach promocyjnych pośredników w obrocie nieruchomościami ; Krzysztof Hauke - Wspieranie działań innowacyjnych przez technologię ICT w domach kultury ; Józefa Famielec, Krzysztof Wąsowicz, Renata Żaba-Nieroda, Stanisław Famielec - Informacyjne uwarunkowania gospodarki odpadami komunalnymi w gminie. Studium przypadku ; Mieczysław Jan Król, Joanna Trybuła - Internet w życiu młodzieży licealnej - statystyczna analiza na podstawie badania ankietowego ; Marcin Krzesaj - Pomiar wybranych kryteriów jakości informacji na stronach WWW - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.58 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Spółdzielczego Instytutu Badawczego ISSN 02309-7188 ; nr 30)
Indeks
Streszcz. ang., fr., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. [431]-449. Indeksy.
1. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów. 2. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach. 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania. 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów. 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów. 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów. 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich. 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację.
Niepotrzebne rzeczy wreszcie mają głos! Do udziału w swoim show zaprasza je Spytko O’Wszytko. Co powie mu raz noszona bluzka, niezjedzona bułka czy superdrogi telewizor, do którego dobrał się chomik? Spytko Show – gadając z rzeczami! to pełen humoru talk-show poruszający ważne tematy w lekki i przystępny sposób. Kupuj z umiarem, bądź odpowiedzialnym konsumentem – to przesłanie najnowszej książki Adama Studzińskiego, który poprzez swoje zabawne, a nieraz nawet zwariowane historie pokazuje młodym czytelnikom, jak mądrze poruszać się w świecie Internetu, mediów i reklamy. [Dreams, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-II/Op (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-II/Op (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-II/Op (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86925 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliogr. s.169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczne konteksty nowych mediów / Magdalena Szpunar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011. - 199, [1] s. : il., faks., fot., wykr. ; 23 cm.
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [192]-199.
I.POMIĘDZY TRADYCYJNYMI A NOWYMI MEDIAMI: Anatomia newsa ; Rozmawianie na ekranie. Społeczne znaczenie i funkcje programów typu talk show ; Otwartość, partnerstwo i wspólnota zasobów jako dominujące wartości w świecie wikinomii ; Determinanty korzystania z internetu i komunikowania online kobiet i mężczyzn. II.NOWE ZJAWISKA SPOŁECZNE GENEROWANE PRZEZ NOWE TECHNOLOGIE: Wewnętrzny imperatyw pisania. Społeczne znaczenie i funkcje blogów ; Świat zamknięty w 160 znakach - serwisy mikroblogowe i ich specyfika ; Współczesny konsument - pasywny czy aktywny prosument? ; Reklama dźwignią wiary? - church marketing i jego specyfika ; Egzegeza zachowań pomocniczych a e-pomoc w intemecie. III.ZAGROŻENIA I PATOLOGIE ZWIĄZANE Z FUNKCJONOWANIEM INTERNETU: Cyberbullying - nowe technologie jako narzędzia stosowania przemocy psychicznej ; Sexting - nowe formy ekspresji seksualności w dobie internetu i nowych technologii ; Cyberslacking - internet w pracy nie tylko do pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Dom, ulica, duch, ciało, kariera, wspólnota, emocje, komunikacja.
Bibliogr. przy tekstach.
Wykaz źródeł tekstów s. 970-973.
Życie codzienne - temat najnowszej socjologii / Piotr Sztompka ; Codzienność życia społecznego - wyzwania dla socjologii XXI wieku / Małgorzata Bogunia-Borowska ; Czym jest uczucie zwane miłością? / Mary Evans ; Od rodziny do intymności / Lynn Jamieson ; Być singlem - próba zrozumienia życia singli / Peter Stein ; Przyjaźń - społeczne spoiwo współczesnego społeczeństwa? / Ray Pahl ; Zaufanie strategiczne i zaufanie normatywne / Eric M. Uslaner ; Paranoja zbiorowa: nieufność między grupami społecznymi / Roderick M. Kramer ; Sieci społeczne, podróże i rozmowy / John Urry ; (Prze)znaczenie pieniądza / Viviana A ; Zelizer. Jak nie kupować szczęścia / Robert H. Frank ; W obronie zakupów / Mary Douglas ; Zakupy, spędzanie czasu wolnego i wojna płci / Colin Campbell ; Miłe spotkania przy stole / Alan Warde, Lydia Martens ; Postępująca zmiana istoty tego, co społeczne / Gilles Lipovetsky ; Życie za kółkiem / John Urry ; Codzienne powiewanie flagą ojczyzny / Michael Billig ; Wypaczanie charakteru. Wpływ pracy zarobkowej na prywatne życie ludzi w nowym kapitaliźmie / Richard Sennett ; Czas społeczeństwa przemysłowego i władza / Barbara Adam ; Zegary i bogactwo narodów / David S. Landes ; Zaufanie i społeczeństwo / Russell Hardin ; Natura skandalu politycznego / John B. Thompson ; Internet i formy związków ludzkich / James Slevin ; Humor i śmiech w tkance społecznej / Anton C. Zijderveld ; O emocjach w sporcie i wypoczynku / Eric Dunning ; Zdrowie i dobre samopoczucie / David Halpern ; Nowa ewangelia zdrowia / Ronald W. Dworkin ; Kultura, "rola chorego" i konsumpcja zdrowia / Chris Shilling ; Globalizacja i religia / James A. Beckford ; Wierzenia, rytuały, instytucje / Lester Kurtz ; Współczesna religia ludowa. Złożony obiekt badań dla socjologów / Cristian G. Parker ; Konformizm i wstyd / J. M. Barbalet ; W stronę socjologicznej konceptualizacji problemu lęku / Iain Wilkinson ; Ludzkie reakcje na ryzyko: "to nie ja", "należy obwinić kogoś innego" / Helene Joffe ; Panika moralna versus społeczeństwo ryzyka: konsekwencje zmian w sferze niepokojów społecznych / Sheldon Ungar ; Neuroza sukcesu / Ray Pahl ; Szczęście jako osiągnięcie / Julia Annas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91670 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej