Stasiuk Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Stasiuk Katarzyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Biografia
(1)
Hughes, Ted (1930-1998)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Motywacja
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Uczucia
(1)
Wevill, Assia (1927-1969)
(1)
Wiedza
(1)
Gatunek
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czas i Ludzie)
Bibliogr. s. 338-[348]
"Była moją prawdziwą żoną i najlepszym przyjacielem", napisał załamany Ted Hughes po tym, jak Assia Wevill z ich czteroletnią córką popełniła samobójstwo, odkręcając kurki piecyka gazowego w swoim mieszkaniu w Londynie, w marcu 1969 roku zaledwie sześć lat po śmierci Sylvii Plath, która zakończyła życie w podobny sposób. Diwa, diablica, czarodziejka, muza - oszałamiająco piękna Assia Wevill prowokowała wiele określeń, powstałych w trakcie jej trzech małżeństw oraz podczas pogoni za przeznaczeniem, które przywiodło ją z mrocznego przedwojennego Berlina do Palestyny za czasów brytyjskiego mandatu, a następnie do Londynu w szalonych latach sześćdziesiątych. Jednak żadne określenie nie pasuje do niej bardziej niż epitafium, które wybrała dla siebie: "Tu spoczywa kochanka obłędu i wygnania". Historia tragicznego końca małżeństwa Sylvii Plath i Teda Hughesa najbardziej uwielbianej pary poetów dwudziestego wieku była zawsze opowiadana z dwóch przeciwstawnych punktów widzenia: jej lub jego. Przez ponad cztery dekady brakowało trzeciego, równie ważnego i nie mniej fascynującego elementu: historii życia kochanki Teda Hughesa, Assu Wevill. Femme fatale, pierwsza biografia Assii Wevill, jest nowym, przenikliwym spojrzeniem na małżeństwo Plath i Hughesa, a zarazem relacją z podróży, która ukształtowała jej życie. Życie Assii było skomplikowane: wydaje się. że działały na nią przeciwstawne siły: fatalne zauroczenie i obsesyjna miłość, wierność i zdrada, okrucieństwo i łagodność, uzależnienie i bunt, zazdrość i poświęcenie. [Videograf II, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-929-052A/Z-Wevill A. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-93/94 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej