Maison Dominika (1966- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Maison Dominika (1966- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(516)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Postawy
(2)
Spostrzeganie
(2)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja
(1)
Nauki społeczne
(1)
Pieniądz
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Reklama
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań społecznych : podejście aplikacyjne / Dominika Maison. - Warszawa : PWN, 2022. - 318, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [305]-310. Indeks.
Finansowanie: Wydział Psychologii (Uniwersytet Warszawski)
R. 1. Co to są badania jakościowe i kiedy je stosować? ; R. 2. Metody badań jakościowych - nie tylko wywiady indywidualne i grupowe ; R. 3. Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na lepsze zrozumienie badanego problemu? ; R. 4. Planowanie badania - schemat badania i decyzje organizacyjne ; R. 5. Scenariusz wywiadu - o czym i jak powinniśmy rozmawiać podczas badania jakościowego? ; R. 6. Prowadzenie wywiadu jakościowego ; R. 7. Analiza i interpretacja badań jakościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111295 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. przedtyt.: Partner wydania: Fundacja Kronenberga Citi Handlowy.
Bibliogr. s. [251]-256.
BOGACTWO - STAN DUSZY CZY PORTFELA? O PSYCHOLOGICZNYCH UWARUNKOWANIACH SATYSFAKCJI MATERIALNEJ POLAKÓW: Dobra sytuacja materialna - ile kto ma czy jak mu się wydaje? ; Przez pieniądz do szczęścia czy przez szczęście do pieniędzy? ; Skąd ten optymizm finansowy, czyli tajniki zadowolenia z sytuacji materialnej ; WYDAWANIE PIENIĘDZY - PRZYJEMNOŚĆ CZY BÓL? o TYM, JAK I DLACZEGO LUDZIE WYDAJĄ PIENIĄDZE: Cena - obiektywna czy subiektywna wskazówka wartości produktu ; Kontekst sytuacyjny - nie każde 100 zł jest warte tyle samo ; Pułapka "dobrego interesu" ; Księgowanie umysłowe - szufladki w głowie konsumenta ; Księgowanie emocjonalne - znaczenie pochodzenia pieniędzy ; Rozrzutnik czy skaner - różnice indywidualne w strategiach wydawania pieniędzy: Kontroler cen (Value seeker) ; Rozrzutnik (Big spander) ; Rozsądny niewydawacz (Non-spander) ; Poszukiwacz doświadczeń (Experiencer) ; Style zarządzania pieniędzmi wśród Polaków ; BANK CZY SKARPETA. O TYM, DLACZEGO NIE WSZYSCY POLACY MAJĄ KONTA BANKOWE: Konto w banku - pierwszy stopień ubankowienia ; Dlaczego cały czas nie wszyscy Polacy mają konta bankowe?; Konto to nie wszystko - korzystanie z innych produktów bankowych, czyli wyższy stopień ubankowienia ; WRÓBEL W GARŚCI CZY GOŁĄB NA DACHU. O OSZCZĘDZANIU I INWESTOWANIU POLAKÓW: Różne podejście do motywów oszczędzania ; Samokontrola - warunek skutecznego oszczędzania ; Strategie oszczędzania ; Oszczędzanie a pożyczanie pieniędzy ; Motywy i cele oszczędzania. Na co i dlaczego ludzie oszczędzają? ; Inwestowanie - wyższy stopień oszczędzania ; Dlaczego nie wszyscy inwestują? ; Postawy wobec oszczędzania i inwestowania a zachowania finansowe w tym obszarze ; MOJE ŻYCIE W CUDZYCH RĘKACH. O TYM DLACZEGO NIE WSZYSCY POLACY SIĘ UBEZPIECZAJĄ I MYŚLĄ O EMERYTURZE: Perspektywa czasowa - czyli dlaczego nie wszyscy myślą o przyszłości ; Dlaczego ludzie się (nie) ubezpieczają - myślał indyk o niedzieli, a w sobotę łeb mu ucięli ; Skłonność Polaków do ubezpieczania się ; Emerytura - dłuższe życie, większy problem ; Podejście Polaków do emerytury ; DLA SIEBIE CZY DLA INNYCH. O TYM, JAK POLACY ROZUMIEJĄ SYSTEM PODATKOWY: Co to są podatki i dlaczego trzeba je płacić? ; Jaki system podatkowy: liniowy czy progresywny? ; Akceptacja wysokości podatków a oczekiwanie świadczeń ze strony państwa ; Oczekiwanie świadczeń ze strony państwa ; PRZEZ WIEDZĘ DO PIENIĘDZY. o WIEDZY EKONOMICZNEJ POLAKÓW I JEJ ZNACZENIU DLA CODZIENNEGO ŻYCIA: Po co człowiekowi wiedza ekonomiczna? ; Wiedza ekonomiczna Polaków ; Zainteresowanie wiedzą ekonomiczną i przekonanie na temat wiedzy ekonomicznej ; Wiedza ekonomiczna a zachowania finansowe ; OD "SPEŁNIONEJ ELITY" DO "WYCOFANYCH MALKONTENTÓW. SEGMENTACJA EKONOMICZNA POLAKÓW: Charakterystyka wyodrębnionych segmentów ; Relacja zadowolenia z życia z sytuacją materialną w poszczególnych segmentach ; Korzystanie z banków i usług finansowych w wyodrębnionych segmentach ; Myślenie o przyszłości - ubezpieczenie się i planowanie emerytury w poszczególnych segmentach ; Preferencje podatkowe w poszczególnych segmentach ; Wiedza ekonomiczna w róznych segmentach Polaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. [431]-449. Indeksy.
1. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów. 2. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach. 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania. 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów. 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów. 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów. 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich. 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104006 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej