Stasiuk Katarzyna (psychologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Spostrzeganie
(1)
Wiedza potoczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. [431]-449. Indeksy.
1. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów. 2. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach. 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania. 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów. 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów. 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów. 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich. 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia, Teoria, Badania)
Bibliografia na stronach [161]-174. Indeksy.
Cz. I: KIM SĄ EKSPERCI: 1. Zakres i organizacja wiedzy jako kryterium defi niowania ekspertów: „Porcjowanie informacji” ; Oddzielanie informacji istotnych od nieistotnych ; Analiza problemu ; Proceduralizacja wiedzy ; Ograniczenia wiedzy ekspertów ; Nabywanie wiedzy eksperckiej ; 2. Ekspert jako rola społeczna: Rola ekspertów – udzielanie rad ; Specyfika relacji eksperta i klienta ; Paradoks eksperckości – czy współczesne społeczeństwo potrzebuje ekspertów? ; 3. Kryzys zaufania do ekspertów – jego przyczyny i konsekwencje: Eksperckość a autorytet ; Wątpliwości co do kompetencji i intencji ekspertów ; Zmiany społeczne – zacieranie granic między ekspertami i laikami ; Doktor Google i deprofesjonalizacja medycyny ; PODSUMOWANIE CZĘŚCI PIERWSZEJ ; Cz.II: SPRAWCZOŚĆ I WSPÓLNOTOWOŚĆ W SPOSTRZEGANIU EKSPERTÓW: 4. Dwa wymiary spostrzegania społecznego: Sprawczość i wspólnotowość ; Dominacja wspólnotowości (moralności) w spostrzeganiu innych ; Różnice w przetwarzaniu treści wspólnotowych i sprawczych – regulacyjna funkcja procesu spostrzegania społecznego ; 5. Ekspert kompetentny czy moralny i życzliwy? Dominacja sprawczości w spostrzeganiu ekspertów – badania własne: Lekarz, doradca fi nansowy i mechanik samochodowy – wybór ekspertów do badań własnych ; Podobieństwo cech sprawczych i wspólnotowych jako podstawa kategoryzacji ekspertów – badanie 1 ; Najważniejsze cechy ekspertów i spostrzegana zależność od eksperta – badanie 2 ; Zachowania ekspertów jako podstawa procesu wnioskowania o posiadanych przez nich cechach (efekt pozytywności/negatywności) – badanie 3 ; Formułowanie ogólnych opinii na temat ekspertów – badanie 4 ; Cz. III: RADY EKSPERTÓW: 6. Udzielanie i korzystanie z rad w różnych podejściach teoretycznych i empirycznych: Udzielanie i przyjmowanie rad w badaniach językoznawczych ; Analizy społecznych sieci udzielania i przyjmowania rad ; Udzielanie i przyjmowanie rad w teoriach komunikacji ; Udzielanie i przyjmowanie rad z perspektywy psychologicznej ; 7. Przyjmowanie rad a zmiana postaw: Wpływ wiarygodności doradcy (nadawcy) na akceptację rady (komunikatu) ; Dwutorowe modele zmiany postaw i ich odniesienie do przyjmowania rad ; Czynniki wpływające na sposób przetwarzania komunikatu (rady) : 8. Czy rada eksperta może zmienić jego wiarygodność? Badania własne: Efekt aktywnej rekomendacji – badania 5–7 ; Rekomendacja aktywna vs. pasywna – badanie 5: Osoby badane i procedura badania ; Wielkość zalecanej interwencji i rodzaje rekomendacji pasywnej – badanie 6 ; Efekt aktywnej rekomendacji w dziedzinie fi nansów – badanie 7 ; Efekt aktywnej rekomendacji czy efekt konfi rmacji? – badanie 8 ; Rekomendacja na (nie)korzyść klienta ; Kiedy ekspert zyskuje na swoich radach – badanie 9: Osoby badane i procedura badania ; Analiza wyników ; Dyskusja wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108915 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej