Marketing ekologiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing ekologiczny
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Webografia s. [237]. Indeks.
1. Ukryta cena tego, co kupujemy ; 2. "Zielone" jest mirażem ; 3. Czego nie wiemy ; 4. Inteligencja ekologiczna ; 5. Nowa matematyka ; 6. Luka informacyjna ; 7. Pełna jawność ; 8. Trajkotanie i wrzenie ; 9. Sprawiedliwie i uczciwie ; 10. Szlachetny cykl ; 11. Chemiczna zupa ; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy ; 13. Trudne pytania ; 14. Nieustanna modernizacja ; 15. Chwila refleksji ; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86779 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros., ukr. Streszcz. ang.
1. Pravitel derzavi joto o'raz (zwropej istorična paradigma) / Gugnin. G. Ostaš, U. Âkovleva) ; 2. Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami - projektowanie, rodzaje, przykłady / (H. Hal) ; 3. Instytutiv rozvytku, modeli korporatyvnoho upravlinnya v ekonomitsi / (A. Tkach) ; 4. Preferencje konsumentów i ich znaczenie w koncepcji marketingu ekologicznego / (L. Witek) ; 5. Ryzyko w działalności inwestycyjnej gospodarstw rolniczych / (D. Kusz) ; 6. Współczesne problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych / (A. Gazda).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95757 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-253. Indeks.
W OPRACOWANIU
1. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ A ORIENTACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Koncepcja zrównoważonego rozwoju ; Ewolucja orientacji marketingowej ; Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych. 2. ROLNICTWO EKOLOGICZNE JAKO OBSZAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Istota i cele rolnictwa ekologicznego ; Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce ; Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje rozowjowe ; Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce. 3. ZACHOWANIA NABYWCÓW I SEGMENTACJA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych ; Segmentacja rynku żywności ekologicznej ; Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania. 4. BADANIA MARKETINGOWE JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ RYNKOWYCH: Źródła informacji marketingowych ; Prowadzenie badań marketingowych ; Wybrane metody badań marketingowych. 5. ŻYWNOŚCIOWY PRODUKT EKOLOGICZNY I CENA JAKO ELEMENTY MARKETING MIKSU: Cechy ekożywności ; Zarządzanie produktem ; Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego ; Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych ; Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych. 6. PROCESY DYSTRYBUCJI NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji ; Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej ; Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich ; Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji ; Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej. 7. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Reklama jako narzędzie komunikacji masowej ; Promocja sprzedaży na rynku ekożywności ; Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej ; Działania z zakresu public relations ; Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110613 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej