Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(167)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(13)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(207)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(52)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(111)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(6)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bartołd Robert
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dubiel Paweł (1930-2006)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziuba Marek
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Döhnert Horst
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Filipiak Marian
(1)
Franson Sally
(1)
Gacparski Arkadiusz
(1)
Gacparski Arkadiusz ( -2013)
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Goldacre Ben
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gustowski Artur (1875-1940)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Habrajska Grażyna (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(23)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(6)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(156)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5249)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3692)
Reklama
(-)
Rodzina
(3673)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2561)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2395)
Tajemnica
(2119)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1540)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1447)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1299)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1119)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(853)
Chłopcy
(842)
Opowiadanie polskie
(841)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(695)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(640)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Przyjaciółka (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1901-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1945-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(8)
Poradniki
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Blogi
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Raport z badań
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Językoznawstwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2000. - 217 s. : il., fot. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82403, A-80678 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
- Cel i zadania reklamy w handlu uspołecznionym - Formy i środki reklamy w miejscu sprzedaży - Formy i środki reklamy poza miejscem sprzedaży - Zasady doboru form i środków reklamy w handlu
wiejskim - Ramowy terminarz reklamy okolicznościowej - Współdziałanie przemysłu, hurtu i detalu w reklamie
handlowej - Planowanie reklamy w handlu detalicznym - Realizacja reklamy w handlu detalicznym - Ocena wyników reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywna reklama / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot ; [tł. Hanna Król]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2007. - 176 s. : faks., fot. (gł. kolor.) ; 23 cm.
(Seria Kreatywna)
1. Wybór mediów 2. Planowanie i strategia kampanii 3. Brief kreatywny 4. Koncept kreatywny 5. Projektowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
1.Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym: Sześć głównych różnic między płciami ; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do utopii: Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów ; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu ; 4. Kod altruizmu: Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm ; 5. Kod estetyki: Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie to ma znaczenie dla marketingu ; 6 . Kod ładu: dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju ; 7. Kod więzi: Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji ; 8. Cztery kody e praktyce: Zastosowanie w praktyce czterech kodów - przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach? ; 9. Marka kobieca: Modele budowania marek uwzględniające kobiece motywacje ; 10. Jak kobiet kupują: Zrozumienie schematu kobiecych zakupów ; 11. Sieć mediów kobiecych: Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowej ; 12. Skuteczna kreacja reklamowa: Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do Kobiet ; 13. Nowa organizacja: Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji" ; 14. Podsumowanie i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; [tł. Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka]. - Gliwice : Wydaw. Helion, cop. 2007. - 519 s. : il., fot., rys. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Indeks.
1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu ; 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów ; 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie ; 4. Manekiny i inne formy przestrzenne ; 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia ; 6. Zasady projektowania ; 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania ; 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej ; 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych ; 10. Sposoby ożywienia małego sklepu socjalistycznego ; 11. Reklama wizualna - narzedzie, które mówi ; 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej ; 13. Materiały POP ; 14. Wykonanie ekspozycji ; 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Messe-und Ausstellungsbauten / Horst Döhnert. - München : Verlag Georg D. W. Callwey, cop. 1961. - 24 s., [64] s. : il., fot., pl. ; 26 cm.
Tekst w jęz. niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-29101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. pod rozdz.
1. Praca - kariera - wypalenie zawodowe : a) współczesny rynek pracy ; b) szkolenia i kadra kierownicza ; c) motywacja, zadowolenie i stres w pracy ; d) "wypalenie" zawodowe i ożywienie kariery 2. Internet - szanse i zagrożenia : a) nowe możliwości komunikacji ; b) internetowa tożsamość i anonimowość ; c) atrakcyjność, sympatia i bliskość w Internecie ; d) Internet jako pułapka 3. Zachowania konsumenckie : a) człowiek w krainie zakupów ; b) stuyl życia, styl konsumpcji ; c) wybory konsumenckie ; d) kto decyduje o zakupach w rodzinie 4. W niewoli mass mediów : a) mechanizmy popularności mediów; b) media narzędziem manipulacji psychologicznej ; c) reklama - krwioobieg mediów ; d) potencjał mediów w tworzeniu dobra i zła 5. Agresja i przemoc - zło codzienne : a) istota i źródła agresji ; b) różne oblicza agresji i przemocy ; c) ofiary i ich prześladowcy ; d) molestowanie ; e) obrona przed agresją i przemocą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-33960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83399 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Materiały z V Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Młode dziennikarstwo", która odbyła się w trybie zdalnym 9 grudnia 2021 r.
Bibliografia przy referatach.
Tekst częściowo w języku polskim, angielskim, słowackim, streszczenia w języku polskim i angielskim.
Cz. I. ADEPCI DZIENNIKARSTWA O DZIENNIKARSTWIE: Lenka Regrutová, Marianna Kraviarová, Možnosti zvyšovania medíalnych kompetencií studentov mediálnych študií (Tvorba televíznej relácie) ; Olena Kyryliv, Yuliya Nahorna, Ternapil television in the context of emerging technologies development: dogital television vs internet television ; Yana Shekeriak, The Impact of Open Date on the Development of a Democratic Civil Society ; Bartłomiej Wojnowski, Newonce.net jako przykład biznesu i wortalu dla pokolenia Z ; Krystian Miś, Moda na inkluzywność. Analiza wybranych reklam oraz kampanii medialnych w nurcie równościowym ; Kinga Dobek, Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej ; Alina Vovkoboi, Mariya Butyrina, Cenceled Until Proven Otherwise: Analyzing Media Discourse Surrounding 'Rust' On-Set Shooting Tragedy ; Olena Shulym, Rethinking the term "journalistic investigation" - context historical and analysis ; Mariola Sowa, Pandemia "fake newsów" ; Anna Skibińska, Fotografie dziennikarskie jako komponenty medialnych wypowiedzi na temat Ukraińców - studium przypadku portalu www.warszawa.wyborcza.pl ; Stanisław Vasyurko, Authentication of Ukraine is in the world through the prism of the Cinema ; Andriy Konyk, Violation of journalistic standards on the air of the TV channel Priamiy ; Petro Kozak, Social media use in Ukrainian politics ; Aleksandra Nowak, Media tradycyjne a Internet - jak wpływa na współczesną telewizję mają platformy VOD? ; Magdalena Kieroń, Jak media społecznościowe wpływają na rzeczywistość ? ; Małgorzata Bożek, The pandemic (of fear) in selected reportages and novels by Hanna Krall. Narrative and identity strategies ; Vasylyn Petrivna Bratashchuk, Iryna Mykolaivna Mudra, The topic of gender discrimination in online media ; Karolina-Silviia Kunhurowa, Broadcast of Ukrainian media situation in the East of the Country ; Halyna Pavelko, Psychological influence of advertising ; Tetiana Darmohrai, The importance of media hygiene durin the COVID-19 pandemic. Vaccination information campaign through the prism of the media ; Ruslan Lavrenov, Ethical aspects in the work of a photo journalist ; Klaudia Mleczek, Metody pisania treści copywriterskich na podstawie wybranych opisów z trzech popularnych drogerii internetowych ; Kinga Skowron, Animacje Victorii Vincent, umieszczone na platformie YouTube, komentarzem do zagrożeń płynących z nowych mediów ; CZ. II. STUDENCKI PUNKT WIDZENIA -ESEJE: Wiktoria Mazurkiewicz, Instagramowa kreacja rzeczywistości z perspektywy użytkowniczki internetu ; Michał Sanocki, Grot fiołkami ozdobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106725/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 211-218.
Streszczenie w języku angielskim.
Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego / Małgorzata Kita ; WPROWADZENIE DO MOTION & EMOTION: Prasa branżowa w strategii kreowania marki ; Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej ; Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA ; "Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny". O wielogłosowości w prasie branżowej ; Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena ; "Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena". O personifikacji w brandingu ; Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu ; Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107502 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej