Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(167)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(13)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(207)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(52)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(111)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(6)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bartołd Robert
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dubiel Paweł (1930-2006)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziuba Marek
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Döhnert Horst
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Filipiak Marian
(1)
Franson Sally
(1)
Gacparski Arkadiusz
(1)
Gacparski Arkadiusz ( -2013)
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Goldacre Ben
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gustowski Artur (1875-1940)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Habrajska Grażyna (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(23)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(6)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(156)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Reklama
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2130)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Przyjaciółka (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1901-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1945-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(8)
Poradniki
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Blogi
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Raport z badań
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Językoznawstwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-316
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "A Lady's Guide to Selling Out" 2018.
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej? [Znak Litera Nova, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-191.
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [535]-556, netogr. s. 556.
1. REKLAMA W SYSTEMIE KOMUNIKACJI: Istota i funkcje komunikacji: Definicje komunikacji ; Cechy komunikacji ; Poziomy komunikacji ; Komunikacja masowa ; 2. PRZEGLĄD MODELI KOMUNIKACJI: Wiele podejść do komunikacji ; Modele transmisji: Modele przepływu informacji ; Modele wzorcowe ; Modele efektu długoterminowego (modele drugiej generacji) ; Modele semiotyczne ; Modele rytualne (ekspresyjne) ; Modele rozgłosu (przyciągania uwagi) ; Modele recepcji ; Modele syntetyzujące ; 3. ISTOTA REKLAMY: Definicje reklamy ; Cele i funkcje reklamy ; Podziały reklamy ; Środki i nośniki reklamy ; Marka ; 4. REKLAMA W KOMUNIKOWANIU MARKETINGOWYM: Istota marketingu ; Marketing relacji ; Miejsce reklamy w koncepcjach marketingowych ; Zależności między pojęciami reklama, promocja i komunikacja marketingowa ; Zależności między reklamą, public relations, propagandą i rzecznikiem prasowym ; 5. REKLAMA JAKO KOMUNIKAT SYMBOLICZNY: Znak ; Kody (systemy znaków) ; Polisemiczność ; Kompetencje ; 6. KOMUNIKAT REKLAMOWY: Czym jest komunikat reklamowy ; Insight ; Temat ; Racjonalizm i emocje ; Techniczne aspekty komunikatu: Nagłówek ; Lid ; Treść zasadnicza ; Ilustracja ; Slogan ; Nazwa, znak graficzny, logo ; Schemat ; Kontekst ; Sensoryczne aspekty reklamy: Zmysł wzroku ; Zmysł dźwięku ; Zmysł węchu ; Zmysł dotyku ; Zmysł smaku ; Synestezja i styl reklamy ; Techniki prezentacji reklamy ; Styl życia w reklamie ; 7. UWARUNKOWANIA REKLAMY: Nowoczesność i ponowoczesność ; Reklama a kultura ; Reklama a ekonomia ; Efektywność i skuteczność reklamy ; Wokół modelu oddziaływania ; Modele oddziaływania reklamy, tzw. Mocne ; Modele oddziaływania reklamy, tzw. Słabe ; Zintegrowane modele oddziaływania reklamy (tzw. wieloaspektowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-100984 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Szkodliwa medycyna / Ben Goldacre ; przełożył Aleksander Wojciechowski. - Wydanie 1. w tej edycji. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2019. - 421 stron : wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Bad science" 2008.
Fałszywe terapie. Szkodliwe leki. Kłamliwe statystyki. Oszustwa farmaceutycznych koncernów Dr Ben Goldacre w swojej kolumnie na łamach „Guardiana” od lat demaskuje manipulacje podejrzanymi danymi medycznymi i pseudomedyczne metody leczenia, odkrywa ponure tajemnice stojące za praktykami producentów leków, bierze pod lupę medyczne mistyfikacje, np. tę rozpętaną wokół szczepionki trójskładnikowej MMR, a także analizuje robiące wodę z mózgu reklamy kosmetyków, akupunkturę i homeopatię, witaminy i wywołujący wśród społeczeństwa poruszenie temat „toksyn”. Ta pełna goryczy i sarkazmu, choć przy tym przezabawna, książka, stanowiąca plon jego wieloletniego śledztwa dziennikarskiego, jest niezwykle fascynującą i otrzeźwiającą podróżą po obszarze szkodliwej niby-medycyny, którą codziennie karmią nas przeróżne media i pozujący na autorytety szarlatani. [Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-66 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [191]-196.
Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Streszczenie w języku angielskim.
Wstęp ; Reklama w perspektywie pragmalingwistycznej - kluczowe stanowiska Performatywny charakter reklamy ; O skuteczności reklamy w świetle kilku pozapragmatycznych perspektyw ; Reklama i jej skuteczność w świetle teorii aktów mowy ; Warunki fortunności i jej aspekty kontekstualne ; Reklama jako ogół działań, dyskurs i akt jednostkowy. Makro- i mikroakty reklamowe Implikatury w aktach reklamowych. O komunikowaniu "nie wprost" ; Pragmatyczna uprzejmość reklamy ; Presupozycje w komunikatach reklamowych ; Analizy i interpretacje: "Prawdopodobnie najlepsze" Afektowana skromność i sugestia ; W przestrzeni miasta - reklamowe akty mowy i ich kontekst lokacyjny ; "Z palcem w gdzie chcesz!" Odbiorca założony i inherentny - uwarunkowania kontekstowe i potencjalne tarcia ; Reklamowa strategia aprobaty - przypadek Dove ; Być jak junior designer - maksymalizacja korzyści odbiorcy w telewizyjnej reklamie mBanku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-333.
Rozdz. I. PRAWO A ETYKA: 1. Definicje prawa, 2. Definicje etyki, 3. Proporcje w komunikacie reklamowym; Rozdz. II. REKLAMA W USTAWODAWSTWIE POLSKIM: 1. Konstytucja RP, 2. Znak towarowy w reklamie (ustawa Prawo własności przemysłowej), 3. Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, 4. Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, 5. Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, 6. Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji; Rozdz. III. UNORMOWANIA REKLAMY WYNIKAJĄCE Z USTAWODAWSTWA EUROPEJSKIEGO: 1. Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, 2. Przestrzeganie przez reklmę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, 3. Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, 4. Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, 5. Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, 6. Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, 7. Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej; Rozdz. IV. REKLAMA TOWARÓW I USŁUG W USTAWACH SZCZEGÓŁOWYCH: 1. Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, 2. Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, 3. Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, 4. Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, 5. Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, 6. Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, 7. Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, 8. Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, 9. Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, 10. Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych; Rozdz. V. KODEKSY ETYCZNE DOTYCZĄCE REKLAMY: 1. Normy Postępowania Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, 2. Międzynarodowy Kodeks Reklamy, 3. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy, 4. Kodeks Etyki Reklamy - Warszawa, kwiecień 2004, 5. Kodeks Postępowania w Dziedzinie Reklamy Zewnętrznej, 6. Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. Środków Społecznego Przekazu, 7. Karta Etyczna Mediów, 8. Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy, 9. Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP, 10. Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, 11. Kodeks Etyki Lekarskiej, 12. Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza, 13. Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej, 14. Kodeks Etyki Adwokackiej, 15. Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy; Rozdz. VI. GRANICE NORM PRAWNYCH I ETYCZNYCH REKLAMY: 1. Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, 2. Dobra osobiste w reklamie, 3. Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, 4. Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, 5. Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, 6. Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, 7. Formy i zakazy reklamy uciążliwej, 8. Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, 9. Prawa człowieka a wolność reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana. II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 1. Nośniki i środki reklamy ; 2. Planowanie mediów ; 3. Przekaz reklamowy ; 4. Perswazja w reklamie ; 5. Etyka w reklamie ; 6. Ograniczenia prawne reklamy. III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 1. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 2. Liternictwo ; 3. Projektowanie graficzne ; 4. Wystawiennictwo ; 5. Promocja w miejscu sprzedaży. IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 1. Struktura przemysłu reklamowego ; 2. Agencja reklamowa ; 3. Zarządzanie kampanią reklamową ; 4. Skuteczność i efektywność reklamy ; 5. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
CZĘŚĆ I ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana ; CZĘŚC II ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 7. Nośniki i środki reklamy ; 8. Planowanie mediów ; 9. Przekaz reklamowy ; 10. Perswazja w reklamie ; 11. Etyka w reklamie; 12. Ograniczenia prawne reklamy ; CZĘŚC III WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 13. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 14. Liternictwo ; 15. Projektowanie graficzne ; 16. Wystawiennictwo ; 17. Promocja w miejscu sprzedaży ; CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 18. Struktura przemysłu reklamowego ; 19. Agencja reklamowa ; 20. Zarządzanie kampanią reklamową ; 21. Skuteczność i efektywność reklamy ; 22. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Zawiera dodatek: Praktyczne informacye i rady dla naszych kupców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-40882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji, Łódź 2000.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu ; Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ; Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich ; Współczesny tekst reklamowy - wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) ; Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych ; Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych ; Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej ; Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ; Sub''ektivnaâ modal'nost' kak osnova tonal'nosti naučnogo teksta ; Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ; Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej ; O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym ; Komunikacja przez komputer (CMC) ; Językowy savoir-vivre w internecie ; Komunikowanie przez internet - język reklamowych stron www a przekład ; Język polskojęzycznych instrukcji obsługi kamer wideo ; Perswazyjność dawnych i współczesnych podręczników sztuki pisania (stylistyk praktycznych) ; Podstawowe warunki komunikacyjnej funkcji edukacji polonistycznej w szkole ; O specyfice komunikacji dydaktycznej ; Dyskurs heurystyczny w dydaktyce literatury ; Strategie dyskursywne w pewnym typie tekstu dydaktycznego ; "Mówienie do dzieci" jako kategoria komunikacyjna ; Akty mowy o funkcji ekspresywnej w języku nauczycieli ; Sprawność komunikacyjna uczniów szkół ponadpodstawowych (zarys problematyki) ; Odbicie kompetencji językowej w mowie mieszkańców wsi ; Sztuka erystyki a intensyfikacja nauczania języka rosyjskiego ; Interkulturowe tendencje we współczesnej glottodydaktyce ; Typy zakłóceń w komunikacji międzykulturowej ; Strategie konwersacyjne osób używających na co dzień języka obcego - w rozmowach prowadzonych w języku ojczystym ; Pułapki znaczeniowe w komunikacji językowej jako dialogu międzykulturowego. Uwagi o nauczaniu filozofii studentów cudzoziemskich ; Podobieństwa i kontrasty międzyjęzykowe - źródło zakłóceń w komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96005/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. błędny rok wyd.: 2014, właśc. 2013.
Bibliogr. s. [280]-290. Indeksy.
Część 1 Rozkładamy reklamę na części pierwsze: Model perswazji ; Inne pomysły ; Dlaczego nie zwracamy uwagi na reklamy? ; Część 2 Psychologia komunikacji: Uczenie się a uwaga ; Rola pamięci ; Jak przetwarzamy komunikację? ; Problemy z przyciągnięciem uwagi ; Część 3 Emocje a świadomość: Przetwarzanie emocjonalne ; Podświadomość i jej zdolności adaptacyjne ; Emocje a uwaga ; Część 4 Decyzje a relacje: Podejmowanie decyzji ; Potęga metakomunikacji ; Model podświadomego uwodzenia ; Część 5 Świeże spojrzenie na reklamę: Poza naszym zasięgiem ; Ukryta moc nowych mediów ; Legalna, przyzwoita, szczera i prawdziwa? ; Jak zauważyć podświadome uwodzenie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
I. MEDIA SFORMATOWANE - LOKALNE, ŚRODOWISKOWE: Norweska prasa lokalna - zarys problematyki ; Polityka informacyjna i promocyjna Związku Transgranicznego Euroregion Tatry ; Współczesna prasa mniejszości ukraińskiej w Polsce ; Działalność wydawnicza mniejszości nimieckiej w Polsce ; Ich własna przestrzeń. Polska prasa LGTB po 1989 roku ; Zmiany jakościowe w mediach zakładowych z perspektywy dwudziestolecia. II. WOLNE MEDIA NA UKRAINIE: Funkcionirovanie svobodnyh mass-media v Krymu: teoriâ i praktika ; Wolność słowa na Ukrainie ; Ujarzmione wolnością: radzieckie korzenie problemów wolności słowa na Ukrainie ; Prasa Tatarów krymskich w walce o zachowanie ojczystego języka. III. FORMA KOMUNIKATU MEDIALNEGO: Głosy językowych wynalazców odzwierciedlone w wypowiedziach prasowych ; Konstrukcja roli dyskursywnej jako strategia komunikacyjna na przykładzie dyskusji wokół książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Agresja werbalna jako narzędzie komunikacji we współczesnej polskiej prasie ; Językowe sposoby asekuracji wypowiedzi polityków w blogach internetowych ; Jeszcze informacja czy już komentarz? Stopień realizacji funkcji perswazyjnej jako wyznacznik podziału tekstów prasowych na komentarz i informację ; Manipulacyjna funkcja gier językowych w reklamie komercyjnej ; "Nic, co ludzkie, nie jest mi obce" - o łamaniu tabu językowego w filmach animowanych dla dzieci ; Znaczenie dźwięków w obrazie telewizyjnym ; Gatekeeping i selekcja informacji jako narzędzie wolnych mediów - na przykładzie rynku prasowego Lublina ; Dziennikarskie formy medialne wobec koncepcji komputerowej organizacji danych ; Popularność dialogowych form dziennikarskich we współczesnych mediach ; Wolność od Sieci. Indeks gatunkowy Radia eR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - [Warszawa] : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1969. - 269, [1] s., [4] k. tabl., [1] k. tabl. złoż. : faks., fot. (w tym kolor.) ; 21 cm.
I. Liternictwo - wiadomości ogólne ; II. Liternictwo - techniki liternicze ; III. Litery plastyczne ; IV. Zastosowanie liternictwa w reklamie księgarskiej ; V. Grafika użytkowa ; VI. Znaczenie barw w reklamie ; VII. Podstawowe pojęcia z zakresu reklamy ; VIII. Środki i technika reklamy, wiadomości ogólne ; IX. Okno księgarskie - budowa, zadania, organizacja ; X. Okno księgarskie - technika i zasady dekoracji ; XI. Okno księgarskie - rodzaje wystaw ; XII. Reklama wewnątrz księgarni ; XIII. Reklama w rozmowie sprzedażowej ; XIV. Druki reklamowe ; XV. Plakat, afisz, wywieszka ; XVI. Reklama świetlna i inne formy reklamy wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 2 / Tadeusz Hussak. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1970. - 301, [1] s.,[4] k. tabl. kolor. : il., fot., portr., rys. ; 21 cm.
REKLAMA RADIOWA, TELEWIZYJNA I FILMOWA. INNE FORMY REKLAMY DŹWIĘKOWEJ: Radio i telewizja - masowe środki upowszechniania kultury ; Formy reklamy radiowej i telewizyjne ; Reklama i propaganda książki w radio i telewizji ; Radiowęzły i ich rola w reklamie ; Nagrania dźwiękowe. Magnetofon w reklamie ; Reklama filmowa (kinowa) ; Inne formy reklamy dźwiękowej ; REKLAMA PRASOWA: Rola i znaczenie prasy ; Formy reklamy prasowej ; Reklama książki w prasie ; Recenzja i jej znaczenie ; Reklama firmy. "Public relation" ; POPULARYZACJA SZTUKI: Sztuka i jej znaczenie w życiu człowieka ; Wychowanie plastyczne ; Jak patrzeć na dzieło sztuki ; Sztuka w szkole, świetlicy, mieszkaniu ; Sztuka w asortymencie księgarskim ; Reklama wydawnictw artystyczno-graficznych ; WIADOMOŚCI O SZTUCE. PRZEGLĄD HISTORYCZNY: Charakterystyka ogólna środków wyrazu ; Geneza i rola sztuki ; Sztuka prehistoryczna ; Sztuka starożytnego Egiptu i Mezopotamii ; Sztuka starożytnej Grecji ; Sztuka rzymska ; Sztuka bizantyjska ; Architektura starożytna ; Rzeźba starożytna ; Malarstwo starożytne ; Sztuka średniowieczna ; Sztuka romańska ; Styl gotycki ; U progu sztuki nowożytnej ; Sztuka epoki odrodzenia ; Sztuka okresu baroku ; Sztuka XVIII wieku. Neoklasycyzm ; Sztuka XIX wieku ; Kubizm - kolejny przewrót ; Sztuka XX wieku ; Malarstwo polskie XIX i XX wieku ; Sztuka ludowa ; Sztuka w życiu codziennym ; WYSTAWY I TARGI. POKAZY KSIĄŻEK I REPRODUKCJI DZIEŁ SZTUKI: Potrzeba i znaczenie wystaw, targów i pokazów ; Organizacja wystaw ; Międzynarodowe Targi Książki ; Pokazy i przeglądy krajowe ; PSYCHOLOGIA W REKLAMIE: Wprowadzenie do tematu ; Potrzeba i znaczenie znajomości psychiki konsumenta ; Psychologia jako nauka ; Podstawowe procesy psychiczne ; Proces podejmowania decyzji ; Rola reklamy w kształtowaniu decyzji ; Sprzedawca - psychologiem ; ORGANIZACJA REKLAMY W RUCHU WYDANICZO-KSIĘGARSKIM: Założenia i podział zadań ; Zadania wydawcy w zakresie reklamy ; Zadania Składnicy Księgarskiej ; Zadania Centrali Księgarstwa "Dom Książki" ; Problemy współpracy i koordynacji ; ORGANIZACJA REKLAMY W PRZEDSIĘBIORSTWIE "DOM KSIĄŻKI": Komórka reklamy i jej zadania ; Pracownia plastyczna ; Baza do działalności ofertowej ; PLANOWANIE I FINANSOWANIE REKLAMY: O potrzebie planowania reklamy ; Planowanie reklamy w "Domu Książki" ; Finansowanie reklamy ; Analiza działalności reklamowej ; Znajomość przepisów w reklamie ; DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA KSIĘGARNI: Zakres zadań ; Kwalifikacje pracowników ; Organizacja i planowanie reklamy w księgarni ; Informacje księgarni ; Współpraca z kolporterami ; Księgarnia a środowisko ; Kluby miłośników książki ; Reklama w księgarni specjalistycznej ; Organizacja reklamy w powiecie ; PROPAGANDA KSIŻĄKI I CZYTELNICTWA W ZAKŁADZIE PRACY: Zakład pracy - skupisko potencjalnych odbiorców książki ; Propaganda książki a sprawy postępu technicznego ; Kto w zakładzie pracy powinien współdziałać w organizowaniu propagandy czytelnictwa ; Środki i metody propagandy w zakładach pracy ; Obowiązki kolportera w zakresie reklamy i propagandy ; PROPAGANDA KSIĄŻKI I CZYTELNICTWA NA WSI. WSPÓŁPRACA KSIĘGARZA ZE SZKOŁĄ I BIBLIOTEKĄ: Środowisko wiejskie a sprawy propagandy czytelnictwa ; Sojusznicy księgarza ; Rola masowych środków przekazu ; Organizacja propagandy na wsi ; Reklama i propaganda w sieci pomocniczej ; Propagandowa rola klubów "Rolnika" i klubów "Ruchu" ; Szkoła a upowszechnianie czytelnictwa ; Współpraca księgarza i bibliotekarza ; KSIĘGARZ A ORGANIZACJE SPOŁECZNE: Organizacje społeczne i ich rola ; Związki Zawodowe ; Organizacje młodzieżowe ; Inne organizacje i stowarzyszenia ; Aktyw społęczny - przyjacielem księgarza ; PROPAGANDA CZYTELNICTWA POLSKIEJ LITERATURY WSPÓŁCZESNEJ. WSPÓŁPRACA Z PISARZAMI: Znaczenie i potrzeba propagandy polskiej literatury współczesnej ; Formy reklamy i propagandy literatury współczesnej ; Geneza i podstawy organizacyjne współpracy księgarzy z pisarzami ; Rodzaje i organizacje spotkań ; Szczegółowe obowiązki księgarń ; Znaczenie i korzyści współpracy ; MASOWE IMPREZY REKLAMOWO-PROPAGANDOWE POŚWIĘCONE KSIĄŻCE: Dni Oświaty, Książki i Prasy. Geneza, znaczenie, założenia ; Rola i meijsce księgarstwa w organizacji Dni Oświaty ; Kiermasze książek - cechy ogólne i znaczenie ; Organizacja kiermaszu ; Oprawa propagandowa kiermaszu ; Dni Książki i Prasy Technicznej ; Dni Książki Radzieckiej ; Dni Książki "Człowiek-Świat-Polityka" ; Różne akcje okolicznościowe ; Ogólnokrajowe konkursy czytelnicze ; Konkurs wystaw księgarskich ; Kampanie reklamowe specjalnych akcji sprzedażowych ; Loteria książkowa - organizacja i rola propagandowa ; SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY: Podstawy skuteczności reklamy ; Badania skuteczności reklamy ; Efektywność finansowa reklamy ; Badania reklamy księgarskiej ; Badania naukowe i ich znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej