Hussak Tadeusz (1919-2014)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Książka
(2)
Księgarstwo
(2)
Liternictwo
(2)
Reklama
(2)
Kolportaż
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Poradniki
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik kolpoltera / Tadeusz Hussak. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1964. - 149, [3] s. : il., portr. ; 21 cm.
(Biblioteka Księgarza)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - [Warszawa] : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1969. - 269, [1] s., [4] k. tabl., [1] k. tabl. złoż. : faks., fot. (w tym kolor.) ; 21 cm.
I. Liternictwo - wiadomości ogólne ; II. Liternictwo - techniki liternicze ; III. Litery plastyczne ; IV. Zastosowanie liternictwa w reklamie księgarskiej ; V. Grafika użytkowa ; VI. Znaczenie barw w reklamie ; VII. Podstawowe pojęcia z zakresu reklamy ; VIII. Środki i technika reklamy, wiadomości ogólne ; IX. Okno księgarskie - budowa, zadania, organizacja ; X. Okno księgarskie - technika i zasady dekoracji ; XI. Okno księgarskie - rodzaje wystaw ; XII. Reklama wewnątrz księgarni ; XIII. Reklama w rozmowie sprzedażowej ; XIV. Druki reklamowe ; XV. Plakat, afisz, wywieszka ; XVI. Reklama świetlna i inne formy reklamy wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 2 / Tadeusz Hussak. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1970. - 301, [1] s.,[4] k. tabl. kolor. : il., fot., portr., rys. ; 21 cm.
REKLAMA RADIOWA, TELEWIZYJNA I FILMOWA. INNE FORMY REKLAMY DŹWIĘKOWEJ: Radio i telewizja - masowe środki upowszechniania kultury ; Formy reklamy radiowej i telewizyjne ; Reklama i propaganda książki w radio i telewizji ; Radiowęzły i ich rola w reklamie ; Nagrania dźwiękowe. Magnetofon w reklamie ; Reklama filmowa (kinowa) ; Inne formy reklamy dźwiękowej ; REKLAMA PRASOWA: Rola i znaczenie prasy ; Formy reklamy prasowej ; Reklama książki w prasie ; Recenzja i jej znaczenie ; Reklama firmy. "Public relation" ; POPULARYZACJA SZTUKI: Sztuka i jej znaczenie w życiu człowieka ; Wychowanie plastyczne ; Jak patrzeć na dzieło sztuki ; Sztuka w szkole, świetlicy, mieszkaniu ; Sztuka w asortymencie księgarskim ; Reklama wydawnictw artystyczno-graficznych ; WIADOMOŚCI O SZTUCE. PRZEGLĄD HISTORYCZNY: Charakterystyka ogólna środków wyrazu ; Geneza i rola sztuki ; Sztuka prehistoryczna ; Sztuka starożytnego Egiptu i Mezopotamii ; Sztuka starożytnej Grecji ; Sztuka rzymska ; Sztuka bizantyjska ; Architektura starożytna ; Rzeźba starożytna ; Malarstwo starożytne ; Sztuka średniowieczna ; Sztuka romańska ; Styl gotycki ; U progu sztuki nowożytnej ; Sztuka epoki odrodzenia ; Sztuka okresu baroku ; Sztuka XVIII wieku. Neoklasycyzm ; Sztuka XIX wieku ; Kubizm - kolejny przewrót ; Sztuka XX wieku ; Malarstwo polskie XIX i XX wieku ; Sztuka ludowa ; Sztuka w życiu codziennym ; WYSTAWY I TARGI. POKAZY KSIĄŻEK I REPRODUKCJI DZIEŁ SZTUKI: Potrzeba i znaczenie wystaw, targów i pokazów ; Organizacja wystaw ; Międzynarodowe Targi Książki ; Pokazy i przeglądy krajowe ; PSYCHOLOGIA W REKLAMIE: Wprowadzenie do tematu ; Potrzeba i znaczenie znajomości psychiki konsumenta ; Psychologia jako nauka ; Podstawowe procesy psychiczne ; Proces podejmowania decyzji ; Rola reklamy w kształtowaniu decyzji ; Sprzedawca - psychologiem ; ORGANIZACJA REKLAMY W RUCHU WYDANICZO-KSIĘGARSKIM: Założenia i podział zadań ; Zadania wydawcy w zakresie reklamy ; Zadania Składnicy Księgarskiej ; Zadania Centrali Księgarstwa "Dom Książki" ; Problemy współpracy i koordynacji ; ORGANIZACJA REKLAMY W PRZEDSIĘBIORSTWIE "DOM KSIĄŻKI": Komórka reklamy i jej zadania ; Pracownia plastyczna ; Baza do działalności ofertowej ; PLANOWANIE I FINANSOWANIE REKLAMY: O potrzebie planowania reklamy ; Planowanie reklamy w "Domu Książki" ; Finansowanie reklamy ; Analiza działalności reklamowej ; Znajomość przepisów w reklamie ; DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA KSIĘGARNI: Zakres zadań ; Kwalifikacje pracowników ; Organizacja i planowanie reklamy w księgarni ; Informacje księgarni ; Współpraca z kolporterami ; Księgarnia a środowisko ; Kluby miłośników książki ; Reklama w księgarni specjalistycznej ; Organizacja reklamy w powiecie ; PROPAGANDA KSIŻĄKI I CZYTELNICTWA W ZAKŁADZIE PRACY: Zakład pracy - skupisko potencjalnych odbiorców książki ; Propaganda książki a sprawy postępu technicznego ; Kto w zakładzie pracy powinien współdziałać w organizowaniu propagandy czytelnictwa ; Środki i metody propagandy w zakładach pracy ; Obowiązki kolportera w zakresie reklamy i propagandy ; PROPAGANDA KSIĄŻKI I CZYTELNICTWA NA WSI. WSPÓŁPRACA KSIĘGARZA ZE SZKOŁĄ I BIBLIOTEKĄ: Środowisko wiejskie a sprawy propagandy czytelnictwa ; Sojusznicy księgarza ; Rola masowych środków przekazu ; Organizacja propagandy na wsi ; Reklama i propaganda w sieci pomocniczej ; Propagandowa rola klubów "Rolnika" i klubów "Ruchu" ; Szkoła a upowszechnianie czytelnictwa ; Współpraca księgarza i bibliotekarza ; KSIĘGARZ A ORGANIZACJE SPOŁECZNE: Organizacje społeczne i ich rola ; Związki Zawodowe ; Organizacje młodzieżowe ; Inne organizacje i stowarzyszenia ; Aktyw społęczny - przyjacielem księgarza ; PROPAGANDA CZYTELNICTWA POLSKIEJ LITERATURY WSPÓŁCZESNEJ. WSPÓŁPRACA Z PISARZAMI: Znaczenie i potrzeba propagandy polskiej literatury współczesnej ; Formy reklamy i propagandy literatury współczesnej ; Geneza i podstawy organizacyjne współpracy księgarzy z pisarzami ; Rodzaje i organizacje spotkań ; Szczegółowe obowiązki księgarń ; Znaczenie i korzyści współpracy ; MASOWE IMPREZY REKLAMOWO-PROPAGANDOWE POŚWIĘCONE KSIĄŻCE: Dni Oświaty, Książki i Prasy. Geneza, znaczenie, założenia ; Rola i meijsce księgarstwa w organizacji Dni Oświaty ; Kiermasze książek - cechy ogólne i znaczenie ; Organizacja kiermaszu ; Oprawa propagandowa kiermaszu ; Dni Książki i Prasy Technicznej ; Dni Książki Radzieckiej ; Dni Książki "Człowiek-Świat-Polityka" ; Różne akcje okolicznościowe ; Ogólnokrajowe konkursy czytelnicze ; Konkurs wystaw księgarskich ; Kampanie reklamowe specjalnych akcji sprzedażowych ; Loteria książkowa - organizacja i rola propagandowa ; SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY: Podstawy skuteczności reklamy ; Badania skuteczności reklamy ; Efektywność finansowa reklamy ; Badania reklamy księgarskiej ; Badania naukowe i ich znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej