Grywalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Kleszczyński Kamil
(1)
Lewandowska Izabela (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Grywalizacja
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [244]-264.
R. I. Wprowadzenie: Wstęp ; 1. Filozoficzne przesłanki badań nad grywalizacją ; 2. Termin "grywalizacja" ; 3. Definiowanie grywalizacji ; 4. Znaczenie grywalizacji ; 5. Stan badań nad zjawiskiem grywalizacji ; 6. Konteksty problemowe grywalizacji ; R. II. Grywalizacja w kulturze: 1. Grywalizacja w perspektywie refleksji filozoficznej ; 2. Zabawa jako wzorzec zachowań - teoria Johana Huizingi ; 3. Wyzwolicielska moc zabawy - koncepcja karnawalizacji Michaiła Bachtina ; 4. Koncepcja Rogera Caillois - rozdzielenie gry i zabawy ; 5. Gra jako utopia - koncepcja Bernarda Suitsa ; 6. Kulturowy i społeczny wymiar grywalizacji w poglądach Mathiasa Fuchsa ; R. III. Grywalizacja a władza: 1. Grywalizacja jako ideologia ; 2. Grywalizacja a algorytmizacja ; 3. Grywalizacja a tayloryzm ; 4. Grywalizacja jako rządomyślność ; 5. Kontrgrywalizacja ; R. IV. Antropologiczne przesłanki i implikacje grywalizacji: 1. Infans ludens: Grywalizacja a infantylizm ; 2. Umysł a grywalizacja ; 3. Grywalizacja życia i śmierci ; 4. Grywalizacja jako narzędzie transhumanizmu ; 5. Grywalizacja a wirtualizacja rzeczywistości ; 6. Samodoskonalenie poprzez grywalizację ; 7. Grywalizacja jako generator sensu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 179-189. Indeks.
R. I. NOWE TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENCKICH: 1. Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów ; 2. Charakterystyka współczesnego konsumenta oraz nowe formy zachowań konsumentów ; R. II. WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIA MARKETINGU: 1. Rozwój marketingu i nowe koncepcje marketingowe ; 2. Wybrane narzędzia marketingowe ; R. III. CHARAKTERYSTYKA GRYWALIZACJI: 1. Zabawa jako prekursor gier ; 2. Grywalizacja - historia rozwoju ; 3. Definicje grywalizacji ; 4. Projektowanie grywalizacji ; 5. Grywalizacja - studia przypadków ; R. IV. GRYWALIZACJA W OPINIACH EKSPERTÓW: 1. Opis badania jakościowego ; 2. Definicje operacyjne w badaniu jakościowym ; 3. Grywalizacja a inne koncepcje ; 4. Grywalizacja a cele biznesowe ; 5. Rozwój grywalizacji w Polsce ; 6. Polskie kampanie oparte na grywalizacji ; R. V. GRYWALIZACJA W OPINIACH KONSUMENTÓW: 1. Opis badania ilościowego ; 2. Charakterystyka respondentów ; 3. Uczestnictwo w grach i konkursach ; 4. Grywalizacja - pojęcia i główne cechy ; 5. Grywalizacja - przykłady realizacji oraz osobiste uczestnictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109001 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej