Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(96)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(78)
Publikacje dydaktyczne
(42)
Publikacje naukowe
(37)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(95)
wypożyczone
(24)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(63)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(48)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Morawski Cezary (1954- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Catmull Edwin E
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sasin Maciej
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Babin Leif
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bekas Monika
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bełch Paweł
(1)
Biliński Michał (radca prawny)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Chow Anne
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapiewski Maciej (biegły rewident)
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dani Samir
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fruga Bernard
(1)
Fuller Pamela
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajda Mateusz (prawo)
(1)
Gasper Dorota
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gonet Wojciech
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grabia Michał
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Holliday Micki
(1)
Hoover Ryan
(1)
Houston Joel F
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewski Robert
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasperson David
(1)
King Andrew B
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kosiniak Jakub (1961- )
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowski Wojciech (doradca podatkowy)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kucharczyk Małgorzata
(1)
Kuzior Anna
(1)
Kwosek Jacek
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Levy Jaime
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(96)
Język
polski
(96)
Odbiorca
Dzieci
(19110)
6-8 lat
(11584)
0-5 lat
(9539)
9-13 lat
(8286)
Młodzież
(4040)
Menedżerowie
(96)
14-17 lat
(3146)
Szkoły wyższe
(1072)
Szkoły podstawowe
(563)
Rodzice
(489)
Szkoły średnie
(357)
Lekarze
(295)
Poziom podstawowy
(208)
Szkoły ponadgimnazjalne
(195)
Nauczyciele
(163)
Dorośli
(136)
18+
(127)
Niewidomi
(125)
Studenci
(121)
Poziom średniozaawansowany
(105)
Prawnicy
(105)
A2 (poziom biegłości językowej)
(96)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
Przedsiębiorcy
(83)
B1 (poziom biegłości językowej)
(81)
A1 (poziom biegłości językowej)
(77)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(74)
Szkoły muzyczne I stopnia
(59)
Logopedzi
(58)
Psycholodzy
(58)
Gimnazja
(55)
Licea
(55)
Pedagodzy
(47)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 1.
(40)
Pracownicy naukowi
(40)
Dziewczęta
(38)
Adwokaci
(35)
Programiści
(35)
Psychoterapeuci
(35)
Szkoły zawodowe
(33)
Urzędnicy
(33)
Księgowi
(32)
Radcy prawni
(31)
Sędziowie
(31)
Technikum
(31)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Klasa 2.
(28)
Lekarze rodzinni
(28)
Pracodawcy
(28)
Szkoły ponadpodstawowe
(27)
Kobieta
(26)
Bibliotekarze
(24)
Klasa 3.
(24)
Klasa 7.
(23)
Pediatrzy
(23)
C1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Inżynierowie
(22)
Klasa 8.
(21)
Poziom niższy średniozaawansowany
(21)
Ratownicy medyczni
(21)
Klasa 4.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(20)
Poziom zaawansowany
(20)
Aplikanci
(19)
Doradcy podatkowi
(19)
Przedszkola
(19)
Chorzy
(18)
Psychiatrzy
(18)
Inżynierowie budownictwa
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Terapeuci
(17)
Uczniowie
(17)
Cudzoziemcy
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Niedowidzący
(16)
A1 poziom biegłości językowej
(15)
Klasa 5.
(15)
Pielęgniarki
(15)
Prokuratorzy
(15)
Dietetycy i żywieniowcy
(14)
Dziennikarze
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom rozszerzony
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Szkoły artystyczne
(14)
Szkoły muzyczne II stopnia
(14)
8-9 lat
(13)
Chirurdzy
(13)
Chłopcy
(13)
Klasa 6.
(13)
Położne
(13)
Ekonomiści
(12)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(12)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(12)
Klasa 4
(12)
Policjanci
(12)
Szkoły policealne
(12)
9-13
(11)
Architekci
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Przywództwo
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(6)
Ocena pracowników
(5)
Innowacje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Sukces
(4)
Coaching
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Organizacja pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Controlling
(2)
Dobre praktyki
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Organizacja
(2)
Pixar
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rachunkowość
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia
(2)
Twórczość
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Antyterroryzm
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
BHP
(1)
Babin, Leif
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Cyberbezpieczeństwo państwa
(1)
DDD
(1)
Decyzje
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Dyskusja
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług
(1)
Energia elektryczna
(1)
Erystyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ewaluacja
(1)
Filozofia niemiecka
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handlopex
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet rzeczy
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Belgia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Felieton
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(66)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Psychologia
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(3)
Transport i logistyka
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
96 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliografia na stronach 251-255. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie 5. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 255 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [247]-252. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193-207].
Przede wszystkim dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych i badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
1. EWOLUCJA PODEJŚCIA DO MARKETINGU I ZARZĄDZANIA MARKĄ: 1. Przeobrażenia interpretacyjne marketingu: Marketing modernistyczny ; Marketing postmodernistyczny ; 2. Wyzwania w zakresie zarządzania marką: Specyfika plemion wokół marek ; Zjawisko kultowości marki ; Crowdsourcing: 2. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - ZARYS TEORETYCZNY: 1. Grupy konsumenckie - istota zjawiska: Społeczność wokół marki - ujęcie definicyjne ; Subkultury ; Społeczności w Internecie ; Społeczność wirtualna ; Internetowa społeczność wokół marki ; Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni ; 2. Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki: Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki ; Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie ; 3. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - PRZEGLĄD LITERATURY I BADAŃ: 1. Metodyka przeglądu literatury ; 2. Budowa społeczności wokół marki - zasadnicze nurty badawcze: Kreowanie społeczności marki przez jej członków ; Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki ; Badanie trzech filarów społeczności marki ; 3. Badania wybranych elementów kapitału marki: Tożsamość marki ; Wizerunek/osobowość ; Lojalność wobec marki ; 4. Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności ; Relacje ; Zaangażowanie ; 5. Luka badawcza ; 4. KONCEPCJA BADAŃ WŁASNYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PODMIOTU: 1. Opis koncepcji badań własnych: Cel wiodący i cele poznawcze badania ; Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki ; 2. Społeczność wokół marki Legia Warszawa - uzasadnienie wyboru społeczności do badania: Kluby sportowe - specyfika funkcjonowania marki ; Charakterystyka marki Legia Warszawa ; Historia powstania marki Legia Warszawa ; Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa ; Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa ; 5. OKREŚLENIE PERCEPCJI SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI LEGIA WARSZAWA - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA JAKOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania jakościowego ; 2. Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów ; 3. Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa ; 4. Percepcja społeczności marki Legia Warszawa: Wspólna świadomość członków Legii Warszawa ; Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa ; Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności ; 6. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW WOBEC MARKI - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA ILOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania ilościowego: Teoretyczne podstawy prowadzące do zbudowania modelu badawczego ; Problem, pytania i hipotezy badawcze ; Badanie pilotażowe ; Badanie właściwe: Procedura badania, Uczestnicy badania, Narzędzia badawcze, Kwestionariusz - Percepcja społeczności wokół marki, Kwestionariusz - Zaangażowanie w markę, Kwestionariusz - Zaangażowanie w społeczność, Kwestionariusz - Lojalność wobec marki, 2. Analiza wyników badania ilościowego: Weryfikacja modelu teoretycznego ; Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa, Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa, Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa, Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa, Różnice w lojalności wokół marki ; Wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reagowanie na zamachy : dobre praktyki i rekomendacje / Jarosław Stelmach. - Warszawa : Difin, 2021. - 325 stron : ilustracje, fotografie, rysunki, wykresy ; 23 cm.
(Bezpieczeństwo)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [313]-320.
Dla menedżerów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektów, specjalistów policyjnych oraz z innych służb, a także agencji ochrony oraz słuchaczy kierunków studiów związanych z bezpieczeństwem.
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadków, rekomendowanych zachowań w obszarze reagowania oraz ze źródeł wiedzy i dobrych praktyk. Przyjęty układ książki gwarantuje możliwość wynikowego oraz logicznego zapoznawania się z kolejnymi propozycjami rozwiązań i rekomendacji w zakresie minimalizacji skutków potencjalnych zamachów. Książka została wzbogacona wieloma podświetleniami, wyróżnieniami, rysunkami oraz zdjęciami, które dzięki zastosowaniu kodów QR przenoszą czytelnika do wirtualnej rzeczywistości sieci internetowej. [https://ksiegarnia.difin.pl/reagowanie-na-zamachy-dobre-praktyki-i-rekomendacje?search=jarosław%20stelmach, dostęp 4.01.2023]
1. Wielowymiarowość zamachu jako formy zagrożenia: 1.1. Zamach jako zagrożenie dla bezpieczeństwa personalnego, 1.2. Metody, formy i narzędzia zamachów, 1.3. Typologia sprawców zamachów, 1.4. Terroryzm i zamach terrorystyczny ; 2. Dobre praktyki w reagowaniu na zamachy: 2.1. Cechy indywidualne, 2.2. Świadomość, wiedza i umiejętności, 2.3. Zarządzanie ryzykiem, 2.4. Zasoby, 2.5. Współdziałanie, 2.6. Procedury ; 3. Reagowanie na zamach masowego zabójcy ; 4. Reagowanie w czasie rozbojów (napadów), wymuszeń oraz gróźb karalnych ; 5. Reagowanie podczas sytuacji zakładniczych i uprowadzeń ; 6. Reagowanie na zamachy bombowe ; 7. Reagowanie na powiadomienia o zamachach ; 8. Reagowanie na zamachy CBRN ; 9. Reagowanie w przypadku zamachu z wykorzystaniem pojazdu ; 10. Reagowanie w warunkach szczególnych: 10.1. Reagowanie na zamachy podczas imprez masowych i zgromadzeń, 10.2. Bezpieczeństwo za granicą, 10.3. Bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, 10.4. Reagowanie w sytuacji interwencji sił policyjnych oraz działań kontrterrorystycznych ; 11. Reagowanie na zamachy - aspekty uniwersalne: 11.1. Wykorzystanie zarządzania kryzysowego w wymiarze personalnym, 11.2. Ostrzeganie, alarmowanie i ewakuacja na wypadek zamachu, 11.3. Pierwsza pomoc w reagowaniu na zamachy, 11.4. Wykorzystanie rozwiązań technicznych w reagowaniu na zamachy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351.74 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Myths of management : what people get wrong about being the boss" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [341]-356.
To nie jest zwykła książka o zarządzaniu. Ani poradnik o tym, jak pracować więcej i szybciej. Wręcz przeciwnie. Jeśli przeszkadza wam mikrozarządzanie, irytuje was to, że wasz szef myśli, że zawsze ma rację, nie wiecie, co dzieje się w firmie i nie macie najmniejszej ochoty wysiadywać kolejnych nadgodzin w biurze – dobrze trafiliście. Choć zaczynają od tego, że nie ma jednego dobrego stylu zarządzania, Stefan Stern i Cary Cooper pokazują, że istnieje wiele złych. Pierwszy, który w 2018 roku powinien być już tylko nieśmiesznym żartem, to samotny lider w stylu Johna Wayne’a: urodzony przywódca, nieustępliwy i mądrzejszy od wszystkich wokół. Kolejny – przerabianie firmy na oazy kreatywności w stylu biur znanych z filmowych start-upów. Jeszcze jeden: zarządzanie oparte na mikrozarządzaniu, zbieraniu danych w setkach tabel i kontroli informacji. I ten, którego podstawą są wyłącznie pieniądze – czy jako motywacja, czy jako jedyne uzasadnienie każdej decyzji. W 44 rozdziałach autorom udało się opisać problemy, z którymi w pewnym momencie spotykamy się wszyscy. Niektóre z nich, takie jak mikrozarządzanie czy zarządzanie strachem, na szczęście odchodzą już do lamusa (choć powoli). Jednak inne nadal mają się dobrze i nic nie wskazuje na to, żeby cokolwiek miało się zmienić (bo po co komu zaangażowany pracownik, no i przecież zlecenia są lepsze od etatów, prawda?). Wszystko to umocowane jest w ich doświadczeniach, badaniach i rozmowach z biznesowymi autorytetami, z których dziewięć stanowi świetne uzupełnienie dowcipnych i celnych opowieści o mitach. Stern i Cooper starają się zwrócić uwagę na to, jak istotna może być w firmie ludzka perspektywa. Nie tylko dla pracownika, lecz również dla szefa, któremu w końcu powinno być wolno mieć problemy czy uczucia i który czasem może czegoś nie wiedzieć. Jesteś szefem, chcesz nim zostać lub chciałbyś mu coś powiedzieć? Chyba nie można było lepiej trafić. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Mity-zarzadzania,758393931,p.html, dostęp 15.12.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich / Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Foundations of human resource development" 2001.
Bibliografia, netografia na stronach 511-[573]. Indeks.
Dla praktyków, badaczy, a także studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Przedmowa ; CZ. I. Wstęp do rozwoju zasobów ludzkich: 1. Granice rozwoju zasobów ludzkich ; 2. Podstawy rozwoju zasobów ludzkich ; 3. Historia rozwoju zasobów ; CZ. II. Teoria i filozofia rozwoju zasobów ludzkich: 4. Rola teorii i filozofii rozwoju zasobów ludzkich ; 5. Teoria rozwoju zasobów ludzkich ; 6. Teorie składowe rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. III. Perspektywy rozwoju zasobów ludzkich: 7. Paradygmaty w rozwoju zasobów ludzkich ; 8. Perspektywy wydajności działań w ramach rozwoju zasobów ludzkich ; 9. Perspektywy uczenia się w ramach rozwoju zasobów ludzkich ; 10. Tradycyjne technologie informacyjne i komunikacyjne w rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. IV. Rozwój wiedzy specjalistycznej w drodze szkolenia i rozwoju: 11. Opis procesu szkolenia i rozwoju ; 12. Charakterystyka wiedzy ; 13. Praktyki szkoleń i rozwoju ; CZ. V. Korzystanie z zasobów wiedzy specjalistycznej w procesie rozwoju organizacji: 14. Opis zjawiska rozwoju organizacji ; 15. Charakterystyka procesu zmiany ; 16. Praktyki rozwoju organizacji ; CZ. VI. Postępy w rozwoju zasobów ludzkich: 17. Praktyki rozwoju organizacji ; 18. Ocena rozwoju zasobów ludzkich ; 19. Polityka i planowanie w kontekście rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. VII. Rozwój zasobów ludzkich w przyszłości: 20. Trudności związane z samodzielnym uczeniem się i rozwojem ścieżki kariery ; 21. Era cyfryzacji, automatyzacji, big data i sztucznej inteligencji ; 22. Wpływ globalizacji na rozwój zasobów ludzkich ; 23. Dalsza ewolucja rozwoju zasobów ludzkich.
Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamicznych zmian indywidualnych i organizacyjnych. Rozwój zasobów ludzkich to bardzo rozległa dziedzina praktyki i stosunkowo młoda dyscyplina naukowa. A zatem profesja ta wymaga stworzenia kompletnego i przemyślanego zestawu głównych założeń - jest to cel tej książki. Ten cieszący się zainteresowaniem na całym świecie podręcznik autorstwa Richarda A. Swansona, wybitnego profesora badań nad rozwojem zasobów ludzkich, ma na celu pomóc praktykom i naukowcom stworzyć bardziej przejrzystą wizję ich własnej drogi zawodowej. Dzięki tej publikacji Czytelnicy mogą lepiej zrozumieć teorie i modele, których zastosowanie przynosi najlepsze rezultaty, zaznajomić się z historią i filozofią RZL, zyskać szerszą perspektywę na temat uczenia się, wyników i zmian, a przez to mieć pełną świadomość swoich działań, zamiast ślepo podążać za najnowszymi trendami. Książka została napisana przede wszystkim dla refleksyjnych praktyków, którzy aktywnie biorą udział w rozwijaniu dziedziny RZL w miarę jej wzrostu i dojrzewania. Z pewnością też badacze RZL uznają tę publikację za prowokujący do przemyśleń i użyteczny przewodnik ułatwiający identyfikację ważnych problemów badawczych. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi. [PWN, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość i podatki w logistyce : od teorii do praktyki / redakcja naukowa Piotr Szczypa. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 692 strony : ilustracje, fotografie, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka skierowana do środowiska akademickiego i do przedstawicieli praktyki gospodarczej (m. in. studentów kierunków z zakresu transportu i logistyki, słuchaczy studiów podyplomowych, słuchaczy szkoleń, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw transportowych i logistycznych).
1. WPROWADZENIE DO RACHUNKOWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW / Piotr Szczypa: 1.1. Definicja i typologia rachunkowości, 1.2. Zakres podmiotowy rachunkowości według prawa bilansowego, 1.3. Zakres przedmiotowy rachunkowości, 1.4. Funkcje rachunkowości, 1.5. Podstawowa terminologia z zakresu rachunkowości, 1.6. Zadania, 1.7. Rozwiązania zadań ; 2. WPROWADZENIE DO PODATKÓW / Izabela Skadłubowicz: 2.1. Podatki i pojęcia bliskoznaczne, 2.2. Klasyfikacja podatków, 2.3. Funkcje podatków, 2.4. Podstawowa terminologia z zakresu podatków, 2.5. Ewidencja dla potrzeb podatków, 2.6. Podatki w przedsiębiorstwie, biurze rachunkowym lub u doradcy podatkowego, 2.7. Zadania, 2.8. Rozwiązania zadań ; 3. WPROWADZENIE DO LOGISTYKI / Szymon Zimniewicz: 3.1. Pojęcie logistyki, 3.2. Funkcje logistyki, 3.3. Podstawowa terminologia z zakresu logistyki, 3.4. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, 3.5. Strategie logistyczne w przedsiębiorstwie, 3.7. [właściwie 3.6.] Zadania, 3.8. [właściwie 3.7.] Rozwiązania zadań ; 4. CHARAKTERYSTYKA PODSTAWOWYCH PROCESÓW LOGISTYCZNYCH: / Robert Rogaczewski: 4.1. Wprowadzenie do procesów logistycznych, 4.2. Proces zaopatrzenia, 4.3. Proces dystrybucji, 4.4. Proces transportowy, 4.5. Proces magazynowania, 4.6. Proces zarządzania zapasami, 4.7. Zadania, 4.8. Rozwiązania zadań ; 5. RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI A LOGISTYKA / Piotr Szczypa: 5.1. Zapotrzebowania informacyjne ze strony logistyki, 5.2. Działalność logistyczna jako źródło informacji dla potrzeb rachunkowości i podatków, 5.3. Rola rachunkowości finansowej w realizacji procesów logistycznych, 5.4. Rola rachunkowości zarządczej w realizacji procesów logistycznych, 5.6. Zadania, 5.7. Rozwiązania zadań ; 6. MAJĄTEK PRZEDSIĘBIORSTWA (AKTYWA) ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ZASOBÓW ZAANGAŻOWANYCH W PROCESACH LOGISTYCZNYCH / Małgorzata Cieciura: 6.1. Majątek (aktywa) przedsiębiorstwa, 6.2. Charakterystyka majątku trwałego (aktywów trwałych) ze szczególnym uwzględnieniem środków trwałych, 6.3. Charakterystyka majątku obrotowego (aktywów obrotowych) ze szczególnym uwzględnieniem zapasów i należności z tytułu dostaw i usług, 6.4. Zadania, 6.5. Rozwiązania zadań ; 7. ŹRÓDŁA FINANSOWANIA MAJĄTKU (PASYWA) ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ŹRÓDEŁ ZAANGAŻOWANYCH W PROCESY LOGISTYCZNE / Małgorzata Cieciura: 7.1. Źródła finansowania majątku (pasywa) przedsiębiorstwa, 7.2. Charakterystyka kapitałów (funduszy) własnych ze szczególnym uwzględnieniem kapitału podstawowego, 7.3. Charakterystyka kapitałów obcych (zobowiązań i rezerw na zobowiązania) ze szczególnym uwzględnieniem kredytów i zobowiązań z tytułu dostaw i usług, 7.4. Zadania, 7.5. Rozwiązania zadań ; 8. KOSZTY BILANSOWE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ PRZEDSIĘBIORSTW / Robert Piechota: 8.1. Koszty i pojęcia bliskoznaczne, 8.2. Klasyfikacja kosztów, 8.3. Koszty bilansowe i podatkowe, 8.4. Pojęcie i klasyfikacja kosztów logistyki, 8.5. Koszty układu rodzajowego w ramach procesów logistycznych, 8.6. Koszty według typów działalności w ramach procesów logistycznych, 8.7. Koszty uzyskania przychodów w ramach procesów logistycznych, 8.8. Zadania, 8.9. Rozwiązania zadań ; 9. PRZYCHODY BILANSOWE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ / Grzegorz Zimon: 9.1. Przychody i pojęcia bliskoznaczne, 9.2. Klasyfikacja przychodów, 9.3. Przychody bilansowe i podatkowe, 9.4. Przychody w ramach procesów logistycznych, 9.5. Zadania, 9.6. Rozwiązania zadań ; 10. WARTOŚĆ POZNAWCZA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO / Robert Piechota: 10.1. Istota i elementy sprawozdania finansowego, 10.2. Bilans i jego wartość informacyjna, 10.3. Rachunek zysków i strat i jego wartość informacyjna, 10.4. Informacja dodatkowa i jej wartość informacyjna, 10.5. Rachunek przypływów pieniężnych i jego wartość informacyjna, 10.6. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym i jego wartość informacyjna, 10.7. Analiza wskaźnikowa w ramach oceny działalności logistycznej przedsiębiorstwa, 10.8. Zadania, 10.9. Rozwiązania zadań ; 11. OPERACJE GOSPODARCZE ZWIĄZANE Z PROCESAMI LOGISTYCZNYMI I ICH WPŁYW NA SKŁADNIKI BILANSU ORAZ RACHUNKU ZYSKÓW I START [właściwie STRAT] / Piotr Szczypa: 11.1. Istota i klasyfikacja operacji gospodarczych, 11.2. Wpływ operacji gospodarczych bilansowych na składniki bilansu, 11.3. Wpływ operacji gospodarczych wynikowych na składniki rachunku zysków i strat oraz bilansu, 11.4. Zadania, 11.6. [właściwie 11.5.] Rozwiązania zadań ; 12. UWZGLĘDNIENIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PLANIE KONT / Agnieszka Wlazły: 12.1. Pojęcie i klasyfikacja kont księgowych, 12.2. Zakładowy plan kont - istota i zasady budowy, 12.3. Składniki majątku i źródła finansowania majątku zaangażowane w działalność logistyczną - ujęcie w planie kont, 12.4. Przychody i koszty związane z działalnością logistyczną - ujęcie w planie kont, 12.5. Zadania, 12.6. Rozwiązania zadań ; 13. WYBRANE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU POMIARU I WYCENY ŚRODKÓW TRWAŁYCH ZAANGAŻOWANYCH W DZIAŁALNOŚĆ LOGISTYCZNĄ / Bronisław Bryl: 13.1. Istota pomiaru i wyceny w rachunkowości, 13.2. Wycena środków trwałych przy przyjęciu na stan przedsiębiorstwa, 13.3. Istota umorzenia środków trwałych i amortyzacji, 13.4. Amortyzacja bilansowa i podatkowa budynków i budowli, 13.5. Amortyzacja bilansowa i podatkowa środków transportowych, 13.6. Zadania, 13.6. [właściwie 13.7.] Rozwiązania zadań ; 14. WYBRANE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU POMIARU I WYCENY ZAPASÓW / Anna Lewandowska-Ciszek: 14.1. Ruch zapasów w przedsiębiorstwie a koncepcje zarządzania zapasami, 14.2. Wycena zapasów przy ich przyjęciu na stan przedsiębiorstwa, 14.3. Wycena rozchodu zapasów według cen średnich, 14.4. Wycena rozchodu zapasów według metody FIFO, 14.5. Wycena rozchodu zapasów według metody LIFO, 14.6. Wycena rozchodu zapasów według szczegółowej identyfikacji cen, 14.7. Wycena rozchodu zapasów według stałej ceny ewidencyjnej, 14.8. Zadania, 14.9. Rozwiązania zadań ; 15. CZAS PRACY I WYNAGRODZENIA KIEROWCÓW / Stanisław Ejdys: 15.1. Czas pracy kierowców w świetle przepisów, 15.2. Normy dotyczące czasu pracy kierowców, 15.3. Formy zatrudnienia kierowców, 15.4. Krajowa podróż służbowa, 15.5. Zagraniczna podróż służbowa, 15.6. Zadania, 15.7. Rozwiązania zadań ; 16. PODATEK DOCHODOWY W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ PRZEDSIĘBIORSTW / Małgorzata Szafoni: 16.1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy podatku dochodowego, 16.2. Stawki podatku dochodowego i zasady ustalania kwoty podatku, 16.3. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 16.4. Karta podatkowa, 16.5. Podatek tonażowy jako szczególna forma opodatkowania dochodu, 16.6. Zadania, 16.7. Rozwiązania zadań ; 17. PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG (VAT) W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ PRZEDSIĘBIORSTW / Marek Maliński: 17.1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy podatku VAT, 17.2. Stawki podatku VAT i zasady ustalania kwoty podatku, 17.3. Podatek VAT w transporcie, 17.4. Podatek VAT w obrocie zapasami, 17.5. Ewidencja podatku VAT, 17.6. Zadania, 17.7. Rozwiązania zadań ; 18. AKCYZA W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ PRZEDSIĘBIORSTW / Marek Maliński: 18.1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy akcyzy, 18.2. Zasady ustalania kwoty akcyzy, 18.3. Wybrane przykłady akcyzy w ramach działalności logistycznej przedsiębiorstw, 18.4. Zadania, 18.8. [właściwie 18.5] Rozwiązania zadań ; 19. PODATKI I OPŁATY LOKALNE W DZIAŁALNOŚCI LOGISTYCZNEJ PRZEDSIĘBIORSTW / Małgorzata Szafoni: 19.1. Podatek od środków transportowych, 19.2. Podatek od nieruchomości, 19.3. Opłaty za użytkowanie środowiska, 19.4. Pozostałe podatki, parapodatki i opłaty, 19.5. Zadania, 19.6. Rozwiązania zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka / Radosław Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 151, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Casebook : studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych)
1. Jak zredukować koszty dystrybucji poprzez zwiększenie wypełnienia pojazdów ; 2. Impuls do rozwoju, czyli jak usprawnić procesy magazynowe ; 3. Jak obniżyć poziom zapasów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi klienta ; 4. Jak zapanować nad procesem prognozowania w firmie ; 5. Jak udrożnić przepływ i zmniejszyć ilość materiału w dziale produkcji oraz zwiększyć produktywność magazynu 6. Zwinna organizacja i zmotywowani pracownicy, czyli jak usprawnić procesy i opracować system premiowy w środowisku projektowym ; 7. Jak zbudować kulturę Lean Management w obszarze planowania wysyłek ; 8. Jak planować rozwój firmy na przykładzie uruchomienia nowego magazynu centralnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów, właścicieli oraz pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów.
CZ. I. ISTOTA I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota komunikacji marketingowej: Definicja komunikacji marketingowej ; Elementy procesu komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje komunikacji marketingowej: radycyjne funkcje komunikacji marketingowej ; Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej ; 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej ; Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej ; Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej ; 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej ; Zintegrowana komunikacja marketingowa ; 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej ; Reklama ; Sprzedaż osobista ; Promocja sprzedaży ; Public relations ; Sponsorowanie (sponsoring) ; Lokowanie produktu (product placement) ; Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej ; 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania ; Specyfika komunikacji marketingowej w usługach ; CZ. II. UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej ; Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej ; Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa ; Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu ; Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa ; Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa ; 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej ; Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa ; Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa ; Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa ; Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy odbiorców wobec źródeł informacji ; 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców ; Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej ; 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej ; Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy ; Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych ; Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu ; Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży ; Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych ; Uwarunkowania prawne lokowania produktów ; 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej ; Nowe media - pojęcie i specyfika ; Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej ; CZĘŚĆ III. EFEKTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej: Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej ; Ukierunkowanie komunikacji marketingowej ; Projektowanie celów komunikacji marketingowej ; Wybór treści, formy i źródła komunikatu ; Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów ; Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem ; 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej ; Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej ; 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej) ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej ; Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej ; Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej ; Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej ; Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Delegowanie & kontrolowanie / Brian Tracy ; przekład Marek Rostocki. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 107, [1] strona : rysunki ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Delegation & supervision" 2013.
Na okładce: Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się twój zespół!
Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik przejawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje jak: - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania, - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku, - użyć zarządzania przez cele do delegowania zadań w dłuższym okresie zaufanym członkom zespołu, - uczynić z delegowania narzędzie do uczenia się i budowania zaufania w zespole, - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu, - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Gdy delegowanie i kontrolowanie zostanie zastosowane skutecznie, twoi pracownicy staną się bardziej wydajni. Obserwuj, jak dzięki gwałtownie rosnącym wynikom osiągasz coraz większy sukces, jednocześnie rozwijając umiejętności swoich pracowników. [MT Biznes, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Meetings that get results" 2015.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak: - określić agendę spotkania, - ustalić strukturę spotkania ze względu na jego charakter: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne, - panować nad dyskusją, - unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia, - doprowadzać do wyciągania wniosków, - uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy, - maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu, - i dużo, dużo więcej. Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [125]. Indeks.
Modelowanie oprogramowania jest kojarzone z pojęciem programowania dziedzinowego, w skrócie zwanego DDD. Jest to dość nowatorskie podejście do tworzenia architektury oprogramowania, a jego największą zaletą jest wysoka pewność uzyskiwania bardzo dobrych rezultatów. Programiści często błyskawicznie dostrzegają zalety DDD i korzyści płynące ze stosowania odpowiednich narzędzi, stąd technika ta cieszy się coraz większym uznaniem. Dopiero jednak pełne zrozumienie zasad stosowania wzorców projektowych DDD przez wszystkich zaangażowanych w projekt pozwala na osiągnięcie imponujących wyników przy projektowaniu skomplikowanych systemów oprogramowania. Ten zwięzły i czytelnie napisany podręcznik jest przeznaczony dla programistów, ekspertów dziedzinowych, menedżerów, analityków biznesowych, architektów informacji i testerów. Koncentruje się na praktycznej wiedzy niezbędnej do uzyskania pożądanych rezultatów. Wyjaśniono, jak segregować modele dziedzin za pomocą wzorca kontekstu ograniczonego, jak rozwinąć język wszechobecny, a także w jaki sposób zintegrować wiele kontekstów ograniczonych poprzez wykorzystanie relacji zespołowych i mechanizmów technicznych. Co najważniejsze, dowiesz się, jak podejście DDD działa w rzeczywistości i co zrobić, aby jak najszybciej cieszyć się jego zaletami. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: wprowadzenie do DDD i zalety tego podejścia do projektowania, projektowanie strategiczne DDD, integrowanie istniejących systemów w ramach tworzenia nowych aplikacji, modelowanie taktyczne - agregaty i zdarzenia dziedziny, narzędzia do zarządzania projektami i przyśpieszania prac. [https://helion.pl/ksiazki/ddd-kompendium-wiedzy-vaughn-vernon,dddpig.htm#format/d, dostęp 20.08.2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Smart working per tutti : molto più che lavoro da casa : raggiungi il tuo benessere, trasforma la tua azienda" 2020.
Bibliografia na stronach 169-171.
Ogromne zmiany systemowe, mające miejsce w ostatnich latach, pod znakiem zapytania stawiają naszą dotychczasową wiedzę na temat sposobów wykonywania pracy (w tym jej miejsca i czasu). Firmy szukają nowych dróg osiągnięcia zysku, a pracownicy stają przed koniecznością wytyczenia sobie nowych ścieżek prowadzących ich do osiągnięcia satysfakcji z wykonywanej pracy. Metoda smart working, wpisana w model kulturowy zapoczątkowany 25 lat temu przez włoskich ekspertów wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, oferuje organizacjom zmiany polegające na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego lepiej niż inne metody. Ów sposób pracy bywa często mylnie rozumiany, a jego potencjał zwykle nie jest wykorzystywany. Czas więc wyjaśnić, czym jest smart working i przekształcić go w narzędzie dostępne zarówno dla dużych, średnich, jak i małych firm. Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku udoskonaleniu Twojej pracy − ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Ponadto w książce: czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19, odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy, biurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionym, doświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności. [CeDeWu, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Extreme ownership : how U.S. Navy Seals lead and win" 2015.
Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonów świata. Dokonali niemożliwego, a ich historia pokazuje, że przywództwo jest najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce zespołu. Wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę, Jocko Willink i Leif Babin szkolili kolejne pokolenia dowódców. Później założyli firmę doradczą, która naucza menedżerów wszystkich szczebli i kierowników grup projektowych. Ekstremalne przywództwo pokazuje, w jaki sposób wykorzystać w dowolnym zespole, rodzinie czy organizacji sposób myślenia i reguły umożliwiające oddziałom SEALs realizację najtrudniejszych misji. Rewolucjonizuje zarządzanie w biznesie i wzywa liderów do osiągania najwyższego celu: przewodzenia i wygrywania. Każda zasada ekstremalnego przywództwa została w książce zilustrowana relacją z pola walki w Ar-Ramadi, walki, która była przepełniona ponadludzkim heroizmem, tragicznymi stratami oraz okupionymi krwią i potem zwycięstwami, a także znakomitym i przede wszystkim autentycznym biznesowym przykładem. To wszystko teraz w nowym wydaniu, z dodatkiem w postaci odpowiedzi autora na pytania zadawane przez słuchaczy prowadzonego przez niego podcastu Jocko Podcast. [Wydawnictwo SQN, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-203.
1. KLIMAT ORGANIZACYJNY POCHODNĄ KULTURY ORGANIZACYJNEJ: 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia, 1.2. Typy klimatu organizacyjnego, 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności ; 2. RÓŻNORODNOŚĆ ELEMENTÓW KLIMATU ORGANIZACYJNEGO I ICH CHARAKTERYSTYKA: 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej, 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej, 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego ; 3. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACYJNEJ: 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej, 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej, 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego ; 4. KLIMAT ORGANIZACYJNY CZYNNIKIEM DETERMINUJĄCYM POZIOM MOTYWACJI LUDZI DO PRACY: 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej, 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia, 4.3. Motywowanie w świecie VUCA, 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111188 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-227.
R. I. FRANCZYZA JAKO FORMA WIĘZI EKONOMICZNEJ: 1. Pojęcie i geneza powiązań franczyzowych: Ogólna charakterystyka franczyzy w świecie ; Pierwowzory franszyzy: Rozwój koncepcji franczyzy od II poł. XIX w. do końca I poł. XX w ; Boom franczyzowy po II wojnie światowej ; Początki powiązań franczyzowych w Polsce ; 2. Istota i klasyfikacja franszyzy: Podstawowe założenia franszyzy ; Typologia franszyzy: Podział ze względu na przedmiot działalności ; Podział ze względu na formę organizacji systemu ; Podział ze względu na zasięg obowiązywania umowy ; Podział ze względu na formę działalności gospodarczej ; Podział ze względu na zasięg działania systemu ; Podział ze względu na realizowaną strategię działalności ; Podział ze względu na strategię ekspansji gospodarczej ; Podział ze względu na strukturę podporządkowania stron umowy ; Pozostałe typy powiązań franczyzowych ; 3. Przesłanki wykorzystywania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa: Zalety i wady wykorzystania franczyzy dla dawcy systemu ; Korzyści i słabości wykorzystania franczyzy dla biorcy systemu ; 4. Motywy tworzenia i koncepcje budowy systemów franczyzowych ; 5. Porozumienia franczyzowe jako metoda ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw ; R. II. PODSTAWY PRAWNE POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH: 1. Przedmiot porozumień franczyzowych ; 2. Pojęcie i charakter prawny umowy franszyzy ; 3. Podmioty umowy franczyzowej ; 4. Unormowania prawne umów franczyzowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Ameryce Południowej, Azji i Australii ; 5. Umocowania prawne umów franczyzowych w Unii Europejskiej ; 6. Treść umowy franczyzy w świetle przepisów prawa polskiego ; R. III. ROZWÓJ FRANCZYZY W WYBRANYCH KRAJACH ŚWIATA: 1. Charakterystyka powiązań franczyzowych: Rozwój franczyzy w wybranych krajach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej ; Franczyza w Europie ; Franczyza w Azji, Australii, Nowej Zelandii i Afryce: Franczyza w Azji ; Franczyza w Australii i Nowej Zelandii ; Franczyza w Republice Południowej Afryki i Maroku ; R. VI. ANALIZA POWIĄZAŃ FRANCZYZOWYCH W POLSCE: 1. Funkcjonujące powiązania franczyzowe: Rozwój polskiego rynku franczyzy w latach 90. XX wieku i na początku XXI wieku ; Analiza powiązań franczyzowych według sektorów ; Systemy franczyzowe typu inbound i outbound na polskim rynku ; Prezentacja wybranych systemów franczyzowych funkcjonujących na polskim rynku ; 2. Powiązania franczyzowe w opinii twórców sieci (franczyzodawców): Rozwój powiązań franczyzowych w Polsce ; Motywy tworzenia sieci franczyzowych oraz czynniki sprzyjające i bariery rozwoju rynku franczyzy w Polsce ; Wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstw ; Uwarunkowania pozyskiwania franczyzobiorców ; Zagraniczna ekspansja polskich systemów franczyzowych ; 3. Powiązania franczyzowe w opinii franczyzobiorców ; 4. Korzyści i słabe strony współpracy franczyzowej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107933 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 33 min 36 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Podobnie jak "Gen sprzedawcy", i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach - każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką. [Wydawnictwo Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/756/658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej