Bankowe usługi detaliczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Płókarz Rafał (1970- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy klienta
(1)
Menedżerowie
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Bankowe usługi detaliczne
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bankowość osobista : personal banking, premium banking / Rafał Płókarz. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 328 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 321-325.
Dla klientów banków, studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania oraz pracowników instytucji finansowych, w tym bankowych doradców klientów zamożnych.
R. I. Bank i jego klienci: 1. Bank i czynności bankowe ; 2. Ochrona depozytariuszy banków ; 3. Banki w Polsce: Banki krajowe ; Banki zagraniczne ; R.II. Bankowość osobista elementem bankowości detalicznej: 1. Segmenty bankowości detalicznej: „detal", „VIP-y" i „prywaciarze" ; 2. Specyfika bankowości osobistej ; 3. Model bankowości osobistej i jego autonomiczność ; 4. Polski rynek bankowości osobistej (typu premium) ; R. III. Rachunki bankowe i operacje płatnicze: 1. Rachunki bankowe: Rodzaje rachunków. Tendencje rynkowe ; Otwarcie i identyfikacja rachunku ; Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) ; Rachunki lokat terminowych ; Rachunki oszczędnościowe ; Inne rodzaje rachunków bankowych ; Systemy zarządzania finansami osobistymi (PFM) ; 2. Operacje płatnicze: Polecenie przelewu ; Karty płatnicze ; Polecenie zapłaty ; Czeki ; Przekazy pieniężne ; Usługi sejfowe i depozytowe ; R.IV. Kredyty: 1. Kredyt a pożyczka ; 2. Zdolność i historia kredytowa ; 3. Formy zabezpieczania kredytów ; 4. Koszty kredytu ; 5. Kredyty konsumenckie ; 6. Kredyty mieszkaniowe: Kredyty hipoteczne ; Walutowe kredyty mieszkaniowe ; Rządowe programy wsparcia kredytowania mieszkalnictwa ; Odwrócony kredyt hipoteczny i odwrócona hipoteka ; R.V. Produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe: 1. Instrumenty inwestycyjne w ofercie banku: Fundusze inwestycyjne ; Produkty strukturyzowane ; Produkty hybrydowe: lokata + inwestycja ; Plany systematycznego oszczędzania (inwestowania) ; Usługi zarządzania aktywami i doradztwo inwestycyjne ; Inne usługi maklerskie i powiernicze (kustoszowe) ; Obligacje i bony skarbowe ; Nieskarbowe papiery dłużne ; Inne instrumenty rynku forex ; Działalność kantorowa. E-kantory ; 2. Produkty bankowości ubezpieczeniowej (bancassurance): Ubezpieczeniowe produkty nieinwestycyjne w ofercie banku ; Ubezpieczeniowe produkty inwestycyjno-oszczędnościowe ; Produkty emerytalne w ofercie banków ; 3. Produkty oszczędnościowe: jak właściwie wybrać? ; R.VI. Bankowość terminalowa (kartowa): 1. Karta płatnicza: instrukcja (bezpiecznej) obsługi: Karta płatnicza - definicja i zastosowanie ; Bezpieczne używanie karty płatniczej ; 2. Krótka historia kart płatniczych w Polsce ; 3. Systemy kart płatniczych ; 4. Rodzaje kart płatniczych: Karty bankomatowe ; Karty debetowe ; Karty kredytowe ; Karty obciążeniowe ; Karty wirtualne ; Karty wieloaplikacyjne ; Karty przedpłacone ; Karty zbliżeniowe ; Karty dedykowane i wielofunkcyjne ; 5. Dodatki, pakiety i bonusy do kart ; 6. Urządzenia płatnicze: Bankomaty, wpłatomaty, opłatomaty, gotówkomaty ; Terminale płatnicze. Usługa Cash-back ; R. VII. Bankowość i finanse elektroniczne: 1. Bezpieczeństwo operacji w bankowości elektronicznej: Uwierzytelnianie klienta ; Biometria w bankowości ; Zasady bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej ; 2. Bankowość telefoniczna ; 3. Bankowość telewizyjna ; 4. Bankowość internetowa: Bankowość internetowa I generacji ; Bankowość internetowa II generacji ; 5. Bankowość mobilna: Rewolucja w m-bankingu. Trzy modele mobilnych witryn ; Bankowe systemy płatności mobilnych ; Bankowość ubieralna ; Innowacje w kanałach dostępu, czyli bank przyszłości ; Wirtualni doradcy i wirtualne oddziały ; Od wielokanałowości do wszechkanałowości ; Yechnoodziały ; E-administracja w bankowości elektronicznej ; 7. Płatności internetowe i mobilne: Integratorzy płatności internetowych i zdalnych ; Szybkie e-płatności ; Elektroniczne portfele ; Internetowe płatności gotówkowe ; Mobilne płatności zbliżeniowe NFC ; Mobilne płatności skanowaniem kodów graficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej