Skorek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Skorek Monika
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Legia Warszawa
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193-207].
Przede wszystkim dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych i badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
1. EWOLUCJA PODEJŚCIA DO MARKETINGU I ZARZĄDZANIA MARKĄ: 1. Przeobrażenia interpretacyjne marketingu: Marketing modernistyczny ; Marketing postmodernistyczny ; 2. Wyzwania w zakresie zarządzania marką: Specyfika plemion wokół marek ; Zjawisko kultowości marki ; Crowdsourcing: 2. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - ZARYS TEORETYCZNY: 1. Grupy konsumenckie - istota zjawiska: Społeczność wokół marki - ujęcie definicyjne ; Subkultury ; Społeczności w Internecie ; Społeczność wirtualna ; Internetowa społeczność wokół marki ; Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni ; 2. Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki: Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki ; Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie ; 3. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - PRZEGLĄD LITERATURY I BADAŃ: 1. Metodyka przeglądu literatury ; 2. Budowa społeczności wokół marki - zasadnicze nurty badawcze: Kreowanie społeczności marki przez jej członków ; Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki ; Badanie trzech filarów społeczności marki ; 3. Badania wybranych elementów kapitału marki: Tożsamość marki ; Wizerunek/osobowość ; Lojalność wobec marki ; 4. Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności ; Relacje ; Zaangażowanie ; 5. Luka badawcza ; 4. KONCEPCJA BADAŃ WŁASNYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PODMIOTU: 1. Opis koncepcji badań własnych: Cel wiodący i cele poznawcze badania ; Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki ; 2. Społeczność wokół marki Legia Warszawa - uzasadnienie wyboru społeczności do badania: Kluby sportowe - specyfika funkcjonowania marki ; Charakterystyka marki Legia Warszawa ; Historia powstania marki Legia Warszawa ; Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa ; Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa ; 5. OKREŚLENIE PERCEPCJI SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI LEGIA WARSZAWA - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA JAKOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania jakościowego ; 2. Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów ; 3. Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa ; 4. Percepcja społeczności marki Legia Warszawa: Wspólna świadomość członków Legii Warszawa ; Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa ; Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności ; 6. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW WOBEC MARKI - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA ILOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania ilościowego: Teoretyczne podstawy prowadzące do zbudowania modelu badawczego ; Problem, pytania i hipotezy badawcze ; Badanie pilotażowe ; Badanie właściwe: Procedura badania, Uczestnicy badania, Narzędzia badawcze, Kwestionariusz - Percepcja społeczności wokół marki, Kwestionariusz - Zaangażowanie w markę, Kwestionariusz - Zaangażowanie w społeczność, Kwestionariusz - Lojalność wobec marki, 2. Analiza wyników badania ilościowego: Weryfikacja modelu teoretycznego ; Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa, Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa, Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa, Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa, Różnice w lojalności wokół marki ; Wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107631 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej