Wycena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Autor
Gable Michelle
(1)
Gardner Urszula
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Szczerbak Monika
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Walińska Ewa
(1)
Waśkiewicz Ryszard
(1)
Wikarczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Księgowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Wycena
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "A Paris apartment" 2014.
Przechodząc przez próg zamkniętych od lat drzwi, postawisz pierwszy krok... w przyszłość. W propozycji służbowego wyjazdu do Paryża April, specjalistka z zakresu wyceny mebli, dostrzega przede wszystkim szansę na oderwanie się od problemów małżeńskich. By uciec od rzeczywistości, nie tylko wyjeżdża do innego kraju, lecz także ukrywa się przed nią w dawno minionej epoce. Zamknięte przez dziesięciolecia mieszkanie przy placu Pigalle to obietnica imponującej kolekcji antyków. Jego zawartość rzeczywiście przekracza najśmielsze oczekiwania, jednak April znajduje tam coś więcej niż cenne meble - historię, zapieczętowane dotąd życie niezwykłej kobiety, dawnej właścicielki tego równie niezwykłego apartamentu. Fragmenty jej burzliwej i tajemniczej biografii stopniowo układają się w całość, tak, jak fragmenty głęboko skrywanej przeszłości samej April. "Apartament w Paryżu" to opowieść o dwóch z pozoru zupełnie różnych kobietach, ich zmaganiach z przeciwnościami losu, pragnieniu miłości, rozrachunkach z przeszłością oraz próbach odnalezienia drogi do lepszej przyszłości. [Grupa Wydawnicza Foksal, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-lit.amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.amer. (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.8-lit.amer.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty finansowe : wycena, ewidencja, sprawozdawczość / Monika Szczerbak, Ryszard Waśkiewicz, Agnieszka Wikarczyk. - Stan prawny na dzień 30 października 2020 roku. - Warszawa : Difin, 2021. - 219 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [213]-216.
Dla studentów wydziałów ekonomicznych studiujących na kierunku finanse i rachunkowość, także dla osób pracujących w działach księgowości podmiotów gospodarczych.
1. CHARAKTERYSTYKA INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH: 1.1. Istota i pojęcie instrumentów finansowych, 1.2. Rodzaje instrumentów finansowych i zasady obrotu, 1.3. Kryteria klasyfikacji instrumentów finansowych ; 2. PRAWNO-TEORETYCZNE ASPEKTY WYCENY INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH: 2.1. Krajowe regulacje prawne, 2.2. Standardy międzynarodowe, 2.3. Kategorie ekonomiczne stosowane w wycenie instrumentów finansowych, 2.4. Wycena w skorygowanej cenie nabycia (zamortyzowanym koszcie), 2.5. Utrata wartości i odpisy aktualizujące, 2.6. Wycena bilansowa instrumentów finansowych ; 3. PRAKTYCZNE ASPEKTY WYCENY INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH: 3.1. Szacowanie wartości godziwej instrumentów finansowych, 3.2. Szacowanie efektywnej stopy procentowej, 3.3. Wycena w skorygowanej cenie nabycia (zamortyzowanym koszcie), 3.4. Rozliczanie różnic z wyceny ; 4. EWIDENCJA OBROTU INSTRUMENTAMI FINANSOWYMI: 4.1. Polityka rachunkowości w obszarze obrotu instrumentami finansowymi, 4.2. Ewidencja aktywów finansowych przeznaczonych do obrotu, 4.3. Ewidencja aktywów utrzymywanych do terminu wymagalności, 4.4. Ewidencja aktywów finansowych dostępnych do sprzedaży, 4.5. Ewidencja pożyczek i należności własnych, 4.6. Przykłady do samodzielnego rozwiązania ; 5. RACHUNKOWOŚĆ ZABEZPIECZEŃ: 5.1. Cele, zadania i zakres rachunkowości zabezpieczeń, 5.2. Instrumenty finansowe w roli instrumentów zabezpieczanych i zabezpieczających, 5.3. Ewidencja księgowa w rachunkowości zabezpieczeń - założenia teoretyczne i przykłady ; 5.4. Ewidencja księgowa w rachunkowości zabezpieczeń - teoria i przykłady ; 6. INSTRUMENTY FINANSOWE W SPRAWOZDANIU FINANSOWYM: 6.1. Instrumenty finansowe w bilansie, 6.2. Wynik obrotu instrumentami finansowymi w rachunku zysków i strat, 6.3. Instrumenty finansowe a przepływy pieniężne, 6.4. Wpływ obrotu instrumentami finansowymi na zmiany w kapitale własnym, 6.5. Instrumenty finansowe w informacji dodatkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-657 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111828 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej