Prawo własności intelektualnej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Czub Krzysztof (prawo)
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Walińska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Prawnicy
(2)
Adwokaci
(1)
Doktoranci
(1)
Menedżerowie
(1)
Prokuratorzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rzecznicy patentowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(5236)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3681)
Prawo własności intelektualnej
(-)
Rodzina
(3655)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2548)
Relacje międzyludzkie
(2439)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2381)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1662)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1337)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(941)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo własności intelektualnej / Krzysztof Czub. - Stan prawny na 30 czerwca 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 584 strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Bibliografia na stronach [537]-545.
Dla studentów, doktorantów, twórców, przedsiębiorców, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, sędziów, prokuratorów, urzędników.
R. I. Pojęcie dóbr niematerialnych, własności intelektualnej i przemysłowej ; R. II. Ogólna charakterystyka praw podmiotowych chroniących dobra niematerialne ; R. III. Podmioty praw własności intelektualnej ; R. IV. Podstawowe zasady przedmiotów własności intelektualnej ; R. V. Przenoszenie praw własności intelektualnej i licencji ; R. VI. Naruszenie praw własności intelektualnej i cywilnoprawne środki ich ochrony ; R. VII. Uwagi (opozycje), sprzeciwy oraz postępowania sporne przed Urzędem Patentowym RP ; R. VIII. Ochrona dóbr niematerialnych i ponadnarodowych (regionalnych) ; R. IX. Źródła informacji o chronionych dobrach niematerialnych (wzmianki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113550 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 413-419.
R. I. Uniwersum Tolkiena ; R. II. Gwiezdne Wojny ; R. III. Walt Disney Company ; R. IV. Detektyw Sherlock Holmes ; R. V. Ikony architektury ; R. VI. Banksy, graffiti i street art ; R. VII. Prawo mody, Christian Louboutin i czerwona podeszwa ; R. VIII. Lalki Barbie i Ken ; R. IX. Andy Warhol ; R. X. The Beatles ; R. IX. Apple Inc. ; R. XII. Studia filmowe Hollywood ; R. XIII. Hello Kitty ; R. XIV. Leo Messi. Sportowcy a dobra niematerialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej