Makomaska Sylwia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Makomaska Sylwia
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Ambient
(1)
Audiomarketing
(1)
Centra handlowe
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Muzyka tła
(1)
Satie, Erik (1866-1925)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Muzyka na peryferiach uwagi : od musique d'ameublement do audiomarketingu / Sylwia Makomaska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 363 strony : ilustracje (w tym kolorowe), nuty, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [317]-338. Indeks.
1. EFEKT "TAPETY AKUSTYCZNEJ" JAKO STRATEGIA NADAWCY: 1.1. Pomiędzy słuchaniem a słyszeniem - typologia bodźców słuchowych a rodzaje i cechy uwagi, 1.2. Odbiór muzyki w perspektywie modelu "wzajemnych zależności", 1.3. Droga do efektu "tapety akustycznej", 1.4. Wokół strategii inżynierii akustycznej: 1.4.1. Model społecznego wzmocnienia muzyki (Brown 2006), 1.4.2. Model szans rozpracowania przekazu (Cacioppo i Petty 1981) ; 2. ERIK SATIE I KONCEPCJA MUSIQUE D'AMEUBLEMENT - OD TEORII DO PRAKTYKI: 2.1. Wprowadzenie, 2.2. Musique d’ameublement - w poszukiwaniu źródeł inspiracji, 2.3. Musique d’ameublement w praktyce: 2.3.1. Tapisserie en fer forgé i Carrelage phonique (1917), 2.3.2. Wokół Sons industriels (1920), 2.3.3. Tenture de cabinet préfectoral (1923), 2.4. Musique d’ameublement jako "tapeta akustyczna", 2.5. Podsumowanie ; 3. MUZAK I "NAUKOWA" KONCEPCJA PROGRAMOWANIA MUZYKI (TŁA): 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Firma Muzak - geneza i rozwój, 3.2.1. Wpływ koncepcji "naukowego zarządzania" i psychologii przemysłowej, 3.3. Stimulus Progression - pomiędzy teorią a praktyką, 3.4. Podsumowanie ; 4. MUZAK W WERSJI AVANT-GARDE - BRIAN ENO I MUZYKA AMBIENT: 4.1. Wprowadzenie, 4.2. Muzyka ambient - główne założenia i źródła inspiracji, 4.3. Wokół Music for Airports (1978), 4.4. Podsumowanie ; 5. AUDIOMARKETING - TEORIA, BADANIA, PRAKTYKA: 5.1. Wprowadzenie, 5.2. Audiomarketing w perspektywie teorii marketingu: 5.2.1. Philip Kotler (1973–1974) i koncepcja atmosferyki, 5.2.2. Mary Jo Bitner (1992) i koncepcja przestrzeni usługowej, 5.2.3. Marketing doświadczeń i marketing sensoryczny, 5.3. Wpływ muzyki na reakcje konsumentów w miejscu sprzedaży - od kierowanej stymulacji do krosmodalnych doświadczeń. Przegląd wybranych badań, 5.4. Audiomarketing w praktyce na przykładzie działalności firmy IMS S.A., 5.5. Koncepcja "(współ)dzielonego znaczenia" w strategii audiomarketingu ; 6. MUSICSCAPE WSPÓŁCZESNEGO CENTRUM HANDLOWEGO - BADANIA WŁASNE: 6.1. Wprowadzenie, 6.2. Metoda badań, charakterystyka obiektów handlowych i uczestników badań, 6.3. Muzyka (tła) jako "forma architektury" - perspektywa słuchacza/"tajemniczego klienta": 6.3.1. Przykładowe poziomy analizy - od dżingla do stref akustycznych, 6.3.2. (Pozorna) cisza w centrum handlowym - strategia czy przypadek?, 6.3.3. Zjawiska schizofonii i kakofonii, 6.4. Musicscape jako element pozytywnego bądź negatywnego doświadczenia z miejsca sprzedaży, 6.4.1. Musicscape a efekt dążenia, 6.4.2. Musicscape a efekt unikania, 6.5. Odbiorca wobec musicscape’u - typologia postaw. Od habituacji do buntu: 6.5.1. Habituacja, 6.5.2. Postawa pozytywna i niejednolita, 6.5.3. Od krytycyzmu do buntu, 6.5.4. Nietypowe postawy: odbiorca/kompozytor i odbiorca/pracownik, 6.6. Dyskusja ; ANEKS 1. Szczegółowy wykaz najważniejszych albumów demonstracyjnych wydanych przez Muzak Corporation w latach 1969-1984 ; ANEKS 2. Wykaz cytowanych utworów muzycznych wraz z adresami URL (dostęp 14.11.2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3554 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej