Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(66)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(10)
Czasopisma
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
wypożyczone
(14)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(19)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(56)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Acker Mike
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gelles David
(1)
Goldmann Martin
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kubiak Hieronim (1934- )
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lubas Barbara
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Oleksiuk Michał
(1)
Oruba Norbert
(1)
Otawska-Bojarska Agnieszka
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Ryzov Igor' Romanovič
(1)
Sarama Maria
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Soukup Ruth
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(1)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(18)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Public relations
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Zarządzanie
(11)
Internet
(10)
Marketing polityczny
(10)
Media społecznościowe
(9)
Reklama
(9)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Innowacje
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Gospodarka
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Socjotechnika
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Polityka
(4)
Rynek pracy
(4)
Sponsoring
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo
(3)
Celebryci
(3)
Dziennikarze
(3)
Ekorozwój
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Informacja
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing narodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Propaganda
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Sukces
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
COVID-19
(2)
Content marketing
(2)
Dług publiczny
(2)
Energetyka
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euroregiony
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gaz ziemny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Image
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Płaca minimalna
(2)
Reklama społeczna
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(9)
1989-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Arktyka (region)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Blogi
(3)
Raport z badań
(3)
Reportaż
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Od redaktorki naukowej. Słowem wprowadzenia ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, From the scientific editor. A word of introduction (excerpt from the introduction to the monograph) ; Jerzy Olędzki, Synonimy profesjonalnego public relations to zawsze ludzka godność, sympatia i przyjaźń ; Jacek Barlik, Etyczny i społeczny wymiar public relations według Jerzego Olędzkiego ; Łukasz Przybysz, Złoty standard: realizacja standardów profesjonalnego public relations w kampaniach nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2021 (Związek Firm Public Relations) ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, Etyka public relations w perspektywie adeptów zawodu ; Hubert Kuliński, Dekada badań nad etyką public relations w trzech polskich czasopismach medioznawczych ; Anna Danuta Miotk, Pokonać infodemię. Przegląd postulatów środowiska naukowego podczas pandemii COVID-19 ; Natalia Żmuda, Odpowiedzialność marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów w dobie pandemii COVID-19 ; Wojciech Dąbrówka, Prawne i etyczne aspekty media relations w warunkach pandemii ; Malwina Żuchniewicz, Od celebrytyzacji do autorytetów. Jak pandemia COVID-19 zmieniła media? ; Ksenia Wróblewska, Między Coroną a koronawirusem. Kryzys wizerunkowy piwa Corona w dobie pandemii koronawirusa ; Lech Wikaryjczyk, Prawne aspekty oznaczania przekazów reklamowych ; Iwona Grodź, Public relations a środowisko artystyczne (wstępny rekonesans).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sternicy mediów : wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku / Bogusław Nierenberg. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 436 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 25 cm.
Zawiera także wywiady przeprowadzone w ramach badań.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury (Uniwersytet Jagielloński)
CZ. I. Przywództwo w organizacjach ; Wstęp ; R. I. Przywództwo w ujęciu historycznym, mitycznym i literackim ; R. II. Dylematy badawcze: 1. Wybrane ujęcia badawcze przywództwa ; 2. Typy i rodzaje przywództwa ; 3. Paradygmaty i style przywództwa: Jorma Jaakko Ollila – studium przypadku ; Bill Gore – studium przypadku ; R. III . Przywództwo – kwestie metodologiczne: 1. Wstępne założenia badawcze: Pojęcie sternik mediów ; 2. Przywództwo a media ; 3. Metodologia badań własnych: Konstrukcja badawcza (paradygmat, narzędzia badawcze, próba) ; Narzędzia badawcze ; R. IV. Proces podejmowania decyzji i jego uwarunkowania: 1. Podejmowanie decyzji ; 2. Ryzyko decyzyjne a informacje ; 3. Podejmowanie decyzji w ujęciu prakseologicznym ; 4. Wybrane koncepcje podejmowania decyzji (style przywództwa) ; R. V. Systemy i rynki medialne; dylematy etyczne: 1. Systemy medialne: Trójkąt Sił Medialnych (TSM) ; Rynki medialne i ich sternicy ; Etyka na rynku mediów ; R. VI. Sternicy mediów w świetle badań własnych ; 1. Oczekiwania względem wyników badań projektu „Sternicy mediów” ; 2. Sternicy mediów - dlaczego na takie badania się zdecydowałem?: Sternicy mediów - badani kwestionariuszowe ; Sternicy mediów - wywiady pogłębione.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113452 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
KREOWANIE WIZERUNKU POLITYCZNEGO I MANIPULACJA HISTORIĄ: Polityka 2.0. Case studies na podstawie wybranych przykładów z polskiej sceny politycznej ; Analiza wizerunku medialnego Janusza Korwin-Mikkego ; Strategia wizerunkowa "męża stanu" - droga do sukcesu wyborczego czy politycznego upadku? Studium przypadku kariery politycznej Andrzeja Leppera ; Aparat cenzury i cenzorów w systemie mediów totalitarnych ; Analiza wizerunku medialnego Jarosława Kaczyńskiego ; Ideologia i tortura: grupa chrześcijan Asuny-Beresny zamordowana przez bolszewików 28 marca 1919 roku w Dyneburgu ; POLITYKA W CYBERPRZESTRZENI: Media społecznościowe jako narzędzie ewangelizacji w rękach diakonów - szanse i zagrożenia. Analiza SWOT ; Aktywność internetowa mocnym ogniwem komunikacji społecznej. Portale społecznościowe skutecznym narzędziem na drodze zmian politycznych ; Polityka na Twitterze w świetle dostępnych badań ; Internet a państwo według Arystotelesa - cyberprzestrzeń jako nowa rzeczywistość społeczna ; Marketing polityczny w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia dla procesu komunikacji i jego uczestników ; DEBATA POLITYCZNA W MEDIACH: Między prawdą a kłamstwem - językowe określenia przeciwnika politycznego we współczesnym dyskursie medialnym. Wybrane przykłady ; Media jako kanał obiektywnego przekazu politycznego. Fikcja czy rzeczywistość? ; Media jako narzędzie konstytuujące recepcję rzeczywistości społeczno-politycznej przez współczesne pokolenie młodych ludzi ; Polityczna gra medialna o religijne autorytety ; Stosowność (i niestosowność) w radiowych audycjach z udziałem polityków na przykładzie "Siódmego dnia tygodnia" Radia Zet ; Między legitymizacją a merytoryczną oceną. Argumentacja uczonych w mediach na przykładzie dwóch głośnych debat historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105053 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. Rzeszowa (s. 163-167) i spóldzielni socjalnych w woj. podkarpackim (s. 305-310).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Dwa artykuły w języku angielskim, jeden w rosyjskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach, także w języku rosyjskim przy jednym artykule.
Michał A. Michalski - Gospodarka zaczyna się w rodzinie - kondycja rodziny a rozwój społeczno-gospodarczy ; Paweł Młodkowski - Economic growth in the EMU before and after 1999 ; Michał Gabriel Woźniak - Nowa ekonomia strukturalna w kontekście rozwoju zintegrowanego ; Mieczysław Dobija - Ekonomiczne konsekwencje konfrontacji kapitału i pracy ; Piotr Wiatrowski - Polityka podatkowa państwa a nierówności społeczne ; Leszek Klukowski - Koncepcje nowelizacji ustawodawstwa ograniczającego dług publiczny i zarządzanie długiem ; Elżbieta Pohulak-Żołędowska - Rola państwa w kształtowaniu innowacyjności gospodarek ; Leszek Kwieciński - Zasadność i skuteczność koordynacji polityki proinnowacyjnej w Polsce na przykładzie nowego mechanizmu NCBR "Wspólne Przedsięwzięcie" ; Jarosław Mielcarek - Niski poziom innowacyjności gospodarki i stopy wzrostu PKB - hipoteza głównego czynnika wyjaśniającego ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Regionalizm w teorii i praktyce ; Tomasz Żminda - Rola specjalnych stref ekonomicznych w kształtowaniu struktury branżowej inwestycji przedsię­biorstw przemysłowych w Polsce ; Tomasz Cieślik, Kamila Górowska, Klaudia Metelska, Adam Szurlej - Zużycie gazu ziemnego w podziale na województwa ; Marcin Jędrzejczyk - Pomiar i źródła wartości jednostki pieniężnej. Teoria i praktyka ; Ireneusz Dąbrowski - Wpływ zmian kursowych CHF a kształtowanie dochodów kredytobiorców ; Katarzyna Wojtaszczyk - Rola pracodawcy w kreowaniu zdrowego trybu życia w świetle oczekiwań przedstawicieli generacji milenijnych ; Barbara Chmielewska - Gospodarstwa opiekuńcze odpowiedzią na potrzebę społeczną ; Paweł Łukasik - Kapitał społeczny w kontekście różnic międzykulturowych ; Aliaksei Zhurauliou, Sergiy Gerasymenko - Perspectives of transformational shifts in Ukraine and Poland through the prism of values survey ; Ryszarda Bolonek - Kontrowersje wokół metod pomiaru instytucji ; Małgorzata Godlewska - Wpływ instytucji formalnych i nieformalnych na działalność innowacyjną polskich przedsiębiorstw sektora MSP ; Marta Kawa, Maria Grzybek - Instytucjonalne formy wspierania rozwoju spółdzielni socjalnych ; Małgorzata Gajda-Kantorowska - Rady fiskalne jako innowacyjne instytucje budżetowe ; Piotr Sołtyk - Transfery finansowane z budżetu państwa na ochronę zabytków w Polsce ; Olga Hnatyszak - Uczelnia nowej generacji - redefinicja instytucjonalna uczelni ; Sabina Kaczmarczyk-Kuruc - Proces szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego na przykładzie polskich organizacji ; Karolina Lelek - Zarządzanie wiedzą i potencjał społeczny organizacji w kontekście jej rozwoju ; Barbara Oliwkiewicz - Godziwa płaca minimalna jako determinanta zintegrowanego rozwoju ; Agnieszka Krzemień - O potrzebie zmian instytucjonalnych w ochronie zdrowia ; Krzysztof Badyda - Aktualne problemy energetyki, konsekwencje transformacji struktury wytwarzania w energetyce krajowej ; Grzegorz Niewiński, Adam Rajewski - Ekonomiczne uwarunkowania pracy elektrowni szczytowej na paliwa gazowe w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym ; Ivan Rekun - Formirovanie èkonomičeskoj bezopasnosti predpriâtij železnodorožnogo transporta Ukrainy v usloviâh reformirovaniâ otrasli ; Arkadiusz Tuziak - Klastry jako stymulatory rozwoju regionalnego ; Elżbieta Szczygieł, Teresa Piecuch - Rolnicy i przedsiębiorcy - indywidualne działanie i dwie drogi rozwoju ; Bożena Karwat-Woźniak - Znaczenie Agencji Nieruchomości Rolnych w obrocie ziemią rolną i kształtowaniu konkurencyjności polskiego rolnictwa ; Agnieszka Marszałek - Czy możliwe jest przezwyciężenie problemu marnotrawstwa żywności? ; Natalia Maruszewska, Małgorzata Miśniakiewicz - O potrzebie konsolidacji systemu bezpieczeństwa żywności w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.54 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pra¬cow¬¬ni¬ków, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. W swoich czasach Welch był wielkim orędownikiem fuzji i przejęć w USA – dosłownie połykał konkurentów. W ten sposób zapoczątkował model gospodarczy, który cechuje się większą koncentracją i gorszą dynamiką. Welch był też pionierem mrocznej sztuki finansy¬zacji: przekształcił GE z podziwianego producenta przemysłowego w udzielny bank. Działalność finansowa szybko przy¬niosła ogromne zyski i pomogła Welchowi utrzymać rosnącą cenę akcji. Ostatecznie jednak finansyzacja osłabiła zarówno GE, jak i dziesiątki innych firm z listy Fortune 500. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwol¬nie¬nia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korpo¬racyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. [Prześwity, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112943 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Cztery artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Anna Murawska - Wzrost poziomu wykształcenia ludności jako szansa dla rozwoju społeczno-ekonomicznego krajów Unii Europejskiej ; Mieczysław Dobija - Niestandardowe źródła kapitału ludzkiego w rozwoju cywilizacji ; Michał Gabriel Woźniak - Lessons from the Polish way of transformation ; Marek Leszczyński - Bezpieczeństwo jako globalne dobro publiczne w kontekście problemu państw upadłych ; Małgorzata Wosiek - Kapitał społeczny i jego relacje z czynnikami wytwórczymi ; Wojciech Kozioł - Produktywność pracy w Polsce w przekroju województw ; Arkadiusz Tuziak - Innowacyjność i kapitał ludzki w rozwoju regionu ; Renata Śliwa, Piotr Waląg - Industrializacja i deindustrializacja gospodarki. Przyczynek do dyskusji nad reindustrializacją gospodarki Polski ; Joanna Spychała - Wpływ instrumentów polityki fiskalnej na wahania koniunkturalne w gospodarce polskiej ; Bogumiła Grzebyk - Rola instrumentów Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w podnoszeniu jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich ; Elżbieta Inglot-Brzęk - JST a organizacje pozarządowe - modele współpracy ; Małgorzata Stec - Public e-administration condition and perspectives in Podkarpackie voivodship ; Tomasz Żminda, Jakub Bis - Rola Podstrefy Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec w zagospodarowaniu i modernizacji kapitału ludzkiego miasta Lublin ; Anna Jonkisz-Zacny - Aktywa jako czynnik intensyfikacji produktywności kapitału ludzkiego ; Adam Gwiazda - Kontrowersyjna „polityka” kontroli urodzeń za pomocą aborcji ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Społeczeństwo równości czy zniewolone danetyzacją? ; Dorota Pekasiewicz, Agata Szczukocka - Analiza rozwoju nowych technologii w gospodarstwach domowych w Polsce ; Zygmunt Mazur, Janusz Pec - Analiza ryzyka II poziomu w 3-poziomowym hierarchicznym modelu zarządzania bezpieczeństwem informacji uwzględniająca specyfiki statystyki publicznej ; Gabriel Nowacki - Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w działaniach psychologicznych ; Rafał Tuziak - "Big Data" w kontekście kapitału ludzkiego ; Jędrzej Wieczorkowski - Akceptacja naruszenia prywatności w erze "Big Data" ; Anton Dyndar - The influence of the Ukrainian and Polish population's cultural activity on their economic development ; Dorota Chmielewska-Muciek - Zależności korelacyjne kultury organizacyjnej z innowacyjnością małych przedsiębiorstw w Polsce ; Maryna Milushyna - Corporative culture as an instrument of human resources management ; Kamil Augustyn - Koncepcja oceny efektu spillover indywidualnej kreatywności pracowników przedsiębiorstw o zróżnicowanym stopniu know-how ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny ; Katarzyna Rzepka, Janusz Czerny - O humanizację myśli ekonomicznej ; Edyta Gąsiorowska-Mącznik - Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości ; Zofia Wyszkowska - Zarządzanie jakością usług medycznych w przychodniach lekarskich ; Paweł Łukasik - Analiza problemów pomiaru innowacyjności przedsiębiorstwa ; Marek Makowiec - Start-upy technologiczne generujące innowacje w gospodarce jako efekt komercjalizacji badań naukowych ; Maria Sarama - Zmiany na rynku bankowości internetowej w Polsce w latach 2010-2015 ; Maciej Czaplewski - Podstawowe trendy i kierunki zmian na polskim rynku telefonii mobilnej ; Teresa Mendyk-Krajewska - Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych w aspekcie realizacji e-usług ; Marcin Krzesaj - Ocena jakości informacji w wybranych polskich katalogach stron WWW ; Anna Pamuła, Beata Gontar - Rower miejski w Łodzi - ocena użytkowników ; Ewa Prałat - Możliwości elektronicznych zakupów na polskim rynku B2B ; Tomasz Śpiewak - Giełdowy rynek instrumentów pochodnych w Polsce - szanse i zagrożenia dla zintegrowanego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.52 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Dariusz Grzybek - Nowy Lockeański argument na rzecz socjalizmu: kontraktualizm w świetle teorii ekonomicznej ; Leszek Klukowski - Problemy zadłużenia publicznego Polski na tle krajów Unii Europejskiej ; Roman Garbiec - Finansowe aspekty rozwoju zintegrowanego publicznego systemu ubezpieczeń społecznych w Polsce ; Elżbieta Skrzypek, Adam Skrzypek - Integracja jako determinanta wzrostu gospodarczego i doskonalenia zarządzania ; Maria Zuba-Ciszewska - Rola przemysłu spożywczego w gospodarce Polski ; Leszek Kwieciński - Sieci jednostek naukowo-badawczych jako istotny element w polityce innowacyjnej państwa. Przykład polskiej Sieci Badawczej Łukasiewicz ; Jan Trąbka - Ewolucja i rola pojęcia "treść" (ang. content) w społeczeństwie opartym o informację i wiedzę ; Jurij Renkas - Teoria kapitału ludzkiego a minimalne wynagrodzenia w wybranych krajach Trójmorza ; Iwona Jażewicz - Zasoby kapitału ludzkiego w Polsce północnej ; Agata Surówka - Zróżnicowanie kapitału ludzkiego w województwach Polski w świetle badań własnych ; Joanna Szafran - Możliwości i ograniczenia stosowania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze edukacji w Polsce ; Zofia Wyszkowska - Ocena stopnia gotowości pacjentów do współpłacenia za świadczenia opieki zdrowotnej ; Marek Motyka, Joanna Krzyżak - Przywiązanie organizacyjne a poziom zaspokojenia potrzeb psychospołecznych pracowników ; Zofia Chyra-Rolicz - Rola lidera społecznego w tworzeniu lepszej jakości życia ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Bezpieczeństwo w społeczności lokalnej w kontekście przejawów demoralizacji nieletnich ; Sławomir Zawisza, Piotr Prus, Monika Ptaszyńska - Udział funduszy Unii Europejskiej w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie gminy Brześć Kujawski ; Aleksandra Zienkiewicz - Znaczenie organizacji pozarządowych w popularyzacji dziedzictwa kulturowego i turystyki na terenie etnoregionu kaszubskiego ; Janina Szewczyk, Monika Jaworska, Łukasz Kosno, Tomasz Wojewodzic - Czynniki lokalne różnicujące natężenie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich ; Dariusz Karaś - Geopolityczne uwarunkowania rywalizacji o zasoby Arktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. Euroregionu Karpackiego, Stalowej Woli (s. 182-188), Doliny Lotniczej (s. 101-103), "Tygodnika Sanockiego" (s. 377-388) i Wytwórni Ciast i Lodów Santos (s. 640-651).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
GLOBALNE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNYCH: Michał Gabriel Woźniak: Strategiczne i instytucjonalne wyzwania dla Polski w kontekście globalizacji i regionalizacji; Zofia Chyra-Rolicz: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji (Tezy do dyskusji); Teresa Bal-Woźniak: Struktury koordynacji sprzyjające innowacyjności; Pavel Ivanovič Ponomarenko: Problemy innovacionnogo puti razvitiâ ekonomiki Ukrainy; Dariusz Firszt: Rozwój potencjału technologicznego polskiej gospodarki jako wyzwanie globalizacji; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro, Renata Tobiasz-Salach: Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji i integracji europejskiej; Tadeusz Kowalewski: Szanse i zagrożenia kształcenia permanentnego w obliczu regionalizacji i globalizacji; Małgorzata Lęcznar: Koncepcja klastrów a podnoszenie konkurencyjności regionu Podkarpackiego w dobie globalizacji; Radosław Puchała: Jaki powinien być kształt sprzyjającej wzrostowi polityki gospodarczej w Polsce w obliczu globalizacji?; Iwona Szczepaniak: Wpływ procesów globalizacji i integracji z UE na sektor MSP (małych i średnich firm spożywczych); Arkadiusz Tuziak: Regionalny kontekst procesów globalizacyjnych; Valentina Mihajlovna Šapoval, Natapâ Petrovna Dubrova: Urovni social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva v kontekste globalizacionnyh processov. REGIONALNE CZYNNIKI WZROSTU GOSPODARCZEGO: Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Fiedorowicz: Cechy przestrzeni a wzrost gospodarczy (na przykładzie wybranych cech i obszarów Polski); Anna Karwińska: Działania na rzecz zmniejszania nierówności szans rozwojowych społeczności lokalnych w Polsce; Sławomir Zawisza, Aleksandra Rudzka: Strategia zrównoważonego rozwoju gminy w świetle badań wybranych województw północnej Polski; Jacek Duda: Narodowy plan rozwoju jako podstawa wykorzystania pomocy strukturalnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; Mariusz Nyk, Michał Ferdzyn: Czynniki sprzyjające rozwojowi województwa łódzkiego; Paweł Frączek: Ocena bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego do Polski; Witosław J. Jasiński: Elity gospodarcze w gminie Gręboszów jako elity wpływu na samorząd terytorialny. Raport z badań terenowych w gminie Gręboszów; Marina Nikolaeva Padeva: Prodovol'stvennyj rynok Ukrainy: problemy i perspektivy razvitiâ; Piotr Rosik: Kapitał publiczny w procesie regionalnej konwergencji w Hiszpanii; Marek Smoleń: Społeczne skutki procesów transformacji gospodarczej w wymiarze lokalnym; Janusz Strojny: Ewolucja bankowości w kontekście rozwoju gospodarczego Euroregionu Karpackiego; Paweł Szura: Praktyka "WPR" a sytuacja rolnictwa jako główna determinanta stanu obszarów wiejskich w realiach Polski; Anetta Waśniewska: Województwo warmińsko-mazurskie na tle regionów sąsiadujących - wybrane zagadnienia. SPOŁECZNY WYMIAR NIERÓWNOŚCI: Tadeusz Janusz, Daniel Stos: Sytuacja sektora badań naukowych w Polsce; Tamara Tkacz: Człowiek i społeczeństwo w rozwoju oświaty; Jacek Woźniak: Kryteria oceny jakości kształcenia w szkole wyższej (na przykładzie ekonomii i zarządzania) jako czynnik wzmacniający nierówności społeczne; Anna Cywirenko: Prawo konstytucyjne wyborców i jego zabezpieczenie na Ukrainie; Wojciech Furman: Formy komunikowania się samorządu z ludnością (na przykładzie czasopisma samorządowego); Marie Gabryšová: Rola wykładowcy w kształtowaniu postaw prospołecznych; Marie Gabryšová, Halina Starzyczná: Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej; Iwona Kowalska: Nierówności społeczne w kontekście systemu finansowania pomocy materialnej dla uczniów; Małgorzata Lechwar: Instytucje sektora publicznego a problem nierówności; Renata Marks-Bielska: Kapitał ludzki a kwestie ubóstwa w środowiskach popegeerowskich; Maria Miczyńska-Kowalska: Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wieku; Zinovij Aleksandrovič Naduk: Vliânie kačestva medicinskoj pomosi na formirovanie rynka medicinskih uslug v Ukraine; Anna Nowak: Bariery dostępu do edukacji ludności wiejskiej a reforma edukacji; Tadeusz Pliszka: Wybrane aspekty nierówności społecznych wiedzy i postępu technicznego; Bogusław Ślusarczyk: Bezrobocie w Polsce i UE - najważniejszy element polityki zatrudnienia; Anatolij Tkacz: Nowy etap rozwoju instytucjonalnego w gospodarce transformacyjnej; Bożena Tuziak: Kapitał społeczny lokalnych wspólnot samorządowych; Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Aspekty jakości życia a poziom satysfakcji życiowej Polaków; Ewa Wójcik, Anna Matras-Bolibok: Zmiany w strukturze zatrudnienia w przemyśle na tle pozostałych sekcji gospodarki narodowej. PODMIOTY GOSPODARCZE DETERMINUJĄCE PODZIAŁ DOCHODÓW: Andrzej Piotr Wiatrak: Wspomaganie rozwoju małych przedsiębiorstw w skali lokalnej; Zofia Wyszkowska: Kapitał finansowy w przedsiębiorstwach; Olga Leonidovna Fanina: Osobennosti trudovyh otnošenij na malom predpriâtii; Mirosław Gorczyca: Wydatki mieszkaniowe, zaległości w opłatach oraz dodatki mieszkaniowe gospodarstw domowych; Colin F. Hales, Andrzej Kamiński: Internet jako narzędzie badań marketingowych; Irina I. Kolesnikova: Development of Enterprise's Business Value in Belarus Region; Beata Onak-Szczepanik: Miejsce i rola sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce Polski; Wojciech Pawnik: Podmiotowość w organizacji - fakt społeczny, czy postmodernistyczny postulat?; Marek Smoleń: Duży sukces firmy z małej miejscowości; Alina Szewc-Rogalska: Grupy kapitałowe w gospodarce polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej