Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(151)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(152)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(39)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(124)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Biernat Kamil
(3)
Mazur Marek
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Cioczek Konrad
(2)
Fischer Iwona
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Hales Colin F
(2)
Hofman Iwona
(2)
Homa Dominik
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Kuźniar Wiesława
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Machura Witold
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Słupski Jakub
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Bar Gabriela
(1)
Belczak Jerzy
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gazda Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing polityczny
(18)
Marketing terytorialny
(16)
Marketing
(15)
Innowacje
(14)
Public relations
(13)
Turystyka
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Internet
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Miasta
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Kampania wyborcza
(8)
Gospodarka
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Polityka
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Biblioteki akademickie
(5)
Informacja
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kredyt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Agroturystyka
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Instytucje kultury
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Marketing narodowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Studenci
(4)
Sukces
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Usługi
(4)
Znak towarowy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Controlling
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Inteligentne miasta i wsie
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing regionalny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nieruchomości
(3)
Podatek
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Politycy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Portale internetowe
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Pragmatyka lingwistyczna
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
2001-0
(21)
1901-2000
(18)
1989-
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(31)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(15)
Materiały konferencyjne
(13)
Raport z badań
(10)
Materiały pomocnicze
(6)
Blogi
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audycje radiowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2019. - 300 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [287]-300.
Dla studentów kierunku turystyka, a także dla menedżerów i pracowników branży hotelarskiej i gastronomicznej.
R. I. HOTELARSTWO I JEGO ROLA W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO: 1. Pojęcia hotelu i hotelarstwa oraz ich cechy ; 2. Istota, struktura i podstawowe cechy usługi hotelarskiej ; 3. Miejsce hotelarstwa w strukturze turystycznych obiektów noclegowych ; 4. Kryteria klasyfikacji hoteli ; 5. Kategoryzacja hoteli i turystycznych obiektów noclegowych ; 6. Marka jako instrument gwarancji jakości i promocji usługi hotelowej ; 7. Rola hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego ; 8. Rozwój hotelarstwa na świecie ; 9. Hotelarstwo jako ogniwo gospodarki turystycznej w Polsce ; R. II. PODSTAWOWE RODZAJE WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYCZNEJ BAZY NOCLEGOWEJ: 1. Turystyczna baza noclegowa a współczesne tendencje rozwoju turystyki ; 2. Główne współczesne rodzaje turystycznych obiektów noclegowych: Hotele kurortowe (resort hotels) ; Hotele biznesowe i konferencyjne ; Hotele z pełnym cyklem obsługi (full service hotels) ; Hotele butikowe ; Hotele przy portach lotniczych, dworcach kolejowych i autobusowych ; Tanie hotele ; Motele ; Pensjonaty ; 3. Inne formy turystycznej bazy noclegowej: Kempingi ; Hostele ; Gospodarstwa agroturystyczne ; Schroniska młodzieżowe ; Schroniska ; R. III. USŁUGI ZAKWATEROWANIA W HOTELACH: 1. Istota i zakres usług zakwaterowania w hotelach 2. Kształtowanie programu użytkowego jednostek mieszkalnych: Cechy i elementy jednostek mieszkalnych współczesnego hotelu ; Rodzaje jednostek mieszkalnych w hotelarstwie europejskim ; 3. Lobby hotelowe i jego funkcje ; 4. Organizacja i zadania zespołu wielofunkcyjnego ; 5. Wskaźniki operacyjne wykorzystywane w analizie działalności pionu usług zakwaterowania ; R.IV. ISTOTA, FUNKCJE I ROLA GASTRONOMII W HOTELACH: 1. Istota i funkcje gastronomii ; 2. Rodzaje zakładów gastronomicznych ; 3. Rola usług gastronomicznych na rynku turystycznym ; 4. Znaczenie usług gastronomicznych w hotelarstwie ; 5. Zakres usług gastronomicznych w hotelach i czynniki go kształtujące ; 6. Obsługa żywieniowa gości w hotelach (dining room) ; 7. Room service w hotelach i jego organizacja ; 8. Rola lounge service‘u w hotelach ; 9. Organizacja bankietów i działalności cateringowej ; 10. Współczesne tendencje rozwoju gastronomii hotelowej ; R. V. USŁUGI DODATKOWE W HOTELACH: 1. Istota i czynniki kształtujące zakres usług dodatkowych w hotelach ; 2. Główne rodzaje usług dodatkowych w hotelach: Obsługa turystyki biznesowej ; Usługi wellness & Spa ; Usługi animacji czasu wolnego ; Gry hazardowe ; Usługi handlowe ; Usługi salonów piękności i fryzjerskie ; Usługi Butlewskie ; Inne usługi dodatkowe ; R. VI. ZARZĄDZANIE HOTELEM: 1. Specyficzne cechy przedsiębiorstwa hotelowego jako organizacji ; 2. Istota i funkcje zarządzania w hotelarstwie ; 3. Planowanie w przedsiębiorstwie hotelowym ; 4. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa hotelowego: Istota i znaczenie organizowania w przedsiębiorstwie hotelowym ; Czynniki kształtujące struktury organizacyjne w biznesie hotelowym ; Rodzaje struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 6.4.4. Współczesne tendencje w kształtowaniu struktur organizacyjnych przedsiębiorstw hotelowych ; Przewodzenie i motywowanie jako funkcja zarządzania ; 6. Kontrola jako funkcja zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym ; 7. Zarządzanie jakością usług hotelarskich ; 8. Zarządzanie dochodami (Revenue Management) w przedsiębiorstwie hotelowym ; R. VII. ORGANIZACJA I FUNKCJE GŁÓWNYCH SŁUŻB HOTELU: 1. Główne służby hotelu ; 2. Organizacja i funkcje służb obsługi jednostek mieszkalnych hotelu: Służba obsługi pokoi i pomieszczeń ; Recepcja ; Concierge ; Służba rezerwacji ; Służba ochrony hotelu ; Służba pięter (housekeeping) ; Pralnia hotelowa ; Służba inżynieryjno-techniczna ; 3. Organizacja i funkcje komórek działu gastronomii ; 4. Organizacja i funkcje komórek działu odnowy biologicznej, rekreacji i wypoczynku ; R. VIII. PROCESY KONCENTRACJI I INTEGRACJI W HOTELARSTWIE: 1. Uwarunkowania procesów koncentracji i integracji w hotelarstwie ; 2. Hotele niezależne i ich strategie działania na rynku ; 3. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju: Istota i cechy konsorcjów hotelowych ; Formy współpracy konsorcjów hotelowych ; Obszary kooperacji konsorcjów hotelowych ; Tendencje rozwoju konsorcjów hotelowych ; 4. Korporacje hotelowe oraz ich paradygmaty rozwoju: Pojęcie i cechy korporacji hotelowych ; Rola i czynniki przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych na rynku turystycznym ; Rozwój międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim ; Sposoby rozwoju korporacji hotelowych ; Internacjonalizacja i globalizacja korporacji hotelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Dla praktyków i teoretyków zajmujących się zagadnieniami logistycznymi oraz transportowymi, a także studentów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański
Cz. I. LOGISTYKA I SPEDYCJA W MODELACH ROZGRYWAJĄCYCH I UJĘCIU TEORIOMNOGOŚCIOWYM: R.I. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym: 1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym ; 2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) ; 3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT) ; 4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator): Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne: Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego, Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny), Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej ; R. 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym: 1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym ; 2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym ; Cz.II. USŁUGI LOGISTYCZNE W UJĘCIU PRAGMATYCZNYM (TRANSPORT I SPEDYCJA): R. III. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych: 1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce ; 2. Potencjał taborowy ; 3. Potencjał magazynowy ; 4. Potencjał przewozowy ; R. IV. Ceny w transporcie samochodowym: 1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny ; 2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce ; 3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym ; 4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping ; R. V. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce: 1. Konwencja TIR ; 2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Filii Akademii Rolniczej w Rzeszowie i Ośrodka Sportów Wodnych "Marina" w Rzeszowie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
I. ZARZĄDZANIE KULTURĄ FIZYCZNĄ W POLSCE: Rządowe centrum zarządzania kulturą fizyczną w Polsce po wyborach parlamentarnych 2015 roku / Andrzej Nowakowski. Status polskich związków sportowych w świetle znowelizowanej ustawy o sporcie / Katarzyna Płoszaj, Wiesław Firek. Instytucja komisji do spraw zwalczania dopingu w sporcie w świetle obowiązujących uregulowań prawnych - wybrane aspekty / Aneta Rejman. Organizacja i finansowanie sportu dla wszystkich w działalności Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej 2015 r. / Katarzyna Płoszaj, Wiesław Firek. Zarządzanie strategiczne zawodowymi klubami sportowymi w Polsce - zarys problematyki / Zbigniew Pawlak, Andrzej Smoleń. Normy prawne w zakresie kształcenia kadr instruktorskich i trenerskich sportu i rekreacji w latach 1989-2015 / Paweł Świder, Agnieszka Szybisty, Monika Czech. Zarządzanie jakością obsługi ruchu turystycznego - prawne i organizacyjne aspekty pilotażu wycieczek / Paweł Rut. Benchmarking jako metoda analizy strategicznej zawodowych klubów sportowych / Andrzej Smoleń, Zbigniew Pawlak. II. Z HISTORII KULTURY FIZYCZNEJ W POLSCE: Łyżwiarstwo w Warszawie w latach 1864-1893 / Robert Krasowski, Waldemar Nadolski. Kultura fizyczna studentów w Akademiach Morskich w Polsce po 1989 roku. Zarys problematyki / Joanna Pech, Magdalena Kunysz-Rozborska. Baza oraz kadra działaczy i szkoleniowców kultury fizycznej w województwie bielskim w latach 1975-1998 / Jacek Kulpiński. Wychowanie fizyczne w Filii Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Rzeszowie w latach 1968-2001 / Małgorzata Janusz. Saneczkarskie mistrzostwa Polski i Europy do 1939 roku / Robert Krasowski, Waldemar Nadolski. III. WYBRANE ZAGADNIENIA AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ CZŁOWIEKA: Wychowanie do całożyciowej dbałości o zdrowie koniecznością współczesnego społeczeństwa / Anna Maszorek-Szymala. Taniec jako forma spędzania wolnego czasu wśród dziewcząt w okresie pokwitania / Dorota Kopeć, Karolina Przednowek. Diagnozowanie gotowości szkolnej dzieci pięcioletnich o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu ogólnodostępnym w środowisku wiejskim / Magdalena Kunysz-Rozborska, Joanna Piech. Działalność Ośrodka Sportów Wodnych "Marina" w Rzeszowie / Dagmara Sądecka, Małgorzata Janusz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie działalnością leczniczą : problematyka prawna / Małgorzata Paszkowska. - Stan prawny na dzień 1 marca 2019 r. z uwzględnieniem ważniejszych zmian obowiązujących od 1 kwietnia i 1 czerwca 2019 r. - Warszawa : Difin, 2019. - 308 stron ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-308.
Dla osób zarządzających podmiotami leczniczymi, lekarzy, pielęgniarek i fizjoterapeutów, a także pracowników organów administracji ochrony zdrowia oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie zarządzania ochroną zdrowia.
1. System ochrony zdrowia w Polsce ; 2. Formy i zasady prowadzenia działalności leczniczej ; 3. Zarządzanie personelem medycznym ; 4. Zarządzanie prawami pacjenta ; 5. Kontrole działalności leczniczej ; 6. Mediacje w działalności leczniczej ; 7. Źródła finansowania działalności leczniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108206 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. RÓŻNE DROGI DOJŚCIA DO WŁADZY: 1. Pasja do polityki na konkretnym przykładzie ; 2. Studia, zawód, wykształcenie a kariera polityczna ; 3. Działalność społeczna drogą do władzy? ; 4. Chcesz być znany? Rozwijaj się! ; 5. Z kim przestajesz, takim się stajesz – czyli z kim warto współpracować ; 6. Bądź konsekwentny – czyli umiejętność wyznaczania i osiągania celów ; 7. Umiejętność publicznego wypowiadania się ; 8. Cechy skutecznego polityka ; 9. Cechy lidera-przywódcy ; 10. Wrodzone predyspozycje do zostania politykiem a możliwości wyuczenia się określonych zachowań ; II. SAMORZĄD LOKALNY: 1. Wprowadzenie do polityki lokalnej ; 2. Partia czy komitet własny? ; 3. Bezpartyjny komitet własny – fikcja czy szansa na sukces? ; 4. Komitety wodzowskie ; 5. Siła i słabość komitetów samorządowych oraz kandydatów bezpartyjnych ; 6. Partia polityczna i jej atuty w wyborach samorządowych ; 7. Czy samorządowiec = polityk? ; 8. Samorząd a polityka ; 9. Niezależność czy poparcie partii? ; 10. Aktualny włodarz w obliczu kampanii ; 11. Specyfika wyborów do rady miasta i gminy ; 12. Wybory do rady powiatu ; 13. Magia pierwszego miejsca ; 14. Kiedy kolejność na liście ma znaczenie? ; 15. Czy popularność jest potrzebna? ; 16. Sposób na skuteczną przemowę ; 17. Analiza okręgu wyborczego ; 18. Sztab wyborczy ; 19. Program wyborczy ; 20. Wizerunek kandydata ; 21. Zbieranie podpisów pod listą wyborczą ; 22. Nieprawidłowości wyborcze/brudna kampania ; 23. Finansowanie kampanii wyborczej (stan na 2017 r.) ; 24. Funkcjonowanie urzędu miasta/gminy ; 25. Sołtys na wsi władzą jest i basta! ; 26. Metody walki z wypaleniem zawodowym ; 27. Lojalność w polityce ; 28. Podejmowanie trudnych decyzji ; 29. Dobór współpracowników ; 30. Problemy z realizacją programu wyborczego ; 31. Działania dywersyjne wśród podległych pracowników samorządowych ; 32. Tworzenie koalicji w radzie gminy, miasta, powiatu i województwa ; 33. Prawa i obowiązki radnego ; 34. Relacje radnych z włodarzami ; 35. Skazany na sukces. Czyli jak wygrać wybory samorządowe? ; III. POLITYKA OGÓLNOPOLSKA: 1. Miejsce na liście a szanse wyborcze ; 2. Jak zorganizować skuteczną kampanię wyborczą? (ulotki, plakaty, hasło wyborcze i inne) ; 3. Organizacja sztabu wyborczego i budowanie zespołu ; 4. Prowadzenie kampanii bezpośredniej („od drzwi do drzwi”) ; 5. Brudna polityka czy etyka w kampanii? ; 6. Cisza wyborcza a prowadzenie kampanii ; 7. Manipulacje w czasie wyborów ; 8. Mobilizacja wyborców, czyli nasza wspólna walka o frekwencję ; 9. Analiza okręgu wyborczego ; 10. Zarządzanie kryzysem w kampanii ; 11. Hejt - zagrożenie naszych czasów ; 12. Debaty wyborcze ; 13. Planowanie strategii wyborczej ; 14. Kampania negatywna - czy się opłaca? ; 15. Sytuacje konfliktowe w polityce ; 16. Organizacja biura poselskiego/senatorskiego ; 17. Funkcjonowanie w mediach, relacje z dziennikarzami ; 18. Kobiety w polityce ; IV. PRAKTYCZNE PRZYKŁADY KARIER POLITYCZNYCH: 1. Nazywam się Szydło, Beata Szydło ; 2. Andrzej Duda - dobry kandydat, wyjątkowa kampania ; 3. Lucjusz Nadbereżny - jeden z najmłodszych prezydentów w Polsce ; 4. Mateusz Cebula - harcerz, który został radnym ; V. PROPONOWANE ZMIANY W KODEKSIE WYBORCZYM (2018 R.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
R. 1. KOMUNIKOWANIE A MARKETING: 1. Komunikacja a komunikowanie i komunikowanie się - rozważania definicyjne ; 2. Komunikacja a marketing ; R. 2. KOMUNIKOWANIE A MARKETING SPOŁECZNY: 1. Marketing społeczny ; 2. Komunikowanie w marketingu społecznym ; R. 3. Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii: 1. Kampanie społeczne -wybrane aspekty ; 2. Komunikowanie kampaniami a władza ; R. 4. MARKETING SPOŁECZNY I JEGO WYKORZYSTANIE W POLSKIEJ POLITYCE: 1. Marketing społeczny w komunikowaniu rządowym w Polsce ; 2. Wykorzystywanie w polskim komunikowaniu rządowym narzędzi marketingu społecznego ; R. 5. ANALIZA RZĄDOWYCH INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH: 1. Problem, czyli tematyka kampanii ; 2. Nadawca, czyli działania Departamentu Pożytku Publicznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w przedmiocie wolontariatu ; 3. Realizacja kampanii społecznej ; 4. Cel, hasło, czas i zasięg kampanii ; 5. Odbiorca, czyli grupy docelowe podstawowe i poboczne ; 6. 4P kampanii "Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia" ; 7. Partnerstwo, czyli piąte P ; 8. Ocena kampanii i jej skuteczności ; R. 6. KAMPANIE SPOŁECZNE POLSKICH RZĄDÓW W LATACH 1994-2015. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: 1. Jak badać komunikowanie rządowe za pomocą informacyjnych kampanii społecznych, czyli założenia metodologiczne ; 2. Kampanie społeczne w służbie polskiego rządu w latach 1994-2015 -analiza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-966 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wywiad z prezesem Pawłem Szewczykiem.
I. INNOWACYJNE WROGIE PRZEJĘCIE: 1. Tajny plan; 2. Przejąć kontrolę; 3. Będzie dym; 4. Tajemniczy klient; 5. 10 września 2016 r. ; 6. Trudne negocjacje; 7. Pierwsze oznaki napięcia; 8. Gra pozorów; 9. Koniec rozmów; 10. Cios za cios; 11. 19 lutego 2016 r. ; 12. 3 marca 2016 r. ...[i in]., II. HISTORIA RYNKU: 1. Dziki Zachód w Polsce?; 2. Windykator czy negocjator?; 3. Wrocław-miasto windykacji; 4. Trudne początki; 5. Ostatnie lata; 6. Rynkowe roszady; 7. Skandynawowie w natarciu; 8. Konflikt, a potem... "Welcome USA"; 9. Na rynku krajowym też się dzieje; 10. Historia upadku; 11. Windykator jako dobry towar eskportowy, WYWIAD Z PREZESEM PAWŁEM SZEWCZYKIEM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 369-373.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. KULTURA I TURYSTYKA - MIĘDZY KONFLIKTEM A SYMBIOZĄ: Turystyka i kultura - od komercjalizacji do dialogu kultur ; Ekonomičeskie aspekty ispol'zovaniâ kul'turno-istoričeskogo naslediâ v sfere turizma ; Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) ; Jak kultura się sprzedaje? ; O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej ; Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. 2. MIASTA KULTURY A TURYSTYKA: Turystyka kreatywna - nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej ; Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta ; Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa). 3. DZIEDZICTWO KULTUROWE WSI W TURYSTYCE: Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka ; Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? ; Działania w obronie tradycji i dobrego smaku ; Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa. 4. SZLAKI I WYDARZENIA KULTURALNE JAKO PRODUKTY TURYSTYCZNE: Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania ; Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego ; "Dzień z Borowieckim" - projekt nowego produktu turystycznego Łodzi. 5. INSTYTUCJE KULTURY CZY OBIEKTY TURYSTYCZNE?: Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających ; Światowy przemysł parków tematycznych ; Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego ; Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej. 6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KULTURZE - KSIĘGA DOBRYCH PRAKTYK: Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego ; Zamek na szlaku innowacji ; Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic ; Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94228 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej