Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(26)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Andrzejczyk Robert
(1)
Baj Beata
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Hales Colin F
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubejko-Polańska Ewa
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Machura Witold
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Paliś Beata
(1)
Peters B. Guy
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sierocka Halina
(1)
Smoleń Marek
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Wójcik Zbigniew K. (1952- )
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing terytorialny
(23)
Samorząd terytorialny
(12)
Przedsiębiorstwo
(8)
Miasta
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Gospodarka terenowa
(6)
Innowacje
(6)
Public relations
(5)
Internet
(4)
Polityka
(4)
Studenci
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instytucjonalizm
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing polityczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rynek
(3)
Sektor publiczny
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Znak towarowy
(3)
Administracja
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Banki
(2)
Biurokracja
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Budżety terenowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Finanse publiczne
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Jakość życia
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing regionalny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Polacy za granicą
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd gminny
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółdzielczość
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Wykluczenie cyfrowe
(2)
Wykształcenie
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AIESEC
(1)
Aborcja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Antropogeografia
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżet
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(9)
1989-
(6)
1801-
(2)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Województwo podkarpackie (1999- )
(4)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
M.in. dotyczy Rzeszowa i woj. podkarpackiego.
Bibliografia, netografia przy pracach.
GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Poziom życia mieszkańców województwa podkarpackiego na tle innych województw / Beata Bazan, Aneta Bęben, Dawid Brudek, Patrycja Madejczyk, Patrycja Matysiak ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju nowej gospodarki / Kamila Zelga ; Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego według województw - wyniki badań / Jagoda Głowacka, Ewelina Grzesik ; Pozycja kobiety na podkarpackim rynku pracy / Katarzyna Jankowska ; Kondycja finansowa wybranych spółek województwa podkarpackiego a wzrost cen akcji na rynku giełdowym / Dariusz Burchała ; Metody wyceny przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem metod majątkowych / Kinga Napora ; Formy i źródła finansowego wspierania gospodarstw ekologicznych / Wioleta Barszczewska ; Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa KGHM Polska Miedź S.A. za pomocą analizy wskaźnikowej i modelu logitowego / Tobiasz Tęczar ; Próba weryfikacji skuteczności diagnostycznej wybranych modeli dyskryminacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa WADEX / Aleksandra Szałaj ; ASPEKTY STRATEGICZNE ROZWOJU REGIONÓW: Ocena poziomu realizacji stretegii rozwoju województwa "Podkarpackie 2020" / Agnieszka Kaciuba ; Znaczenie kapitału społecznego dla rozowju regionu / Kornel Małodziński, Artur Mizera, Małgorzata Smolińska ; "Venture capital" jako forma wspierania przedsiębiorców / Ewelina Ozga, Małgorzata Pałka ; Modelowanie dyfuzji innowacji na przykładzie liczby wyszukań hasła "Pokémon Go" za pomocą funkcji logistycznej / Kamil Kogut, Joanna Muciek ' Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w strategii rozwoju regionów / Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek ; MARKETINGOWE NARZĘDZIA WSPARCIA ROZWOJU MIAST I REGIONÓW: Budowanie regionalnej marki na przykładzie wybranych regionów / Kamila Płazińska ; Rola "event marketingu" w kształtowaniu wizerunku regionu / Michał Chdorek ; Wykorzystanie sponsoringu sportu w budowaniu marki miasta na przykładzie Rzeszowa / Paweł Joniec ; Marka miasta Rzeszów - założenia kontra spostrzeżenia / Karolina Michalcewicz ; "Rzeszów Smart City". Aspekty technologii informacyjno-komunikacyjnej / Anna Zając ; Uwarunkowania skuteczności marketingu partyzanckiego - wybrane aspekty / Karolina Wołowiec, Kamil Bryś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113954 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Konferencja pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej Marka Kuchcińskiego oraz Wojewody Podkarpackiego, Marszałka Województwa Podkarpackiego, Prezydenta Miasta Rzeszowa, Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego.
M.in. dotyczy Województwa Podkarpackiego.
R. 1. Skuteczność działania w realizacji zadań publicznych w świetle kondycji finansowej jednostek samorządu terytorialnego ; 2. Determinanty budżetowe i miary skuteczności działania jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań publicznych ; 3. Zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego w Polsce - problemy i wyzwania ; 4. Z wybranych problemów gospodarki finansowej gmin i powiatów - sesje z udziałem pracowników Regionalnych Izb Obrachunkowych ; 5. Skuteczność działania jednostek samorządu terytorialnego a ich aktywność inwestycyjna i zdolność do absorpcji funduszy UE ; 6. Poprawa jakości życia mieszkańców a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego ; Rozwój lokalny a kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107710 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [315]-318 i przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY TEORETYCZNE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 1. Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego; 2. Administracja publiczna a gospodarka regionalna i lokalna; 3. Konkurencyjność gospodarki regionalnej i lokalnej; 4. Polityka regionalna, II. PROGRAMOWANIE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 5. Programowanie rozwoju regionalnego i lokalnego; 6. Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego; 7. Polityka przestrzenna w gospodarce regionalnej i lokalnej; 8. Projekty rozwojowe według standardów UE w gospodarce regionalnej i lokalnej - aplikacja, III. ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ REGIONALNĄ I LOKALNĄ: 9. Zarządzanie rozwojem regionalnym i lokalnym; 10. Finanse samorządu regionalnego i lokalnego; 11. Marketing terytorialny; 12. Europejska współpraca międzynarodowa i przygraniczna w gospodarce regionalnej i lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-332 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. RÓŻNE DROGI DOJŚCIA DO WŁADZY: 1. Pasja do polityki na konkretnym przykładzie ; 2. Studia, zawód, wykształcenie a kariera polityczna ; 3. Działalność społeczna drogą do władzy? ; 4. Chcesz być znany? Rozwijaj się! ; 5. Z kim przestajesz, takim się stajesz – czyli z kim warto współpracować ; 6. Bądź konsekwentny – czyli umiejętność wyznaczania i osiągania celów ; 7. Umiejętność publicznego wypowiadania się ; 8. Cechy skutecznego polityka ; 9. Cechy lidera-przywódcy ; 10. Wrodzone predyspozycje do zostania politykiem a możliwości wyuczenia się określonych zachowań ; II. SAMORZĄD LOKALNY: 1. Wprowadzenie do polityki lokalnej ; 2. Partia czy komitet własny? ; 3. Bezpartyjny komitet własny – fikcja czy szansa na sukces? ; 4. Komitety wodzowskie ; 5. Siła i słabość komitetów samorządowych oraz kandydatów bezpartyjnych ; 6. Partia polityczna i jej atuty w wyborach samorządowych ; 7. Czy samorządowiec = polityk? ; 8. Samorząd a polityka ; 9. Niezależność czy poparcie partii? ; 10. Aktualny włodarz w obliczu kampanii ; 11. Specyfika wyborów do rady miasta i gminy ; 12. Wybory do rady powiatu ; 13. Magia pierwszego miejsca ; 14. Kiedy kolejność na liście ma znaczenie? ; 15. Czy popularność jest potrzebna? ; 16. Sposób na skuteczną przemowę ; 17. Analiza okręgu wyborczego ; 18. Sztab wyborczy ; 19. Program wyborczy ; 20. Wizerunek kandydata ; 21. Zbieranie podpisów pod listą wyborczą ; 22. Nieprawidłowości wyborcze/brudna kampania ; 23. Finansowanie kampanii wyborczej (stan na 2017 r.) ; 24. Funkcjonowanie urzędu miasta/gminy ; 25. Sołtys na wsi władzą jest i basta! ; 26. Metody walki z wypaleniem zawodowym ; 27. Lojalność w polityce ; 28. Podejmowanie trudnych decyzji ; 29. Dobór współpracowników ; 30. Problemy z realizacją programu wyborczego ; 31. Działania dywersyjne wśród podległych pracowników samorządowych ; 32. Tworzenie koalicji w radzie gminy, miasta, powiatu i województwa ; 33. Prawa i obowiązki radnego ; 34. Relacje radnych z włodarzami ; 35. Skazany na sukces. Czyli jak wygrać wybory samorządowe? ; III. POLITYKA OGÓLNOPOLSKA: 1. Miejsce na liście a szanse wyborcze ; 2. Jak zorganizować skuteczną kampanię wyborczą? (ulotki, plakaty, hasło wyborcze i inne) ; 3. Organizacja sztabu wyborczego i budowanie zespołu ; 4. Prowadzenie kampanii bezpośredniej („od drzwi do drzwi”) ; 5. Brudna polityka czy etyka w kampanii? ; 6. Cisza wyborcza a prowadzenie kampanii ; 7. Manipulacje w czasie wyborów ; 8. Mobilizacja wyborców, czyli nasza wspólna walka o frekwencję ; 9. Analiza okręgu wyborczego ; 10. Zarządzanie kryzysem w kampanii ; 11. Hejt - zagrożenie naszych czasów ; 12. Debaty wyborcze ; 13. Planowanie strategii wyborczej ; 14. Kampania negatywna - czy się opłaca? ; 15. Sytuacje konfliktowe w polityce ; 16. Organizacja biura poselskiego/senatorskiego ; 17. Funkcjonowanie w mediach, relacje z dziennikarzami ; 18. Kobiety w polityce ; IV. PRAKTYCZNE PRZYKŁADY KARIER POLITYCZNYCH: 1. Nazywam się Szydło, Beata Szydło ; 2. Andrzej Duda - dobry kandydat, wyjątkowa kampania ; 3. Lucjusz Nadbereżny - jeden z najmłodszych prezydentów w Polsce ; 4. Mateusz Cebula - harcerz, który został radnym ; V. PROPONOWANE ZMIANY W KODEKSIE WYBORCZYM (2018 R.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110309 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 347-348.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, mieleckiej strefy ekonomicznej, powiatu leżajskiego, Rzeszowa, Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Cukrowni "Ropczyce" S.A., gminy Trzebownisko i Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli (s. 219-225).
Bibliogr. s. 331-346.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jan Wołoszyn - Przedsiębiorstwa i ich otoczenie we wzajemnych relacjach współ- działania ; Zbigniew Makiela, Mirosław Karapyta - Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w świetle teorii ; Kazimierz Krupa - Zastosowanie algorytmów genetycznych w nowej ekonomii ; Stanisław Galata - Moralny aspekt ludzkiego działania ; Krystyna Dziworska, Lucjan Czechowski, Anna Górczyńska - Współpraca przedsiębiorstw z samorządem lokalnym w Trójmieście ; Artur Jan Kukuła - Wsparcie Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013 ; Katarzyna Puchalska, Katarzyna Przepióra - Pozycja konkurencyjna i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym ; Marek Smoleń - Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce Podkarpacia ; Barbara Ćwioro - Konkurencyjność jako element rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie podkarpackim ; Ewa Siudyka - Zakres i przedmiot oraz wielkość i struktura pomocy publicznej dla sektora MSP w Polsce ; Alicja Urban, Lesław Urban - Funkcjonowanie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu w aktualnych warunkach rynkowych ; Martin Mizla, Patrycja Pudło - Ewidencja i analiza kosztów jakości w polskich i słowackich przedsiębiorstwach ; Ewa Malinowska, Joanna Sadkowska-Bień - Skuteczność środowiskowa innowacji proekologicznych na przykładzie przemysłu piekarniczego ; Dorota Pupka, Waldemar Zadworny - Efektywność cukrowni "Ropczyce" S.A. w kontekście wspólnej organizacji rynków w sektorze cukru ; Bożena Wysocka - lnstrumenty wspierania przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny ; Małgorzata Wilczyńska - Instrumenty pobudzania przedsiębiorczości w jednostkach samorządu terytorialnego ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Ekonomiczno-finansowe instrumenty kształtowania rozwoju gospodarczego przez samorząd gminny ; Rafał Klimek - Lotnisko regionalne w Kamieniu Śląskim jako przykład współpracy samorządu terytorialnego z sektorem prywatnym ; Mariola Grzebyk, Lidia Kaliszczak - Kredyt bankowy jako źródło finansowania działalności samorządu terytorialnego ; Zdzisław Kryński, Beata Baj - Stan i możliwości rozwoju turystyki i agroturystyki w powiecie leżajskim ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządów gminnych na rzecz jej rozwoju ; Katarzyna Szara, Katarzyna Puchalska - Przedsięwzięcia inwestycyjne w systemie zadań samorządu terytorialnego ; Luiza Mańkowska-Wróbel - Ewolucja zarządzania i finansowania inwestycji w działalności wodociągowo-kanalizacyjnej ; Justyna Kędra - Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Piotr Lutek - Kapitał marki miasta a strategiczne decyzje marketingowe przedsiębiorstw ; Antoni Olak - Rola marketingu terytorialnego w rozwoju miast ; Edward Malisiewicz - Rozwój funkcji metropolitalnych miasta Rzeszowa szansą regionu podkarpackiego ; Doniesienia z praktyki: Włodzimierz Rząsa, Marcin Potoczny - Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi ; Józef Fedan - Wpływ czynników endogenicznych samorządu lokalnego na efektywny rozwój społeczno-gospodarczy gminy Trzebownisko ; Władysław Uchman - Wpływ inwestycji w Porcie Lotniczym Rzeszów na rozwój społeczno-gospodarczy regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z seminarium, 21-23 września 2012 r., Myczkowce.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
1. GEOGRAFIA LUDNOŚCI I OSADNICTWA: Emigracja Polaków do Chicago po zmianach ustrojowych w 1989 r. ; Polacy w Norwegii - wybrane cechy społeczno-demograficzne ; Procesy migracji w skupiskach ludności polskiej w okręgu Suczawa (Rumunia) po 1989 r. ; Narzędzie badania małych miast na przykładzie Skawiny ; Miejsce miast średnich w systemie osadniczym Polski ; Procesy suburbanizacji - rozwój czy regres terenów podmiejskich ; Tereny powojskowe w strukturze miasta. 2. GEOGRAFIA SPOŁECZNA: Prowadzone działania rehabilitacyjne wielkich osiedli mieszkaniowych w wybranych krajach europejskich ; Cienie i blaski rewitalizacji poznańskiej Śródki ; Społeczno-gospodarcze zmiany bielskiej starówki w Bielsku-Białej pod wpływem rewitalizacji ; Aktywność przestrzenna studentów krakowskich uczelni (na wybranych przykładach) ; Image, czyli wizerunek miast i regionów w geografii percepcji ; Potencał akademicki wybranych ośrodków Polski. 3. GEOGRAFIA KULTURY I POLITYCZNA: Inżynieria miejska w Galicji ; Etniczne uwarunkowania kształtowania się wielokulturowości pogranicza polsko-słowacko-ukraińskiego ; Możliwe interpretacje przestrzeni politycznej Podhala ; Prologomena do stosunków polsko-afgańskich. 4. GEOGRAFIA EKONOMICZNA: Agroturystyka w obszarach Natura 2000 ; Wpływ targów międzynarodowych na rozwój miast i regionów ; Zastosowanie analiz przestrzennych w badaniu potrzeb przewozowych młodzieży szkolnej (na przykładzie gminy Sękowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98587/t.2 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Tomasz Grzegorz Grosse - Europeizacja jako mechanizm władzy: przykład funkcjonowania strefy euro ; Paweł Młodkowski - Monetary Policy Stance of the EMU Countries in the Pre-Integration Period ; Barbara Siuta-Tokarska - Zarys wybranych problemów społeczno-gospodarczych Polski w okresie transformacji systemowej a polityka gospodarcza państwa ; Julia Włodarczyk - Koncentracja i rozpraszanie pieniądza w systemie fiskalnym ; Anatoliy Tkach - Instytucjonalna modernizacja rozwoju gospodarczego ; Dorota Kuder - Pojęcie instytucji w teorii ekonomii ; Aleksandr Grigor'evič Volkov - Totallogenez ekonomičeskogo diskursa ; Damian S. Pyrkosz - The role of culture in the process of modernization - the case of American agricultural policy ; Waldemar Tyc - Inżynieria finansowa - innowacja, wiwisekcja czy metafizyka? ; Daniel Kucharek - Oddziaływanie kryzysu finansowego w Europejskiej Unii Monetarnej na handel papierami wartościowymi na wybranych giełdach europejskich ; Natalia Iwaszczuk - Zastosowanie opcji azjatyckich w celu ograniczenia ryzyka gwałtownych zmian na rynkach finansowych ; Magdalena Tusińska - Polska gospodarka w drodze do współczesnej granicy technologicznej ; Tamara Tkač - Prioritetnye tendencii meždunarodnoj integracii obrazowaniâ ; Marie Gabryšová - Wybrane aspekty innowacji i modernizacji gospodarki na przykładzie Czech ; Alina Szewc-Rogalska, Małgorzata Leszczyńska - Kapitał zagraniczny jako czynnik rozwoju i modernizacji gospodarki ; Katarzyna Puchalska - Barriers of foreign investment attractiveness in the podkarpackie region in the opinion of joint venture companies ; Magdalena Cyrek - Procesy modernizacji struktury międzynarodowej wymiany handlowej usług w Polsce ; Patrycja Graca-Gelert - Wpływ liberalizacji handlu związanej z integracją z Unią Europejską na zróżnicowanie dochodów w Polsce ; Mieczysław Dobija - Samofinansowanie pracy podstawą bezdeficytowej gospodarki ; Wojciech Kozioł - Stała potencjalnego wzrostu w rachunku kapitału ludzkiego ; Beata Kasprzyk, Jolanta Wojnar - Wykształcenie jako czynnik determinujący poziom dobrobytu ekonomicznego gospodarstw domowych w regionie podkarpackim ; Tetiana E. Obolenska, Alina O. Gzhesyuk - Global positions of economic universities ; Karol Siebyła - Szwedzka i duńska polityka rynku pracy w latach 1950-2005 ; Anna Barwińska-Małajowicz - "Y Generation" on the contemporary labour market - dark fiction or completely new quality? ; Małgorzata Podogrodzka - Zmiany demograficznych struktur ludności jako determinanty poziomu wydatków konsumpcyjnych ; Barbara Fura, Marek Fura - Aktywność zawodowa na emeryturze szansą na niwelowanie społeczno-ekonomicznych nierówności międzygeneracyjnych ; Roman Garbiec - Perspektywy rozwoju pozarolniczego systemu ubezpieczeń społecznych jako narzędzia polityki społecznej w Polsce ; Barbara Wojsznis - Rozwój województwa podlaskiego a polityka spójności ; Danuta Kołodziejczyk - Znaczenie kapitału ludzkiego w budowie spójności społeczno-gospodarczej w wymiarze lokalnym (na przykładzie woj. mazowieckiego) ; Elżbieta lnglot-Brzęk - Brak dostępu do Internetu jako wskaźnik wykluczenia społecznego ; Halyna Szczerba, Roksolana Jaremkevich - Czas wolny i wypoczynek współczesnej młodzieży ukraińskiej ; Sylwester Makarski - Konkurencyjność przedsiębiorstw i jej uwarunkowania (na przykładzie firm z woj. podkarpackiego ; Anna Mazurkiewicz - Paradygmaty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie (wybrane aspekty) ; Kazimierz W. Krupa - Wybrane aspekty kwantyfikacji EVA ; Przemysław Kobus, Janusz Zrobek - Marketing terytorialny a wdrażanie idei zrównoważonego rozwoju ; Tadeusz Pliszka - Katastrofy immanentnym elementem bytu przyrodniczego i społecznego ; Paweł Frączek - Konwencja z Aarhus a prawna ochrona złóż węgla brunatnego w Polsce ; Tomasz Żołyniak - Rozwój i modernizacja sektora energetycznego poprzez inwestycje w energetykę rozproszoną ; Michał Gabriel Woźniak - Recenzja publikacji: Zarys ekonomii sektora publicznego, red. Marcin Brol, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ss. 241.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.19 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Cztery artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Anna Murawska - Wzrost poziomu wykształcenia ludności jako szansa dla rozwoju społeczno-ekonomicznego krajów Unii Europejskiej ; Mieczysław Dobija - Niestandardowe źródła kapitału ludzkiego w rozwoju cywilizacji ; Michał Gabriel Woźniak - Lessons from the Polish way of transformation ; Marek Leszczyński - Bezpieczeństwo jako globalne dobro publiczne w kontekście problemu państw upadłych ; Małgorzata Wosiek - Kapitał społeczny i jego relacje z czynnikami wytwórczymi ; Wojciech Kozioł - Produktywność pracy w Polsce w przekroju województw ; Arkadiusz Tuziak - Innowacyjność i kapitał ludzki w rozwoju regionu ; Renata Śliwa, Piotr Waląg - Industrializacja i deindustrializacja gospodarki. Przyczynek do dyskusji nad reindustrializacją gospodarki Polski ; Joanna Spychała - Wpływ instrumentów polityki fiskalnej na wahania koniunkturalne w gospodarce polskiej ; Bogumiła Grzebyk - Rola instrumentów Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w podnoszeniu jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich ; Elżbieta Inglot-Brzęk - JST a organizacje pozarządowe - modele współpracy ; Małgorzata Stec - Public e-administration condition and perspectives in Podkarpackie voivodship ; Tomasz Żminda, Jakub Bis - Rola Podstrefy Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec w zagospodarowaniu i modernizacji kapitału ludzkiego miasta Lublin ; Anna Jonkisz-Zacny - Aktywa jako czynnik intensyfikacji produktywności kapitału ludzkiego ; Adam Gwiazda - Kontrowersyjna „polityka” kontroli urodzeń za pomocą aborcji ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Społeczeństwo równości czy zniewolone danetyzacją? ; Dorota Pekasiewicz, Agata Szczukocka - Analiza rozwoju nowych technologii w gospodarstwach domowych w Polsce ; Zygmunt Mazur, Janusz Pec - Analiza ryzyka II poziomu w 3-poziomowym hierarchicznym modelu zarządzania bezpieczeństwem informacji uwzględniająca specyfiki statystyki publicznej ; Gabriel Nowacki - Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w działaniach psychologicznych ; Rafał Tuziak - "Big Data" w kontekście kapitału ludzkiego ; Jędrzej Wieczorkowski - Akceptacja naruszenia prywatności w erze "Big Data" ; Anton Dyndar - The influence of the Ukrainian and Polish population's cultural activity on their economic development ; Dorota Chmielewska-Muciek - Zależności korelacyjne kultury organizacyjnej z innowacyjnością małych przedsiębiorstw w Polsce ; Maryna Milushyna - Corporative culture as an instrument of human resources management ; Kamil Augustyn - Koncepcja oceny efektu spillover indywidualnej kreatywności pracowników przedsiębiorstw o zróżnicowanym stopniu know-how ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny ; Katarzyna Rzepka, Janusz Czerny - O humanizację myśli ekonomicznej ; Edyta Gąsiorowska-Mącznik - Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości ; Zofia Wyszkowska - Zarządzanie jakością usług medycznych w przychodniach lekarskich ; Paweł Łukasik - Analiza problemów pomiaru innowacyjności przedsiębiorstwa ; Marek Makowiec - Start-upy technologiczne generujące innowacje w gospodarce jako efekt komercjalizacji badań naukowych ; Maria Sarama - Zmiany na rynku bankowości internetowej w Polsce w latach 2010-2015 ; Maciej Czaplewski - Podstawowe trendy i kierunki zmian na polskim rynku telefonii mobilnej ; Teresa Mendyk-Krajewska - Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych w aspekcie realizacji e-usług ; Marcin Krzesaj - Ocena jakości informacji w wybranych polskich katalogach stron WWW ; Anna Pamuła, Beata Gontar - Rower miejski w Łodzi - ocena użytkowników ; Ewa Prałat - Możliwości elektronicznych zakupów na polskim rynku B2B ; Tomasz Śpiewak - Giełdowy rynek instrumentów pochodnych w Polsce - szanse i zagrożenia dla zintegrowanego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.52 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. Euroregionu Karpackiego, Stalowej Woli (s. 182-188), Doliny Lotniczej (s. 101-103), "Tygodnika Sanockiego" (s. 377-388) i Wytwórni Ciast i Lodów Santos (s. 640-651).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
GLOBALNE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNYCH: Michał Gabriel Woźniak: Strategiczne i instytucjonalne wyzwania dla Polski w kontekście globalizacji i regionalizacji; Zofia Chyra-Rolicz: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji (Tezy do dyskusji); Teresa Bal-Woźniak: Struktury koordynacji sprzyjające innowacyjności; Pavel Ivanovič Ponomarenko: Problemy innovacionnogo puti razvitiâ ekonomiki Ukrainy; Dariusz Firszt: Rozwój potencjału technologicznego polskiej gospodarki jako wyzwanie globalizacji; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro, Renata Tobiasz-Salach: Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji i integracji europejskiej; Tadeusz Kowalewski: Szanse i zagrożenia kształcenia permanentnego w obliczu regionalizacji i globalizacji; Małgorzata Lęcznar: Koncepcja klastrów a podnoszenie konkurencyjności regionu Podkarpackiego w dobie globalizacji; Radosław Puchała: Jaki powinien być kształt sprzyjającej wzrostowi polityki gospodarczej w Polsce w obliczu globalizacji?; Iwona Szczepaniak: Wpływ procesów globalizacji i integracji z UE na sektor MSP (małych i średnich firm spożywczych); Arkadiusz Tuziak: Regionalny kontekst procesów globalizacyjnych; Valentina Mihajlovna Šapoval, Natapâ Petrovna Dubrova: Urovni social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva v kontekste globalizacionnyh processov. REGIONALNE CZYNNIKI WZROSTU GOSPODARCZEGO: Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Fiedorowicz: Cechy przestrzeni a wzrost gospodarczy (na przykładzie wybranych cech i obszarów Polski); Anna Karwińska: Działania na rzecz zmniejszania nierówności szans rozwojowych społeczności lokalnych w Polsce; Sławomir Zawisza, Aleksandra Rudzka: Strategia zrównoważonego rozwoju gminy w świetle badań wybranych województw północnej Polski; Jacek Duda: Narodowy plan rozwoju jako podstawa wykorzystania pomocy strukturalnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; Mariusz Nyk, Michał Ferdzyn: Czynniki sprzyjające rozwojowi województwa łódzkiego; Paweł Frączek: Ocena bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego do Polski; Witosław J. Jasiński: Elity gospodarcze w gminie Gręboszów jako elity wpływu na samorząd terytorialny. Raport z badań terenowych w gminie Gręboszów; Marina Nikolaeva Padeva: Prodovol'stvennyj rynok Ukrainy: problemy i perspektivy razvitiâ; Piotr Rosik: Kapitał publiczny w procesie regionalnej konwergencji w Hiszpanii; Marek Smoleń: Społeczne skutki procesów transformacji gospodarczej w wymiarze lokalnym; Janusz Strojny: Ewolucja bankowości w kontekście rozwoju gospodarczego Euroregionu Karpackiego; Paweł Szura: Praktyka "WPR" a sytuacja rolnictwa jako główna determinanta stanu obszarów wiejskich w realiach Polski; Anetta Waśniewska: Województwo warmińsko-mazurskie na tle regionów sąsiadujących - wybrane zagadnienia. SPOŁECZNY WYMIAR NIERÓWNOŚCI: Tadeusz Janusz, Daniel Stos: Sytuacja sektora badań naukowych w Polsce; Tamara Tkacz: Człowiek i społeczeństwo w rozwoju oświaty; Jacek Woźniak: Kryteria oceny jakości kształcenia w szkole wyższej (na przykładzie ekonomii i zarządzania) jako czynnik wzmacniający nierówności społeczne; Anna Cywirenko: Prawo konstytucyjne wyborców i jego zabezpieczenie na Ukrainie; Wojciech Furman: Formy komunikowania się samorządu z ludnością (na przykładzie czasopisma samorządowego); Marie Gabryšová: Rola wykładowcy w kształtowaniu postaw prospołecznych; Marie Gabryšová, Halina Starzyczná: Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej; Iwona Kowalska: Nierówności społeczne w kontekście systemu finansowania pomocy materialnej dla uczniów; Małgorzata Lechwar: Instytucje sektora publicznego a problem nierówności; Renata Marks-Bielska: Kapitał ludzki a kwestie ubóstwa w środowiskach popegeerowskich; Maria Miczyńska-Kowalska: Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wieku; Zinovij Aleksandrovič Naduk: Vliânie kačestva medicinskoj pomosi na formirovanie rynka medicinskih uslug v Ukraine; Anna Nowak: Bariery dostępu do edukacji ludności wiejskiej a reforma edukacji; Tadeusz Pliszka: Wybrane aspekty nierówności społecznych wiedzy i postępu technicznego; Bogusław Ślusarczyk: Bezrobocie w Polsce i UE - najważniejszy element polityki zatrudnienia; Anatolij Tkacz: Nowy etap rozwoju instytucjonalnego w gospodarce transformacyjnej; Bożena Tuziak: Kapitał społeczny lokalnych wspólnot samorządowych; Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Aspekty jakości życia a poziom satysfakcji życiowej Polaków; Ewa Wójcik, Anna Matras-Bolibok: Zmiany w strukturze zatrudnienia w przemyśle na tle pozostałych sekcji gospodarki narodowej. PODMIOTY GOSPODARCZE DETERMINUJĄCE PODZIAŁ DOCHODÓW: Andrzej Piotr Wiatrak: Wspomaganie rozwoju małych przedsiębiorstw w skali lokalnej; Zofia Wyszkowska: Kapitał finansowy w przedsiębiorstwach; Olga Leonidovna Fanina: Osobennosti trudovyh otnošenij na malom predpriâtii; Mirosław Gorczyca: Wydatki mieszkaniowe, zaległości w opłatach oraz dodatki mieszkaniowe gospodarstw domowych; Colin F. Hales, Andrzej Kamiński: Internet jako narzędzie badań marketingowych; Irina I. Kolesnikova: Development of Enterprise's Business Value in Belarus Region; Beata Onak-Szczepanik: Miejsce i rola sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce Polski; Wojciech Pawnik: Podmiotowość w organizacji - fakt społeczny, czy postmodernistyczny postulat?; Marek Smoleń: Duży sukces firmy z małej miejscowości; Alina Szewc-Rogalska: Grupy kapitałowe w gospodarce polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej