Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Czasopisma
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(52)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Machura Witold
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Angwin Julia
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gelles David
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Kaźmierczak Jan
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kotowska Agata
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kubiak Hieronim (1934- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Leigh Rich
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazur Marek
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Olejarz Tadeusz (logistyka)
(1)
Oleksiuk Michał
(1)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Prawelska-Skrzypek Grażyna (1950- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sarama Maria
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skorek Monika
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Środa Jacek
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(55)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(13)
Internet
(10)
Marketing polityczny
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Gospodarka
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Innowacje
(6)
Reklama
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Zarządzanie
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Marketing terytorialny
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Etyka biznesu
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Inteligentne miasta i wsie
(4)
Jakość życia
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Miasta
(4)
Rynek pracy
(4)
Bezpieczeństwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Dług publiczny
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Kobieta
(3)
Korupcja
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Praca
(3)
Prawo do prywatności
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Specjalna strefa ekonomiczna
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biurokracja
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekorozwój
(2)
Energetyka
(2)
Euroregiony
(2)
Finanse publiczne
(2)
Finansowanie
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gaz ziemny
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Leki opioidowe
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
Oświata
(2)
Państwo
(2)
Polacy za granicą
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Portale internetowe
(2)
Postawy
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Procesy sądowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Temat: dzieło
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(13)
1989-
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Arktyka (region)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Reportaż
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Publicystyka
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Religia i duchowość
(1)
Transport i logistyka
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [231]-251.
Publikacja adresowana do szerokiego grona odbiorców : teoretyków, analiityków i komentatorów współczesnych zjawisk społecznych ; praktyków zajmujących się zarządzaniem technologiami i projektami infrastrukturalnymi, zarządzaniem kryzysowym i ochroną ludnośći, relacjami publicznymi i komiunikacją społeczną lub działalnością rozjemczą.
Publikacja dofinansowana ze środków Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza w Rzeszowie.
Przedmowa ; Wprowadzenie ; Konflikty technologiczne i ich znaczenie dla bezpieczeństwa w epoce wielkich wyzwań ; R. 1. POJĘCIE KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO I NAUKOWE ZAINTERESOWANIA TYM ZJAWISKIEM ; R. II. WSPÓŁCZESNE ARENY KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Makrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół energetyki jądrowej ; Konflikty wokół inżynierii genetycznej i genetycznie modyfikowanych organizmów (GMO) ; Konflikty wokół technologii łączności bezprzewodowej piątej generacji (5G) ; 2. Mikrokonflikty technologiczne i ich modelowe przykłady: Konflikt wokół rozbudowy lotniska we Frankfurcie nad Menem ; Konflikt wokół elektrowni jądrowej Krümmel ; Konflikt wokół składowiska odpadów atomowych w Gorleben ; R. III. GENEZA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH: 1. Ambiwalencje technologii, społeczeństwo ryzyka, wygrani i przegrani ; 2. Normalne katastrofy. Zagrożenia systemowe, kombinacyjne i skumulowane ; 3. Normalna nauka, pułapki obliczalności, pokusy komercjalizacji i „fałszywe” obietnice bezpieczeństwa ; 4. Przemysł ryzyka, zorganizowana nieodpowiedzialność, niepewność faktów i domniemanie niewinności ; 5. Powściągliwość administracji publicznej, pasywne bezpieczeństwo, reagowanie kryzysowe i uczenie się „po szkodzie” ; 6. Prywatyzacja ryzyka, syndrom NIMBY, nauka obywatelska i media społecznościowe jako nowe pole walki ; R. IV. WEWNĘTRZNA STRUKTURA KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH I ICH ODNIESIENIA. WSTĘP DO ANALIZY KONFLIKTU TECHNOLOGICZNEGO: 1. Konflikty poznawcze ; 2. Konflikty aksjonormatywne (konflikty wartości) ; 3. Konflikty dystrybucyjne (konflikty interesów) ; R. V. ZAPOBIEGANIE KONFLIKTOM TECHNOLOGICZNYM, KTÓRE TRUDNO PRZEZWYCIĘŻYĆ: 1. Społeczna ocena technologii - nowa „postnormalna” oferta nauki dla świata polityki i administracji ; 2. Wewnętrzne systemy alarmowania (whistleblowing) w przedsiębiorstwach i instytucjach nadzoru - próba odbudowy zaufania poprzez wymuszanie odpowiedzialności ; 3. Partycypacyjne procedury zarządzania technologiami - od informowania (informing), poprzez włączanie (involving), angażowanie (engaging), aż do pełnego upodmiotowienia - upełnomocnienia - współdecydowania (empowering) ; R. VI. PRZEZWYCIĘŻANIE KONFLIKTÓW TECHNOLOGICZNYCH, KTÓRYM TRUDNO ZAPOBIEC: 1. Tradycyjne sposoby rozstrzygania konfliktów - autorytarne decyzje i konfrontacje na sali sądowej ; 2. Alternatywne sposoby polubownego rozwiązywania konfliktów (ADR): Arbitraż ; Postępowania rozjemcze ; Mediacje ; Negocjacje, okrągłe stoły ; R. VII. MEDIACJE W ZGIEŁKU ULICZNYCH PROTESTÓW - ANALIZA EGZEMPLARYCZNA: 1. Istota i cele mediacji oraz typowy przebieg postępowania mediacyjnego ; 2. Doświadczenia z mediacjami w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych ; 3. Wady i zalety mediacji jako sposobu przezwyciężania konfliktów technologicznych ; 4. Warunki powodzenia mediacji i wymagania stawiane mediatorom oraz pozostałym uczestnikom postępowań mediacyjnych ; 5. Prawnoadministracyjne i cywilistyczne aspekty wykorzystywania mediacji w rozwiązywaniu konfliktów technologicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109297 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 10)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Żeńskie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w środkach społecznej komunikacji ; Kulturowy i medialny wizerunek osób niepełnosprawnych ; Wpływ mediów na kształtowanie się postaw, osobowości i relacji pomiędzy członkami rodziny. Zasadnicze problemy i możliwości ich rozwiązania ; Zagrożenia związane ze stanowiskiem pracy nauczyciela w polskiej szkole w środkach komunikacji społecznej online ; Oblicza brandingu ; Publikacje Wydawnictwa Naukowego SCRIPTORIUM, wydane w latach: 2010-2012
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozczarowani, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i niedługo będą najliczniejszą grupą pracowników na świecie. Szefowie staną przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślących podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale na pewno nie będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szefowi wyjątkowy szacunek nie należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Espinoza i Ukleja opisują inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych dyskusji. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości ich pragnienia i cele nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, docenienia i wynagrodzenia". [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 119.
Publikacja zrealizowana przez Instytut Rozwoju Miast i Regionów w ramach projektu: Urban Lab jako pilotażowe narzędzie poprawy jakości życia mieszkańców miast zgodne z ideą smart city (2019-2021) we współpracy z Departamentem Programów Pomocowych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Lab rats : how Silicon Valley made work miserable for the rest of us" 2018.
Na okładce podtytuł: Jak kultura korpo zrobiła z naszej pracy piekło.
Bibliografia, netografia na stronach [311]-332.
Jak managerowie z Doliny Krzemowej uczynili z naszej pracy koszmar Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina? Jak przestać być korposzczurem? Odkrywaj z książką Danego Lyonsa Dan Lyons - autor bestsellerowego „Fakapu” - zagłębia się w korporacyjny świat aby zrozumieć, dlaczego w biurze czujemy się czasem jak w psychologicznym laboratorium i martwimy się o naszą zawodową przyszłość. Odkrywa też korporacje przeciwstawiające się temu trendowi. Okazuje się nawet, że zysk firmy i zadowolenie pracowników nie są celami wzajemnie się wykluczającymi, a drogą do sukcesu nie jest pracoholizm. Dowiedz się jak powinno wyglądać wymarzone miejsce pracy - nie musisz już dłużej być doświadczalnym korposzczurem. [Znak, 2019]
WITAJ W NOWEJ PRACY ; WSTĘP: Zbuduj kaczkę ; Cz. I. UDRĘKA W LABIRYNCIE: 1. Nieszczęśliwi w raju, 2. Nowi magnaci, 3. Zwięzła historia nauk o zarządzaniu (i dlaczego nie należy im ufać), 4. Kto się boi Doliny Krzemowej? ; CZ. II. CZTERY CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE PRZYGNĘBIENIE W MIEJSCU PRACY: 5. Kształtowanie przyszłych kadr (albo: sorry, ale jesteś już stary i najwyższy czas odejść), 6. Pieniądze: "Śmieci z prędkością światła", 7. Niepewność: "Jesteśmy zespołem, nie rodziną", 8. Zmiana: "Jak się żyje w samym środku nieustającego huraganu?", 9. Uprzedmiotowienie: Wyobraź sobie, że jesteś maszyną w maszynie ; Cz. III. SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCZYWISTEGO: 10. Walka o człowieczeństwo pracy, 11. Basecamp: powrót do podstaw, 12. Managed by Q: "Wszyscy sprzątamy", 13. Kapor Capital: świadomi kapitaliści, 14. Ruch na rzecz przedsiębiorczości społecznej ; EPILOG: Czy zebry mogą naprawić to, co popsuły jednorożce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z cyklu seminariów i warsztatów "Wyzwania społeczne i środowiskowe w zarządzaniu rozwojem miast i regionów".
Dotyczy m.in. przestrzeni miejskiej Urban Lab Rzeszów.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy referatach.
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
Wprowadzenie ; Literatura ; CZ. I. Smart cities - wyzwania dla rozwoju miast i regionów: Smart cities - wyzwania dla rozwoju smart cities w Polsce (Dorota Sikora-Fernandez) ; Zrównoważony rozwój i smart city a wyzwania społeczne (Katarzyna Goszcz) ; Czarne łabędzie niezwykle rzadko latały parami - niestety aż do teraz (Mateusz Walewski) ; Smart city Bolesławiec - dobre praktyki (Piotr Roman) ; Zanikające dziedzictwo kulturowe w innowacyjnej strategii rozwoju obszarów wiejskich (Wioletta Knapik) ; BGK wraz z partnerami powołuje Interdyscyplinarne Centrum Innowacji 3W ; Literatura ; CZ. II. Metody zarządzania wdrażaniem koncepcji smart city i rozwoju zrównoważonego: Wykorzystanie Lean Management do wdrażania koncepcji smart city – Lean Smart City (Justyna Maciąg) ; Wykorzystanie narzędzi informatycznych w GOZ (Marcin Mala, Agnieszka Generowicz) ; Rozwój architektury holistycznej dla inteligentnych miast bazującej na architekturze referencyjnej (Jan Werewka) ; Ocena projektów innowacyjnych we wdrażaniu Smart City 3.0 (Ryszard Ćwiertniak, Bartosz Ćwiertniak) ; Robotyzacja procesów jako remedium na aktualne wyzwania rozwoju miast i regionów (Dariusz Mazurek) ; LIFE URBANGREEN - Innowacyjna platforma technologiczna usprawniająca zarządzanie terenami zielonymi w celu lepszej adaptacji miast do zmian klimatu (Piotr Wężyk, Paolo Viskanic, Katarzyna Bajorek-Zydroń, Urszula Cisło-Lesicka) ; Działalność Związku Gmin Dorzecza Wisłoki jako przejaw odpowiedzialności za zrównoważony rozwój regionu (Andrzej Czarnecki) ; Literatura ; CZ. III. Społeczne aspekty transformacji cyfrowej miast: Trudne relacje między sztuczną inteligencją SI a innowacjami społecznymi. O potrzebie zarządzania humanistycznego w miastach wdrażających koncepcję smart city (Agata Morgan) ; Wpływ Smart Public Transport na zrównoważony rozwój w smart city w dobie obecnych wyzwań (Marcin Lewicki) ; Mieszkaniec w centrum uwagi - smart city po warszawsku (Tadeusz Osowski) ; Laboratorium Innowacji Miejskich - rola przestrzeni miejskiej Urban Lab Rzeszów w życiu miasta (Małgorzata Michalska) ; Kształtowanie relacji z mieszkańcami jako istotny element koncepcji smart city (Aneta Oleksy-Gębczyk, Katarzyna Peter-Bombik) ola NGO's w procesie zarządzania zmianą, jaką jest tworzenie smart city dla mieszkańców i środowiska (Patryk Komisarczyk) ; Literatura ; Zakończenie ; Literatura ; Załącznik nr 1: Zestawienie programów konferencji, seminariów i warsztatów, organizowanych w ramach cyklu spotkań „Wyzwania społeczne i środowiskowe w zarządzaniu rozwojem miast i regionów”, w okresie 21.10.2021-27.06.2022 ; Załącznik nr 2: Wybrane zdjęcia dokumentujące spotkania (konferencje, seminaria i warsztaty) nieformalnej grupy krakowskich uczelni, jednostek samorządu terytorialnego, organizacji sektora gospodarczego i pozarządowego, w okresie od października 2021 do czerwca 2022.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
R. I. KIERUNKI ROZWOJU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I SEKTORA POZARZĄDOWEGO - Joanna Schmidt: 1. Przemiany sektora pozarządowego w Polsce po 1989 roku ; 2. Profesjonalizacja w kontekście przemian sektora pozarządowego ; 3. Rozwój organizacji pozarządowej - współczesne dylematy ; 4. Rozwój a profesjonalizacja organizacji pozarządowych w Polsce - wyniki badań ; R. II. KULTURA ORGANIZACYJNA ORGANIZACJI NON-PROFIT I JEJ WYMIAR INNOWACYJNOŚCI - Joanna Schmidt, Agnieszka Ziomek: 1. Kultura organizacyjna NGO ; 2. Kultura organizacyjna organizacji pozarządowych według Scheina ; 3. Uwarunkowania kultury innowacyjnej w organizacjach pozarządowych w Polsce ; 4. Porównanie cech kultury organizacyjnej NGO i jej wymiaru innowacyjności w badanych organizacjach pozarządowych ; R. III. FINANSOWE UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Paweł Mikołajczak: 1. Dylematy finansowania działalności NGO ; 2. Znaczenie dywersyfikacji źródeł przychodów w zrównoważonym rozwoju NGO ;3. Komercjalizacja NGO - szanse i krytyka: Komercjalizacja NGO a misja społeczna ; Komercjalizacja NGO versus misja społeczna – krytyka ; Promisyjny charakter komercjalizacji NGO ; 4. Finansowanie i majątek NGO - wyniki badania ; R. IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Aldona Andrzejczak: 1. Zmiany w podejściu do traktowania pracowników w organizacjach ; 2. Specyfika kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych ; 3. Podstawowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi i ich trendy rozwojowe ; 4. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach pozarządowych - wyniki badania: Pozyskiwanie kandydatów do pracy ; Ocena pracy i zaangażowania ; Szkolenie i rozwój zasobów ludzkich ; Systemy motywacyjne w badanych organizacjach ; R. V. ROZWÓJ KOMPETENCJI WOLONTARIUSZY W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Magdalena Głowacka: 1. Wolontariat w Polsce ; 2. Zarządzanie kompetencjami wolontariuszy w NGO ; 3. Kierunki rozwoju wolontariatu ; 4. Sposoby wsparcia rozwoju kompetencji wolontariuszy - wyniki badania ; R. VI. MIĘDZYSEKTOROWE RELACJE ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Joanna Wiśniewska-Paluszak: 1. Charakterystyka relacji międzysektorowych ; 2. Typy relacji i renty relacyjne organizacji pozarządowych ; 3. Następstwa relacji organizacji pozarządowych z biznesem ; 4. Relacje z biznesem w świetle opinii kadry zarządzającej organizacjami pozarządowymi - wyniki badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108416 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-968 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108418 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej