Kampania wyborcza parlamentarna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Borowiec Piotr
(1)
Boćkowska Aleksandra (1973- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Kułakowska Małgorzata (politologia)
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Ścigaj Paweł (1979- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Kampania wyborcza parlamentarna
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Można wybierać : 4 czerwca 1989 / Aleksandra Boćkowska. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2019. - 285, [2] strony ; 22 strony.
(Reportaż)
Bibliografia na stronach 265-271.
Reporterska opowieść o 4 czerwca 1989 roku - o dniu pierwszych częściowo wolnych wyborów parlamentarnych z perspektywy niedużych miast i drobnych spraw. O codzienności. O miesiącach tuż przed wyborami i tuż po wyborach. O problemach, z którymi borykali się Polacy w 1989 roku - zapaści gospodarczej, fatalnym zaopatrzeniu, rosnących cenach. O oczekiwaniach i nadziejach. O wielkiej zmianie, ale też o tym, że kiedy działa się Historia, ludzie byli zajęci sobą - zakochiwali się, urządzali mieszkania, martwili o pracę i pieniądze, szykowali do występu na festiwalu. O ludziach, którzy się angażowali, uczestniczyli w kampanii albo chociaż z przekonaniem głosowali, o tych, którzy się bali, i o tych, którzy pozostali obojętni. O weryfikacji pojęć "wszyscy" i "nikt" - dobrze znana historia rozpisana na głosy zwykłych ludzi brzmi nieco inaczej niż w podręcznikach. O pamięci, a właściwie jej zawodności. I wreszcie o polityce, bo w końcu polityką się żyło, czy się tego chciało, czy nie. Ale o tym opowiadają lokalni działacze Solidarności i członkowie PZPR patrzący na Warszawę z dystansu. To książka, która nie pomijając pierwszoplanowych aktorów politycznego przełomu, oddaje głos głównie statystom. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-94(438).083 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744)
Bibliogr. przy rozdz.
I. Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje ; II. Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku ; III. Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki ; IV. Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie ; V. Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku ; VI. Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej ; VII. Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku ; VIII. Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku ; IX. Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [495]-515, netogr. s. 515-554.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków na działalność upowszechniającą naukę Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych oraz środków Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych.
Streszcz. w jęz. ang.
Polacy 2015. Wybrane postawy polskiego społeczeństwa w roku wyborów prezydenckich i parlamentarnych ; Innowacyjność w strategiach wyborczych kandydatów na prezydenta w 2015 roku. Oferta wyborcza, finansowanie kampanii internetowej, komunikacja w sieci ; Wykorzystanie przeszłości w roszczeniach władczych kandydatów w kampanii prezydenckiej 2015 roku ; Patriotyzm, polskość w dyskursie politycznym kampanii prezydenckiej 2015 roku ; Analiza działań marketingowych poszczególnych kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku - Magdalena Ogórek ; Polub, udostępniaj i komentuj‘. Analiza kampanii politycznej na Facebooku na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2015 roku ; @PotrafiszPolsko czy @PolskaOdNowa? Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz - prezydenci z Twittera ; Analiza języka perswazji używanego przez liderów wybranych partii politycznych podczas kampanii wyborczej przed wyborami parlamentarnymi w 2015 roku ; Internet jako element strategii wizerunkowej i narzędzie komunikacji z wyborca przed wyborami parlamentarnymi 2015 roku ; Problematyka bezpieczeństwa wewnętrznego poruszana podczas kampanii parlamentarnej w 2015 roku ; Lewica wobec wyborów. Analiza strategii wyborczych na tle aktualnych problemów lewicy w Europie ; Sondaże przedwyborcze w kampanii parlamentarnej 2015 roku ; Reprezentanci polityczni - reprezentanci handlowi ; Wzorce rywalizacji politycznej w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Postpolityka a rywalizacja polityczna w 2015 roku ; Wybory 2015 - dwie kampanie i dwa populizmy ; Lęk i niepokój jako elementy politycznych strategii komunikacyjnych. Analiza kampanii prezydenckiej i parlamentarnej 2015 roku ; "Jestem na froncie walki z systemem od wielu lat. I będę walczył do końca". Styl paranoiczny w retoryce wyborczej Pawła Kukiza ; Celebrytyzacja polityki w czasie kampanii 2015 roku ; Celebrytyzacj a telewizyjnych audycji wyborczych w kampanii prezydenckiej i parlamentarnej 2015 roku ; Znacząca nieobecność? Katastrofa smoleńska w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Polityka zagraniczna w kampaniach wyborczych 2015 roku ; Polityka wobec Rosji w kampaniach wyborczych głównych sił politycznych w Polsce w 2015 roku ; O niestosowności w politycznej komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej