Reklama telewizyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hofman Iwona
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazur Marek
(1)
Olak Antoni
(1)
Pankhurst Kate
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Webb Holly
(1)
Webb Holly. Mój niesforny szczeniak
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Reklama telewizyjna
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej ; Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej ; Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej ; Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej ; Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254 s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2113)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-299.
Streszcz. w jęz. ang.
PODSTAWOWE ASPEKTY PROCESU KOMUNIKOWANIA: Ogólne definicje i znaczenie procesu komunikacyjnego ; Rynkowy wyraz procesu komunikacji ; BIZNESOWY I SPOŁECZNY KONTEKST KOMUNIKOWAIA: Proces komunikacji w ujęciu ekonomicznym i zarządczym ; Komunikowanie w ujęciu psychologicznym i społecznym ; MODELE PROCESU KOMUNIKOWANIA: Istota modelowania procesu komunikacyjnego ; Klasyfikacja modeli procesu komunikacyjnego ; Nowatorstwo mediów i wzorców procesu komunikacyjnego ; ZASTOSOWANIE TREŚCI NIEWERBALNEJ I JEJ WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ: Problemy wokół definicji komunikacji niewerbalnej ; Początki działalności badawczej w zakresie komunikacji niewerbalnej ; Rozwój badań nad komunikacją niewerbalną u schyłku XX wieku ; Komunikacja niewerbalna w relacjach międzyludzkich ; Zdolności człowieka do emisji i odbioru sygnałów niewerbalnych ; REKLAMA W PROCESIE KOMUNIKACYJNYM: Ogólna historia reklamy a początki komunikatów niewerbalnych ; Rozwój mediów i treści niewerbalnej w reklamie ; Oddziaływanie przekazu reklamowego na społeczeństwo ; Charakterystyka reklamy telewizyjnej ; Badania w zakresie reklamy ; WPŁYW STOSOWANIA NIEWERBALIZMÓW NA ŚWIADOMOŚĆ ODBIORCÓW TELEWIZYJNYCH PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH: Zastosowanie niewerbalizmów w reklamie ; Intencjonalność niewerbalizmów w filmach reklamowych ; Stosunek audytorium do emisji reklamy telewizyjnej ; Praktyczne wykorzystanie niewerbalizmów w reklamie telewizyjnej ; Wpływ niewerbalnych treści na odbiór przekazu w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-144. Netografia s. 144.
Streszcz. ang.
I. TELEWIZJA I INTERNET W ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Współczesne zagrożenia. Internet w dobie globalizacji. 2. Bezpieczeństwo i zagrożenia społeczne. Rola telewizji i Internetu w życiu młodzieży. 3. Mass media i ich wpływ na agresywne zachowania dzieci. 4. Nowoczesne technologie komunikacyjne i ich destrukcyjny wpływ na dzieci i młodzież. II. ZAGROŻENIA MŁODZIEŻY WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE - CYBERPRZEMOC: 1. Cyberprzemoc w świetle literatury. 2. Szkolny system zapobiegania i reagowania na cyberprzemoc. 3. Zapobieganie, profilaktyka "Stop cyberprzemocy" 4. Prawna ochrona dzieci przed cyberprzemocą. III. DBi.pl JAKO PROFILAKTYKA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA ZAGROŻENIOM SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH W SIECI: 1. Informacje i dane dotyczące inicjatywy Akcji DBI.pl. 2. Sposoby przeciwdziałania zagrożeniom internetowym. 3. Ankieta ewaluacyjna zajęć "W Sieci".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [256]-284.
Telewizyjna reklama polityczna ; Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych w latach 2001-2007 ; Prezentacja platform personalnych produktów politycznych ; Prezentacja platformy programowej produktów politycznych ; Telewizyjne negatywne kampanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mój niesforny szczeniak / Holly Webb)
Tytuł oryginału: "Rascal the star" 2012.
Z cyklu "Mój niesforny szczeniak".
Jack Russell terier: mały pies, WIELKI charakter! Chociaż te małe, żwawe psy wyhodowano jako rasę myśliwską, świetnie nadają się też na domowych ulubieńców. Są bardzo odważne i wierne, a przede wszystkim pragną być w centrum uwagi! Można je tresować i uczyć różnych sztuczek. Przekonasz się, że Twój pupil umie skakać wyżej niż dwa razy większe psy! Te psy są też bardzo wesołe, więc nigdy nie można się z nimi nudzić. Gdy Ela nadaje szczeniakowi imię Urwis, nie zdaje sobie sprawy, że trafiła w sedno - gdzie tylko pojawia się Urwis, zaczynają się kłopoty... Ela jest zachwycona, gdy jej przyjaciółka wygrywa casting na udział w reklamie telewizyjnej. Duży problem pojawia się wtedy, gdy Lucynka dowiaduje się, że ma wystąpić w reklamie karmy dla psów, bo bardzo się ich boi. Ela i Urwis chcą jej pomóc, by oswoiła się z psami. Jednak Urwis, to gwarancja niekończących się kłopotów… [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej