Reklama prasowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Perczak Judyta Ewa
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Dubiel Paweł
(1)
Grabowska Magdalena (językoznawstwo)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Przybysz-Stawska Magdalena (1974- )
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Reklama prasowa
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Życie Warszawy (czasop.)
(2)
Temat: czas
1989-
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wiedzy o Prasie. Seria B ; 7)
Bibliogr. s. [207]-211.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [123]-127.
I. ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: METAFORA - AMALGAMAT ľ REKLAMA: 1. Koncepcja metafory pojęciowej: Wstępne założenia ; Funkcja systematyzująca metafory ; Wyidealizowany model kognitywny (Idealised Cognitive Model-ICM) ; Projekcja metaforyczna ; Zjawisko amalgamacji dziedziny źródłowej i docelowej ; Schematy wyobrażeniowe ; Inwariancja ; Typologia metafor pojęciowych: Metafory ontologiczne, strukturalne, orientacyjne i wyobrażeniowe ; Metafora prymarna i złożona ; Metafora konwencjonalna i nowa ; Metafora poetycka ; Metafory rodzajowe i szczegółowe ; Metafora obrazowa/wizualna (Pictorial/visual Metaphor) ; Metonimia pojęciowa ; Najważniejsze tezy kognitywnej teorii metafory ; Krótki przegląd prekursorów koncepcji metafory pojęciowej ; 2. Koncepcja amalgamacji pojęciowej: Jak powstaje myśl ; Przestrzenie mentalne według Gillesa Fauconniera ; Amalgamacja formalna ; Teoria integracji pojęciowej (Conceptual Blend Theory) ; Zagadka o Mnichu Buddyjskim ; Elementy składowe procesu amalgamacji ; Inne przykłady amalgamacji według Fauconniera i Turnera ; 3. Metafora pojęciowa i/czy amalgamat ; 4. Reklama jako komunikat: Wstępne uwagi ; Co to jest reklama? ; Elementy przekazu reklamowego ; Specyfika komunikatu reklamowego ; Obraz i słowo w reklamie ; Kreatywność przekazu reklamowego w świetle metaforyzacji i amalgamacji pojęciowej ; Reklama z punktu widzenia psychologii społecznej ; II. ANALIZA WYBRANYCH KOMUNIKATÓW REKLAMOWYCH: 1. Metafora w reklamie prasowej ; 2. Amalgamat w reklamie prasowej ; 3. Metaforyczny amalgamat w reklamie prasowej ; 4. Wnioski z analizy wybranych reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [231]-238.
I. Reklama jako medium komunikacji masowej ; II. Obszary i mechanizmy percepcji reklamy w wymiarze psychologicznym ; III. Teoria krytyczna i interakcjonizm symboliczny podstawą teoretyczną pracy ; IV. Ukryte przesłania reklamy ; V. Badani uczniowie o reklamie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254 s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2113)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Załączniki s. 345-364.
Bibliogr. s. 327-342. Indeks.
Strescz. w jęz. ang.
CZ. I TEORIE GUSTU ESTETYCZNEGO PODEJŚCIE KULTUROWE I EWOLUCJONISTYCZNE: R. 1 Gust, kompetencja, kapitał kulturowy. Kulturowy paradygmat recepcji kultury i sztuki ; R. 2 Biofilia, sukces reprodukcyjny i uniwersalia estetyczne. Ewolucjonistyczna tradycja badania gustu estetycznego ; R. 3 O konstrukcji, funkcjach i sposobach inspiracji wyników analizy treści, badań porównawczych i wywiadów eksperckich ; CZ. II O CZYM MÓWIĄ REKLAMY? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: R. 4 kapitał kulturowy odbiorcy a konstrukcja reklamy prasowej na początku XXI wieku. Wyniki analizy i treści ; R. 5 Natura w polskiej reklamie prasowej na początku xxi wieku. Hipotezy ewolucjonistyczne w świetle wyników analizy treści ; CZ. III O CZYM MÓWIĄ ODBIORCY REKLAMY? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: R. 6 Percepcja reklam wśród studentów polskich i amerykańskich. Wyniki badania porównawczego ; R. 7 Percepcja reklam wśród trzech pokoleń Polaków. Wyniki drugiego badania porównawczego ; CZ. IV O CZYM MÓWIĄ TWÓRCY REKLAM? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: r. 8 Okiem eksperta. Estetyczne wybory pracowników agencji reklamowych oraz strategia użycia "symbolizmu kulturowego" i "symbolizmu naturalnego" ; R. 9 Czy można być komercyjnym artystą? Dylematy pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-323.
1. Nowe zadania prasy ; 2. Budowa nowego systemu prasy ; 3. Cenzura ; 4. Nacjonalizacja ; 5. Dziennikarze ; 6. Typologia prasy. I. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: 1. Początki reklamy socjalistycznej ; 2. System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; 3. Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; 4. Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; 5. Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; 6. Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; 7. Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. II. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: 1. Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; 2. Reklama w witrynach sklepowych ; 3. Reklama kinowa ; 4. Reklama radiowa i telewizyjna ; 5. Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; 6. Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; 7. Formy reklamy prasowej ; 8. Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. III. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : 1. Metodologia ; 2. Nadawcy reklamy ; 3. Przedmiot reklamy ; 4. Charakter reklamy ; 5. Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; 6. Sposób prezentacji treści ; 7. Szata graficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-323.
Nowe zadania prasy ; Budowa nowego systemu prasy ; Cenzura ; Nacjonalizacja ; Dziennikarze ; Typologia prasy. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: Początki reklamy socjalistycznej ; System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; Reklama w witrynach sklepowych ; Reklama kinowa ; Reklama radiowa i telewizyjna ; Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; Formy reklamy prasowej ; Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : Metodologia ; Nadawcy reklamy ; Przedmiot reklamy ; Charakter reklamy ; Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; Sposób prezentacji treści ; Szata graficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94810 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. s. [236]-238.
Zarys dziejów reklamy książki w prasie ; Promocja książki na łamach "Gazety o Książkach" ; Promocja książki na łamach "Rzeczypospolitej i Książek" ; Promocja książki na łamach "Życia z Książkami" ; Wspólny kanon zalecanych tekstów czy suma przypadkowych wyborów? Analiza porównawcza omówionych dodatków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92720 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej