Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(51)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Catmull Edwin E
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chapman Gary D. (1938- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chow Anne
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fuller Pamela
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorber Robert
(1)
Luecke Richard
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Mażul Ewa
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Murphy Mark
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Roberts Philippa (1966- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sorensen Herb
(1)
Stamateas Bernardo
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Studziński Adam
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
White Paul E. (1957- )
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zajączkowski Ryszard (1961- )
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Reklama
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przywództwo
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Sukces
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Psychologia pracy
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Psychologia
(4)
Public relations
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Twórczość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Badania marketingowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja
(2)
Osobowość
(2)
Pixar
(2)
Polityka
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Spożycie
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Turystyka
(2)
Uprzedzenia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zakupy
(2)
Znak towarowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ambient
(1)
Audiomarketing
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Dezinformacja
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekologia człowieka
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Euroregiony
(1)
Ewolucja
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geopolityka
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Arktyka (region)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(9)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Blogi
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Psychologia
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. "Lider wystarczająco dobry" łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie. W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo. Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach! [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 21 min. 46 s.
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first. 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike'a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1101/005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first : 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Mecz wygrywa się w szatni!" to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy - czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy - skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. "Mecz wygrywa się w szatni!" to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. [http://www.mtbiznes.pl/b2073-mecz-wygrywa-sie-w-szatni.htm, dostęp 14.10.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi. Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Jak działa rosyjska propaganda i „soft war” towarzysząca napaści na Ukrainę? Jak stworzyć teorię spiskową i zmienić w zaraźliwy wirus? Jak za pomocą dezinformacji szczuć społeczeństwo przeciwko osobom LGBT? Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji. „Dezinformatorzy niszczą państwa zachodnie właśnie dlatego, że uderzają w ich podstawy. Jeśli chcemy żyć w spokojnym, stabilnym kraju, musimy zawalczyć o prawdę”, takim poważnym apelem kończy się "Efekt niszczący". [Agora, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111494, A-111554 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; [tłumaczenie Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (12 godz. 29 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 12 godz. 29 min. 34 s.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1336/005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w oprawie miękkiej, dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 386, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". KULTURA KREATYWNOŚCI. Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. [http://www.mtbiznes.pl/b2377-kreatywnosc-s-a.htm, dostęp 29.09.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych. Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-968 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muzyka na peryferiach uwagi : od musique d'ameublement do audiomarketingu / Sylwia Makomaska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 363 strony : ilustracje (w tym kolorowe), nuty, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [317]-338. Indeks.
1. EFEKT "TAPETY AKUSTYCZNEJ" JAKO STRATEGIA NADAWCY: 1.1. Pomiędzy słuchaniem a słyszeniem - typologia bodźców słuchowych a rodzaje i cechy uwagi, 1.2. Odbiór muzyki w perspektywie modelu "wzajemnych zależności", 1.3. Droga do efektu "tapety akustycznej", 1.4. Wokół strategii inżynierii akustycznej: 1.4.1. Model społecznego wzmocnienia muzyki (Brown 2006), 1.4.2. Model szans rozpracowania przekazu (Cacioppo i Petty 1981) ; 2. ERIK SATIE I KONCEPCJA MUSIQUE D'AMEUBLEMENT - OD TEORII DO PRAKTYKI: 2.1. Wprowadzenie, 2.2. Musique d’ameublement - w poszukiwaniu źródeł inspiracji, 2.3. Musique d’ameublement w praktyce: 2.3.1. Tapisserie en fer forgé i Carrelage phonique (1917), 2.3.2. Wokół Sons industriels (1920), 2.3.3. Tenture de cabinet préfectoral (1923), 2.4. Musique d’ameublement jako "tapeta akustyczna", 2.5. Podsumowanie ; 3. MUZAK I "NAUKOWA" KONCEPCJA PROGRAMOWANIA MUZYKI (TŁA): 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Firma Muzak - geneza i rozwój, 3.2.1. Wpływ koncepcji "naukowego zarządzania" i psychologii przemysłowej, 3.3. Stimulus Progression - pomiędzy teorią a praktyką, 3.4. Podsumowanie ; 4. MUZAK W WERSJI AVANT-GARDE - BRIAN ENO I MUZYKA AMBIENT: 4.1. Wprowadzenie, 4.2. Muzyka ambient - główne założenia i źródła inspiracji, 4.3. Wokół Music for Airports (1978), 4.4. Podsumowanie ; 5. AUDIOMARKETING - TEORIA, BADANIA, PRAKTYKA: 5.1. Wprowadzenie, 5.2. Audiomarketing w perspektywie teorii marketingu: 5.2.1. Philip Kotler (1973–1974) i koncepcja atmosferyki, 5.2.2. Mary Jo Bitner (1992) i koncepcja przestrzeni usługowej, 5.2.3. Marketing doświadczeń i marketing sensoryczny, 5.3. Wpływ muzyki na reakcje konsumentów w miejscu sprzedaży - od kierowanej stymulacji do krosmodalnych doświadczeń. Przegląd wybranych badań, 5.4. Audiomarketing w praktyce na przykładzie działalności firmy IMS S.A., 5.5. Koncepcja "(współ)dzielonego znaczenia" w strategii audiomarketingu ; 6. MUSICSCAPE WSPÓŁCZESNEGO CENTRUM HANDLOWEGO - BADANIA WŁASNE: 6.1. Wprowadzenie, 6.2. Metoda badań, charakterystyka obiektów handlowych i uczestników badań, 6.3. Muzyka (tła) jako "forma architektury" - perspektywa słuchacza/"tajemniczego klienta": 6.3.1. Przykładowe poziomy analizy - od dżingla do stref akustycznych, 6.3.2. (Pozorna) cisza w centrum handlowym - strategia czy przypadek?, 6.3.3. Zjawiska schizofonii i kakofonii, 6.4. Musicscape jako element pozytywnego bądź negatywnego doświadczenia z miejsca sprzedaży, 6.4.1. Musicscape a efekt dążenia, 6.4.2. Musicscape a efekt unikania, 6.5. Odbiorca wobec musicscape’u - typologia postaw. Od habituacji do buntu: 6.5.1. Habituacja, 6.5.2. Postawa pozytywna i niejednolita, 6.5.3. Od krytycyzmu do buntu, 6.5.4. Nietypowe postawy: odbiorca/kompozytor i odbiorca/pracownik, 6.6. Dyskusja ; ANEKS 1. Szczegółowy wykaz najważniejszych albumów demonstracyjnych wydanych przez Muzak Corporation w latach 1969-1984 ; ANEKS 2. Wykaz cytowanych utworów muzycznych wraz z adresami URL (dostęp 14.11.2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Dariusz Grzybek - Nowy Lockeański argument na rzecz socjalizmu: kontraktualizm w świetle teorii ekonomicznej ; Leszek Klukowski - Problemy zadłużenia publicznego Polski na tle krajów Unii Europejskiej ; Roman Garbiec - Finansowe aspekty rozwoju zintegrowanego publicznego systemu ubezpieczeń społecznych w Polsce ; Elżbieta Skrzypek, Adam Skrzypek - Integracja jako determinanta wzrostu gospodarczego i doskonalenia zarządzania ; Maria Zuba-Ciszewska - Rola przemysłu spożywczego w gospodarce Polski ; Leszek Kwieciński - Sieci jednostek naukowo-badawczych jako istotny element w polityce innowacyjnej państwa. Przykład polskiej Sieci Badawczej Łukasiewicz ; Jan Trąbka - Ewolucja i rola pojęcia "treść" (ang. content) w społeczeństwie opartym o informację i wiedzę ; Jurij Renkas - Teoria kapitału ludzkiego a minimalne wynagrodzenia w wybranych krajach Trójmorza ; Iwona Jażewicz - Zasoby kapitału ludzkiego w Polsce północnej ; Agata Surówka - Zróżnicowanie kapitału ludzkiego w województwach Polski w świetle badań własnych ; Joanna Szafran - Możliwości i ograniczenia stosowania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze edukacji w Polsce ; Zofia Wyszkowska - Ocena stopnia gotowości pacjentów do współpłacenia za świadczenia opieki zdrowotnej ; Marek Motyka, Joanna Krzyżak - Przywiązanie organizacyjne a poziom zaspokojenia potrzeb psychospołecznych pracowników ; Zofia Chyra-Rolicz - Rola lidera społecznego w tworzeniu lepszej jakości życia ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Bezpieczeństwo w społeczności lokalnej w kontekście przejawów demoralizacji nieletnich ; Sławomir Zawisza, Piotr Prus, Monika Ptaszyńska - Udział funduszy Unii Europejskiej w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie gminy Brześć Kujawski ; Aleksandra Zienkiewicz - Znaczenie organizacji pozarządowych w popularyzacji dziedzictwa kulturowego i turystyki na terenie etnoregionu kaszubskiego ; Janina Szewczyk, Monika Jaworska, Łukasz Kosno, Tomasz Wojewodzic - Czynniki lokalne różnicujące natężenie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich ; Dariusz Karaś - Geopolityczne uwarunkowania rywalizacji o zasoby Arktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.64 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej