Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Homa Dominik
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sorensen Herb
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(29)
Marketing
(16)
Reklama
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Znak towarowy
(5)
Innowacje
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Rynek
(3)
Zachowanie
(3)
Ceny
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencja
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Spółki
(2)
Turystyka
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Content marketing
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Digitalizacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Euroregiony
(1)
Ewolucja
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konstruktywizm społeczny
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Labortest
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Macierze
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda DEA
(1)
Miasta
(1)
Mleczarstwo
(1)
Motywacja
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Audycje radiowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [293]-320.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Ekologiczne zachowania nabywców i ich konsekwencje dla marketingu: 1. Geneza i rozwój marketingu ekologicznego ; 2. Rozwój teorii zachowań nabywców ; 3. Pojęcie i zakres zachowań nabywców ; 4. Zmiany w zachowaniach nabywców ; 5. Ewolucja ekologicznych zachowań nabywców ; 6. Badania nad ekologicznymi zachowaniami nabywców ; 7. W kierunku marketingu zrównoważonego ; R. II. Koncepcja produktu ekologicznego: 1. Istota i zakres pojęcia "produkt ekologiczny" ; 2. Produkt ekologiczny w ujęciu marketingowym ; 3. Oznaczenia ekologiczne produktów i ich funkcje dla nabywcy ; 4. Główne rodzaje produktów ekologicznych ; 5. Rozwój rynku produktów ekologicznych ; R. III. Determinanty zachowań nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Wartości a zachowanie nabywcy wobec produktów ekologicznych ; 3. Indywidualna świadomość ekologiczna nabywcy ; 4. Czynniki demograficzne ; 5. Czynniki o charakterze psychologicznym ; 6. Czynniki społeczno-kulturowe ; 7. Czynniki marketingowe i ekonomiczne ; R. IV. Relacje między postawą a zachowaniem nabywców: 1. Istota i wymiary postaw ; 2. Postawy w modelach zachowań nabywców ; 3. Zgodność postaw i zachowań nabywców ; 4. Pomiar postaw nabywców ; R.V. Rozbieżność między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Istota rozbieżności między postawami a zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych ; 2. Źródła rozbieżności między postawami wobec produktów ekologicznych a zachowaniami zakupowymi: Asymetria informacji ; Niski poziom wiedzy ; Konflikt wartości ; Brak akceptacji wyższych cen ; Brak zaufania ; Niski poziom działań marketingowych ; 3. Rozwój teorii wyjaśniających rozbieżność między postawami a zachowaniami ekologicznymi ; 4. Modele wyjaśniające rozbieżność między postawami a zakupem produktów ekologicznych ; 5. Teoria uzasadnionego działania M. Fishbeina i I. Ajzena oraz teoria planowanego zachowania I. Ajzena ; R.VI. Metodyka badań własnych nad zachowaniami nabywców wobec produktów ekologicznych: 1. Problem badawczy, cele i hipotezy badawcze ; 2. Uzasadnienie zastosowania teorii planowanego zachowania ; 3. Zmienne w modelu TPB ; 4. Zastosowane metody badawcze ; 5. Pomiar i operacjonalizacja zmiennych ; 6. Opis badanych obiektów ; R. VII. Analiza i interpretacja wyników badań własnych: 1. Postawy wobec zakupu produktów ekologicznych ; 2. Częstość i motywy zakupu produktów ekologicznych ; 3. Czynniki różnicujące postawy i zachowania wobec produktów ekologicznych ; 4. Czynniki warunkujące i ograniczające zakup produktów ekologicznych ; 5. Atrybuty prośrodowiskowe produktu i ich rola w procesie zakupu ; 6. Możliwości rozwoju zachowań nabywczych wobec produktów ekologicznych - weryfikacja założeń modelu ; 7. Typologia nabywców na rynku produktów ekologicznych ; 8. Dyskusja wyników badania ; R. 8. Wnioski, rekomendacje, ograniczenia i kierunki przyszłych badań: Wnioski o charakterze teoretycznym ; 2. Wnioski o charakterze praktycznym i rekomendacje dla marketingu ; 3. Ograniczenia i kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110613 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Prószyński i S-ka.
Polecane lektury i filmy s. 370-373. Indeks.
1. Darwin w galerii handlowej; 2. Geniusz marketingu; 3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze; 4. Stymulacja umysłu; 5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu; 6. Atrakcyjność na pokaz; 7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność; 8. Branding ciał i marketing umysłów; 9. Sześcioczynnikowy model osobowości; 10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców; 11. Inteligencja ogólna; 12. Otwartość; 13. Sumienność; 14. Ugodowość; 15. Dusza centryfugalna; 16. Wola autoprezentacji; 17. Zalegalizować wolność; Ćwiczenia dla czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach [431]-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013.
R. I. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów: 1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych ; 2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów ; 3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość ; 4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru ; R. II. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach: 1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach ; 2. Rodzaje badań marketingowych - czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta ; 3. Nowe nurty w badaniach marketingowych ; R. III. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania: 1. Spostrzeganie i uwaga ; 2. Samochód Jamesa Bonda - product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach ; 3. Guerilla marketing, ambient media - zaskakiwanie konsumenta ; 4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach - nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu ; 5. Niewidzialne lub niezauważalne - bodźce utajone ; 6. Próg różnicy w spostrzeganiu - co konsument powinien zauważyć, a czego nie ; 7. Kategorie w głowach konsumentów ; R. IV. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów: 1. Produkty, sklepy, reklamy - źródła wiedzy konsumentów ; 2. "Wiem" i "wiem, że wiem" - wiedza obiektywna i subiektywna ; 3. Zewnętrzne źródła informacji ; 4. Pamięć - wewnętrzne źródło informacji ; 5. Zawodna pamięć konsumenta ; 6. Drogi, znany, francuski - wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów ; R. V. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich: 1. Testy produktów-czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje ; 2. Badania cenowe - "negocjacje percepcyjne" między producentem a konsumentem ; 3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek - badania nazw i opakowań ; 4. Badania satysfakcji klienta ; 5. Badania semiotyczne - w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych ; R. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów: 1. Czym są emocje ; 2. Afekt, emocje, nastroje - różne zjawiska emocjonalne ; 3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych ; 4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka ; 5. Czy emocje potrzebują myślenia - tajniki nieuświadamianego afektu ; 6. "Po prostu muszę to mieć"-zakupy pod wpływem impulsu ; 7. Od miłości do nienawiści - skrajne emocje konsumentów ; 8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji ; R. VII. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów: 1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów ; 2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb ; 3. Nieświadome motywy działania ; 4. Modele motywacji konsumenckiej ; 5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich - Ja versus Inni ; 6. Być podobnym czy się wyróżnić - potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich ; 7. Motywacje o podłożu poznawczym ; R. VIII. Postawy w zachowaniach konsumenckich: 1. Historia badań nad postawami ; 2. Współczesne rozumienie postaw ; 3. Skąd się biorą postawy ; 4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie ; 5. Postawy ambiwalentne i utajone - nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem ; 6. Jak zmieniać postawy - komunikowanie perswazyjne ; 7. Od obojętności po uwielbienie - bieguny konsumenckiego zaangażowania ; 8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów ; R. IX. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów: 1. Badania postaw i badania segmentacyjne ; 2. Jakościowe badania potrzeb i wartości ; 3. Badania marki ; 4. Badania reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej