Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Homa Dominik
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sorensen Herb
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(29)
Marketing
(16)
Reklama
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Znak towarowy
(5)
Innowacje
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Rynek
(3)
Zachowanie
(3)
Ceny
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencja
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Spółki
(2)
Turystyka
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Content marketing
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Digitalizacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Euroregiony
(1)
Ewolucja
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konstruktywizm społeczny
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Labortest
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Macierze
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda DEA
(1)
Miasta
(1)
Mleczarstwo
(1)
Motywacja
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Audycje radiowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webografia s. [237]. Indeks.
1. Ukryta cena tego, co kupujemy ; 2. "Zielone" jest mirażem ; 3. Czego nie wiemy ; 4. Inteligencja ekologiczna ; 5. Nowa matematyka ; 6. Luka informacyjna ; 7. Pełna jawność ; 8. Trajkotanie i wrzenie ; 9. Sprawiedliwie i uczciwie ; 10. Szlachetny cykl ; 11. Chemiczna zupa ; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy ; 13. Trudne pytania ; 14. Nieustanna modernizacja ; 15. Chwila refleksji ; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Sapiens decyduje ; Sapiens czyta i słucha ; Sapiens i inni ; Sapiens czuje ; Sapiens czeka, poluje i myśli o przyszłości ; Sapiens dba o czystość i zdrowie ; Na dobry koniec i jeszcze lepszy początek.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-181.
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [251]-260. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów, właścicieli oraz pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów.
CZ. I. ISTOTA I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota komunikacji marketingowej: Definicja komunikacji marketingowej ; Elementy procesu komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje komunikacji marketingowej: radycyjne funkcje komunikacji marketingowej ; Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej ; 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej ; Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej ; Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej ; 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej ; Zintegrowana komunikacja marketingowa ; 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej ; Reklama ; Sprzedaż osobista ; Promocja sprzedaży ; Public relations ; Sponsorowanie (sponsoring) ; Lokowanie produktu (product placement) ; Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej ; 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku ; Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania ; Specyfika komunikacji marketingowej w usługach ; CZ. II. UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej ; Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej ; Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa ; Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu ; Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa ; Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa ; 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej ; Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa ; Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa ; Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa ; Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa ; Postawy odbiorców wobec źródeł informacji ; 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców ; Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową ; Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej ; 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej ; Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy ; Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych ; Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu ; Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży ; Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych ; Uwarunkowania prawne lokowania produktów ; 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej ; Nowe media - pojęcie i specyfika ; Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej ; CZĘŚĆ III. EFEKTY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej: Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej ; Ukierunkowanie komunikacji marketingowej ; Projektowanie celów komunikacji marketingowej ; Wybór treści, formy i źródła komunikatu ; Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów ; Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem ; 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej ; Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej ; 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej) ; Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej ; Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej ; Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej ; Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej ; Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111293 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej