Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(83)
Forma i typ
Książki
(62)
Czasopisma
(21)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(90)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(24)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(65)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(22)
Fedan Roman (1937- )
(3)
Wojciechowska Maja
(3)
Woźniak Leszek (1955- )
(3)
Łunarski Jerzy
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Foster Richard N
(2)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(2)
Hall Hanna
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Pomykalski Andrzej
(2)
Sarama Maria
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Badora Aleksandra
(1)
Baj Beata
(1)
Caban Wiesław (1928- )
(1)
Casnocha Ben
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Depa Jakub
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Fisk Peter
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Głatki Michał
(1)
Hales Colin F
(1)
Hoffman Reid
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Józefiak Cezary (1932-2007)
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Klebahn Perry
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Jan (1955- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kłopotek Anna
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Luecke Richard
(1)
Mach Maria
(1)
Mach Maria (tłumacz)
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Magniszewski Marek
(1)
March James G. (1928- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Mruk Henryk
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Mujżel Jan (1923-2006)
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Ohimor Joseph (ekonomia)
(1)
Okoń-Horodyńska Ewa
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietrasiński Zbigniew (1926- )
(1)
Pikos Anna
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pudło Piotr (psychologia)
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Simon Herbert A
(1)
Smoleń Marek
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Strojny Jacek
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(78)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(4)
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(78)
Przedsiębiorstwo
(27)
Zarządzanie
(27)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(16)
Rozwój regionalny
(16)
Wzrost gospodarczy
(16)
Nierówności społeczne
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Gospodarka
(12)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Klastry (ekonomia)
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Budżety rodzinne
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Polityka gospodarcza
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Inwestycje zagraniczne
(8)
Marketing
(8)
Praca
(8)
Rynek pracy
(8)
Specjalna strefa ekonomiczna
(8)
Kapitał społeczny
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Rozwój społeczny
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Siła robocza
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Turystyka
(7)
Ekorozwój
(6)
Emerytura
(6)
Energetyka
(6)
Globalizacja
(6)
Kobieta
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Polityka innowacyjna
(6)
Rolnictwo
(6)
Służba zdrowia
(6)
Wiedza
(6)
Współpraca transgraniczna
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Bezrobocie
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Inwestycje
(5)
Jakość życia
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Nauka
(5)
Pieniądz
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polityka podatkowa
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Wykształcenie
(5)
Agroturystyka
(4)
Bibliotekarstwo
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Dostęp do oświaty
(4)
Finanse publiczne
(4)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Gospodarka terenowa
(4)
Gospodarstwo rolne
(4)
Informacja
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Kadry
(4)
Kapitał
(4)
Konkurencja
(4)
Menedżerowie
(4)
Mieszkania
(4)
Motywacja pracy
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacja
(4)
Polityka społeczna
(4)
Pomoc publiczna
(4)
Postęp techniczny
(4)
Rolnicy
(4)
Rynek
(4)
Sektor publiczny
(4)
Spółdzielczość
(4)
Start-up
(4)
Transfer technologii
(4)
Ubóstwo
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Banki
(3)
Banki spółdzielcze
(3)
Bezpieczeństwo
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Euroregiony
(3)
Gaz ziemny
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kryzys finansowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Mężczyzna
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacje
(3)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-0
(20)
2001-
(14)
1989-
(13)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Województwo podkarpackie (1999- )
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Ukraina
(6)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo opolskie (1999- )
(2)
Zachodniopomorskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Indie
(1)
Karpaty
(1)
Kraje OECD
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Pakistan
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Turcja
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Czasopismo naukowe
(6)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(6)
Podręcznik
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Literatura
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Reportaż
(1)
Rysunek
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing on : siła innowacji / redakcja naukowa Hanna Hall. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2017. - 270 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Konrad Henryk Bachanek, Logistyczna koncepcja smart city jako innowacyjne podejście wspierające działania marketingu terytorialnego ; Anetta Barska, Hanna Hall, Rola internetu w zachodnich współczesnych konsumentów ; Marta Baszczyk, Konrad Pilc, Innowacyjne metody logistyczno- marketingowe w obsłudze klienta ; Sabina Bielecka, Piramidy i inne oszustwa na rynku finansowym marketingu wielopoziomowego ; Paulina Bies, Od marketingu do zarządzania relacjami z klientem (CMR) ; Janina Brończak, Wpływ marki i opakowania na decyzje nabywcze konsumentów na przykładzie perfum ; Dominika Chemel, Pomiar i ocena kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a jego wartość rynkowa ; Weronika Chomiuk, Abient Media w promocji firm ubezpieczeniowych ; Rafał Czupryn, Marketing wielopoziomowy - oszustwo czy efektywny model biznesowy nowej generacji? ; Irmina Florek, Innowacyjne płatności mobilne a marketing bankowy ; Katarzyna Kiełbalska, Wykluczenie finansowe a edukacja finansowa ; Alicja Korzeniowska, Specyfika funkcjonowania polskich banków spółdzielczych - analiza działalności inwestycyjnej ; Karolina Kosina, Istota sloganu w przekazie reklamowym ; Natalia Kozik, Beata Markowska, Potrzeby i oczekiwania konsumentów z niepełnosprawnością wzroku w zakresie informacyjności opakowań produktów leczniczych ; Kinga litwin, Telemarketing - specyficzna forma sprzedaży ; Anna Panek, Aplikacja snapchat jako narzędzie marketingu internetowego ; Gabriela Piskadło, Ambient marketing jako niestandardowa forma komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem ; Ewa Puzio, Obsługa klienta z perspektywy marketingu i logistyki oraz jej innowacyjne rozwiązania ; Edyta Rarata, Corporate social responsibility w sektorze bankowym, na przykładzie PKO Banku Polskiego ; Katarzyna Wąsek, Opakowanie - niemy sprzedawca w systemie sprzedaży samoobsługowej ; Agta Węgrzyn, Reklama w mediach społecznościowych na przykładzie portalu instagram ; Aleksander Wyroba, Aleksander Zasadzka, Nowoczesne formy komunikacji z osobami z niepełnosprawnością wzrokową ; Nina Zakrzewska, Marketing w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami / Andrzej Pomykalski. - Warszawa ; Łódź : Wydaw. Naukowe PWN, 2001. - 324, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Streszcz. ang.
Na okł. podtyt.: globalizacja, konkurencja, techno- logia informacyjna
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [223]-234.
Streszcz. w jęz. ang.
1. WIEDZA, JEJ UWARUNKOWANIA I FUNKCJE A WSPÓŁCZESNY WYMIAR INNOWACJI: Wiedza w gospodarce i społeczeństwie ; Istota pojęcia wiedzy a proces zarządzania wiedzą ; Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska ; Modele generowania wiedzy w organizacji. Konwersja wiedzy ; Uwarunkowania procesu zarządzania wiedzą i kierunki jego rozwoju ; Wiedza, zarządzanie wiedzą a sukces organizacji ; Innowacje, proces innowacyjny a zarządzanie wiedzą. 2. NAUKA I WIEDZA W ASPEKCIE FILOZOFICZNYM: Człowiek a świat wartości ; Czynnik ludzki i aktywistyczna koncepcja wiedzy ; Jedność myślenia a wielkość dyscyplin filozoficznych ; Filozofia umysłu i fenomenologia ; W poszukiwaniu wspólnego mianownika poznawania ; Świadomość, rozum i intelekt w procesie poznania ; Wiedza jako stopień poznania prawdy a tworzenie reprezentacji poznawczych jako upraszczanie oraz deformowanie rzeczywistości ; Fenomenologiczna psychologia uczenia się ; Filozoficzny dyskurs nowoczesności. 3. KAPITAŁ INTELEKTUALNY I LUDZIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ: Istota kapitału intelektualnego i jego struktura ; Pomiar kapitału intelektualnego a metody zarządzania nim ; Wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na efektywność organizacji ; Członkowie organizacji opartych na wiedzy - ich modele myślowe a wymagania kompetencyjne. Pracownicy wiedzy. 4. POLITYKA WIEDZY: Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na procesy kreowania wiedzy i działalność innowacyjną ; Wiedza w gospodarce i społeczeństwie a mechanizm społecznego uczenia się ; Nowy wymiar współczesnej technologii a polityka wiedzy ; Oryginalna twórczość techniczna a proces innowacyjny ; Problematyka procesu innowacyjnego w firmie wobec polityki wiedzy ; Polityka wiedzy a zagadnienie dyscyplinarności w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [223]-234.
Streszcz. ang.
1. WIEDZA, JEJ UWARUNKOWANIA I FUNKCJE A WSPÓŁCZESNY WYMIAR INNOWACJI: Wiedza w gospodarce i społeczeństwie ; Istota pojęcia wiedzy a proces zarządzania wiedzą ; Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska ; Modele generowania wiedzy w organizacji. Konwersja wiedzy ; Uwarunkowania procesu zarządzania wiedzą i kierunki jego rozwoju ; Wiedza, zarządzanie wiedzą a sukces organizacji ; Innowacje, proces innowacyjny a zarządzanie wiedzą. 2. NAUKA I WIEDZA W ASPEKCIE FILOZOFICZNYM: Człowiek a świat wartości ; Czynnik ludzki i aktywistyczna koncepcja wiedzy ; Jedność myślenia a wielkość dyscyplin filozoficznych ; Filozofia umysłu i fenomenologia ; W poszukiwaniu wspólnego mianownika poznawania ; Świadomość, rozum i intelekt w procesie poznania ; Wiedza jako stopień poznania prawdy a tworzenie reprezentacji poznawczych jako upraszczanie oraz deformowanie rzeczywistości ; Fenomenologiczna psychologia uczenia się ; Filozoficzny dyskurs nowoczesności. 3. KAPITAŁ INTELEKTUALNY I LUDZIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ: Istota kapitału intelektualnego i jego struktura ; Pomiar kapitału intelektualnego a metody zarządzania nim ; Wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na efektywność organizacji ; Członkowie organizacji opartych na wiedzy - ich modele myślowe a wymagania kompetencyjne. Pracownicy wiedzy. 4. POLITYKA WIEDZY: Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na procesy kreowania wiedzy i działalność innowacyjną ; Wiedza w gospodarce i społeczeństwie a mechanizm społecznego uczenia się ; Nowy wymiar współczesnej technologii a polityka wiedzy ; Oryginalna twórczość techniczna a proces innowacyjny ; Problematyka procesu innowacyjnego w firmie wobec polityki wiedzy ; Polityka wiedzy a zagadnienie dyscyplinarności w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Transgranicznego Centrum Inicjatyw Gospodarczych w Przemyślu (s. 459-468).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: Pierwotne i wtórne formy przedsiębiorczości w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej ; Dialektyczne nośniki przedsiębiorczości strategicznej ; Orientacja przedsiębiorcza a efektywność w polskich organizacjach - badania empiryczne ; Forfaiting jako nowoczesny instrument wspierania przedsiębiorczości ; Aktywność inwestycyjna przedsiębiorstw w województwie pomorskim ; Ocena wybranych obszarów konkurencyjności przedsiębiorstw ; Systemy społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach ; Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie ; Wirtualizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorczości ; Zarządzanie kapitałem ludzkim jako determinanta rozwoju sektora MŚP ; Wsparcie rozwoju MSP w Polsce środkami publicznymi w ramach Narodowej Strategii Spójności 2007-2013 ; Zmiany postaw przedsiębiorczych na wsi w obliczu procesu integracji ; Zaufanie organizacyjne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa - wybrane aspekty ; Ocena warunków funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku Unii Europejskiej ; Transfer wiedzy na drodze partnerstwa biznesowego ; Zarządzanie sieciami dostaw jako zachowanie przedsiębiorcze ; Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem w ruchu ; Zarządzanie strategiczne rozwojem przedsiębiorstwa zorientowanego na kształtowanie relacji z klientami ; Finansowe wsparcie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w latach 2004-2006 - próba oceny ; Determinanty przedsiębiorczości kobiet ; Cechy i motywy działania przedsiębiorcy jako czynniki decydujące o rozwoju małej firmy ; Wybory strategiczne globalnych przedsiębiorstw ; Aktywizacja osób niepełnosprawnych jako czynnik realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ; Determinanty przedsiębiorczości strategicznej ; Przedsiębiorczość na Pomorzu - analiza jakościowa. Cz. 2. INNOWACYJNOŚĆ: Organizacja ucząca się jako model przedsiębiorstwa w innowacyjnej gospodarce ; Znaczenie innowacyjności w przedsiębiorczości ; Innowacyjność i kooperacja jako czynniki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw ; Zarządzanie projektami z wykorzystaniem systemu CMS ; Analiza dokumentów tekstowych jako przykład innowacyjnego podejścia sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorstwa ; Metodyka mapowania procesów ; Innowacja oparta na nowej wiedzy ; Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności regionu a rozwój trwały i zrównoważony ; Zakres partycypacji instytucji otoczenia biznesu w fazie przygotowania i wdrażania Dolnośląskiej Strategii Innowacji - implikacje systemowe ; Partnerstwo na rzecz innowacyjności regionu ; Systemy ERP a zarządzanie strategiczne rozwojem organizacji ; Innowacje i efekty ich wprowadzania wśród firm województwa podkarpackiego na przykładzie RSI ; Metodologia zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych ; Potencjał innowacyjny firm sektora MŚP współpracujących z branżą morską regionu zachodniopomorskiego oraz źródła jego finansowania ; Innovations as inherent feater of the contemporary logistics ; Finansowanie inwestycji i innowacji jako czynnik rozwoju podmiotów gospodarczych w województwie podkarpackim ; Wsparcie innowacyjności sektora MSP - doświadczenia projektu BTT ; W poszukiwaniu uwarunkowań potencjału innowacyjnego województw Polski - studium porównawcze ; Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Innowacyjność a konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego ; System informacyjny dla rozwoju transgranicznej współpracy gospodarczej ; Innowacyjność w wymiarze regionalnym. Aspekty społeczno-kulturowe ; Potencjał innowacyjny lokalnych wspólnot samorządowych w wymiarze kapitału społecznego. Na przykładzie badań w województwie podkarpackim ; Założenia polityki regionalnej w zakresie kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw ; Rola funduszy strukturalnych we wspieraniu innowacyjności przemysłu spożywczego ; Innowacyjność i dyscyplina w procesie zarządzania strategicznego ; Wpływ klastrów na konkurencyjność i innowacyjność regionów ; Regionalna Strategia Innowacji jako instrument wspierania innowacyjności przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Innowacyjność pomorskiego sektora MSP w świetle badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca doktorska.
Bibliografia, netografia na stronach 161-[171].
Tekst w języku angielskim.
CHAPTER ONE. Management in small and medium-scaled enterprise: 1.1. Essence of Enterprise Management, 1.2. Owner-manager’s role in SME management ; CHAPTER TWO. Innovation in SME: Its determinants: 2.1. Innovation – theoretical approaches, 2.2. Significance of Innovation in SMEs ; CHAPTER THREE. Concept of managerial competences: 3.1. Competences: Conceptual Approaches, 3.2. Key managerial competency models ; CHAPTER FOUR. SME owner-manager core competences – study concept: 4.1. Research Methodology, 4.2. The Research Sample and Process ; CHAPTER FIVE. Owner-manager core competences – research results presentation: 5.1. Owner-Manager Competences: Research Tools and Results, 5.2. Structure of owner-manager’s competences for innovative SME- analysis, 5.3. Frameworks for designing competency models of owner-managers of innovative SMEs ; CONLUSIONS AND DISCUSSION (RESEARCH FINDINGS) ; APPENDIX.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Składniki turkusowych organizacji / redakcja naukowa Zbigniew Olesiński. - Warszawa : Difin, 2020. - 360 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla studentów zarządzania, ekspertów zarządzania, kadry menedżerskiej, środowiska naukowego nauk społecznych
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. RESTRUKTURYZACJA, INNOWACJE, TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 1. Próba konceptualizacji uwarunkowań turkusowych organizacji, Ryszard Borowiecki, Zbigniew Olesiński ; R. 2. Lider w organizacji turkusowej, Ewa Bojar, Matylda Bojar ; R. 3. Zarządzanie innowacjami w samorządzie terytorialnym, Zbigniew Makieła, Magdalena Makieła ; R. 4. Know-how jako forma ochrony i komercjalizacji własności intelektualnej w przedsiębiorstwie, Adam Grzegorczyk ; CZ. II. ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI PRACOWNICZYMI: R. 5. Zarządzanie pracownikami w turkusowych organizacjach, Elżbieta Jędrych ; R. 6. Zarządzanie talentami - wojna o talenty, Magdalena M. Struss ; R. 7. Pokolenie Y - wyzwanie dla pracodawców. Kierunki zmian w organizacjach, Olga Charucka ; CZ. III. KREACJA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW: R. 8. Kompetencje przyszłości w świetle gospodarki 4.0, Marlena Plebańska ; R. 9. Problematyka kreowania kompetencji w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy w analizie zagadnienia niedoboru talentów, Elżbieta Kopciuszewska ; R. 10. Zarządzanie własnym czasem pracy w erze 4.0, Ludmiła Stemplewska ; R. 11. Zarządzanie talentami w wielokulturowych zespołach jako instrument rozwoju potencjału społecznego współczesnych organizacji, Agnieszka Knap-Stefaniuk ; CZ. IV. INFORMATYKA A TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 12. Wirtualizacja komunikacji rynkowej, Adam Grzegorczyk ; R. 13. Analiza sposobów i technik zapewnienia wysokiej dostępności systemów i usług teleinformatycznych jako niezbędny element bezpieczeństwa organizacji, Artur Kwasek, Michał Matuszczyk ; R. 14. Uspołecznienie zarządzania. Organizacje turkusowe i demokratyzacja podejmowania decyzji, Piotr Wiench ; CZ. V. ZARZĄDZANIE PROCESOWE, SAMOZARZĄDZANIE: R. 15. Nowe perspektywy zarządzania procesowego: w kierunku synchronizacji cyklów życia wiedzy i procesów, Marek Szelągowski, Jan Fazlagić ; R. 16. Kreowanie nowych form usług, na przykładzie turystyki medycznej w Polsce, Anna Maria Wiśniewska ; R. 17. Analiza porównawcza opinii pracowników z pokolenia Y i X w zakresie oczekiwanych zmian procesu selekcji i rekrutacji w nowoczesnych gospodarkach, Magdalena Kaczkowska-Serafińska ; CZ. VI. INTEGRACJA SKŁADNIKÓW TURKUSOWYCH ORGANIZACJI: R. 18. W dążeniu ku turkusowej organizacji ; R. 19. Zrównoważone zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa, Dariusz Klimek ; R. 20. Identyfikacja stanu wiedzy dotyczącej rozwoju systemów e-learning w szkolnictwie wyższym, Artur Kwasek, Artur Kobos ; CZ. VII. PRZYKŁADY TURKUSOWYCH ORGANIZACJI W WYBRANYCH KRAJACH: R. 21. Turkusowe organizacje w Gruzji, Agnieszka Rzepka ; R. 22. Zarządzanie wiedzą w turkusowych organizacjach na przykładzie Living Labs Network w Kanadzie, Anna Sabat ; R. 23. Zastosowanie nowych technologii w gospodarce koreańskiej, Krzysztof R. Nowakowski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108821 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [361]-379.
Streszcz. ang.
1. ISTOTA NARZĘDZIA FORESIGHT W POLSCE I NA ŚWIECIE: 1.1. Charakter i założenia procesu foresight, 1.2. Korzyści i podejście do zastosowania foresightu, 1.3. Determinanty badań foresight; 2. ROLA EKOINNOWACJI W STRATEGICZNYM PLANOWANIU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU: 2.1. Istota i znaczenie ekoinnowacji w dokumentach strategicznych, 2.2. Wykorzystanie narzędzia foresight do tworzenia strategii ekoinnowacji - doświadczenia światowe, 2.3. Koncepcja ekorozwoju w polityce regionu; 3. METODYKA BADAŃ FORESIGHT: 3.1. Struktura badań foresight, 3.2. Charakterystyka podstawowych metod badawczych; 4. ZAŁOŻENIA STRATEGII EKOINNOWACJI DLA WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 4.1. Uwagi wstępne, 4.2. Identyfikacja kluczowych branż regionu - etap I, 4.3. Identyfikacja wiodących technologii w branży - etap II, 4.4. Identyfikacja priorytetowych technologii w branży - etap III; 5. ZAŁOŻENIA STRATEGII EKOINNOWACJI WOBEC REGIONALNEJ STRATEGII INNOWACJI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 5.1. Istota Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego, 5.2. Ekoinnowacje wobec Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Podkarpackiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-143.
Publikacja zrealizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
I. URBAN LABY - CO TO JEST I JAK DZIAŁAJĄ?: 1. Idea "smart city a urban lab ; 2. Urban lab - definicje ; 3. Koncepcja urban labu ; 4. Kto bierze udział w urban labach? ; 5. Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? 6. Kto za to płaci? - finansowanie działalności urban labów ; II. ZAKRESY DZIAŁANIA URBAN LABU: 1. Otwarte dane ; 2. Inkubator innowacji ; 3. Innowacje technologiczne ; 4. Innowacje społeczne ; 5. Zarządzanie przestrzenią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Cz. 3. FORESIGHT: Doświadczenia wynikające z zastosowanych metod badawczych w projektach typu foresight ; Rola foresight w programowaniu innowacyjnej gospodarki regionu ; Proces foresightu regionalnego w obszarze turystyki zrównoważonej na przykładzie wybranych projektów ; Foresight strategiczny w zarządzaniu innowacyjnym ; Scenariusze rozwoju technologii górniczych w aspekcie ich dostępności dla podmiotów decyzyjnych ; Foresight dla zrównoważonego rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Foresight narzędziem wyznaczania kierunków rozwoju przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie ; Foresight i zarządzanie wiedzą szansą na sukces przedsiębiorstwa w nowej gospodarce ; Priorytetowe technologie sektora informacyjnego w projekcie foresight województwa podkarpackiego ; Metodyka postępowania w badaniu delfickim w projekcie foresight ; Ocena ekoinnowacyjności technologii w projekcie foresight. Cz. 4. KLASTRY: Klastry ľ istota i znaczenie w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw ; Uwarunkowania organizacyjno-prawne funkcjonowania klastrów w kontekście regionalnego systemu innowacji ; Klastry medialne we współczesnej gospodarce ; Wsparcie finansowe klastrów w sektorze rolno-spożywczym z funduszy unijnych w latach 2007- 2013 ; Klastry jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiebiorstw na przykładzie klastra äDolina Lotnicza" w województwie podkarpackim. Cz. 5. EKOLOGICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW I REGIONU: Wpływ ekologicznej reformy podatkowej w wybranych krajach Unii Europejskiej na zachowania proekologiczne przedsiębiorstw ; Aktywność gmin doliny Sanu w zakresie ochrony środowiska ; Źródła modernizacji ekologicznej przedsiębiorstw ; Strategiczne reakcje biznesu na globalne wyzwania ekologiczne w regulowanym środowisku. Cz. 6. EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA FIRMY I REGIONU: Rozwój kanałów dystrybucji na rynku żywności ekologicznej ; Wewnętrzny system zarządzania jakością w BRW S.A. ; Klasyfikacja ryzyka w projektach europejskich - cechy projektów i kategorie ryzyka ; Rola władz lokalnych i regionalnych we wspieraniu rozwoju sektora turystyki ; Relacje gospodarstw rolniczych z rynkiem ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a ryzyko w środowisku pracy ; Ocena ekonomicznej efektywności inwestycji w energetykę odnawialną ľ ujęcie metodyczne ; Ocena konkurencyjności systemów produkcyjnych ; Zarządzanie produktywnością pracy w nowoczesnej organizacji ; Przygotowanie propozycji - zdefiniowanie obszarów najbardziej prorozwojowych dla Podlasia ; Finansowa ocena mechanizmów wsparcia inwestycji w energetykę odnawialną na przykładzie ciepłowni biomasowej w Reczu ; Problemy określania rentowności produkcji jednostkowej i małoseryjnej mieszanej ; Wybrane aspekty rozwojowe regionu Podkarpacia ; Sytuacja transportu kolejowego w związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej ; Analiza porównawcza metod pomiaru wielkości ryzyka w pracach projektowych na przykładzie przedsięwzięć z branży IT ; Dystrybucja jako element budowy przewagi strategicznej przedsiębiorstw branży mięsnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Wprowadzenie: Kilka słów o "odporności" organizacji we współczesnym świecie (Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak) ; 1. Wyzwania i uwarunkowania cyfryzacji współczesnych organizacji (Jolanta Tarapata, Celina Sołek-Borowska) ; 2. Determinanty bezpieczeństwa organizacji w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów (Jacek Woźniak) ; 3. Środowisko czwartej rewolucji przemysłowej w aspekcie elastyczności i mobilności współczesnej organizacji (Sebastian Łukasik, Piotr Zaskórski) ; 4. Działalność innowacyjna organizacji w warunkach cyfryzacji świata (Roman Tylżanowski) ; 5. Cyfryzacja organizacji a wyzwania zarządzania finansami (Kamil Gemra) ; 6. Współczesne koncepcje zarządzania kosztami a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstw (Monika Szczerbak, Agnieszka Wikarczyk) ; 7. Narzędzia zarządzania bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa: rachunek kosztów klienta (Agnieszka Wikarczyk, Monika Szczerbak) ; 8. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków w warunkach cyfryzacji usług finansowych (Stanisław Kasiewicz, Jacek Woźniak) ; 9. Cyfryzacja pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie (Katarzyna Gurmińska) ; 10. Zespoły oparte na kooperacji ludzi i inteligentnych maszyn: newralgiczne obszary pracy zespołowej (Magdalena Morze) ; 11. Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni jako determinanta sprawności zarządzania w sytuacjach kryzysowych (Marcin Dąbrowski, Piotr Zaskórski) ; 12. Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa organizacji w aspekcie cyberbezpieczeństwa (Grzegorz Mąkosa) ; 13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwach branży logistycznej (Joanna Antczak) ; 14. Czynniki zaufania do chatbotów w komunikacji organizacji z klientem (Aleksandra Popiel).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Super pumped : the battle for Uber" 2019.
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. "Uber" to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą. [http://wydawnictwofeeria.pl/pl/ksiazka/uber, dostęp 16.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 188-[210].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA – DEFINICJE I POMIAR EFEKTÓW: 1. Cyfryzacja i transformacja cyfrowa – istota i pojęcia pokrewne ; 2. Pomiar i ocena efektów transformacji cyfrowej: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w badaniach poziomu ucyfrowienia ; Network Readiness Index ; Indeksy DESI i DII ; Indeks cyfryzacji sektorowej ; II. GOSPODARKA I SPOŁECZEŃSTWO W DOBIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ: 1. Koncepcja Przemysł 4.0 a perspektywa marketingu ; 2. Transformacja w administracji ; 3. Procesy transformacyjne w usługach i działalności banków ; 4. Procesy transformacji w rolnictwie ; 5. Przemiany transformacyjne w społeczeństwie ; 6. Transformacja na rynku pracy ; III. BEZPIECZEŃSTWO I CYBERBEZPIECZEŃSTWO WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu 4.0 ; 2. Bezpieczeństwo struktur administracyjnych ; 3. Bezpieczeństwo w usługach i bankowości ; 4. Aspekty bezpieczeństwa w rolnictwie ; 5. Zagadnienie bezpieczeństwa społecznego ; 6. Bezpieczeństwo na rynku pracy ; IV. POZIOM UCYFROWIENIA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Intensywność korzystania z technologii cyfrowych przez przedsiębiorstwa w Polsce i w krajach UE 28 ; 4. Analiza porównawcza poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw: Infrastruktura i umiejętności ; Strona internetowa i media społecznościowe ; Otwarte dane publiczne i usługi w chmurze ; Handel elektroniczny ; Systemy ERP, CRM, EZD oraz komunikatory internetowe ; Środki bezpieczeństwa ICT ; Ocena poziomu cyfryzacji na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 5. Grupowanie przedsiębiorstw ; 5. SPOŁECZNO-EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W SPOŁECZEŃSTWIE CYFROWYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka i dane ; 3. Rozwarstwienie cyfrowe społeczeństwa w Polsce: Korzystanie z Internetu – informacja, komunikacja i rozrywka ; Korzystanie z e-usług i handel elektroniczny ; Umiejętności cyfrowe ; Bezpieczeństwo i ochrona prywatności ; Ocena poziomu uczestniczenia w społeczeństwie cyfrowym na podstawie miernika syntetycznego stopnia II ; 4. Społeczno-ekonomiczne determinanty dysproporcji umiejętności cyfrowych społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 119.
Publikacja zrealizowana przez Instytut Rozwoju Miast i Regionów w ramach projektu: Urban Lab jako pilotażowe narzędzie poprawy jakości życia mieszkańców miast zgodne z ideą smart city (2019-2021) we współpracy z Departamentem Programów Pomocowych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wstępach i wprowadzeniu.
Streszcz. ang. lub pol. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
I. TWÓRCZOŚĆ W REFLEKSJI TEORETYCZNEJ: 1. Modele psychiki a podstawowe pytania psychologii twórczości; W kierunku "kreatologii ". Charakterystyka najnowszych syntez wiedzy o twórczości (Weisberg, Runco, Sawyer); 2. Twórczość w wymiarze egalitarnym - krytyczna prezentacja stanowisk; 3. Psycholog jako jednostka twórcza; 4. Emocje estetyczne, czyli - co autor miał na myśli?; 5. Problem konwersji inhibitorów w katalizatory kreatywności; 6. Znaczenie wiedzy jako istotnego komponentu kompetencji twórczych w generowaniu innowacji; 7. Synergia jako narzędzie kształtowania "ja" w rzeczywistości społecznej. II. OSOBOWOŚCIOWE ASPEKTY TWÓRCZOŚCI: 1. Dwa typy samooceny a postawy twórcze i zachowania twórcze młodzieży liceum ogólnokształcącego, plastycznego i ekonomicznego; 2. Orientacje społeczne a postawa twórcza; 3. Postawa twórcza jako wyznacznik systemu wartości młodzieży; 4. Creative attitude and the experiencing and the using of music in everday life = Postawa twórcza a doświadczanie i wykorzystywanie muzyki w codziennym życiu; 5. Postawa twórcza a odbiór reklamy wizualnej; 6. KANH III Questionnaire of Creative Behaviour - presentation of the revised version = Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH III - prezentacja wersji zmodyfikowanej; 7. Cognitive and emotional-motivational discrepancies in the functioning of constructive and apparent non-conformists = Poznawcze i emocjonalno-motywacyjne różnice w funkcjonowaniu nonkonformistów konstruktywnych i pozornych; 8. Wpływ czynników kulturowych na konformizm i nonkonformizm ludzi; 9. Środowisko wychowawcze a osobowość twórcza - diagnoza uwarunkowań postaw twórczych studentów na podstawie badań własnych; 9. Rodzinne uwarunkowania twórczości muzycznej; 10. Ojciec a twórczy rozwój dziecka; 11. Parental attitudes in the perception of constructive and apparent non-conformists = Postawy rodzicielskie w percepcji nonkonformistów konstruktywnych i pozornych. III. TWÓRCZOŚĆ A EDUKACJA: 1. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, Czym jest twórczość w przekonaniach nauczycieli i inżynierów?; 2. Wiedza potoczna nauczycieli o twórczości, cz. II: Związki poglądu na twórczość z kreatywnością; 1. Nauczycielskie koncepcje twórczości. Podmiotowe uwarunkowania oceny twórczości; 2. Psychologiczne predyktory postrzegania własnej kreatywności przez nauczycieli; 3. Dwanaście kluczowych decyzji dla twórczości - stymulowanie kreatywności uczniów w koncepcji Roberta J. Sternberga; 4. Formy muzycznej aktywności twórczej na zajęciach kształcenia słuchu; 5. Self-consciousness of potentially creative and artistically gifted adolescents = Samoświadomość młodzieży potencjalnie twórczej i plastycznie uzdolnionej; 6. Overexcitability and creative attitude of gifted students = Nadpobudliwość a twórcza postawa uczniów zdolnych; 7. Disabling the Able: Stereotype threat and women's deductive reasoning = Niezdolni zdolni: Zagrożenie stereotypem a myślenie generatywne kobiet; 8. Creative secondary school pupil or inevitable candidate for university studies? Reflection thinking of external exam for secondary school certificate = Twórczy licealista czy pewny kandydat na studia? Refleksje nad maturą zewnętrzną; 9. Amatorska twórczość filmowa jako sposób komunikacji wewnątrzpokoleniowej; 10. Twórczość w układzie kategorii pedagogicznych. IV. EKSPRESJA - PROJEKCJA - PSYCHOPATOLOGIA: 1. Drawing as a projection of changes in the human psyche and family relationships = Projekcja zmian w zakresie psychiki i relacji rodzinnych w rysunku; 2. Projekcja problemów emocjonalnych w pracach plastycznych dzieci; 3. Neurotyzm a cechy formalne rysunku dziecka; 4. Studies on musical creative activity: present state and suggested new hypotheses = Badania dotyczące twórczej aktywności muzycznej: stan obecny oraz propozycje nowych hipotez; 5. The changes of art work as the symptom of personality development in art therapy (preliminary and methodical announcement) = Zmiany w pracach plastycznych jako przejaw rozwoju osobowości w procesie arteterapii (wstępne doniesienie); 6. Music psychotherapy as a means of restoring the intellectual creativity of highly gifted underachievers - an integrated clinical and experimental study = Muzykoterapia jako środek odbudowywania twórczości intelektualnej u wysoko uzdolnionej młodzieży z deficytami w zakresie osiągnięć - zintegrowane ujęcie kliniczne i eksperymentalne; 7. Narrative expression of love and temperament of persons diagnosed with antisocial personality = Narracyjna ekspresja miłości i temperament osób z osobowością antyspołeczną; 8. Między literaturą i dokumentem - niespokojny umysł Kay Redfield Jamison. V. TWÓRCZOŚĆ A BIZNES: 1. Potencjał twórczy w organizacji - narzędzie diagnostyczne (Kwestionariusz PTwO); 2. Twórcze rozwiązania konfliktów między pracownikami; 3. Styl zarządzania a twórcze zachowania pracowników; 4. Uprzedmiotowienie pracownika, czyli antytwórcze środowisko funkcjonowania w organizacji; 5. Twórcze i nietwórcze style konsumpcji; 6. Twórcze sposoby przekonywania - reklamy oparte na symulacji mentalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang.
Cz. I. GOSPODARKA: Rozdział 1. Budżet partycypacyjny jako forma modernizacji zarządzania administracją publiczną na przykładach wybranych gmin województwa lubuskiego. 1.1. Współrządzenie, współdziałanie, współdecydowanie. 1.2. Implementacja budżetów partycypacyjnych w Krośnie Odrzańskim, Strzelcach Krajeńskich, Kargowej i Żarach. Rozdział 2. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości w Polsce na przykładzie miast na prawach powiatu. 2.1. Rola samorządu terytorialnego w lokalnym rynku nieruchomości. 2.2. Zadania miasta na prawach powiatu w zakresie gospodarki gminnym zasobem nieruchomości. 2.3. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014. 2.4. Aspekt gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości w świetle gospodarki finansowej samorządu terytorialnego na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014. Rozdział 3. Efektywność funkcjonowania publicznego szkolnictwa wyższego na przykładzie wybranych wydziałów humanistycznych. 3.1. Określenie efektywności w odniesieniu do publicznych szkół wyższych. 3.2. Istota metody DEA. 3.3. Materiał i metody. 3.4. Wyniki badań. Rozdział 4. Kontrakty futures na giełdzie Euronex jako instrument hedgingu w obrocie towarami rolnymi. 4.1. Case studiem. Rozdział 5. Perspektywy rynku energetycznego w Polsce a OZE i Polski Węgiel. 5.1. Polski węgiel. 5.2. Polska energetyka. 5.3. Odnawialne Źródła Energii (OZE). Rozdział 6. Bariery wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł w Polsce. 6.1. Charakterystyka wybranych barier wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej w Polsce. 6.1.1. Kapitałochłonność. 6.1.2. Konieczność wyzwolenia efektów skali. 6.1.3. Gorsza sytuacja kosztowa niezależna od skali produkcji. 6.1.4. Akceptacja społeczna. 6.1.5. Problem ze zdobyciem technologii. 6.1.6. Problem ze zdobyciem pracowników. 6.1.7. Dostęp do kanałów dystrybucji. 6.1.8. Ograniczenia prawne i polityczne. Rozdział 7. Koszty i korzyści integracji sektora bankowości spółdzielczej w Polsce. 7.1. Integracja ilościowa sektora bankowości spółdzielczej w latach 1989-2015. 7.2. Regulacje płynnościowe w pakiecie CRD IV. 7.3. Wpływ pakietu CRD IV na strukturę oraz procesy integracji sektora bankowości spółdzielczej. Cz. II. TECHNOLOGIA: Rozdział 8. Zastosowanie pomiarów widm UV do wykrywania zafałszowań tłuszczu kakaowego. 8.1. Materiał i metody badawcze. 8.2. Przygotowanie mieszanek. 8.3. Wykonanie mieszanek. 8.4. Pomiar widm w zakresie UV. 8.5. Wyniki badań. 8.6. Wielokrotna regresja liniowa. 8.7. Granica wykrywalności. Rozdział 9. Określanie ryzyka personalnego metodą SWIFT. 9.1. Istota ryzyka personalnego. 9.2. Przykład zastosowania metody SWIFT do określania ryzyka personalnego. Rozdział 10. Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej na podstawie danych bilingowych. 10.1. Problem. 10.2. Przegląd literatury. 10.3. Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej. 10.4. Ewoluujący w czasie profil użytkownika. Rozdział 11. Porównanie technologii RFID i NFC w zastosowaniach biznesowych. Rozdział 12. Innowacje w logistyce. 12.1. Podejście teoretyczne. 12.1.1. Istota pojęcia innowacji. 12.1.2. Innowacje w logistyce i ich cechy. 12.1.3. Najważniejsze innowacje w logistyce. 12.2. Koordynacja a koordynacja wieloraka. 12.2.1. Koordynacja rynkowa. 12.2.2. Koordynacja hierarchiczna. 12.2.3. Koordynacja społeczna. 12.2.4. Koordynacja wieloraka. 12.3. Przykłady innowacji w logistyce w ujęciu koordynacji. 12.3.1. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji rynkowej. 12.3.2. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji hierarchicznej. 12.3.3. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji społecznej. Rozdział 13. Start-upy - innowacyjne rozwiązania na trudne czasy. 13.1. Definicje start-upów. 13.2. Gospodarka rozwiązań - główne założenia. 13.3. Start-upy na amerykańskim rynku rozwiązań - najbardziej znane przykłady. 13.4. Polskie start-upy -przykład działań na rynku rozwiązań. Rozdział 14. Korneometryczna ocena stopnia nawilżenia naskórka po zastosowaniu kremów kosmetycznych z dodatkiem składników nawilżających. 14.1. Funkcje skóry i budowa ogólna. 14.2. Typy skóry. 14.3. Starzenie się skóry. 14.4. Emulsje. 14.5. Stabilność emulsji. 14.6. Emulgator. 14.7. Cel badań. 14.8. Opracowanie receptur i wykonanie kremów. 14.9. Ocena stopnia nawilżenia naskórka (z wykorzystaniem korneometru). 14.10. Określenie właściwości użytkowych kremów. Rozdział 15. Teorioinformacyjna interpretacja produktu cyfrowego. 15.1. Ogólna jakościowa teoria informacji . 15.2. Poziomy produktu cyfrowego. Rozdział 16. Innowacyjność gospodarki jako czynnik postrzegania państwa w środowisku międzynarodowym - casus Unii Europejskiej. 16.1. Innowacyjność gospodarki - podstawowe pojęcia. 16.2. Postrzeganie państwa na arenie międzynarodowej. 16.3. Postrzeganie państwa w kontekście innowacyjności gospodarki. 16.4. Relacje pomiędzy innowacyjnością gospodarki a postrzeganiem państwa. Rozdział 17. Crowdsourcing as a Platform for Enterprise Collaboration with the Internet Community. 17.1. Crowdsourcing potential and its dimensions. 17.2. Crowdsourcing models. 17.3. The areasof crowdsourcing use. 17.4. Examples of crowdsourcing use. 17.5. Pros and cons of crowdsourcing. Rozdział 18. Nowe koncepcje i obszary badawcze w zakresie Zarządzania Strategicznego - okres po 2010 roku. 18.1. Niepewność i niekompletność danych. 18.2. Kontekst i względna efektywność - "Uczmy się i równajmy do najlepszych". 18.3. Przewaga konkurencyjna. Cz. III. SPOŁECZEŃSTWO. Rozdział 19. Emocje czy rozum? Co kształtuje decyzje zakupowe nabywców. 19.1. Podejmowanie decyzji zakupowych - perspektywa racjonalna i emocjonalna. 19.1.1. Perspektywa racjonalna. 19.1.2. Perspektywa emocjonalna. 19.2. Teoria dwóch systemów. 19.3. Decyzje zakupowe w warunkach pobudzenia afektywnego. Rozdział 20. "Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa. 20.1. "Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa. 20.2. Starzenie się populacji - wymiar demograficzny. 20.3. Starzenie się populacji a finanse publiczne. 20.4. "Srebrna gospodarka" 20.5. "Srebrna komunikacja". Rozdział 21. Specyfika badań eyetrackingowych w aspekcie analizy serwisów internetowy. 21.1. Analiza serwisów internetowych. 21.2. Analiza ruchu gałek ocznych użytkowników serwisów internetowych. 21.3. Nowe metody badań eyetrackingowych. Rozdział 22. Luka percepcyjna jako element psychomanipulacji w zarządzaniu ludźmi. 22.1. Percepcja. 22.2. Komunikacja. 22.3. Wywieranie wpływu. 22.4. Psychomanipulacja. 22 5. Luka percepcji jako element psychomanipulacji. Rozdział 23. Wielkość gospodarstwa domowego a zróżnicowanie kosztów utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych w Polsce. 23.1. Struktura gospodarstw domowych w Polsce. 23.2. Wielkość gospodarstwa domowego a koszty utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych. Rozdział 24. Klasyfikacja uwarunkowań zachowań konsumentów - podejście wertykalne. 24.1. Tradycyjne ujęcie konsumpcji i determinant konsumpcji. 24.2. Kształtowanie zachowań konsumenta. 24.3. Zachowanie konsumenta jako działanie zorientowane na cel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-104029 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej