Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Autor
Šmid Wacław
(2)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Brunello Alessandro
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Pastusiak Radosław
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Dyskurs (filoz.)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Narracja
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Budżety gminne
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Energia elektryczna
(1)
Forex
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda Towarowa (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Giełda towarowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hedging
(1)
Innowacje
(1)
Kosmetyki
(1)
Logistyka
(1)
M-płatności
(1)
Maklerstwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mieszkania
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Olej kakaowy
(1)
Papiery dłużne
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
RFID
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Skóra (anatomia)
(1)
Spółki
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-248.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Technologie mobilne wyznacznikiem rewolucji informacyjnej XXI wieku ; Istota płatności mobilnych ; Rynek płatności mobilnych ; Empiryczna analiza rynku płatności mobilnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. rok wyd.: 2015/2016.
Tyt. oryg.: "Il manuale del crowdfunding : ovvero come realizzare le tue idee grazie ai nuovi strumenti di finanziamento online".
Cz. I - # CROWDFUNDING: R. 1. Stan rozwoju sieci społecznościowych: Przyrost użytkowników sieci ; Epoka masowego uploadu ; Trendy i wymagania (nowe) ; R. 2. Definicje crowdfundingu: Tłumaczenie sensowne ; Rozwój ; Produkcja masowa, crowdfunding i współtworzenie ; Na początku cele socjalne ; Czym jest naprawdę crowdfunding? ; ROZDZIAŁ 3. Dezintermediacja i dzielenie się ; Inne rodzaje wrażliwości ; Prawdziwe dzielenie się i "podziel się" Facebooka ; Cz 2 - MODELE CROWDFUNDINGU: R. 4. Reward based crowdfunding: Główna nagroda to bycie częścią projektu ; Pakt zaufania ; Dwa rodzaje reward based crowdfundingu ; R. 5. Equity based crowdfunding: Rodzaje equity based crowdfundingu ; Włoski normatyw dotyczący equity based crowdfundingu ; R. 6. Social lending: Platformy social lendingu ; Gwarancje oferowane przez platformę ; R. 7. Tendencja hybrydyzacji w stronę nowych modeli: Kierunki rozwoju ; Ratujemy naszą księgarnię! ; Badanie rynku czy przedsprzedaż? ; Crowdfunding obywatelski ; Rozrywka, gaming, streaming i... crowdfunding! ; Cz. 3 - SCENARIUSZE CROWDFUNDINGU: R. 8. Sytuacja międzynarodowa: Liczba projektów crowdfundingu na świecie ; Pionierzy bez platformy ; Platformy crowdfundingu ; Mainstream goes to crowdfunding ; Prymat "community" w krajach anglosaskich ; R. 9. Crowdfunding we Włoszech: Dane statystyczne ; Kultura, wiedza i infrastruktura ; Platforma "Produzioni dal basso" ; Case history projektów włoskich ; Cz. 4 – PROJEKTOWANIE: R. 10. Dlaczego autor projektu korzysta z crowdfundingu: Praca nad samym sobą ; Reputacja jak waluta wymienialna ; Przykład możliwego projektu ; Czy wybierać projekt? ; R. 11. Materiały do przygotowania Nazwa: Call to action ; Wideo reklamowe ; Zdjęcie lub obraz ; Tekst prezentacji ; R. 12. Budżet, nagrody i termin kampanii: Budżet i udziały ; Nagrody ; Termin kampanii ; Cz. 5 – ZAŁADUNEK: R. 13. Wybór platformy: Panorama platform ; Załadunek projektu na platformę ; R. 14. Tworzenie własnego portalu: Czy warto? ; Vice versa - inny przykład z dziedziny kultury ; R. 15. Systemy płatności w crowdfundingu: Sukces PayPala ; Systemy płacenia telefonem lub SMS-em ; Cz. 6 – KAMPANIA: R. 16. Curation, ogłoszenie i prowadzenie kampanii ; Najpierw dać, aby mieć ; Opowiadanie historii ; Niespodziewane zdumiewające wydarzenia ; Zalecenia ; R. 17. Narzędzia i aplikacje: YouTube ; Facebook ; Google Plus ; Twitter ; Pinterest ; Instagram ; Spreaker ; Vine ; Hangouts ; R. 18. Wspólnota Przykład: Content is king Contest is king ; R. 19. Storytelling: Metoda CAST w zastosowaniu do crowdfundingu ; O fabule historii ; Storytelling a crowdfunding ; R. 20. Serendipity ; R. 21. Przykład kampanii - "Ona powiedziała tak": Wiedzieć, do kogo się zwrócić i jak ; Kampania nabiera życia ; Przełom medialny ; Niespodziane wkłady kreatywne ; Wnioski ; R. 22. Po kampanii: Podziękowania ; Realizacja projektu i wysyłanie nagród ; Cz. 7 - WYWIADY I REFL EKSJE: WYWIAD: Angelo Rindone - Produzione dal basso ; REFLEKSJA: A Włochy? ; WYWIAD: Francesco Fantoni - Crowdfunding w kinie ; WYWIAD: Angelo Licata - Dark Resurrection, crowdfunding przed crowdfundingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang.
Cz. I. GOSPODARKA: Rozdział 1. Budżet partycypacyjny jako forma modernizacji zarządzania administracją publiczną na przykładach wybranych gmin województwa lubuskiego. 1.1. Współrządzenie, współdziałanie, współdecydowanie. 1.2. Implementacja budżetów partycypacyjnych w Krośnie Odrzańskim, Strzelcach Krajeńskich, Kargowej i Żarach. Rozdział 2. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości w Polsce na przykładzie miast na prawach powiatu. 2.1. Rola samorządu terytorialnego w lokalnym rynku nieruchomości. 2.2. Zadania miasta na prawach powiatu w zakresie gospodarki gminnym zasobem nieruchomości. 2.3. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014. 2.4. Aspekt gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości w świetle gospodarki finansowej samorządu terytorialnego na przykładzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014. Rozdział 3. Efektywność funkcjonowania publicznego szkolnictwa wyższego na przykładzie wybranych wydziałów humanistycznych. 3.1. Określenie efektywności w odniesieniu do publicznych szkół wyższych. 3.2. Istota metody DEA. 3.3. Materiał i metody. 3.4. Wyniki badań. Rozdział 4. Kontrakty futures na giełdzie Euronex jako instrument hedgingu w obrocie towarami rolnymi. 4.1. Case studiem. Rozdział 5. Perspektywy rynku energetycznego w Polsce a OZE i Polski Węgiel. 5.1. Polski węgiel. 5.2. Polska energetyka. 5.3. Odnawialne Źródła Energii (OZE). Rozdział 6. Bariery wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł w Polsce. 6.1. Charakterystyka wybranych barier wejścia do podsektorów produkcji energii elektrycznej w Polsce. 6.1.1. Kapitałochłonność. 6.1.2. Konieczność wyzwolenia efektów skali. 6.1.3. Gorsza sytuacja kosztowa niezależna od skali produkcji. 6.1.4. Akceptacja społeczna. 6.1.5. Problem ze zdobyciem technologii. 6.1.6. Problem ze zdobyciem pracowników. 6.1.7. Dostęp do kanałów dystrybucji. 6.1.8. Ograniczenia prawne i polityczne. Rozdział 7. Koszty i korzyści integracji sektora bankowości spółdzielczej w Polsce. 7.1. Integracja ilościowa sektora bankowości spółdzielczej w latach 1989-2015. 7.2. Regulacje płynnościowe w pakiecie CRD IV. 7.3. Wpływ pakietu CRD IV na strukturę oraz procesy integracji sektora bankowości spółdzielczej. Cz. II. TECHNOLOGIA: Rozdział 8. Zastosowanie pomiarów widm UV do wykrywania zafałszowań tłuszczu kakaowego. 8.1. Materiał i metody badawcze. 8.2. Przygotowanie mieszanek. 8.3. Wykonanie mieszanek. 8.4. Pomiar widm w zakresie UV. 8.5. Wyniki badań. 8.6. Wielokrotna regresja liniowa. 8.7. Granica wykrywalności. Rozdział 9. Określanie ryzyka personalnego metodą SWIFT. 9.1. Istota ryzyka personalnego. 9.2. Przykład zastosowania metody SWIFT do określania ryzyka personalnego. Rozdział 10. Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej na podstawie danych bilingowych. 10.1. Problem. 10.2. Przegląd literatury. 10.3. Automatyczna klasyfikacja użytkowników sieci telekomunikacyjnej. 10.4. Ewoluujący w czasie profil użytkownika. Rozdział 11. Porównanie technologii RFID i NFC w zastosowaniach biznesowych. Rozdział 12. Innowacje w logistyce. 12.1. Podejście teoretyczne. 12.1.1. Istota pojęcia innowacji. 12.1.2. Innowacje w logistyce i ich cechy. 12.1.3. Najważniejsze innowacje w logistyce. 12.2. Koordynacja a koordynacja wieloraka. 12.2.1. Koordynacja rynkowa. 12.2.2. Koordynacja hierarchiczna. 12.2.3. Koordynacja społeczna. 12.2.4. Koordynacja wieloraka. 12.3. Przykłady innowacji w logistyce w ujęciu koordynacji. 12.3.1. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji rynkowej. 12.3.2. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji hierarchicznej. 12.3.3. Innowacje w logistyce w ujęciu koordynacji społecznej. Rozdział 13. Start-upy - innowacyjne rozwiązania na trudne czasy. 13.1. Definicje start-upów. 13.2. Gospodarka rozwiązań - główne założenia. 13.3. Start-upy na amerykańskim rynku rozwiązań - najbardziej znane przykłady. 13.4. Polskie start-upy -przykład działań na rynku rozwiązań. Rozdział 14. Korneometryczna ocena stopnia nawilżenia naskórka po zastosowaniu kremów kosmetycznych z dodatkiem składników nawilżających. 14.1. Funkcje skóry i budowa ogólna. 14.2. Typy skóry. 14.3. Starzenie się skóry. 14.4. Emulsje. 14.5. Stabilność emulsji. 14.6. Emulgator. 14.7. Cel badań. 14.8. Opracowanie receptur i wykonanie kremów. 14.9. Ocena stopnia nawilżenia naskórka (z wykorzystaniem korneometru). 14.10. Określenie właściwości użytkowych kremów. Rozdział 15. Teorioinformacyjna interpretacja produktu cyfrowego. 15.1. Ogólna jakościowa teoria informacji . 15.2. Poziomy produktu cyfrowego. Rozdział 16. Innowacyjność gospodarki jako czynnik postrzegania państwa w środowisku międzynarodowym - casus Unii Europejskiej. 16.1. Innowacyjność gospodarki - podstawowe pojęcia. 16.2. Postrzeganie państwa na arenie międzynarodowej. 16.3. Postrzeganie państwa w kontekście innowacyjności gospodarki. 16.4. Relacje pomiędzy innowacyjnością gospodarki a postrzeganiem państwa. Rozdział 17. Crowdsourcing as a Platform for Enterprise Collaboration with the Internet Community. 17.1. Crowdsourcing potential and its dimensions. 17.2. Crowdsourcing models. 17.3. The areasof crowdsourcing use. 17.4. Examples of crowdsourcing use. 17.5. Pros and cons of crowdsourcing. Rozdział 18. Nowe koncepcje i obszary badawcze w zakresie Zarządzania Strategicznego - okres po 2010 roku. 18.1. Niepewność i niekompletność danych. 18.2. Kontekst i względna efektywność - "Uczmy się i równajmy do najlepszych". 18.3. Przewaga konkurencyjna. Cz. III. SPOŁECZEŃSTWO. Rozdział 19. Emocje czy rozum? Co kształtuje decyzje zakupowe nabywców. 19.1. Podejmowanie decyzji zakupowych - perspektywa racjonalna i emocjonalna. 19.1.1. Perspektywa racjonalna. 19.1.2. Perspektywa emocjonalna. 19.2. Teoria dwóch systemów. 19.3. Decyzje zakupowe w warunkach pobudzenia afektywnego. Rozdział 20. "Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa. 20.1. "Srebrna komunikacja" szansą dla starzejącego się społeczeństwa. 20.2. Starzenie się populacji - wymiar demograficzny. 20.3. Starzenie się populacji a finanse publiczne. 20.4. "Srebrna gospodarka" 20.5. "Srebrna komunikacja". Rozdział 21. Specyfika badań eyetrackingowych w aspekcie analizy serwisów internetowy. 21.1. Analiza serwisów internetowych. 21.2. Analiza ruchu gałek ocznych użytkowników serwisów internetowych. 21.3. Nowe metody badań eyetrackingowych. Rozdział 22. Luka percepcyjna jako element psychomanipulacji w zarządzaniu ludźmi. 22.1. Percepcja. 22.2. Komunikacja. 22.3. Wywieranie wpływu. 22.4. Psychomanipulacja. 22 5. Luka percepcji jako element psychomanipulacji. Rozdział 23. Wielkość gospodarstwa domowego a zróżnicowanie kosztów utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych w Polsce. 23.1. Struktura gospodarstw domowych w Polsce. 23.2. Wielkość gospodarstwa domowego a koszty utrzymania i wyposażenia zasobów mieszkaniowych. Rozdział 24. Klasyfikacja uwarunkowań zachowań konsumentów - podejście wertykalne. 24.1. Tradycyjne ujęcie konsumpcji i determinant konsumpcji. 24.2. Kształtowanie zachowań konsumenta. 24.3. Zachowanie konsumenta jako działanie zorientowane na cel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-104029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 215-219.
Wstęp. 1. Dyskurs nowych wypowiedzi: 1.1. Pojęcie i istota dyskursu.1.2. Tekst w dyskursie.1.3. Tekst i kontekst w dyskursie.1.4. Dyskurs potoczny.1.5. Dyskurs naukowy.1.6. Dyskurs literacko-artystyczny. 1.7. Dyskurs religijno-mistyczny.1.8. Język i kultura dyskursu. 2. Dyskurs medialny: 2.1. Medialny dyskurs religijny. 2.2. Medialny dyskurs polityczny. 2.3. Medialny dyskurs biznesowy. 2.4. Medialny dyskurs naukowy. 2.5. Medialny dyskurs artystyczny. 2.6. Medialny dyskurs kulturowy. 2.7. Społeczny dyskurs medialny. 3. Wartości poznawcze dyskursu. 4. Wartości poznawcze narracji: 4.1. Wartości poznawcze autonarracji. 4.1.1. Autonarracja oczekująca. 4.1.2. Autonarracja nadrealistyczna. 5. Nowe media a teksty w tekstach. 6. Medialna sztuka narracyjna i elementy magii. 7. Nowe media: jak wyrazić niewyrażalne. 8. Konstruowanie nowych wypowiedzi: 8.1. Komunikat i komunikowanie. 8.2. Narracje egzystencjalne - Kirkegaard, Sartre, Heidegger. 8.3. Narracje fenomenologiczne - Husserl, Ingarden. 8.4. Narracje strukturalistyczne - Claude Levi-Strauss. 9. Nowe media i ogólne konkluzje o komunikowaniu międzyludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 215-219.
1. DYSKURS NOWYCH WYPOWIEDZI: 1.1. Pojęcie i istota dyskursu, 1.2. Tekst w dyskursie, 1.3. Tekst i kontekst w dyskursie, 1.4. Dyskurs potoczny, 1.5. Dyskurs naukowy, 1.6. Dyskurs literacko-artystyczny, 1.7. Dyskurs religijno-mistyczny, 1.8. Język i kultura dyskursu ; 2. DYSKURS MEDIALNY: 2.1. Medialny dyskurs religijny, 2.2. Medialny dyskurs polityczny, 2.3. Medialny dyskurs biznesowy, 2.4. Medialny dyskurs naukowy, 2.5. Medialny dyskurs artystyczny, 2.6. Medialny dyskurs kulturowy, 2.7. Społeczny dyskurs medialny ; 3. WARTOŚCI POZNAWCZE DYSKURSU ; 4. WARTOŚCI POZNAWCZE NARRACJI: 4.1. Wartości poznawcze autonarracji: 4.1.1. Autonarracja oczekująca, 4.1.2. Autonarracja nadrealistyczna ; 5. NOWE MEDIA A TEKSTY W TEKSTACH ; 6. MEDIALNA SZTUKA NARRACYJNA I ELEMENTY MAGII ; 7. NOWE MEDIA: JAK WYRAZIĆ NIEWYRAŻALNE ; 8. KONSTRUOWANIE NOWYCH WYPOWIEDZI: 8.1. Komunikat i komunikowanie, 8.2. Narracje egzystencjalne - Kirkegaard, Sartre, Heidegger, 8.3. Narracje fenomenologiczne - Husserl, Ingarden, 8.4. Narracje strukturalistyczne - Claude Levi-Strauss ; 9. NOWE MEDIA I OGÓLNE KONKLUZJE O KOMUNIKOWANIU MIĘDZYLUDZKIM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 499-503.
1. PRZEDSIĘBIORSTWO I JEGO ROZWÓJ: Pozyskanie finansowania na rynku niepublicznym ; Pozyskanie finansowania na rynku publicznym. 2. FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU KAPITAŁOWYM - ASPEKTY PRAWNE: Formy prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce ; Źródła prawa w zakresie obrotu papierami wartościowymi. 3. PAPIERY WARTOŚCIOWE, INSTRUMENTY FINANSOWE I TOWAROWE: Akcje ; Papiery dłużne ; Instrumenty finansowe ; Krótka sprzedaż ; Jednostki funduszy inwestycyjnych ; Produkty strukturyzowane ; Certyfikaty inwestycyjne ; Towary. 4. RYNAK KAPITALOWY W POLSCE I NA ŚWIECIE: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ; BondSpot (dawniej Ceto) ; WGT - Warszawska Giełda Towarowa ; Towarowa Giełda Energii ; Forex - międzynarodowy rynek wymiany ; Biura maklerskie na rynku kapitałowym ; Instytucjonalni inwestorzy na rynku kapitałowym ; Międzynarodowe giełdy papierów wartościowych, metali i instrumentów terminowych ; Komisja Nadzoru Finansowego ; Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych ; Informacja na rynku kapitałowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliogr. s.169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98252 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej