Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(151)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(152)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(39)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(124)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Biernat Kamil
(3)
Mazur Marek
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Cioczek Konrad
(2)
Fischer Iwona
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Hales Colin F
(2)
Hofman Iwona
(2)
Homa Dominik
(2)
Kornak Aleksander (1920-2005)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Kuźniar Wiesława
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Machura Witold
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Słupski Jakub
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bajorek-Zydroń Katarzyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Bar Gabriela
(1)
Belczak Jerzy
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Blecharczyk Wojciech (1962- )
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chorób Roman
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Drupka Jerzy
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
Gazda Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Górski Paweł (1965- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jarczewski Woyciech
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(149)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing polityczny
(18)
Marketing terytorialny
(16)
Marketing
(15)
Innowacje
(14)
Public relations
(13)
Turystyka
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Internet
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Miasta
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Kampania wyborcza
(8)
Gospodarka
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Polityka
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Biblioteki akademickie
(5)
Informacja
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kredyt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Agroturystyka
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Instytucje kultury
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Marketing narodowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Studenci
(4)
Sukces
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Usługi
(4)
Znak towarowy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżet państwowy
(3)
Controlling
(3)
Dług publiczny
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Inteligentne miasta i wsie
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing regionalny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nieruchomości
(3)
Podatek
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Politycy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Portale internetowe
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Pragmatyka lingwistyczna
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
2001-0
(21)
1901-2000
(18)
1989-
(13)
1989-2000
(13)
1945-1989
(4)
1901-
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Monografia
(31)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(15)
Materiały konferencyjne
(13)
Raport z badań
(10)
Materiały pomocnicze
(6)
Blogi
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audycje radiowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Nauka i badania
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy : 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI JAKO SUBDYSCYPLINA NAUK O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI: 1. Istota procesów zarządzania oraz zarządzanie innowacjami w ujęciu klasycznym, aktualnie obowiązującym i zalecanym podmiotowym ; 2. Formy koordynowania działań w ramach zarządzania innowacjami ; 3. Zarządzanie innowacyjnością oparte na kapitale ludzkim, czyli o instytucjonalnym kontekście zachowań innowacyjnych ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. II. ISTOTA I RODZAJE INNOWACJI ORAZ ŹRÓDŁA POMYSŁÓW INNOWACYJNYCH: 1. Ewolucja terminu "innowacje" ; 2. Rodzaje innowacji oraz ich źródła według różnych koncepcji ; 3. Innowacyjność jako uniwersalna kompetencja wdrażania zmian i jej filary ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. III. ANALIZA PROCESU INNOWACYJNEGO I JEGO MODELOWE UJĘCIA: 1. Proces innowacyjny i logika jego analizy ; 2. Modele innowacyjne kolejnych generacji ze wskazaniem na dyfuzję ; 3. Sieci i innowacje otwarte jako struktury zwiększające zakres współpracy przedsiębiorstw z otoczeniem dla rozprzestrzeniania innowacji ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; 2. Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regium, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnienie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIEKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapirał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regionu, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnianie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIĘKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapitał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VII. POLITYKA INNOWACYJNA - POZIOM GOSPODARKI KRAJOWEJ: 1. Istota polityki innowacyjnej i jej generacje ; 2. Polityka innowacyjna kraju-wzorca ; 3. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością jako warunek poprawy skuteczności zarządzania innowacjami ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VIII. INNOWACYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI NA TLE EUROPY I ŚWIATA - POZIOM REGIONALNY, MIĘDZYNARODOWY I GLOBALNY: 1. Systematyczny indeks europejskiej innowacyjności i jego składowe na tle międzynarodowych standardów badań nad innowacjami ; 2. Klastry jako organizacyjny i ekonomiczny stymulator innowacyjności ; 3. Foresight w roli metodyki i wyboru przyszłościowych technologii w warunkach globalizacji i rewolucji 4.0 ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; Załącznik 1. Tablica synchronizacji zajęć z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik na ćwiczenia/warsztaty z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik 3. Projekt dydaktyczny: formularz zgłoszenia innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108141 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum)
CD-ROM zawiera wzory umów, pism, powiadomień oraz uchwał stosowanych w działalności placówek kultury.
Wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO.
CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Działalność statutowa inna niż kulturalna (Sławomir Liżewski). CZ. II. PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Michał Kunikowski) ; R. VIII. Obowiązki dyrektora instytucji kultury w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. PRAWA I OBOWIĄZKI DYREKTORA INSTYTUCJI KULTURY WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH RACHUNKOWOŚCI: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyka zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Dyr. (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Vademecum)
CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski). CZ. II. PROBLEMATYKA PRAWNA ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Andrzela Gawrońska-Baran) ; R. VIII. Obowiązki w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. FINANSE I PODATKI INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyczne aspekty zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-351
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego, przedsiębiorstw klastra lotniczego "Dolina Lotnicza" (s. 71-73) i Szlaku Naftowego.
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
Renata Piętowska-Laska - Zarządzanie potencjałem pracy w przedsiębiorstwach transportu drogowego ; Łukasz Kulig - Systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem mięsa wieprzowego ; Tomasz Pisula - Ocena ryzyka upadłości przedsiębiorstw logistycznych z regionu Podkarpacia z wykorzystaniem metodologii klasyfikatorów zespołowych ; Jolanta Stec-Rusiecka - Znaczenie społecznej odpowiedzialności w motywowaniu pracowników ; Agata Warmińska - Zarządzanie czasem a prokrastynacja ; Artur Stec - Możliwości wykorzystania Szlaku Naftowego w kontekście upowszechniania dziedzictwa kulturowego ; Adam Laska - Zarządzanie bezpieczeństwem i zdrowiem pracownika na przykładzie robotników prac wykończeniowych w budownictwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemowe zarządzanie bhp w przemyśle / Andrzej Pacana, Tadeusz Piątek. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, copyright 2021. - 168, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach [149]-164.
Streszczenie w języku angielskim.
Wstęp ; 1. Sytuacja problemowa ; 2. Zarządzanie jakością pracy ; 3. Praksologiczno-ergonomiczny wymiar bezpieczeństwa i higieny pracy w przemyśle ; 4. Podstawy systemowego zarządzania BHP ; 5. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodny z ISO 45001 ; 6. Ocena ryzyka zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [161]-168.
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. Przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej - wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe - aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-143.
Publikacja zrealizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
I. URBAN LABY - CO TO JEST I JAK DZIAŁAJĄ?: 1. Idea "smart city a urban lab ; 2. Urban lab - definicje ; 3. Koncepcja urban labu ; 4. Kto bierze udział w urban labach? ; 5. Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? 6. Kto za to płaci? - finansowanie działalności urban labów ; II. ZAKRESY DZIAŁANIA URBAN LABU: 1. Otwarte dane ; 2. Inkubator innowacji ; 3. Innowacje technologiczne ; 4. Innowacje społeczne ; 5. Zarządzanie przestrzenią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zatrudnić pracowników ze Wschodu, zapomnij o zachodnich metodach zarządzania. Dwóch autorów, korzystając z ponad 20 lat doświadczeń – jeden z życia w zawiłościach wschodniej kultury, drugi w zarządzaniu zachodnim biznesem – stworzyli śmiały projekt szkoleniowo-konsultingowy, mający na celu identyfikację i charakterystykę wschodniego DNA w zachodnim biznesie. Poznaj prawdziwe historie pracowników z Azji Środkowej, zmagających się ze standardami i etyką pracy na Zachodzie oraz ich szefów, osaczonych przez wschodnią mentalność i niejednokrotnie „śmiejących się przez łzy”. Ta książka dedykowana jest każdemu, kto jest gotowy zmierzyć się z nadchodzącą przyszłością i podjęciem ryzyka zatrudnienia pracowników ze Wschodu. Uczy przez Wschodnie Opowieści. Przeprowadza przez różnice między Wschodem i Zachodem. Wyposaża w ponad 50 zastosowań biznesowych. [https://ksiegarnia.difin.pl/wschodnie-DNA-Przewodnik-biznesowy-do-skutecznego-zarzadzania-pracownikami-ze-wschodu?search=zbyszek%20pawlak, dostęp 5.01.2023]
1. Zarządzanie ; 2. Rekrutacja ; 3. Finanse ; 4. Organizacja ; 5. Religia ; 6. HR ; 7. Motywacja ; 8. Komunikacja ; 9. Administracja ; 10. Rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia... [Helion, 2018]
Wstęp ; Wstęp do wydania II ; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji ; 2. Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi ; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników ; 4. Akceleracja procesów w firmie ; 5. Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie ; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie ; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy ; 8. Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki ; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? ; 10. Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników ; 11. Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? ; 12. Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji ; 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania ; Zakończenie ; Dodatek. Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy Pro Active Tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94)
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej.
REKOMENDACJE: Katarzyna Materska: Przyczynek do jakości zarządzania informacją i wiedzą w bibliotece akademickiej drugiej dekady XXI wieku ; Ewa Głowacka: Badania społecznego i ekonomicznego oddziaływania bibliotek akademickich. Obszary, projekty, metody ; Lidia Szczygłowska: Modele oceny jakości bibliotek cyfrowych ; Małgorzata Kowalska: Narzędzia zapewniania i oceny jakości kształcenia profesjonalistów informacji ; Natalia Pamuła-Cieślak: Badanie jakości otwartości polskich czasopism o otwartym dostępie w kontekście nowych wytycznych Directory ofOpen Access Journal ; Agnieszka Jezierska, Andrzej Koziara: Bezpieczeństwo informacji a jakość zarządzania. Normy prawne i organizacyjne dla bibliotek i firm współpracujących ; Małgorzata Dąbrowicz: Zarządzanie jakością poprzez wzmacnianie systemu wartości w bibliotece ; Jacek Radwan: Rola przywódcy w procesie doskonalenia jakości funkcjonowania biblioteki ; Edyta Strzelczyk: Jakość postrzegana jako satysfakcja użytkowników. Zagadnienia metodologiczne ; ANALIZY: Anna Łach Jakość usług bibliotecznych w planowaniu marketingowym. Wyniki analizy SWOT dla wybranych bibliotek województw: dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i opolskiego ; Agnieszka Adamiec, Ewa Urbanowska: Najlepsze praktyki w tworzeniu stron www bibliotek wyższych uczelni niepaństwowych ; Zbigniew Gruszka: Kryterium dostępności jako wskaźnik jakości. Model rozproszony bibliotekarstwa publicznego na przykładzie bibliotek łódzkich ; Katarzyna Bartosiak, Kamil Banaszewski: Doskonalenie jakości usług biblioteki w obszarze kompetencji informacyjnych jej użytkowników. Wyniki badań pilotażowych przeprowadzonych wśród studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego ; Julita Niedźwiecka-Ambroziak: Otwartość na wdrażanie nowoczesnych technologii a nowe formy zbiorów w bibliotekach Wyższych Szkół Bankowych (wyniki badań ankietowych) ; Maja Wojciechowska: Kształtowanie jakości usług bibliotecznych poprzez wsparcie profesjonalnych organizacji bibliotekarskich. Na przykładzie IFLA ; Urszula Knop: Jakość usług biblioteczno-informacyjnych w bibliotece akademickiej w okresie rozwoju zasobów Open Access - wybrane zagadnienia ; STUDIA PRZYPADKÓW: Ewa Rudnicka, Katarzyna Rzempołuch-Pallasch: Opis stanowiska pracy jako wyraz dbałości o jakość kadr bibliotecznych. Przykład Biblioteki Uniwersyteckiej UWM w Olsztynie ; Mariola Augustyniak: Zintegrowany system biblioteczny jako narzędzie wspomagające zarządzanie jakością w bibliotece akademickiej. Przykład Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego ; Renata Borońska, Jadwiga Grabarska: Wybrane problemy zarządzania książkami elektronicznymi w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Techniczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy ; Mariola Nawrocka, Magdalena Wiederek: System oceny pracowników w Bibliotece Głównej Wojskowej Akademii ; Technicznej w Warszawie ; Marzena Błach: Jakość usługi wypożyczeń międzybibliotecznych w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Urszula Kulczycka, Beata Roszkowska-Paszuk: Katalog online biblioteki narzędziem komunikacji z czytelnikiem. Analiza funkcjonalności katalogu Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego w oparciu o przeprowadzone badania ; Sławomir Sobczyk: Wpływ zmian w strukturze i przestrzeni organizacji biblioteki na jakość usług. Przykład Wypożyczalni Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie ; Iwona Osmulska, Dorota Janik: Jakość usług bibliotecznych Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu ; Artur Jazdon: Projakościowe zarządzanie kadrami w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu ; Aurelia Krzemińska, Dorota Padzik: Wpływ zmian organizacji działów merytorycznych Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego na jakość ich pracy ; Magdalena Seta: Zaspokajanie potrzeb użytkowników małej biblioteki wydziałowej w świetle badań ankietowych. Przykład Biblioteki Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ; Wioletta Borowa-Surowiec: Zarządzanie zbiorami Biblioteki NIFC w przestrzeni wirtualnej XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina wobec potrzeb użytkowników ; Emilia Lepkowska, Anna Szymczak: Techniki motywowania dwóch pokoleń bibliotekarzy oraz ich znaczenie dla nowoczesnego zarządzania biblioteką akademicką. Przykład Biblioteki Politechniki Poznańskiej ; Tatiana Andrzejewska, Bożena Hakuć: Wewnętrzny system zapewnienia jakości w Bibliotece Uczelnianej Politechniki Gdańskiej ; Sławomir Sobczyk: Konfrontacja artysty z katalogiem bibliotecznym - na przykładzie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2012. - 283 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I. JAK ZACZĄĆ? 1. Cechy przyszłego przedsiębiorcy. 2. Jak założyć własny biznes. 3. Czy nauka (formalne studia) i wiedza są potrzebne w biznesie? 4. Budowanie biznesplanu. 5. Korporacja czy własna firma. CZĘŚĆ II. DLA MAŁYCH I ŚREDNICH. 6. Codzienne zarządzanie operacyjne. 7. Zarządzanie personelem. 8. Budowanie planu marketingowego. 9. Zarządzanie kryzysem. 10. Zarządzanie stresem. 11. Błędy podczas kariery biznesowej. 12. Motywacja w pracy. Pasja przedsiębiorcy. 13. Źródła kapitału. 14. Rozwój przez przejęcia. 15. Moje początki i historia biznesowa. CZĘŚĆ III. NASTĘPNY KROK: 16. Sukces w biznesie. 17. Kiedy było łatwiej - lata 90. versus 2010. 18. Lista wybranych 20 sukcesów gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Monografia naukowa.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
R. I. COACHING INTERKULTUROWY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH NIEZBĘDNYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM ; R. II. SYSTEM KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WYBRANYCH MIASTACH AGLOMERACJI ŚLĄSKIEJ NA PRZYKŁADZIE KOMUNIKACYJNEGO ZWIĄZKU KOMUNALNEGO GÓRNOŚLĄSKIEGO OKRĘGU PRZEMYSŁOWEGO ; ROZDZIAŁ III. BEZPIECZEŃSTWO OBSŁUGI KLIENTÓW E-URZĘDU. ANALIZA POTRZEB I PROPOZYCJA ROZWIĄZAŃ NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego 2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich 3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku 4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce 5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla badaczy, studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i społecznych, a także przedsiębiorców, menedżerów i pracowników odpowiedzialnych za rozwój personelu.
Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
CZ. I. IDEE, SZKOŁY, LUDZIE I INSTYTUCJE - EWOLUCJA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W POLSCE: R. 1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Uniwersytecie Gdańskim ; R. 2. Historia ZZL w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach ; R. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w krakowskim środowisku naukowym ; R. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina ; R. 5. Współczesność ZZL w akademickiej Łodzi ; R. 6. Subdyscyplina zarządzania zasobami ludzkimi - z doświadczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; R. 7. Spojrzenie na ZZL w ośrodku toruńskim ; R. 8. Tradycje ZKL i ZZL w naukowym środowisku warszawskim ; R. 9. Osiągnięcia ośrodka wrocławskiego ; R. 10. Współczesność ZZL w naukowym ośrodku szczecińskim ; R. 11. Zarządzanie kapitałem ludzkim w działalności Komunikatu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN ; R. 12. Komunikat Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju subdyscypliny zarządzania zasobami ludzkimi ; R. 13. Historia zjazdów katedr. Czy warto je organizować? ; CZ. II. TOŻSAMOŚĆ NAUKOWA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI I METODYCZNE DYLEMATY W BADANIACH ZZL: r. 1. Kontrowersje wokół tożsamości zarządzania zasobami ludzkimi ; R. 2. Wyzwanie zastosowania badań jakościowych w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi ; R. 3. Metaanaliza w ZZL - dotychczasowe doświadczenia i przyszłe kierunki badań ; CZ. III. PRAKTYKA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W OSTATNIEJ DEKADZIE: R. 1. Determinanty zaangażowania w pracę - wczoraj i dziś ; R. 2. Determinanty zmian podejścia do motywowania ; R. 3. Społeczne problemy zarządzania zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych organizacji gospodarczych - wyniki badań ; R. 4. Zarządzanie talentami w MŚP - analiza praktyk polskich przedsiębiorstw ; R. 5. Ewolucja koncepcji kariery - ku integracji? ; R. 6. Nowe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi w świetle Konkursu "Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi" ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W NOWEJ PRZESTRZENI FIZYCZNEJ I SPOŁECZNEJ, CZYLI DOKĄD ZMIERZAMY: R. 1. E-zarządzanie i przywództwo ; R. 2. O zastosowaniu ICT w HR i co z tego wynika dla HR w polskich organizacjach i dla badaczy tego zjawiska ; R. 3. Kompetencje przyszłości i zatrudnialność w dobie cyfryzacji ; R. 4. Trendy na rynku pracy w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-109805 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej