Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(92)
Forma i typ
Książki
(72)
Czasopisma
(20)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(33)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(69)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(20)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(4)
Gapenski Louis C
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Wyczański Paweł
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew
(3)
Nickels William G
(3)
Walińska Ewa
(3)
Bień Witold (1927- )
(2)
Dyk Maria
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Gołajewska Marta
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sarama Maria
(2)
Simon Hermann
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Bachliński Wojciech
(1)
Baj Beata
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barrow Colin
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bogacz-Miętka Olga
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Cioch Henryk
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Daszyńska-Zygadło Karolina
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Ewing Jack
(1)
Filip Paulina
(1)
Filipczak Szymon
(1)
Gajda Janusz (prawnik)
(1)
Gelles David
(1)
Goliński Jan
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Jordan Bradford D
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kirk Randy W
(1)
Kleine-Doepke Rainer
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Korzycka Monika
(1)
Kotowska Beata
(1)
Kuźniar Aleksandra
(1)
Leszczyński Zbigniew
(1)
Lubas Barbara
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piasny Beata
(1)
Piątek Tadeusz (pedagog)
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Ross Stephen A
(1)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sitko Jacek
(1)
Smoleń Marek
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sokołowski Jerzy (ekonomista)
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Szewczyk Paweł (finanse)
(1)
Szkiłłądź Jerzy
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Tarnawska Katarzyna
(1)
Teczke Janusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(1)
Westerfield Randolph W
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Wędzki Dariusz
(1)
Zachariasz Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(20)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(91)
Język
polski
(87)
angielski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(7)
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(4)
Ekonomiści
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Informatycy
(1)
Księgowi
(1)
Politycy
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(67)
Zarządzanie
(33)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(18)
Innowacje
(17)
Wzrost gospodarczy
(16)
Nierówności społeczne
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(12)
Rozwój regionalny
(12)
Gospodarka
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Rachunkowość
(9)
Rynek finansowy
(9)
Ekonomia
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Budżety rodzinne
(7)
Jakość życia
(7)
Klastry (ekonomia)
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Rynek pracy
(7)
Siła robocza
(7)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Globalizacja
(6)
Kredyt
(6)
Marketing
(6)
Pieniądz
(6)
Polityka innowacyjna
(6)
Polityka podatkowa
(6)
Rozwój społeczny
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Banki
(5)
Bezrobocie
(5)
Dochody indywidualne
(5)
Emerytura
(5)
Energetyka
(5)
Finanse publiczne
(5)
Inwestycje zagraniczne
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Kobieta
(5)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Podatek
(5)
Polityka gospodarcza
(5)
Praca
(5)
Rolnictwo
(5)
Specjalna strefa ekonomiczna
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Ubóstwo
(5)
Dług publiczny
(4)
Ekorozwój
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Informacja
(4)
Informatyzacja
(4)
Instytucjonalizm
(4)
Internet
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Kształcenie
(4)
Nauka
(4)
Public relations
(4)
Rozwój gospodarczy
(4)
Rynek
(4)
Spożycie
(4)
Spółdzielczość
(4)
Spółki akcyjne
(4)
Służba zdrowia
(4)
Współpraca transgraniczna
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Decyzje
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Emigracja zarobkowa
(3)
Etyka biznesu
(3)
Euroregiony
(3)
Finanse
(3)
Gazownictwo
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Informatyka
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kryzys finansowy
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Leasing
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Oświata
(3)
Polityka regionalna
(3)
Polityka rolna
(3)
Polityka społeczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Prawo handlowe
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(14)
1989-
(10)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Ukraina
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Białoruś
(3)
Chiny
(2)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Drohobycz (Ukraina, obw. lwowski, rej. drohobycki)
(1)
Dębowiec (woj. podkarpackie, pow. Jasło ; okręg)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Kraje OECD
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubenia (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Lubenia ; okolice)
(1)
Pakistan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(9)
Czasopismo naukowe
(9)
Podręczniki akademickie
(9)
Monografia
(8)
Opracowanie
(7)
Poradnik
(7)
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Poradniki
(4)
Reportaż
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Zarządzanie i marketing
(26)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Transport i logistyka
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
92 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2012. - 283 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I. JAK ZACZĄĆ? 1. Cechy przyszłego przedsiębiorcy. 2. Jak założyć własny biznes. 3. Czy nauka (formalne studia) i wiedza są potrzebne w biznesie? 4. Budowanie biznesplanu. 5. Korporacja czy własna firma. CZĘŚĆ II. DLA MAŁYCH I ŚREDNICH. 6. Codzienne zarządzanie operacyjne. 7. Zarządzanie personelem. 8. Budowanie planu marketingowego. 9. Zarządzanie kryzysem. 10. Zarządzanie stresem. 11. Błędy podczas kariery biznesowej. 12. Motywacja w pracy. Pasja przedsiębiorcy. 13. Źródła kapitału. 14. Rozwój przez przejęcia. 15. Moje początki i historia biznesowa. CZĘŚĆ III. NASTĘPNY KROK: 16. Sukces w biznesie. 17. Kiedy było łatwiej - lata 90. versus 2010. 18. Lista wybranych 20 sukcesów gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Business models for dummies" 2013.
Indeks.
ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? ; Definicja modelu biznesowego ; Modele biznesowe mają wiele postaci ; Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego ; TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego ; Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty ; Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości ; Zarabianie na modelu biznesowym ; Monetyzacja przez wyniki sprzedaży ; Budowanie trwałego modelu biznesowego ; Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych ; Sprzedaż firmy ; Analizujemy Twój model biznesowy ; JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych ; Jak poznać, ze Twój model biznesowy słabnie ; Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja ; INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji ; Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji ; Innowacja zaburzająca ; Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego ; Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej ; Czerpanie zysków z ubezpieczeń ; DEKALOGI: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych ; Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym ; Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego ; Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-81843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Część prac w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy większości prac.
Od pierwszej do czwartej rewolucji przemysłowej i sztucznej inteligencji / Kazimierz Górka, Agnieszka Thier. Zagadnienia aksjologiczne wyznacznikiem kierunków zmian gospodarczych / Łukasz Jabłoński. Attractiveness and quality of higher education / Michal Tkac, Renata Turisova, Anna Nagyova. Logistyka wczoraj i dziś / Maria Borowska. Metody i narzędzia projektowania innowacji społecznych przez organizacje / Konrad Rokoszewski. Ocena możliwości zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie metodą refleksji strategicznej / Marek Rawski. Export opportunities of Slovak small and medium size enterprises / Michal Pruzinsky, Bohuslava Mihalcova. Wybrane problemy podejmowania działalności gospodarczej / Joanna Olszowy. Koncepcja biznesplanu - model w ujęciu procesowym / Artur Zygiert, Klaudia Sepioło. Rozwijanie kreatywności pracowników w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie - wyniki badan własnych / Teresa Myjak. Dysfunkcyjność w polskiej polityce społecznej na przykładzie kontraktów socjalnych w pomocy społecznej w województwie podkarpackim / Piotr Frączek. Ekonomia społeczna w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego na przykładzie województwa podkarpackiego / Magdalena Wrońska. Analiza wskaźników wybranych przedsiębiorstw województwa podkarpackiego / Marcelina Słaba-Wiącek. Jednolity plik Kontrolny - doświadczenia z powiatu tarnobrzeskiego w latach 2014-2017 / Tomasz Dziechciarz, Grażyna Kucharska. Wpływ elektrowni w Połańcu na rozwój miast i regionu / Tomasz Dziechciarz, Ewa Mazur, Alicja Galica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. A-113982 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Składniki turkusowych organizacji / redakcja naukowa Zbigniew Olesiński. - Warszawa : Difin, 2020. - 360 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla studentów zarządzania, ekspertów zarządzania, kadry menedżerskiej, środowiska naukowego nauk społecznych
Streszczenie w języku angielskim.
CZ. I. RESTRUKTURYZACJA, INNOWACJE, TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 1. Próba konceptualizacji uwarunkowań turkusowych organizacji, Ryszard Borowiecki, Zbigniew Olesiński ; R. 2. Lider w organizacji turkusowej, Ewa Bojar, Matylda Bojar ; R. 3. Zarządzanie innowacjami w samorządzie terytorialnym, Zbigniew Makieła, Magdalena Makieła ; R. 4. Know-how jako forma ochrony i komercjalizacji własności intelektualnej w przedsiębiorstwie, Adam Grzegorczyk ; CZ. II. ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI PRACOWNICZYMI: R. 5. Zarządzanie pracownikami w turkusowych organizacjach, Elżbieta Jędrych ; R. 6. Zarządzanie talentami - wojna o talenty, Magdalena M. Struss ; R. 7. Pokolenie Y - wyzwanie dla pracodawców. Kierunki zmian w organizacjach, Olga Charucka ; CZ. III. KREACJA KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW: R. 8. Kompetencje przyszłości w świetle gospodarki 4.0, Marlena Plebańska ; R. 9. Problematyka kreowania kompetencji w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy w analizie zagadnienia niedoboru talentów, Elżbieta Kopciuszewska ; R. 10. Zarządzanie własnym czasem pracy w erze 4.0, Ludmiła Stemplewska ; R. 11. Zarządzanie talentami w wielokulturowych zespołach jako instrument rozwoju potencjału społecznego współczesnych organizacji, Agnieszka Knap-Stefaniuk ; CZ. IV. INFORMATYKA A TURKUSOWA ORGANIZACJA: R. 12. Wirtualizacja komunikacji rynkowej, Adam Grzegorczyk ; R. 13. Analiza sposobów i technik zapewnienia wysokiej dostępności systemów i usług teleinformatycznych jako niezbędny element bezpieczeństwa organizacji, Artur Kwasek, Michał Matuszczyk ; R. 14. Uspołecznienie zarządzania. Organizacje turkusowe i demokratyzacja podejmowania decyzji, Piotr Wiench ; CZ. V. ZARZĄDZANIE PROCESOWE, SAMOZARZĄDZANIE: R. 15. Nowe perspektywy zarządzania procesowego: w kierunku synchronizacji cyklów życia wiedzy i procesów, Marek Szelągowski, Jan Fazlagić ; R. 16. Kreowanie nowych form usług, na przykładzie turystyki medycznej w Polsce, Anna Maria Wiśniewska ; R. 17. Analiza porównawcza opinii pracowników z pokolenia Y i X w zakresie oczekiwanych zmian procesu selekcji i rekrutacji w nowoczesnych gospodarkach, Magdalena Kaczkowska-Serafińska ; CZ. VI. INTEGRACJA SKŁADNIKÓW TURKUSOWYCH ORGANIZACJI: R. 18. W dążeniu ku turkusowej organizacji ; R. 19. Zrównoważone zarządzanie kapitałami przedsiębiorstwa, Dariusz Klimek ; R. 20. Identyfikacja stanu wiedzy dotyczącej rozwoju systemów e-learning w szkolnictwie wyższym, Artur Kwasek, Artur Kobos ; CZ. VII. PRZYKŁADY TURKUSOWYCH ORGANIZACJI W WYBRANYCH KRAJACH: R. 21. Turkusowe organizacje w Gruzji, Agnieszka Rzepka ; R. 22. Zarządzanie wiedzą w turkusowych organizacjach na przykładzie Living Labs Network w Kanadzie, Anna Sabat ; R. 23. Zastosowanie nowych technologii w gospodarce koreańskiej, Krzysztof R. Nowakowski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Co to jest Amazon FBA ; Firma i podatki ; Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon ; Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura BHP w przemyśle / Tadeusz Piątek, Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, copyright 2021. - 114, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [93]-112.
Streszczenie w języku angielskim.
I. EKSPLIKACJA PODSTAWOWYCH POJĘĆ I TERMINÓW: 1. Cywilizacja ; 2. Kultura ; 3. Bezpieczeństwo ; 4. Higiena BHP ; 5. Praca ; 6.Przemysł ; II. KULTURA BHP - HUMANISTYCZNY ASPEKT PRACY CZŁOWIEKA: 1. Kultury systemów ; 2. Kultura ogólna ; 3. Kultura techniczna ; 4. Kultura techniczna komponentem kultury ogólnej ; 5. Kultura informacyjna ; 6. Kultura organizacyjna - kultura projektowa ; 7. Kultura bezpieczeństwa ; III. BADANIE KULTURY BHP W PRZEMYŚLE: 1. Założenia do badań ; 2. Wyniki badań i ich analiza ; 3. Analiza twierdzeń z wiersza 1-6 ankiety kultury BHP ; 4. Analiza pytań z wierszy 7-17 ankiety kultury BHP ; 5. Wnioski ; IV. ELEMENTY SYSTEMOWEGO KSZTAŁTOWANIA I DOSKONALENIA KULTURY BHP: 1. Podejście procesowo-systemowe ; 2. Zarządzanie ryzykiem ; 3. Audity BHP ; 4. Metody pracy zespołowej na rzecz kultury BHP w przemyśle ; 5. Ciągłe doskonalenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. A-114004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-69419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wywiad z prezesem Pawłem Szewczykiem.
I. INNOWACYJNE WROGIE PRZEJĘCIE: 1. Tajny plan; 2. Przejąć kontrolę; 3. Będzie dym; 4. Tajemniczy klient; 5. 10 września 2016 r. ; 6. Trudne negocjacje; 7. Pierwsze oznaki napięcia; 8. Gra pozorów; 9. Koniec rozmów; 10. Cios za cios; 11. 19 lutego 2016 r. ; 12. 3 marca 2016 r. ...[i in]., II. HISTORIA RYNKU: 1. Dziki Zachód w Polsce?; 2. Windykator czy negocjator?; 3. Wrocław-miasto windykacji; 4. Trudne początki; 5. Ostatnie lata; 6. Rynkowe roszady; 7. Skandynawowie w natarciu; 8. Konflikt, a potem... "Welcome USA"; 9. Na rynku krajowym też się dzieje; 10. Historia upadku; 11. Windykator jako dobry towar eskportowy, WYWIAD Z PREZESEM PAWŁEM SZEWCZYKIEM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75812 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybciej, wyżej, dalej : skandale Volkswagena / Jack Ewing ; przełożył Maciej Szymański. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017. - 430, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Indeks.
Gdy we wrześniu 2015 roku rozpoczęła się afera spalinowa związana z tzw. „czystym dieslem” Volkswagena, z dnia na dzień największy producent samochodów na świecie stał się symbolem chciwości i kłamstwa. Klienci byli oburzeni, inwestorzy wpadli w panikę, a firma musiała stawić czoło widmu bankructwa. Książką Szybciej, wyżej, dalej Jack Ewing zrywa kurtynę, którą próbowano spuścić na ten niebywały skandal. Opisuje długą drogę Volkswagena od skromnego nazistowskiego „samochodu ludowego” aż po dni chwały - powstanie jednej z najbardziej prestiżowych globalnych marek, która chlubi się ekologicznym wizerunkiem. Maluje też żywe portrety osób odpowiedzialnych za sukces koncernu, prezesa Ferdinanda Piëcha oraz dyrektora naczelnego Martina Winterkorna, stawiając tezę, iż to ich nienasycona ambicja zmusiła pracowników do sięgnięcia po nielegalne metody. Ewing przedstawia mechanizm wielkiego skandalu: to, jak kultura „sukcesu za wszelką cenę” doprowadziła do jednego z największych oszustw w dziejach biznesu, grożącego wręcz niewyobrażalnymi konsekwencjami gospodarczymi. Przyszłość jednej z najpotężniejszych firm świata pozostaje niepewna, my zaś mamy wyjątkową sposobność przyjrzeć się historii wizerunkowej katastrofy Volkswagena. [Rebis, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
R. I. Bankowość detaliczna w Polsce: 1. Główne determinanty zmian w bankowości detalicznej ; 2. Bankowość detaliczna a sektor bankowy w Polsce ; R. 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej: 1. Koncepcja wizerunku banku w logice dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL) ; 2. Pomiar dywergencji między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w segmencie klienta detalicznego ; R. III. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej: 1. Cel, zakres i metoda badań strony popytowej w bankowości detalicznej ; 2. Interakcje na rynku detalicznych usług bankowych ; 3. Analiza strukturalna zasobów użytkowych banków - perspektywa klienta ; R. IV. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego: 1. Koncepcja badań wśród podażowych oferentów wartości ; 2. Orientacja rynkowa i strategie marketingowe a pożądany wizerunek banku ; 3. Zasoby użytkowe banków w kontekście orientacji na klienta - perspektywa banków ; R. V. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta: 1. Luki percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków ; 2. Zakres rozbieżności między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku ; 3. Wpływ odmienności percepcji roli kluczowych zasobów użytkowych banków na dywergencję między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Super pumped : the battle for Uber" 2019.
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. "Uber" to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą. [http://wydawnictwofeeria.pl/pl/ksiazka/uber, dostęp 16.10.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka dla Gospodarki ; 1/2012)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, gmin Tyczyn, Iwonicz-Zdrój i Zarszyn oraz Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza".
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. FORMY POZYSKANIA KAPITAŁU NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Alternatywne źródła pozyskiwania kapitału obcego przez przedsiębiorstwa ; Leasing jako specyficzna forma finansowania inwestycji w przedsiębiorstwach ; Obce źródła finansowania w działalności przedsiębiorstw MSP ; Pozyskiwanie środków z funduszy europejskich w sektorze przedsiębiorstw - przykład województwa podkarpackiego ; Znaczenie funduszy private equity jako źródła kapitału dla firm w Polsce ; Wykorzystanie sprawozdawczości finansowej w ocenie wyników oraz finansowaniu rozwoju przedsiębiorstw ; Bezpośrednie i pośrednie formy komunikacji jako metody pozyskiwania informacji finansowych ; Dochody gminy o charakterze publiczno-prawnym. Analiza wybranych aspektów ; Struktura dochodów samorządów gminnych a ich samodzielność finansowa. II. RYZYKO FINANSOWE W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Mechanizmy ograniczania ryzyka finansowego w Bazylei III ; Eliminating corruption as a factor of social and economic development and European integration of Ukraine ; Nowoczesne metody zarządzania portfelem aktywów rzeczowych i finansowych pod kątem ograniczania ryzyka ; Identyfikacja i pomiar ryzyka rynkowego w banku spółdzielczym ; Metody szacowania, oceny i eliminacji ryzyka kursowego w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie wielowymiarowych funkcji dyskryminacyjnych w celu predykcji upadłości przedsiębiorstwa ; Application of management Cash flow through methods of financial management for enterprises ; Ryzyko inwestycyjne w gospodarkach wschodzących na przykładzie krajów BRICS ; Działalność projakościowa a jej wpływ na ryzyko operacyjne w różnych fazach cyklu koniunkturalnego. III. ZAKRES, SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI: Chines Foreign Direct Investments In Developing Countries: the long term trend Or a temporary phenomenon ; Proces łączenia się przedsiębiorstw - wybrane aspekty integracji ; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako czynnik wzmacniający atrakcyjność inwestycyjna w Polsce w ujęciu regionalnym - analiza porównawcza ; Gospodarowanie środkami finansowymi w gminie Tyczyn w województwie podkarpackim ; Zasada kontynuacji działalności w jednostkach permanentnie niedofinansowanych w aspekcie procesów restrukturyzacji i pozagospodarczych celach statutowych ; Finansowe aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza" ; Wpływ środków pozyskanych z funduszy strukturalnych na rozwój infrastruktury obszarów wiejskich na przykładzie gminy Iwonicz Zdrój i Zarszyn w latach 2004-2010 ; Finansowanie rozwoju obszarów wiejskich ze środków Unii Europejskiej w kontekście polityki spójności i WPR w latach 2007-2013 oraz 2014-2020 ; Ocena efektywności największych producentów podłoża pod uprawę pieczarek w Polsce z wykorzystaniem modelu Du Ponta ; Czynniki realizacji projektów unijnych według oceny jednostek samorządu terytorialnego województwa świętokrzyskiego ; Efektywność projektów społeczno-gospodarczych finansowych z funduszy UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100141 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej