Franchising
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Banachowicz Ewa
(2)
Acheson Dawid
(1)
Bednarek Artur
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Fuchs Bernadeta
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Kojdecka Teresa
(1)
Kolanowska Ewa
(1)
Kruczalak Kazimierz (1934-2002)
(1)
Kruczalak-Jankowska Joanna
(1)
Mendelsohn Martin (1935- )
(1)
Nickels William G
(1)
Nowak Jolanta
(1)
Staniec Iwona
(1)
Starkowski Mieczysław T
(1)
Stecki Leopold
(1)
Stecki Leopold (1927- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Franchising
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Small Businessmana ; 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umowy franchisingowe / Bernadeta Fuchs. - Stan prawny na 15 października 1997 r. - Kraków : Zakamycze, 1998. - 235 s. ; 21 cm.
(Monografie)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Bibliogr.
1. Globalizacja i jej wymiary 2. Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem 3. Strategie firm globalnych 4. Sposoby budowania strategii firm globalnych 5. Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji 6. Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.44 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo handlowe : zarys wykładu / Kazimierz Kruczalak. - Wyd. 6, stan prawny na 1 czerwca 2004 r. / zaktualiz. i uzup. Joanna Kruczalak-Jankowska. - Warszawa : Wydaw. Prawnicze LexisNexis, 2004. - 548 s. ; 24 cm.
Indeks.
Streszcz. w j. ang., niem.
Cz.I. Wprowadzenie : 1. Pojęcie prawa handlowego; 2. Źródła prawa handlowego; 3. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej; 4. Charaktery- styczne cechy obrotu handlowego; 5. Pojęcie i zakres prawa handlowego w prawie polskim. Cz.II. Prawo przedsiębiorców : 6. Przedsiębiorcy; 7. Zagadnienia ogólne prawa spółek; 8. Spółki osobowe; 9. Spółki kapitałowe; 10. Łączenie, podział i przekształcenie spółek; 11. Zgrupowanie spółek; 12. Przedsiębiorstwo państwowe, jego komercjalizacja i prywatyzacja; 13. Niektóre inne przedsiębiorstwa i pjo; 14. Działalność gospodarcza z udziałem podmiotów zagranicznych; 15. Spółdzielnie; 16. Rzemiosło; 17. Przekształcenie, likwidacja i upadłość przedsiębiorców; 18. Izby gospodarcze [i inne]. Cz.III. Czynności handlowe. Rozliczenia.Zabezpieczenia roszczeń : 1. Stosunek zobowiązaniowy w obrocie handlowym; 2. Papiery wartościowe; 3. Rynek papierów wartościowych; 4. Giełdy towarowe; 5. Zabezpieczenie osobiste i rzeczowe w obrocie handlowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja sfinansowana z budżetu Urzędu Miasta Łodzi w ramach programu "Współpraca z wyższymi uczelniami"
I. PRZEGLĄD MOŻLIWOŚCI INWESTYCYJNYCH NA POLSKIM RYNKU FINANSOWYM: 1. Inwestorzy i instrumenty wg. statystyk na GPW w Warszawie; 2. Kontrakty terminowe; 3. Opcje na GPW S.A. w Warszawie; 4. Fundusze inwestycyjne towarzystwa Union Inwestment; 5. Struktura rynku walutowego, II. METODY I TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE DECYZJE INWESTYCYJNE:1. Analiza techniczna: teoretycy vs praktycy rynku; 2. Wnioskowanie na przykładzie formacji flagi; 3. Średnie kroczące w planowaniu zmian wartości dla jednostek uczestnictwa Pioneer Akcji Polskich FIO; 4. Wstęga Bollingera w analizie wartości jednostki uczestnictwa; 5. Oscylatory w identyfikacji zmian wartości jednostek uczestnictwa; 6. Ciąg liczb Fibonacciego jako narzędzie wspomagające decyzje inwestycyjne; 7. Wskaźnik Sharpe'a w ocenie efektywności funduszy inwestycyjnych; 8. Arbitraż na rynkach zakładów sportowych, III. UWARUNKOWANIA DECYZJI INWESTYCYJNYCH: 1. Czynniki warunkujące skłonność do inwestowania; 2. Bariery inwestycyjne w świetle badań własnych; 3. Kryteria wyboru OFE; 4. Wybory inwestycyjne Polaków w postaci lokaty w OFE oraz ich interpretacja w świetle ekonomicznej teorii zachowań ludzkich, IV. PROPOZYCJE MOŻLIWOŚCI INWESTYCYJNYCH POZA RYNKIEM FINANSOWYM: 1. Franchising jako sposób na rozpoczęcie działalności gospodarczej dla absolwentów szkół i uczelni; 2. Ekonomiczne aspekty bezpieczeństwa i higiena pracy; 3. Zagrożenie przedsiębiorstw ryzykiem walutowym. Analiza wyników badań ankietowych; 4. Przyszłość to znajomość metod identyfikacji i kwantyfikacji ryzyka; 5. Menedżer ds. ryzyka - zawód z perspektywami; 6. Fundusze strukturalne i inwestycje venture capital źródłem pozyskiwania środków na działalność inwestycyjną przedsiębiorstw sektora MŚP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.74 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Bibliogr., netogr. s. [229]-241. Indeks.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej