Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Bernatowicz Waldemar
(1)
Doroba Anita
(1)
Drzewiecki Jakub
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Kim W. Chan
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Raczkowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Raftowicz Magdalena (1979- )
(1)
Ryng-Duczmal Wiktoria
(1)
Szkudlarek Łukasz
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Ziętek-Fidecka Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Model biznesowy
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 186-188.
Współfinansowanie: Unia Europejska (UE)
Streszczenie w języku angielskim.
WSTĘP: Wprowadzenie ; Opis głównych założeń badania ; Opis zastosowanej metodologii oraz źrodła informacji wykorzystane w badaniu ; OPIS WYNIKÓW BADANIA (ANALIZA I INTERPRETACJA): Główne trendy GOZ istotne dla rozwoju gospodarczego ; Wpływ GOZ na rozwój gospodarczy regionu ; Przygotowanie podkarpackich przedsiębiorstw do gospodarki cyrkularnej (ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw wpisujących się w inteligentne specjalizacje regionu) ; Znaczenie innowacji we wdrażaniu koncepcji GOZ w przedsiębiorstwach województwa podkarpackiego ; Wsparcie implementacji rozwiązań gospodarki cyrkularnej w podkarpackich przedsiębiorstwach ; Wpływ nowych ram zrównoważonego rozwoju UE na działalność przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Polityka wsparcia transformacji w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym z funduszy strukturalnych UE oraz innych środków bezzwrotnych ; Bariery i wyzwania związane z transformacją przedsiębiorstw w kierunku GOZ ; WNIOSKI I REKOMENDACJE ODNOSZĄCE SIĘ DO POSZCZEGÓLNYCH OBSZARÓW BADAWCZYCH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-12380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 301)
Bibliografia, netografia na stronach [328]-342.
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki (Kraków)
R. I. Charakterystyka modelu biznesu w świetle teorii oraz praktyki zarządzania: 1. Istota oraz cechy charakterystyczne modelu biznesu: Problemy i dylematy związane z koncepcją modelu biznesu ; Dominujące kierunki badań nad modelami biznesu ; 2. Model biznesu jako narzędzie zarządzania: Przesłanki wykorzystania modelu biznesu w zarządzaniu: kontekst sytuacyjny ; Charakterystyka narzędzia Business Model Canvas ; Uzasadnienie przyjęcia perspektywy Business Model Canvas w prowadzonych badaniach ; Wartość w modelu biznesu ; Zmienność modelu biznesu: koncepcja i pomiar ; R. II. Outsourcing jako koncepcja oraz metoda zarządzania: jego ewolucja oraz kluczowe charakterystyki: 1. Granice pojęcia outsourcingu ; 2. Ewolucja outsourcingu: kontekst teorii i praktyki zarządzania: Ewolucja outsourcingu w świetle teorii ekonomii i zarządzania ; Ewolucja outsourcingu w praktyce działalności przedsiębiorstw ; Ryzyka outsourcingu ; 3. Przebieg procesu outsourcingu ; 4. Postulowana struktura kontraktu outsourcingowego oraz typy kontraktów outsourcingowych ; 5. Zakres oraz dojrzałość jako kluczowe charakterystyki outsourcingu: Zakres outsourcingu ; Dojrzałość outsourcingu ; R. III. Identyfikacja oraz charakterystyka modelu badawczego: 1. Wpływ znaczenia przesłanek zmian granic organizacji na kształt modelu biznesu ; 2. Związki koncepcji modelu biznesu i outsourcingu: Outsourcing a architektura oraz typy modeli biznesu ; Outsourcing transformacyjny jako metoda modyfikacji modelu biznesu ; Outsourcing a realizacja procesów: tworzenia, dostarczania oraz przechwytywania wartości w modelu biznesu ; 3. Identyfikacja kryteriów oceny poziomu dojrzałości outsourcingu ; R.IV. Metodyka badań oraz charakterystyka próby badawczej ; 1. Założenia metodyczne zrealizowanych badań ; 2. Identyfikacja hipotez badawczych ; 3. Charakterystyka etapów postępowania badawczego ; 4. Operacjonalizacja problemu oraz pytań badawczych ; 5. Charakterystyka wykorzystanych narzędzi badawczych ; 6. Charakterystyka próby badawczej ; R. V. Weryfikacja modelu badawczego i hipotez badawczych. Szczegółowe wyniki badań ; 1. Ocena poziomu badanych zmiennych ; 2. Weryfikacja modelu badawczego oraz hipotez badawczych ; 3. Szczegółowe wyniki badań dotyczące zależności między badanymi zjawiskami: Znaczenie przesłanek zmian granic organizacji a zakres i dojrzałość wykorzystania outsourcingu ; Dojrzałość outsourcingu a jego skuteczność ; Wpływ skuteczności realizowanego outsourcingu na zmiany w modelu biznesu ; 4. Charakterystyka przykładowych scenariuszy wykorzystania outsourcingu w kontekście zmiany modelu biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
R. I. Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; R. II. Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu: 1. Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu ; 2. Paradygmaty w naukach o zarządzaniu ; 3. Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu ; 4. Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu ; R. III. Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji: 1. Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu ; 2. Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji ; R.IV. Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Ramy teoretyczne i praktyczne zagadnienia rozwoju gospodarki cyfrowej ; 2. Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; 3. Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; R. V. Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej: 1. Rozwój gospodarki cyfrowej ; 2. Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej ; R. VI. Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Modele biznesu w ekonomii współdzielenia ; 2. Modele biznesu a wielkie zbiory danych ; 3. Modele biznesu gospodarki okrężnej ; 4. Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej ; 5. Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej ; R. VII. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - procesowa vs. Projektowa ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – sektorowa ; 1. Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia – przykład: Sektory regulowane ; Sektor publiczny ; Sektor energetyczny – przykład ; Sektor kolejowy – przykład ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki – cyfrowej ; 7. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – technologiczna ; R. 8. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu w ujęciu hybrydowym ; R. 9. Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw: 1. Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; 2. Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy shift : beyond competing : proven steps to inspire confidence and seize new growth" 2017.
Na okładce: Kontynuacja światowego bestsellera "Strategia błękitnego oceanu".
Bibliografia na stronach [343]-345.
Przemiana błękitnego oceanu ; Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu ; Zrozum gdzie jesteś w tej chwili ; Wyobraź sobie, gdzie możesz być ; Znajdź drogę, by tam dotrzeć ; Wykonaj ruch.
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą. Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany. Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu - a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA to zbiór łatwych do wdrożenia strategii, które pozwalają myśleć o biznesie nowymi kategoriami. Szczególną wartość stanowi nowy zestaw przykładów tworzenia błękitnych oceanów, będący katalizatorem w rozwijaniu mentalności wzrostu przedsiębiorstw o każdym profilu działalności. [lubimyczytac.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Business models for dummies" 2013.
Indeks.
ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? ; Definicja modelu biznesowego ; Modele biznesowe mają wiele postaci ; Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego ; TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego ; Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty ; Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości ; Zarabianie na modelu biznesowym ; Monetyzacja przez wyniki sprzedaży ; Budowanie trwałego modelu biznesowego ; Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych ; Sprzedaż firmy ; Analizujemy Twój model biznesowy ; JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych ; Jak poznać, ze Twój model biznesowy słabnie ; Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja ; INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji ; Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji ; Innowacja zaburzająca ; Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego ; Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej ; Czerpanie zysków z ubezpieczeń ; DEKALOGI: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych ; Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym ; Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego ; Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej