Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(51)
Forma i typ
Książki
(46)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(35)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hales Colin F
(2)
Homa Dominik
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Acker Mike
(1)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Angwin Julia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jagodziński Waldemar (1983- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Król Marcin
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lipa Michał
(1)
Maltraversi Marco
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Miotk Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nurzyńska Anna (ekonomia)
(1)
Olszak Celina
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Szaran Adam
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tao Tian (1957- )
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Wu Chunbo (1962- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(46)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(36)
Handel elektroniczny
(15)
Internet
(8)
Media społecznościowe
(8)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Marketing
(6)
Administracja elektroniczna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Zarządzanie
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja
(3)
Innowacje
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Znak towarowy
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Dane osobowe
(2)
Facebook
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Spółki
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agroturystyka
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
ECDL
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Gender
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
1. Handel we współczesnej gospodarce 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu 5. Marketing w handlu 6. Merchandising 7. Systemy informatyczne w handlu 8. Zarządzanie jakością w handlu 9. Handel elektroniczny 10. Przestrzenne aspekty funkcjonowania handlu 11. Kooperacja w handlu 12. Internacjonalizacja handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Co to jest Amazon FBA ; Firma i podatki ; Seller Central - konto sprzedawcy na Amazon ; Wyszukiwanie produktów do sprzedaży na Amazon.
Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka „Sprzedawca na Amazon” to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing" 2021.
Komunikacja wirtualna zagościła w naszym życiu na dobre. Czy jesteś gotów, aby wyróżnić się spośród tłumu? Ludzie i przedsiębiorstwa, które przystosowały się do nowych okoliczności i przeniosły swoje biznesy na wirtualne platformy, mają największe szanse na sukces. Nowa codzienność wiąże się z tym, że w związku ze zmieniającymi się sposobami interakcji oraz zanikającymi ograniczeniami geograficznymi pracownicy oczekują większej elastyczności. Przed firmami i jednostkami, które okazały się gotowe zainwestować w unowocześnienie swoich biznesów, pojawiły się nowe możliwości. Firmy, które przystosowały się do nowej rzeczywistości, zyskują przewagę nad konkurencją, która nie radzi sobie z technologią, ponieważ stają się atrakcyjne dla pracowników, którzy nie chcą powracać do swojej starej rutyny pracy przy biurku czy w boksie biurowym. Jednostki, które zainwestują w siebie i staną się mistrzami komunikacji wirtualnej, będą się wyróżniać na tle tłumu zadowalającego się miernością. W swojej najnowszej książce, "Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych", autor bestselleru "Jak przemawiać bez strachu" pokazuje, w jaki sposób pokonać bariery i przestać bać się nudnych i bezosobowych spotkań na Zoomie, przekonując, że każdy może nauczyć się prowadzić wydajne i inspirujące webinaria. Wcale nie jest za późno, abyś został „gwiazdą Zooma" - nie marnuj ani jednej minuty więcej na niewydajne i bezosobowe spotkania wirtualne! [https://cedewu.pl/Sztuka-prowadzenia-spotkan-wirtualnych-p3187, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Monografia naukowa.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
R. I. COACHING INTERKULTUROWY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH NIEZBĘDNYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM ; R. II. SYSTEM KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WYBRANYCH MIASTACH AGLOMERACJI ŚLĄSKIEJ NA PRZYKŁADZIE KOMUNIKACYJNEGO ZWIĄZKU KOMUNALNEGO GÓRNOŚLĄSKIEGO OKRĘGU PRZEMYSŁOWEGO ; ROZDZIAŁ III. BEZPIECZEŃSTWO OBSŁUGI KLIENTÓW E-URZĘDU. ANALIZA POTRZEB I PROPOZYCJA ROZWIĄZAŃ NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Huawei : leadership, culture, and connectivity / Tian Tao, David De Cremer, Wu Chunbo. - Los Angeles [i pozostałe] : SAGE Publications, 2017. - LIII, [1], 360 stron ; 25 cm.
This work is translated from the original Chinese edition [August 2015, second edition] (ISBN: 978-7-5086-5268-9).
Tekst w języku angielskim.
In 1987, a 44-year-old man founded a telecom equipment-trading firm in Shenzhen, China, with start-up capital of $5,000. In 29 years, it grew to become the largest telecoms company in the world. This book goes behind the scenes to explore the story of what Ren Zhengfei did differently, how the company he started reached the top spot, and why Huawei is known as a -collective- and not a private company. 14 years of meticulous research and 136 senior management and employee interviews reveal how Huawei's international business success lies in its ability to transform the intellectual elite into a band of soldiers with the same set of values and resolve, while at the same time preventing a culture of subservience. [SAGE Publications, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-K.ANG.-62 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Cztery artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Anna Murawska - Wzrost poziomu wykształcenia ludności jako szansa dla rozwoju społeczno-ekonomicznego krajów Unii Europejskiej ; Mieczysław Dobija - Niestandardowe źródła kapitału ludzkiego w rozwoju cywilizacji ; Michał Gabriel Woźniak - Lessons from the Polish way of transformation ; Marek Leszczyński - Bezpieczeństwo jako globalne dobro publiczne w kontekście problemu państw upadłych ; Małgorzata Wosiek - Kapitał społeczny i jego relacje z czynnikami wytwórczymi ; Wojciech Kozioł - Produktywność pracy w Polsce w przekroju województw ; Arkadiusz Tuziak - Innowacyjność i kapitał ludzki w rozwoju regionu ; Renata Śliwa, Piotr Waląg - Industrializacja i deindustrializacja gospodarki. Przyczynek do dyskusji nad reindustrializacją gospodarki Polski ; Joanna Spychała - Wpływ instrumentów polityki fiskalnej na wahania koniunkturalne w gospodarce polskiej ; Bogumiła Grzebyk - Rola instrumentów Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w podnoszeniu jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich ; Elżbieta Inglot-Brzęk - JST a organizacje pozarządowe - modele współpracy ; Małgorzata Stec - Public e-administration condition and perspectives in Podkarpackie voivodship ; Tomasz Żminda, Jakub Bis - Rola Podstrefy Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec w zagospodarowaniu i modernizacji kapitału ludzkiego miasta Lublin ; Anna Jonkisz-Zacny - Aktywa jako czynnik intensyfikacji produktywności kapitału ludzkiego ; Adam Gwiazda - Kontrowersyjna „polityka” kontroli urodzeń za pomocą aborcji ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Społeczeństwo równości czy zniewolone danetyzacją? ; Dorota Pekasiewicz, Agata Szczukocka - Analiza rozwoju nowych technologii w gospodarstwach domowych w Polsce ; Zygmunt Mazur, Janusz Pec - Analiza ryzyka II poziomu w 3-poziomowym hierarchicznym modelu zarządzania bezpieczeństwem informacji uwzględniająca specyfiki statystyki publicznej ; Gabriel Nowacki - Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w działaniach psychologicznych ; Rafał Tuziak - "Big Data" w kontekście kapitału ludzkiego ; Jędrzej Wieczorkowski - Akceptacja naruszenia prywatności w erze "Big Data" ; Anton Dyndar - The influence of the Ukrainian and Polish population's cultural activity on their economic development ; Dorota Chmielewska-Muciek - Zależności korelacyjne kultury organizacyjnej z innowacyjnością małych przedsiębiorstw w Polsce ; Maryna Milushyna - Corporative culture as an instrument of human resources management ; Kamil Augustyn - Koncepcja oceny efektu spillover indywidualnej kreatywności pracowników przedsiębiorstw o zróżnicowanym stopniu know-how ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny ; Katarzyna Rzepka, Janusz Czerny - O humanizację myśli ekonomicznej ; Edyta Gąsiorowska-Mącznik - Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości ; Zofia Wyszkowska - Zarządzanie jakością usług medycznych w przychodniach lekarskich ; Paweł Łukasik - Analiza problemów pomiaru innowacyjności przedsiębiorstwa ; Marek Makowiec - Start-upy technologiczne generujące innowacje w gospodarce jako efekt komercjalizacji badań naukowych ; Maria Sarama - Zmiany na rynku bankowości internetowej w Polsce w latach 2010-2015 ; Maciej Czaplewski - Podstawowe trendy i kierunki zmian na polskim rynku telefonii mobilnej ; Teresa Mendyk-Krajewska - Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych w aspekcie realizacji e-usług ; Marcin Krzesaj - Ocena jakości informacji w wybranych polskich katalogach stron WWW ; Anna Pamuła, Beata Gontar - Rower miejski w Łodzi - ocena użytkowników ; Ewa Prałat - Możliwości elektronicznych zakupów na polskim rynku B2B ; Tomasz Śpiewak - Giełdowy rynek instrumentów pochodnych w Polsce - szanse i zagrożenia dla zintegrowanego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.52 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. Euroregionu Karpackiego, Stalowej Woli (s. 182-188), Doliny Lotniczej (s. 101-103), "Tygodnika Sanockiego" (s. 377-388) i Wytwórni Ciast i Lodów Santos (s. 640-651).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
GLOBALNE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNYCH: Michał Gabriel Woźniak: Strategiczne i instytucjonalne wyzwania dla Polski w kontekście globalizacji i regionalizacji; Zofia Chyra-Rolicz: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji (Tezy do dyskusji); Teresa Bal-Woźniak: Struktury koordynacji sprzyjające innowacyjności; Pavel Ivanovič Ponomarenko: Problemy innovacionnogo puti razvitiâ ekonomiki Ukrainy; Dariusz Firszt: Rozwój potencjału technologicznego polskiej gospodarki jako wyzwanie globalizacji; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro, Renata Tobiasz-Salach: Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji i integracji europejskiej; Tadeusz Kowalewski: Szanse i zagrożenia kształcenia permanentnego w obliczu regionalizacji i globalizacji; Małgorzata Lęcznar: Koncepcja klastrów a podnoszenie konkurencyjności regionu Podkarpackiego w dobie globalizacji; Radosław Puchała: Jaki powinien być kształt sprzyjającej wzrostowi polityki gospodarczej w Polsce w obliczu globalizacji?; Iwona Szczepaniak: Wpływ procesów globalizacji i integracji z UE na sektor MSP (małych i średnich firm spożywczych); Arkadiusz Tuziak: Regionalny kontekst procesów globalizacyjnych; Valentina Mihajlovna Šapoval, Natapâ Petrovna Dubrova: Urovni social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva v kontekste globalizacionnyh processov. REGIONALNE CZYNNIKI WZROSTU GOSPODARCZEGO: Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Fiedorowicz: Cechy przestrzeni a wzrost gospodarczy (na przykładzie wybranych cech i obszarów Polski); Anna Karwińska: Działania na rzecz zmniejszania nierówności szans rozwojowych społeczności lokalnych w Polsce; Sławomir Zawisza, Aleksandra Rudzka: Strategia zrównoważonego rozwoju gminy w świetle badań wybranych województw północnej Polski; Jacek Duda: Narodowy plan rozwoju jako podstawa wykorzystania pomocy strukturalnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; Mariusz Nyk, Michał Ferdzyn: Czynniki sprzyjające rozwojowi województwa łódzkiego; Paweł Frączek: Ocena bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego do Polski; Witosław J. Jasiński: Elity gospodarcze w gminie Gręboszów jako elity wpływu na samorząd terytorialny. Raport z badań terenowych w gminie Gręboszów; Marina Nikolaeva Padeva: Prodovol'stvennyj rynok Ukrainy: problemy i perspektivy razvitiâ; Piotr Rosik: Kapitał publiczny w procesie regionalnej konwergencji w Hiszpanii; Marek Smoleń: Społeczne skutki procesów transformacji gospodarczej w wymiarze lokalnym; Janusz Strojny: Ewolucja bankowości w kontekście rozwoju gospodarczego Euroregionu Karpackiego; Paweł Szura: Praktyka "WPR" a sytuacja rolnictwa jako główna determinanta stanu obszarów wiejskich w realiach Polski; Anetta Waśniewska: Województwo warmińsko-mazurskie na tle regionów sąsiadujących - wybrane zagadnienia. SPOŁECZNY WYMIAR NIERÓWNOŚCI: Tadeusz Janusz, Daniel Stos: Sytuacja sektora badań naukowych w Polsce; Tamara Tkacz: Człowiek i społeczeństwo w rozwoju oświaty; Jacek Woźniak: Kryteria oceny jakości kształcenia w szkole wyższej (na przykładzie ekonomii i zarządzania) jako czynnik wzmacniający nierówności społeczne; Anna Cywirenko: Prawo konstytucyjne wyborców i jego zabezpieczenie na Ukrainie; Wojciech Furman: Formy komunikowania się samorządu z ludnością (na przykładzie czasopisma samorządowego); Marie Gabryšová: Rola wykładowcy w kształtowaniu postaw prospołecznych; Marie Gabryšová, Halina Starzyczná: Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej; Iwona Kowalska: Nierówności społeczne w kontekście systemu finansowania pomocy materialnej dla uczniów; Małgorzata Lechwar: Instytucje sektora publicznego a problem nierówności; Renata Marks-Bielska: Kapitał ludzki a kwestie ubóstwa w środowiskach popegeerowskich; Maria Miczyńska-Kowalska: Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wieku; Zinovij Aleksandrovič Naduk: Vliânie kačestva medicinskoj pomosi na formirovanie rynka medicinskih uslug v Ukraine; Anna Nowak: Bariery dostępu do edukacji ludności wiejskiej a reforma edukacji; Tadeusz Pliszka: Wybrane aspekty nierówności społecznych wiedzy i postępu technicznego; Bogusław Ślusarczyk: Bezrobocie w Polsce i UE - najważniejszy element polityki zatrudnienia; Anatolij Tkacz: Nowy etap rozwoju instytucjonalnego w gospodarce transformacyjnej; Bożena Tuziak: Kapitał społeczny lokalnych wspólnot samorządowych; Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Aspekty jakości życia a poziom satysfakcji życiowej Polaków; Ewa Wójcik, Anna Matras-Bolibok: Zmiany w strukturze zatrudnienia w przemyśle na tle pozostałych sekcji gospodarki narodowej. PODMIOTY GOSPODARCZE DETERMINUJĄCE PODZIAŁ DOCHODÓW: Andrzej Piotr Wiatrak: Wspomaganie rozwoju małych przedsiębiorstw w skali lokalnej; Zofia Wyszkowska: Kapitał finansowy w przedsiębiorstwach; Olga Leonidovna Fanina: Osobennosti trudovyh otnošenij na malom predpriâtii; Mirosław Gorczyca: Wydatki mieszkaniowe, zaległości w opłatach oraz dodatki mieszkaniowe gospodarstw domowych; Colin F. Hales, Andrzej Kamiński: Internet jako narzędzie badań marketingowych; Irina I. Kolesnikova: Development of Enterprise's Business Value in Belarus Region; Beata Onak-Szczepanik: Miejsce i rola sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce Polski; Wojciech Pawnik: Podmiotowość w organizacji - fakt społeczny, czy postmodernistyczny postulat?; Marek Smoleń: Duży sukces firmy z małej miejscowości; Alina Szewc-Rogalska: Grupy kapitałowe w gospodarce polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.9 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego, powiatu przemyskiego.
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Trzy artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Michał Gabriel Woźniak - Jeszcze raz o potrzebie modernizacji kapitału ludzkiego ; Elżbieta Skrzypek - Bariery dzielenia się wiedzą w organizacji w warunkach społeczeństwa informacyjnego ; Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Powiązania sieciowe przedsiębiorstw na rynkach zaawansowanych technologii ; Andrzej M. J. Skulimowski - Perspektywy rozwoju wybranych technologii społeczeństwa informacyjnego do roku 2025 ; Adam Czerwiński - Wartość informacji w systemie informacyjnym w ocenie jej jakości ; Franciszek Grabowski, Justyna Stasieńko - Termodynamika rozprzestrzeniania się informacji i wiedzy ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregiony a cyfryzacja ; Adrianna Mastalerz-Kodzis, Ewa Pośpiech - Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju społeczeństwa informacyjnego krajów Unii Europejskiej ; Beata Kasprzyk, Jolanta Wojnar - Szanse realizacji strategii Europa 2020 w aspekcie poziomu edukacji w Polsce ; Roman Chorób - Aspekty metodologiczne analizy klastrów ze szczególnym uwzględnieniem sektora agrobiznesu ; Mariusz Hofman - Modelowanie uwarunkowań sukcesu przedsiębiorstw zorientowanych projektowo ; Agnieszka Piasecka - Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego szkoły wyższej w warunkach GOW ; Piotr Adamczewski - Trzecia platforma ICT w transformacji cyfrowej organizacji inteligentnych ; Dariusz Put - Projektowanie systemów integracyjnych w oparciu o współdzieloną ontologię ; Grzegorz Podgórski - Bezpieczeństwo informacji w modelu BYOD ; Piotr Filipkowski - Technologie Społeczeństwa Informacyjnego ; Zygmunt Mazur, Hanna Mazur, Teresa Mendyk-Krajewska - Ocena jakości platform e-usług publicznych ; Malwina Popiołek - Indywidualne zarządzanie prywatnością w serwisach społecznościowych - zarys problemu w kontekście rozważań dotyczących społeczeństwa informacyjnego ; Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska - The presence of public institutions in social networks ; Damian Dziembek - Cloud Computing - stan obecny i perspektywy rozwoju w Polsce ; Anna Pamuła - Edukacja na rzecz efektywności energetycznej - przegląd wybranych programów ; Przemysław Polak - Problemy kultury języka informatyki na przykładzie wybranego zagadnienia terminologicznego ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Wybrane inicjatywy wspierające rozwój i ich koszty na przykładzie regionów gospodarki morskiej ; Ewa Pośpiech, Adrianna Mastalerz-Kodzis - Analiza przestrzenna rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Jolanta Wojnar - Application of the utility function to assess the diversity of voivodships in terms of degree of use of information technologies in Poland ; Beata Kasprzyk - E-administration digital services in Poland ; Sławomir Wilk - Rozwój elektronicznej administracji w województwie podkarpackim w perspektywie finansowej 2007-2013 ; Kamila Jaroch, Mieczysław Jan Król - Znaczenie Internetu w życiu młodzieży ze szkół powiatu przemyskiego (analiza na podstawie wyników z sondażowego badania ankietowego) ; Jan Madej, Michał Widlak - E-usługi w wybranych gminach województwa małopolskiego ; Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec - Otoczenie technologiczne a budowanie organizacji opartej na wiedzy (na przykładzie gminy Myślenice) ; Marcin Wyskwarski - Kokpit menedżerski w małym przedsiębiorstwie ; Marek Matulewski - IT w gospodarce łowieckiej - wybrane aspekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.53 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej