Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(51)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(88)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Catmull Edwin E
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chapman Gary D. (1938- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chow Anne
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Czelusta Alojzy
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dudek Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fuller Pamela
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorber Robert
(1)
Luecke Richard
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Mażul Ewa
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Miller Geoffrey (1965- )
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Murphy Mark
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reszuta Bartłomiej
(1)
Roberts Philippa (1966- )
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sorensen Herb
(1)
Stamateas Bernardo
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Studziński Adam
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
White Paul E. (1957- )
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zajączkowski Ryszard (1961- )
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Reklama
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przywództwo
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Sukces
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Psychologia pracy
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Psychologia
(4)
Public relations
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing polityczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sprzedaż
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Twórczość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Badania marketingowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja
(2)
Osobowość
(2)
Pixar
(2)
Polityka
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Spożycie
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Turystyka
(2)
Uprzedzenia
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zakupy
(2)
Znak towarowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ambient
(1)
Audiomarketing
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurokracja
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Dezinformacja
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziecko
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekologia człowieka
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Euroregiony
(1)
Ewolucja
(1)
Finansowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geopolityka
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inicjatywa Trójmorza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Arktyka (region)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Mielec (woj. podkarpackie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(9)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Blogi
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Psychologia
(25)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Myths of work : the stereotypes and assumptions holding your organization back" 2017.
Bibliografia, netografia na stronach [245]-265.
To nie jest zwykła książka o pracy. Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam - jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny - 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to chyba każdy odniósł kiedyś wrażenie, że z jego firmą coś jest nie tak… Mity pracy to kolejna, obok Mitów zarządzania i Mitów PR-u, książka, której autorzy mierzą się z błędnymi wyobrażeniami i stereotypami - tym razem na temat miejsc pracy. Ian MacRae, który prowadzi konsultacje psychologiczne dla firm, oraz Adrian Furnam, profesor łączący obszary psychologii i zarządzania, przyglądają się powszechnym nieporozumieniom, które uniemożliwiają przedsiębiorstwom rozwój (i utrudniają życie pracownikom). Część mitów dotyczy spraw pozornie oczywistych, z innymi trudno się zgodzić, tak bardzo przeczą wszystkiemu, do czego przywykliśmy na co dzień. Niektóre wyniki i obserwacje, jak przyznają autorzy, zaskoczyły nawet ich. Czy powinniśmy pracować osiem godzin dziennie, od poniedziałku do piątku? Może w 1817 był to rewolucyjny pomysł i śmiała wizja, ale czy 200 lat później nie powinniśmy pójść już o krok dalej - być może w stronę elastycznych godzin pracy? Okazuje się też, że nie ma żadnych dowodów na to, że praca z domu obniża wydajność - wręcz przeciwnie: jak pokazały eksperymenty pracownicy zdalni spisują się lepiej i biorą mniej urlopów zdrowotnych. Nie wspominając o oszczędnościach związanych z utrzymaniem biura… Mity pracy to 27 rozdziałów pisanych z humorem i opartych na najnowszych wynikach badań oraz doświadczeniach samych autorów. MacRae i Furnham opisują najgorsze decyzje czy przekonania, które sprawiają, że firmy stoją w miejscu, pracownicy się męczą, a nasza praca w niczym nie przypomina tej, jaką moglibyśmy wykonywać w XXI wieku. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Mity-pracy,762368024,p.html, dostęp 15.12.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału: "Good to great" 2001.
Indeks.
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [210]-220.
Książka jest dedykowana każdej osobie, która pragnie zdobyć wiedzę na temat zarządzania swoim czasem. Systematyzuje ona wiedzę z zakresu zarządzania czasem, ale też porusza zagadnienia motywacji, procesu decyzyjnego czy sukcesu. [Difin, 2020]
1. Czas: 1.1. Pojmowanie czasu, 1.2. Zarządzanie czasem, 1.3. Pułapki czasowe i złodzieje czasu, 1.4. Prokrastynacja, 1.5. Sposoby walki z marnotrawstwem czasu, 1.6. Metody i techniki zarządzania czasem: 1.6.1. Wyznaczanie celu - metoda S.M.A.R.T. i S.M.A.R.T.E.R., 1.6.2. Planowanie - metoda PERT, 1.6.3. Zasada Pareto/zasada 80/20, 1.6.4. Prawo Parkinsona, 1.6.5. Analiza ABC, 1.6.6. Reguła 60/40, 1.6.7. Metoda ALPEN, 1.6.8. Metoda 24-godzinna, 1.6.9. Metoda Gantta, 1.6.10. Metoda Pomodoro, 1.6.11. Metoda TRZOS, 1.6.12. Metoda OATS, 1.6.13. Systemy wspomagające zarządzanie czasem, 1.6.14. Elektroniczne planowanie czasu pracy - System Rejestracji Czasu Pracy (RCP), 1.6.15. Metoda GTD - Getting Things Done, 1.6.16. Macierz Eisenhowera, 1.6.17. Alokacja czasu, 1.6.18. Krzywa biorytmów ; 2. Sukces: 2.1. Sukces jako funkcja efektywności czasu: 2.1.1. Kreatywność, 2.1.2. Wytrwałość, 2.1.3. Umiejętność bycia silnym, 2.2. Sukces - zaczynaj z wizją końca, 2.3. Narzędzia zarządzania samym sobą, 2.4. Podejmowanie decyzji, 2.5. Siła przekonań, 2.6. Jak bardzo tego chcesz ; 3. Motywacja ; 4. Typy osobowości ; 5. Drzewo zarządzania samym sobą: 5.1. Nawyki, 5.2. Proaktywność ; 6. Obecność - nasza wewnętrzna siła ; 7. Minimalizm - ład wewnętrzny i zewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials : twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu)
Indeks
Na okł. podtyt.: rady ekspertów w zasięgu ręki
Nazw. aut. s.[240]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86586 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Prószyński i S-ka.
Polecane lektury i filmy s. 370-373. Indeks.
1. Darwin w galerii handlowej; 2. Geniusz marketingu; 3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze; 4. Stymulacja umysłu; 5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu; 6. Atrakcyjność na pokaz; 7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność; 8. Branding ciał i marketing umysłów; 9. Sześcioczynnikowy model osobowości; 10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców; 11. Inteligencja ogólna; 12. Otwartość; 13. Sumienność; 14. Ugodowość; 15. Dusza centryfugalna; 16. Wola autoprezentacji; 17. Zalegalizować wolność; Ćwiczenia dla czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozgromić konkurencję : sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania / Roman Polko, Paulina Polko. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 223 strony : ilustracje (głównie kolorowe), faksymilia, fotografie, mapy, rysunki, wykres ; 23 cm.
(Onepress Exclusive)
Na okładce: Jak stać się zaufanym dowódcą? Czy misje zespołowe to właściwa droga do awansu? Co skuteczniej eliminuje armie pracowników - zmiana czy rutyna? Jak uniknąć ciosu w plecy?
Świat biznesu od wieków korzysta z mądrości wojskowych - sprawdzonych w boju strategii dowodzenia, budowania zespołu, inspirowania do działania, przezwyciężania kryzysów i zwyciężania w walce. Skoro tak inspirujące są studia nad dowodzeniem całymi armiami, co można powiedzieć o kierowaniu jednostkami specjalnymi, wojskową elitą elit? Oddziałami, które szybko i skutecznie GROMią wroga, zanim ten zdąży podjąć działania odwetowe? Trzymasz w ręku pierwszy i jedyny na polskim rynku podręcznik operacyjny, zawierający aktualne zasady wojskowe, nadające się do natychmiastowego zastosowania w biznesie. Militarne wyzwania, jakie stały przed jego autorem, pozwoliły na zgromadzenie unikalnego zbioru doświadczeń, użytecznych zarówno dla ludzi w mundurach, jak i tych w garniturach. Tyle teorii, przejdźmy do praktyki: zacznij formować szeregi, kompletować uzbrojenie i szkolić ludzi, bo jak przyjdzie Twoja godzina, nikt nie będzie pytał, czy jesteś gotowy do walki! [Helion, 2012]
Lider. Be, know, do ; Zespół ; Kryzys ; Zmiana ; Determinacja i ryzyko ; Konflikt i współdziałanie ; Negocjacje ; Zwycięstwo ; Ranger School. Szkoła leadershipu w błocie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Sapiens decyduje ; Sapiens czyta i słucha ; Sapiens i inni ; Sapiens czuje ; Sapiens czeka, poluje i myśli o przyszłości ; Sapiens dba o czystość i zdrowie ; Na dobry koniec i jeszcze lepszy początek.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-[289], wybrane publikacje autora na stronie 291.
Czas na psychologię lidera ; SZTUKA PRZYWÓDZTWA: Władza i model przywództwa. Jak rozwinąć integralne kompetencje lidera ; Budowanie umysłu przywódcy. Jak talent władzy przekuć w archetyp ; Drogowskazy i kompetencje psychiczne lidera. Jak zostać kreatywnym strategiem ; SZTUKA SUKCESU: Kapitalistyczny mit sukcesu. Od sławy i bogactwa do eliksiru szczęścia ; Iluzja sukcesu. Od postawy gladiatora do umysłu olimpijczyka ; Psychologia a ekonomia. Jak emocje wpływają na architekturę wyborów ; SZTUKA PANOWANIA NAD STRESEM: Integralna teoria stresu. Jak wyjść z błędnego koła napięcia ; Stres w biznesie. Pod presją zadań, celów i wyników ; Panowanie nad stresem. Praca nad indywidualnym wzorcem regulacji napięcia ; SZTUKA ORGANIZACJI: W korporacyjnym labiryncie. Jak pogodzić gen poświęcenia z genem wolności ; W stronę turkusowej rewolucji. Od zarządzania twardego do miękkiego ; Piotruś Pan w biznesie. Jak przekuć młodzieńczą wyobraźnię w dawanie ; SZTUKA ROZWOJU: Umysł lidera integralnego. Jak przywódca zarządza ludźmi i emocjami ; Czas na psychologię lidera. Jak zachować dystans do utopii i kryzysów ; Wyzwania i inicjacje. Droga umysłu lidera od ucznia do mistrza ; SZTUKA INTEGRALNEGO ŻYCIA: Droga biznesmena i archetypy. Jak działają ukryte motywy zachowań ; Przywództwo tradycyjne i kreatywne. Między władzą a adpowiedzialnością ; Umysł obsługujący przyszłość. Pasje i wewnętrzny punkt oparcia ; DODATEK: Typy umysłu według Czesława S. Nosala ; Wzorce wewnętrznego bohatera według Carol Pearson ; Postacie lidera w mitach greckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce / Ken Blanchard, Robert Lorber ; przekład Marcin Karbowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 110, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Putting the One Minute Manager to work" 1984.
Na okładce podtytuł: Jak zamienić trzy tajemnice w umiejętności.
TO DZIAŁA! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy - wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera - praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! "Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce" to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj. Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. [http://www.mtbiznes.pl/b2405-techniki-jednominutowego-menedzera-w-praktyce.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: "Hooked : how to build habit-forming products" 2014.
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania - czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.Poradnik, który trzymasz w dłoni, to : źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają,przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać,zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem, źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie! [Onepress Power, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider 2.0 / Bernardo Stamateas ; przekład Ksenia Zawanowska. - Warszawa : Bellona, copyright © 2024. - 236, [3] strony : ilustracje ; 20 cm.
Na okładce: Wszystko można robić lepiej, niż robi się dzisiaj!
Tytuł oryginału: "Liderazgo exitoso" 2021.
Bibliografia na stronie [239].
Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza udzieloną mu przez zespół i wykorzystuje ją do osiągnięcia wspólnego celu. Bez lidera grupa nie jest w stanie funkcjonować. Bycie liderem to dar, umiejętność, z którą niektórzy się rodzą, a inni nie. Ale można się tego nauczyć. W tej książce Bernardo Stamateas przedstawia zasady i praktyczne narzędzia, które pomagają pokonać przeciwności losu i poprawić komunikację w zespole, zaangażowanie i wydajność. -Zarządzaj mocą, którą dają ci ludzie ; -Odpowiednio wydawaj polecenia ; -Naucz się delegować zadania ; -Skutecznie przekazuj innym wiedzę, ale i sam cały czas się ucz ; -Dowiedz się, jak motywować innych ; -Zbuduj świetny zespół ; -Pomóż grupie uwolnić pełny potencjał drzemiący w każdym z Was i razem osiągnijcie nadzwyczajny sukces! Bernardo Stamateas, światowej sławy psycholog, terapeuta i specjalista od samorozwoju, podpowiada, jak nauczyć się właściwie korzystać z władzy, by realizować cele, a jednocześnie cieszyć się zaufaniem współpracowników i dodatkowo ciągle się rozwijać. Daje proste wskazówki i przedstawia techniki, które przydadzą się nie tylko na najwyższych stanowiskach zarządczych, lecz także w codziennych relacjach ze współpracownikami, partnerem lub partnerką i członkami rodziny. [Dressler Dublin, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Psychologii Stosowanej
CZ. I. JAKOŚĆ ŻYCIA W SPOŁECZNEJ EKOPRZESTRZENI: Augustyn Bańka, Jakość życia w pracy i codzienności z psychologicznej perspektywy ekologii miejsca ; Adam Biela, Egzystencjalistyczne inspiracje dla ekologiczno-psychologicznego spojrzenia na życie człowieka w ujęciu paradygmatu jedności ; Antoni Wontorczyk, Agnieszka Bartczak, Skłonność do prokrastynowania w miejscu pracy a ekologia życia człowieka ; Jarosław Kucharski, Etyczne znaczenie kontraktu psychologicznego ; Anna Englert-Bator, Antoni Wontorczyk, Nieuczciwość akademicka a ekologia życia. Moderatory motywacyjne i religijne ; CZ. II. ŚRODOWISKO FIZYCZNE I SPOŁECZNE A EKOLOGIA ŻYCIA CZŁOWIEKA: Jerzy Rosiński, Anna Wiącek-Rosińska, Projekt zmiany świadomości ekologicznej w zakresie zanieczyszczenia powietrza. Studium przypadku ; Wiktor Adamus, Marek Strzelecki, Metody pomiaru życia ludności ; Donata Adler, Społeczna odpowiedzialność administracji publicznej na przykładzie międzynarodowego projektu Climathon - studium przypadku ; Zofia Gródek-Szostak, Olga Jando, Anna Grabowska, Rola akademickich biur karier w procesie doboru personelu w przedsiębiorstwach ; CZ. III. PRACA I ZARZĄDZANIE PROEKOLOGICZNE: Urszula Woźniak, Antoni Wontorczyk, Społeczne i psychologiczne konteksty telepracy ; Szymon Nęcki, Telepraca i psychoterapia online ; Maria Katarzyna Grzegorzewska, Źródła stresu nauczycieli w ekosystemie szkolnym ; Magdalena Jaworek, Moderatory relacji między wypaleniem zawodowym a czynnikami organizacyjnymi w grupie polskich pracowników ; Karolina Sęczkowska, Stres środowiskowy w pracy jako problem społeczny i psychologiczny a równowaga praca-rodzina ; Róża Szafranek, Praca a życie prywatne: analiza strategii pracodawców z branży IT ; Joanna Kołodziejczyk, Pracoholizm wśród osób w okresie średniej dorosłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The 5 languages of appreciation in the workplace".
Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. [Oficyna Wydawnicza Logos, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [449]-452.
Cz. I WYWIADY: Magdalena Dziewguć ; Iwona Georgijew ; Dagmara Gorzelana-Królikowska ; Roshi Sunya Kjolhede ; Bogusława Matuszewska ; Katarzyna Niezgoda ; Monika Olejniczak ; Beata Pastwa-Wojciechowska ; Alicja Radziejewska ; Znana Dziennikarka ; Cz. II O KOBIETACH I MĘŻCZYZNACH: R. 1. Siła liderek w oczach przełożonych ; R. 2. Misja - coś charakterystycznego dla kobiet ; R. 3. Kobiety jako liderki ; R. 4. Dlaczego i jak awansować ; R. 5. Emocjonalność kobiet ; R. 6. Co potrafią kobiety w Polsce? Doniesienia z najnowszych, szeroko zakrojonych badań oceny kompetencji zawodowych menedżerów ; R. 7. Niewykorzystane możliwości, ukryty potencjał ; R. 8. Źródło braku poczucia własnej wartości i niepewności ; R. 9. Mentoring - dlaczego jest niezbędny liderkom ; R. 10. Lepiej zarabiać - oliwi się to koło, które skrzypi ; R. 11. Networking - sieć powiązań ; R. 12. Autoprezentacji trzeba się nauczyć ; R. 13. Naucz się rozmawiać z mężczyznami ; R. 14. Jak reagować na stereotypowe zachowania wobec kobiet ; R. 15. Naśladować mężczyzn czy raczej nie? ; R. 16. Praca czy rodzina ; R. 17. Kto i jak ma wychowywać nasze dzieci? ; R. 18. W co gramy z mężczyznami? ; R. 19. Nie taki mężczyzna straszny, jak go malują ; R. 20. Czy kobiety lubią mężczyzn? ; R. 21. My jesteśmy lepsi, wy jesteście gorsi: kiedy siła wspiera się ideologią ; Cz. III ĆWICZENIA: Wstęp ; Ćwiczenie 1. TALENTY: mocne strony kobiecości ; Ćwiczenie 2. SAMOUTRUDNIANIE: koniec z podcinaniem sobie skrzydeł ; Ćwiczenie 3. AUTOPREZENTACJA: pokaż się od najlepszej strony ; Ćwiczenie 4. BUDOWANIE SIECI SPOŁECZNYCH: nawiązuj relacje z ludźmi i dbaj o nie ; Ćwiczenie 5. KONTROLOWANIE EMOCJI I ASERTYWNOŚĆ: jak nad tym pracować ; Ćwiczenie 6. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI: jak je wzmocnić ; Ćwiczenie 7. PODEJMOWANIE DECYZJI: szybko i trafnych ; Ćwiczenie 8. RAMY KULTURY: jak wyjść poza nie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The leader's guide to unconscious bias : how to reframe bias, cultivate connection, and create high-performing teams" 2020.
NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE. Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak? Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy je poza kontrolą, mogą niekorzystnie wpłynąć na nasze podejmowanie decyzji oraz ograniczyć wydajność, innowacje i szanse tych, którymi zarządzamy. Jeżeli ktoś mówi, że nie ma żadnych uprzedzeń, oznacza to tylko tyle, że ich sobie nie uświadamia. Nasze mózgi kierują się nie tylko uprzedzeniami i preferencjami, ale również zmianą i rozwojem. To wymaga czasu i wysiłku, by wytworzyć nowe ścieżki neuronowe, sposoby myślenia i nawyki. To nie jest łatwe, ale możliwe. Dlatego eksperci z Franklin Covey napisali niniejszą książkę – dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje przywództwo i świadomie pracować nad budowaniem bardziej inkluzywnych organizacji, dla menedżerów, którzy chcą zrozumieć i skorygować własne samoograniczające przekonania. Znajduje się w niej kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi. To, co myślimy o sobie nawzajem i jak współdziałamy ze sobą, ma ogromny wpływ na sukces całej firmy. Badania pokazały, że uprzedzenia (czy tendencje lub skłonności) mają wpływ na wyniki organizacji – na wszystko, od kultury, poprzez rekrutację, innowacyjność, aż po zyskowność. Uprzedzenia mogą utrudniać podejmowanie decyzji, sprawność działania, wprowadzanie innowacji i osiąganie wyników w pracy. Pracownicy, którzy czują się obiektem uprzedzeń, z trzykrotnie większym prawdopodobieństwem zatrzymają dla siebie swoje pomysły, pozostaną niezaangażowani i odejdą z pracy w ciągu roku. Fuller, Murphy i Chow zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji. [https://mtbiznes.pl/produkt/nieuswiadomione-uprzedzenia-i-stronniczosc, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach [223]-232.
1. Rozwój zasobów ludzkich ; 2. Strategia rozwoju zasobów ludzkich w organizacji ; 3. Zarządzanie szkoleniami w firmie ; 4. Rozwój kariery w organizacji ; 5. Planowanie sukcesji ; 6. Ocena pracy a rozwój zasobów ludzkich ; 7. System wynagrodzeń a rozwój zasobów ludzkich w organizacji ; 8. Rola kadry kierowniczej w procesie rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Tytuł oryginału: "Omgiven av dåliga chefer".
Czas trwania: 9 godz. 40 min.
Czyta Bartosz Głogowski.
Nagranie w formacie mp3.
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [Wielka Litera, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/895/005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. "Lider wystarczająco dobry" łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie. W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo. Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach! [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej